Sportul, februarie 1969 (Anul 25, nr. 442-469)

1969-02-03 / nr. 444

arm ra y I h i iTüim m La individuale: România-R.G. 3-1, în bilateralul de scrimă ROMN, 2 (prin telefon). „încălzirea“ de sâmbătă, din meciul pe echipe, a servit foarte bine duminică scrimerilor români în întrecerea individuală cu trăgătorii vestgermani. Dovada cea mai convingătoare: dominare netă la trei arme şi prezenţa pe jocuri fruntaşe în finală în cea de a patra armă. Succesul cel mai net i-a realizat campionul olimpic de floretă, Ionel Drîmbă. In finală, el a realizat 6 victorii, cu care şi-a asigurat locul I. Foarte bine a mers şi Ştefan Ardeleanu, care a „adunat“ 5 victorii, ocupînd locul II. Haukler a încheiat turneul pe locul IV cu 4 victorii, după Wolfgarten, de care îl desparte doar o tuse. Resimţindu-se după efortul din meciul pe echipe, Falb n-a putut intra în primii opt. Olga Szabó a cîştigat floreta feminină, cu 5 victorii. A urmat-o Ecaterina Iencic cu 4 victorii şi Suzana Ardeleanu, activă şi la individuale, tot cu 4 victorii, dar cu o tuse primită în plus faţă de Iencic. Ana Ene a ocupat locul IV cu 3 victorii, iar Marina Stanca s-a clasat pe locul 6 cu o victorie. După o desfăşurare de-a dreptul dramatică, proba de spadă a revenit tot unui trăgător român, Anton Pongrat, la capătul unui baraj foarte spectaculos cu Muck (3—3) și Renten (5—2). Nicolae Marinescu a ocupat locul 5 cu 3 victorii, iar Iosif Sepesiu locul 7 cu 2 victorii. In fine, proba de sabie, la care n-a participat Vintilă, a revenit unui trăgător al ţării gazdă, Wiescheidt, cu 6 victorii, dar pe locurile următoare s-au clasat doi reprezentanţi ai ţării noastre, Bădescu cu 5 victorii şi Nilcă cu 4 victorii. Irimiciuc a ocupat locul 5 (4 - 11 t.p. — 29 t.d.) iar Dan Popescu locul 7. Bilanţ general la individuale I 3—1 pentru România. „Monopol“ austriac în slalom special (masculin) la Arlberg — Kandahar VIENA. 2. — Tradiţionalul concurs de schi „Arlberg- Kandahar“ de la St Anton a luat sfîrşit cu proba de slalom special (masculin) în care schiorii austrieci au monopolizat primele locuri. Victoria a revenit lui Alfred Matt în timpul de 115,94 s, fiind urmat de compatrioţii săi : 2. Reinhard Tritscher cu 117,01 ; 3. Herbert Huber cu 117,13 şi 4. Karl Schranz cu 117,91. Spre surprinderea generală, cel de-al 5-lea loc a fost ocupat de un schior spaniol, Aurelio Garcia, în 119,22 s. Schiorul austriac Alfred Matt atacînd una din porţile probei de slalom special din cadrul concursului internaţional „Arlberg-Kandahar", prbă în care a terminat învingător. Telefoto : A. P.-AGERPRES Pirfia de bob de la Lake Placid impracticabilă ! LAKE PLACID, 2 (Agerpres). — Campionatele de bob ale S.U.A. programate sîmbăta şi duminică la Lake Placid nu s-au putut desfăşura, fiind aminate din cauza vremii călduroase, care a influenţat starea pîrtiei. Tot pe această pîrtie sunt programate în zilele de 8 și 9 februarie întrecerile pentru trofeul „Diamond“, iar între 15 și 23 februarie, dacă timpul va permite, vor avea loc aici campionatele mondiale pentru echipajele de două și patru persoane. ALEXANDRA NICOLAU ÎNVINGĂTOARE LA BEVERWIJK V. Ciociltea — locul 4-5, in turneul secund HAGA, 2 (Agerpres). — Turneul feminin de șah de