Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2022 (Anul 16, nr. 857-882)

2022-07-06 / nr. 857

Miercuri, 6 iulie 2022 Volei '■ / ■ ■ ■ [UNK]: ■ Jucători de la Steaua, Dinamo și Craiova, în atenția Zalăului Până în luna august când va avea loc reunirea lotului, formația zălăuană speră să definitiveze campania de achiziții, pe listă aflându-se jucători cu experiență, care au fost in loturile unor echipe importante din Divizia Al Ionuț Costinaș Startul Divizia A1 se dă în luna octombrie, iar SCM Zalău va începe pregătirile undeva prin luna august. Până atunci, conducerea speră să definitiveze lotul, dar să numească și un antrenor. Deocamdată, fosta vicecampioană a bifat două achiziții, pe Octavian Andrei Ana de la Unirea Dej și Filip Constantin de la Dinamo. SCM Zalău s-a asigurat că va rămâne la echipă și Vlad Cuciureanu, care și-a prelungit contractul, iar în zilele următoare vor fi bifate și celelalte transferuri. Pe listă se află jucători de la Dinamo, Steaua și SCM U Craiova, numele lor urmând să fie date publicității în perioada următoare. Ionuț Costinaș SCM Zalău este în perioada în care își formează lotul pentru sezonul următor și a bifat primele achiziții din această vară. Gruparea condusă de Adrian Feher l-a transferat pe tânărul Octavian Andrei Ana, trăgătorul fals de la Unirea Dej, iar pentru sezonul următor și-a asigurat și serviciile unui voleibalist cu experiență la nivelul primei ligi. Este vorba de ridicătorul Filip Constantin, care vine de la vicecampioana României, Dinamo București.Filip Constantin a jucat pentru gruparea din capitală în sezonul 2020 - 2021. Jucătorul în vârstă de 24 de ani a mai evoluat în prima ligă pentru Universitatea Cluj, iar timp de patru ani a fost în lotul celor de la Volei Municipal Zalău. în perioada 2015 - 2019, Filip Constantin a mai evoluat la Zalău, iar în acea perioadă a câștigat Cupa României, medalii de argint, dar și titlul de campion în anul 2017. Ce-i drept, în perioada respectivă, Filip Constantin a jucat mai puțin, chiar dacă mai bine de un an, echipa din Zalău era antrenată de tatăl său - Marian Constantin. Ajuns la 24 de ani, Filip Constantin a acumulat experiență în prima ligă și este o soluție bună pentru SCM Zalău, care în noul sezon își propune să aibă în lot cât mai mulți jucători români. “Pe Filip Constantin eu i-am adus prima data la Zalău când era clasa a 12-a și aici a luat BAC-ul, îl cunosc de când era mic, pentru că și de tatăl său mă leagă o prietenie. Tatăl său a fost unul dintre cei mai valoroși voleibaliști români din toate timpurile. Filip Constantin a mai fost la Zalău, iar când a fost aici a progresat mult și a câștigat medalii și trofee. De atunci a mai jucat la “U” Cluj și Dinamo și a acumulat experiență, reușind să devină titular pejlnal de sezon, la Dinamo. Am luat decizia să- i propun să colaborăm din nou, pentru că este un băiat de caracter, alături de care cred că ne vom îndeplini obiectivele”, ne-a declarat Adrian Feder. Filip Constantin este fost internațional de tineret. Jucătorul a început voleiul la Rapid, după care a mai jucat pentru Steaua București, atât la grupele de juniori, cât și la seniori. [® TRansimais SC Transurbis SA punem orașul în mișcare • Transport în comun SC Transurbis SA își desfășoară activitatea în municipiul Zalău, având ca obiectiv principal de activitate transportul public urban de persoane cu mijloacele de transport din dotare • Publicitate SC Transurbis SA oferă servicii de publicitate prin închirierea unor suprafețe - spațiu publicitarpentru reclama exterioară și interioară pe mijloacele de transport ale societății Murecom SRL Jibou Firma comercializează produse electrice și electrocasnice, produse metalice, metalurgice și materiale la cele mai bune prețuri! Adresa: Str. Tudor Vladimirescu nr. 11 Telefon: 0746 229 350 E- mail: murecomi i bou 2014<® gmail. rom Editor: SC Sportul Sălăjean SRL Zalău Adresa: localitatea Zalău, str. TRAIAN nr. 60 Manager: Călin ONICAȘ Secretar de redacție: Ionuț COSTINAȘ Redactor: Cristian MOLDOVAN Colaboratori: Mihai Pop, Mircea Ardelean, Adi Cherecheș, Monel Sabou Compartiment financiar: Paul Georgescu Editorialist: loan ONICAS Contabil: Cristian CRISAN Responsabil IT: Sorin DREGAN e-mail: web: Telelon/fax: Mobil: sportulsalajean@yahoo.com www.sportulsalajean.ro 0360 - 40.40.70 0740 - 31.31.76 COdUl ISSN: 184107078 Articolele publicate în ziarul “Sportul Sălăjean” nu pot fi reproduse, parțial sau integral, decât cu acordul scris al conducerii publicației, conform Legii dreptului de autor. Potrivit art. 205 și 206 C.P., responsabilitatea juridică pentru conținutul articolelor aparține autorului, în cazul unor agenții de presă și personalități citate, responsabilitatea le aparține.