Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2020 (Anul 14, nr. 727-751)

2020-06-24 / nr. 751

Tenismena Ioana Lung a luat 10 curat la Evaluarea Națională Sportiva de la Palatul Copiilor uimește din nou și după ce a devenit șef de promoție la Școala Gimnazială “Gheorghe Lazăr”, Ioana a trecut cu brio și peste testele de la Evaluarea Națională. Tânăra își dorește acum să-și continue studiile la Colegiul Național “Silvania” Zalău Cristian Moldovan Nu există o rețetă a succesului, însă cu siguranță că dacă îți dorești ceva cu adevărat și muncești în acest sens, orice vis poate deveni realitate. Perseverența ar putea fi un alt ingredient cheie care contribuie la succes și faptul că ești dispus la sacrificii, este un mare avantaj. Ioana Lung a fost dispusă la astfel de sacrificii, a muncit, este perseverentă și a reușit. Și-a dorit să facă performanță atât în tenis, cât și la școală. în tenis este pe o parte ascendentă și se poate mândri cu cele peste 80 de trofee obținute și cele peste 30 de turnee câștigate. Tenisul de câmp este un sport solicitant, dar cu toate acestea, Ioana Lung și-a găsit timpul necesar pentru a excela și la școală. A învățat și și-a dorit să fie în top și a reușit. Am avut plăcerea să anunțăm cititorii noștri și nu numai despre faptul că Ioana Lung a devenit șef de promoție la Școala Gimnazială “Gheorghe Lazăr” din Zalău. După ce a absolvit cu brio opt clase, pentru Ioana Lung a urmat testele de la Evaluarea Națională. Așa cum ne așteptam, Ioana s-a descurcat excelent și a reușit să obțină media 10 curat la Evaluarea Națională, după ce a primit nota 10, atât la proba scrisă la Limba și literatura română, precum și la proba scrisă la matematică. Acum, pentru sportiva de la Palatul Copiilor din Zalău urmează admiterea la liceu, iar tânăra își dorește să-și continue studiile la Colegiul Național “Silvania” Zalău. “Sunt foarte bucuroasa sau mai bine zis împlinită! Ioana a fost copilul care a muncit enorm, zi de zi, dorind să-și demonstreze calitățile! Și, a reușit. De fericirea ei radiez și ea pentru că i-a fost răsplătită munca, efortul, sacrificiile! Nu a fost ușor, din contră, a fost greu, foarte greu. Insă, acum deține cel mai frumos dar pe care îl putea primi. A demonstrat că valoarea este valoare indiferent de locul unde se află. Ioana, îți mulțumim din suflet că ne-ai ales pe noi ca și părinți! Ești o minte! Bravo! Bravovo!”. Paula Lung, mama Ioanei Gezara But s-a descurcat bine și la Evaluarea Națională Tenismena de la ACS Sergiu Carp Tennis Club a absolvit Școala Gimnazială “Mihai Eminescu” și a trecut cu brio și peste testele de la Evaluarea Națională. Cezara își dorește să-și continue studiile la Liceul cu Program Sportiv “Avram Iancu” din Zalău Cristian Moldovan A fost un an dificil pentru elevii din anii terminali, astfel că aceștia nu s-au putut bucura de absolvire în mod obișnuit, astfel că nu au beneficiat de o festivitate sau de un banchet, după cum este tradiție. Pandemia de coronavirus a dat peste cap toate planurile și totul s-a desfășurat în condiții speciale și de siguranță. Așa s-a întâmplat și la testele de la Evaluarea Națională,în acest an au avut de susținut examenul de absolvire a clasei a VIII-a și două dintre cele mai promițătoare tenismene din județul nostru. Ioana Lung a reușit să obțină media 10, fiind o performanță demnă de lăudat. Și Cezara But a trecut prin febra examenelor de la Evaluarea Națională și eleva de la Școala Gimnazială “Mihai Eminescu” a reușit să treacă cu bine peste examenele dificile.Cezara a obținut 9.80 la proba scrisă la Limba și literatura română și 7.10 la matematică și cu media 8.45 a trecut fără emoții peste Evaluarea Națională. în continuare, Cezara își dorește să-și continue studiile la Liceul cu Program Sportiv “Avram Iancu” din Zalău. Să amintim că Cezara But este legitimată la ACS Sergiu Carp Tennis Club și odată ce a trecut peste examenele dificile de la școală, se poate concentra mai mult pe tenis. Eleva lui Sergiu Carp va reveni în competițiile oficiale la finalul acestei săptămâni cu ocazia turneului BT Tennis Cup 3 de la Cluj-Napoca.