la Beverwijk s-a încheiat cu victoria reprezentantei României, Alexandra Nicolau, care a dispus în ultima rundă de Gutierrez (Spania) în clasamentul final: ALEXANDRA NICOLAU (România) 8V2 p (7 victorii, 3 remize, o partidă pierdută), Vokralova (Cehoslovacia) 8 p, Timmer (Olanda), Sokolova (Iugoslavia) şi Vreeken (Olanda) 7V2 p. etc. In grupa maeştrilor, primul loc a fost împărţit de Kurajiţa (Iugoslavia) şi Vesterinen (Finlanda) cu ii p (din 15 posibile). Ii urmează : Honfi (Ungaria) IOV2 p.; CIOCILTEA (România) și Cordover (Olanda) 972 p. In ultima rundă, Ciociltea a remizat cu Bednarski. Turneul marilor maeştri a avut ,de asemenea doi cîştigători: Al. Botvinnik şi E. Gheller (U.R.S.S.) cu cîte 1072 p (din 15). Au urmat: Keres (U.R.S.S.) și Portisch (Ungaria) 10 F. Olafsson (Islanda) 972 p etc. Lasma Kauniste - campioană mondială la patinaj viteză PARIS, 2 — Campionatele mondiale feminine de patinaj-viteza, desfășurate la Grenoble, au luat sfîrșit cu victoria sportivei sovietice Lasma Kauniste. Ea a totalizat 189,567 puncte, fiind urmată de olandeza Christine Kaiser cu 190,483 p şi de compatrioata acesteia Ann Schut cu 190,534 p. De reţinut că primele trei clasate la multiatlon au cucerit cite o probă. Astfel C. Kaiser a terminat învingătoare la 1 500 metri cu timpul de 2:21,5. Au urmat-o în clasamentul probei : Ludmila Titova (U.R.S.S.) cu 2:23,4 şi Kauniste şi Mohanceva (ambele U.R.S.S.) cu acelaşi timp de 2:23,7. Pe 1 000 m a învins L. Kauniste în 1:31,2 urmată fiind de Elly van den Brom cu 1:31,9 şi L. Titova cu 1:32,1. In fine, pe 3 000 m a cîştigat Ann Schut în 4:52,0 (nou record mondial), fiind urmată de C. Kaiser în 4:53,2 şi Willia Bruckmeyer în 4:59,1. telex radiale Pe stadionul Murrayfield din Edinburgh s-a disputat meciul de rugby dintre echipele Ţării Galilor şi Scoţiei, contînd pentru Turneul celor 5 naţiuni. Au învins rugbyştii galiezi cu 17—3 (6—0). Al 5-lea cros al capitalelor, desfăşurat la Tunis, s-a încheiat cu victoria atletului englez Alan Blinston, care a parcurs 8000 m în 23:18,0. Pe locul doi s-a clasat campionul olimpic Mohammed Gammoudi cu timpul de 23:22,4. Pe echipe a cîştigat selecţionata Tunis, urmată de Glasgow, Rabat şi oraşului Londra, Praga. Cel de-al 36-lea campionat unional de şah s-a încheiat la Alma-Ata, dar cîştigătorul nu va fi cunoscut decit după disputarea unui meci de baraj între marii maeştri L. Polugaevski şi A. Zaiţev, clasaţi pe primul loc la egalitate, cu cîte 12 d puncte fiecare, din 19 posibile. Pe locul trei, cu 1172, s-a situat A. Lutikov. Fostul campion mondial M. Tal, a totalizat 10/2 p., clasîndu-se pe locul 6—10. Accidentat grav in timpul desfășurării primei manșe a campionatului mondial de săniuțe, sportivul polonez Stanislav Paczka a decedat în urma rănilor, la spitalul din Berchtesgaden. Din cauza vitezei mari, săniuţa condusă de Paczka a ieşit de pe pîrtie la un viraj şi s-a izbit de un copac. Paczka (23 ani) era campion al Poloniei pe anul 1969. Cu prilejul unui concurs desfăşurat la Wolverhampton, atletul scoţian Ian Stewart a stabilit cea mai bună performanţă mondială europeană de sală în proba de 2 mile cu rezultatul de 8:32,2. ■ In prima zi a turneului internaţional de tenis de la Rhhimond (Virginia), Arthur Ashe l-a învins cu 6—4, 6—3 pe compatriotul său Bobby McKinley. Intr-o altă partidă, danezul Torben Ulrich a dispus cu 6—4, 6—4 de portoricanul Charles Pasarell. ■ In proba de simplu a turneului de tenis (Open) de la Auckland (Noua Zeelandă) Laver l-a învins cu 6—3, 4—6, 6—3, 7—5 pe Letus, iar Roche a cîştigat cu 6—2, 1—6, 6—3, 6—2 în faţa lui Taylor. ■ Proba de 10 km din cadrul concursului internaţional de schi fond de la Falun (Suedia) a revenit suedezului Thomas Magnusson cu 33:20,0, urmat de compatrioții săi C. Davidsson — 33:55,0 și B. Klolmberg — 34:58,0. La feminin, (5 km) a învins Eva Olsson (Suedia) în 18:02,0. Tiparul I, II, „Informații“, str. Bremlana al« *3^23, București ITALIA : Doar 11 goluri în etapa de ieri Etapa a XVI-a — prima din retur — nu a adus prea multe satisfacţii sutelor de mii de spectatori care au urmărit partidele de duminică. Ei au înfruntat ploaia, au urmăritmeciuri pe terenuri desfundate şi au văzut foarte puţine goluri. In 8 meciuri s-au înscris numai 11 goluri şi doar 3 jocuri s-au încheiat cu victorii la limită . Verona a învins pe Napoli cu 1—0 prin golul marcat de Madde, Internazionale a întrecut pe Lanerossi cu golul lui Mazzola şi, în fine, Juventus a dispus de Atalanta tot cu 1—0, graţie golului lui Haller. Fiorentina a terminat la egalitate (0—0) cu Roma, așa cum și celelalte partide s-au încheiat cu scor nedecis. Pisa — Torino 1—1 (gazdele au egalat în min. 86, datorită unui penalti), Sampdoria — Milan 1—1 (Milan a condus prin autogolul lui Vicenzi, iar Sabatini a egalat pentru Sampdoria), Varese — Bologna 1—1 (oaspeţii au deschis scorul prin Muresan, iar gazdele au egalat prin Tambolini). Fruntaşa clasamentului, Cagliari, a jucat la Palermo cu echipa locală Scor : 0—0. Poziția primelor clasate : 1. Cagliari 16 10 5 1 28— 9 25 2. Fiorentina 16 9 6 1 18—11 24 3. Milan 16 8 7 1 15— 5 23 4. Inter 16 8 4 4 31—14 20 In clasamentul golgeterilor conduce Riva (Cagliari) cu 12 goluri, urmat de Anastasi (Juventus) cu 9 g. si Bonisegna (Cagliari) cu 8 g. Cesare TRENTINI R.F. A GERMANIEI . Duelul pentru primul loc continuă Campionatul vest-german cunoaște etape deosebit de agitate, atenţia iubitorilor de fotbal fiind captată de duelul pentru primul joc în clasament. Bayern München n-a reuşit să depăşească perioada critică in care a intrat acum cîteva săptămîni, aşa încît, acum o altă echipă din localitate, München-1860, îi ameninţă poziţia. Aceasta din urmă nu a jucat sîmbătă, şi în cazul cind ea va încheia cu o victorie meciul restant, va totaliza acelaşi număr de puncte ca şi Bayern. In prezent, a doua clasată este Borussia Mönchengladbach, care a pierdut ocazia de a deveni lider deoarece a fost învinsă cu 1—0 la Offenbach, de Kickers. Singurul gol a fost înscris în min. 83 de Schmitt. Alemannia Aachen a obţinut un rezultat valoros în deplasare (1—1 cu M.S.V. Duisburg). Oaspeţii au deschis scorul prin Hermanding (min. 56), dar au fost egalaţi de Gecks (min. 82). Iată rezultatele etapei : V.F.B. Stuttgart — Hertha B.S.C. 4—2, F.C. Nürnberg — Hanover 96 1—2. Bayern München — Schalke 04 0—0, Werder Bremen — Hamburger S.V. 1—1, F.C. Köln — F. C. Kaiserslautern 2—1, Eintracht Braunschweig — Eintracht Frankfurt 1—0, Kickers Offenbach — Borussia Mönchengladbach 1—0, M.S.V. Duisburg — Alemannia Aachen 1—1. Dieter HENNIG ANGLIA : Leeds United ameninţă poziţia liderului De 15 etape, cunoscutul internaţional Roger Hunt nu a mai înscris vreun gol pe teren propriu. Acum, însă, cei 54 000 de spectatori veniţi pe arena „Anfield Road“ din Liverpool au plecat pe deplin satisfăcuţi nu numai pentru că echipa locală a cucerit cele două puncte în meciul cu Sheffield Wednesday, ci pentru că idolul lor, Roger Hunt, a înscris golul de aur al jocului (scor : 1-0 pentru F.C. Liverpool). Cu această victorie, F.C. Liverpool se află în fruntea clasamentului, dar poziţia ei este serios ameninţată de Leeds United, învingătoare cu 3—0 în faţa echipei din Coventry. Cealaltă echipă din Liverpool, Everton, a realizat o preţioasă victorie în dauna echipei Queens Park, în timp ce F.C. Arsenal, după 6 victorii consecutive obţinute pe teren propriu, a trebuit să se mulţumească cu un scor egal (1—3) în faţa formaţiei Nottingham Forest. Alte rezultate : Wolverhampton—Burnley 1—1 ; Ipswich Town — Manchester United 1—0 ; Stoke City — West Bromwich Albion 1—1. In clasament conduce F.C. Liverpool cu 45 de puncte, urmată de Leeds United cu 44 p (aceasta din urmă are însă un joc mai puțin). Mike AMBROSE ALTE REZULTATE • Echipa austriacă de fotbal First Viena a jucat la Bogota cu formația locală Millionarios. Intîlnirea s-a încheiat la egalitate : 2—2 (2—2). • Intr-un meci demonstrativ, la Laurenco Marques, echipa braziliană F.C. Santos a dispus cu 2—0 (2—0) de formaţia vieneză F.C. Austria. Au înscris Toninho şi Lima. • In penultima etapă a turneului hexagonal de la Santiago de Chile: Dinamo Moscova — Corinthians 1—1 (0—1), Colo Colo — Steaua roşie Belgrad 3—2 (1—1). In clasament conduce Dinamo Moscova cu 7 p., urmată de Colo Colo 6 p., Corinthians şi San Lorenzo 4 p. etc. Poziţia primelor clasate : 1. Bayern München 2. Borussia M. 21 10 7 4 38—20 27 21 9 8 4 38—24 26 Atacantul echipei engleze Arsenal, Jimmy Robertson, reia o pasă primită in faţa porţii echipei Nottingham şi trage puternic pe lingă fundaşul advers Winfield, care a intors spatele pentru a se feri. Fază din meciul de campionat terminat cu scorul de 1—1. Telefoto : A.P.AGERPRES După două manşe, la „europenele“ de tineret la bob Echipajul Panaitescu-Pascu pe locul III 1 CORTINA D’AMPEZZO 2 (prin telefon). Sîmbătă seara, pe pirita de la Ronco, s-a dat startul în primele două manşe ale Campionatelor europene de bob (tineret). Confirmînd superioritatea la plecări dovedită la antrenamente, echipajele româneşti au avut o comportare bună în disputa cu valoroşii reprezentanţi ai ţării gazdă, ai Austriei, R.F.G. şi Elveţiei. Astfel, echipajul format din Panaitescu şi Pascu a ocupat, după prima zi, un meritoriu loc III, la numai două sutimi de secundă de primul echipaj al Austriei (clasat al doilea), dar la o diferenţă apreciabilă de cel italian, care pare să nu mai poată fi depăşit în ultimele manşe programate astăseară (n.r. aseară) tot in nocturnă. Performanţa din prima zi a tinerilor noştri boberi este valoroasă şi datorită faptului că ea a fost înregistrată pe o pîrtie foarte dificilă, măsurînd 1700 m, cu o diferenţă de nivel de 165 m şi 17 viraje destul de periculoase. De altfel, dificultăţile pe care le prezintă această pîrtie au făcut ca echipajul nostru cel mai valoros, compus din Niculescu şi Gurgui, să nu poată participa la competiţie datorită faptului că, la o tentativă de record in timpul antrenamentelor, s-a accidentat uşor şi medicul nu le-a dat voie să se prezinte la start. Celălalt echipaj, Stavarache-Şandru, s-a clasat pe locul VI cu 2:49,12, fără şanse de a urca printre primele trei. Iată rezultatele, după două manşe, ale primelor trei echipaje, care îşi vor disputa mai mult ca sigur medaliile: 1. Italia 1 (Bruno Alberti-Dino Menordardi) 2:45,86 (manşa I 1:22,98, manşa a II-a 1:22,88), 2. Austria 1 (Peter şi Hans Thumbelder) 2:47,31 (manşa I 1:23,32, manşa a II-a 1:23,99), 3. România I (Panaitescu-Pascu), 2:47,33 (manşa 1. 1:23,32, manşa a II-a 1:24,01). Pină la închiderea ediţiei, til-î firmele două manşe nu te teriminaseră. In ziarul de miine, vom reveni cu amănunte. T. RADULESCUI Eventul de argint al lui Panţuru (Urmare din pag. 1) cuperat, incredibil, 45 de sutimi, dînd speranţe într-o eventuală victorie. Dar şi echipajul lui Frigo s-a mobilizat şi, în manşa ultimă, a realizat o coborîre fantastică, stabilind recordul pîrtiei la 1:12,21 şi asigurîndu-şi victoria finală conform tradiţiei, care cere ca învingătorii să fie şi cei mai rapizi oameni ai pistei. Echipajul românesc a luptat din răsputeri, ceea ce a creat frumuseţea acestei dispute admirabile, a cîştigat la timpi în ziua a doua, dar a trebuit să se mulţumească cu locul secund în clasament. Medaliile acestea de argint, obţinute la o diferenţă de numai 82 de sutimi faţă de învingători, onorează bobul românesc, care se dovedeşte astăzi protagonist în sportul pistelor de gheaţă. De două ori pe locul secund la campionatele europene este nu numaiun rezultat valoros, ci şi un imn încurajator pentru campionatele mondiale de la Lake Placid. Delegaţia holerilor români, compusă din Panţuru, Focşeneanu, Neagoe, Tancov şi Puşcaş, va pleca spre S.U.A. joi după-amiază, de la Zürich, şi sperăm că sunt în asentimentul cititorilor Insoţind-o cu gîndurile noastre bune. In afară de buna performanţă globală a echipajelor Italiei (locurile 1 şi 4) şi R.F.G. (locurile 3 şi 5), mai sînt de menţionat accidentul echipajului Spaniei, care a ieşit din cursă, şi slaba comportare a echipajului Austriei, care nu a reuşit să obţină decit locul 7, fiind devansat de tînărul şi curajosul echipaj francez. Trofeul „Stürer", pentru cea mai rapidă plecare, a revenit italienilor, iar cupa memoriale „Renzo Navillo“ — celui mai tînăr frînar, japonezul Abe. Rezultate 1 1. Italia II (Frigo - Basuino - Brancaccio - De Paolis) 4:49,60 (manșa a IIl-a 6,03 — 47,76 — 1:12,72 ( manșa a IV-a 6,00 — 46,71 — 1:12,21 ( timp total în ziua a doua I 2:24,23)) 2. România (Panţuru-Focşeneanu- Tancov- Neagoe) 4:50,02 (6,12 — 46,52 — 1:12,27 ) 6,15 — 46,65 — 1:12,43; 2:24,70); 3. R.F.G. 1 (Pitka-Samm - Pschorr - Frey) 4:50,77 (6,23 — 46,56—1:12,36( 6,30 — 46,77 —1:12,73— 2:25,09)| 4. Italia I 4:51,57 (1:12,22 — 1:12,49 — 2:25,41)| 5. R.F.G. II 4:53,63 (1:13,65 — 1:13,54 — 2:27,19); 6. Franţa I 4:55,32 (1:13,53 — 1:13,54 — 2:27,11) 7. Austria I 8. Elveţia II | 9. Elveţia 11 10. Franţa III 11. Anglia III 12. Japonia. Corespondenţă specială din Lisabona Va fi întinerită echipa de fotbal a Portugaliei ? Deşi poate mulţi au uitat că echipa Portugaliei (care s-a comportat atât de bine la ultima ediţie a campionatului mondial) a fost învinsă la Atena în preliminariile campionatului mondial, presa portugheză continuă sa comenteze, prin prisma acestui rezultat, viitorul fotbalului portughez. Deşi situaţia, la ora actuală, nu este, în aparenţă, catastrofală, unele cercuri o consideră totuşi, alarmantă. Benfica Lisabona, echipă de prestigiu în fotbalul mondial, este departe de ceea ce a fost acum cîţiva ani. In campionatul ţării, echipa lui Eusebio, Coluna şi Torres — care altădată cîştiga titlul „plimbîndu-se“ — se află la egalitate de puncte cu F. C. Porto şi luptă cot la cot cu aceasta pentru a recîştiga supremaţia. Selecţionata ţării nu a convins pe nimeni în cele trei meciuri susţinute pină acum că mai poate juca un rol de lider necontestat al grupei. Iată, deci, cîteva motive care ne determină să fim prevăzători, să nu privim viitorul in roz. In presă se pot citi tot mai multe critici la adresa conducătorilor federaţiei de specialitate. Ele se referă, în primul rind, la aceia care menţin în echipa naţională pe unii jucători cu nume mari, foste glorii în urmă cu cîţiva ani, dar care acum nu mai sunt in formă, şi, deci, nu mai pot da randamentul aşteptat. Criticile sunt justificate, pentru că ele se referă la unii jucători cărora vîrsta nu le mai permite eforturi susţinute. Ţinta principală a criticior a fost directorul tehnic al echipei naţionale, dr. Antunes, care, se pare, şi le-a însuşit şi a pornit pe un drum nou. Dr. Antunes s-a convins că fără o echipă de tineret bine pregătită nu se poate alimenta şi menţine prima reprezentativă a ţării. Ca urmare, împreună cu conducerea tehnică a federaţiei, el a alcătuit un lot de 30 de jucători sub 23 de ani, care sunt folosiţi in meciurile de pregătire programate , in mod periodic. O asemenea intilnire a şi avut loc intre două echipe de tineret, una din nordul şi alta din sudul Portugaliei. O nouă confruntare este programată în curînd la Porto. Echipa de tineret a Portugaliei susţine la 16 aprilie la Londra primul meci al anului. Dar pregătirile pentru acest joc Încep la 29 martie, cînd, de altfel, intră in cantonament şi prima reprezentativă a ţării. La 6 aprilie, prima echipă a Portugaliei debutează la Lisabona în acest an, în compania reprezentativei Mexicului. In deschidere vor evolua două selecţionate de tineret ale Portugaliei, din care se va alcătui echipa pentru meciul cu Anglia. La 16 aprilie, tot în capitala Portugaliei are loc partida din preliminarile campionatului mondial dintre echipa ţării gazdă şi cea a Elveţiei. Meciul este programat în nocturnă (cu începere de la ora 22:30 —ora României) pe stadionul Benfica, deoarece stadionul naţional nu posedă instalaţii de iluminat. Tot în această perioadă Benfica Lisabona va întreprinde un turneu în Brazilia, fiind invitată de formaţia Deportivo din Porto Alegre, unde se inaugurează un stadion cu 70 000 locuri. Conform contractului, Benfica este obligată să alinieze cea mai bună formaţie, aşa încît Eusebio, Torres şi ceilalţi nu vor evolua în partida cu Mexic programată la 6 spriji. Va fi un prilej excelent pentru a ne convinge dacă o nouă reprezentativă, fără marile vedete din trecutul apropiat, va putea să se evidenţieze într-un meci internațional. Carlos MIRANDA Lisabona, ianuarie 1969 SIMOES Tenîsmanii români în finale la Jaipur DELHI. — Tenismanul român Petre Mărmureanu s-a calificat în finala turneului internaţional de la Jaipur (India), învingînd în semifinale cu 4—6, 12—10, 7—5 pe polonezul Rybarczyk. Marmureanu va întâlni în finală pe polonezul Nowicki, care l-a eliminat cu 6—2, 6—0 pe Sever Dron. In semifinalele probei de dublu bărbați, românii Mărmureanu și Dron au întrecut cu 6—2, 6—4 perechea Naidu-Prakash (India). Petra Tierlich şi Josef Feistmantel-primii campioni mondiali la săniuţe La Berchtesgaden (R.F.G.), pe pârtia de la Königssee, se desfăşoară campionatele mondiale de săniuţe. în proba individuală-femei, primul loc a fost ocupat de Petra Tierlich (R. D. Germană) cu 2:13,99. Noua campioană mondială are 23 de ani. Ea a fost urmată de compatrioata ei Ana Maria Müller. Proba individuală masculină a fost cîștigată de austriacul Josef Feistmantel cu 2:20,01. Pe locurile următoare s-au clasat Manfred Schmidt (Austria) și Wolfgang Scheidel (R.D.G.) Ambele probe s-au desfășurat în trei manșe. Cursa automobilistică de la Daytona Beach In cursa automobilistică de 24 de ore de la Daytona Beach, după 20 de ore de întrecere, în frunte se află echipajul vest-german Nitter—Schütz (pe Porsche) și cel american Parson—Donohue (pe Chevrolet). Maşina Ford G.T. 40, care conducea după 14 ore și era pilotată de belgianul Ickx și englezul Oliver, a luat foc. MLADOST ZAGREB A CÎŞTIGAT PRIMA FINALĂ A „C.C.E." LA POLO BELGRAD. 2. — In primul meci al finalei „Cupei Campionilor Europeni“ la polo pe apă, Mladost Zagreb a întrecut cu 7—3 (0—0, 3—0, 1—1, 3—2) pe Dinamo Moscova. Meciul retur va avea loc la 8 februarie la Moscova. Concursul internaţional de yachting, clasa „Star“, desfăşurat la Buenos Aires, a revenit echipajului Schoonmaker şi Akerson (S.U.A.), pe ambarcaţiunea „Dingo“. Echipajul învingător a cîştigat trei dintre cele cinci regate disputate. Locurile următoare au fost ocupate de echipajele Marino- Saidelgi (Italia) și Elvstrom- Schenone (Danemarca). in al doilea joc ELVEŢIA-ROMÂNIA 62 LA HOCHEI Selecţionata de hochei s-a întors aseară în Capitală şi astfel am putut afla cîteva amănunte de la cel de-al doilea joc susţinut la Chaux-de-Fond, în faţa a 6000 de spectatori şi încheiat noaptea tîrziu. Partida a fost de un nivel tehnic mai slab decît aceea de la Thun, echipa noastră suportînd handicapul unui Varga rănit şi al lui Făgăraş accidentat în primele minute ale meciului. Elveţienii au început foarte puternic, conducind cu 4-0 după primele două reprize. In ultimele 20 de minute situaţia pe gheaţă s-a echilibrat, dar era prea tîrziu pentru a mai putea fi refăcut handicapul. Scorul final, 6—3 (3—0, 1—0, 2—2), a fost realizat de Reinhard (2), Fürer, Giroud, Dubois şi Berger pentru gazde, Başa (2) pentru formaţia română. După o scurtă pauză, lotul de hochei îşi va continua pregătirea pe noul patinoar artificial de la Poiana Brașov. 40368