Steagul Roşu, octombrie 1968 (Anul 23, nr. 4867-4893)

1968-10-01 / nr. 4867

2 început promițător La scurt timp de la deschiderea anului școlar 1968-1969 își încep activitățile și cercurile caselor pionierilor, atît de mult îndrăgite de pionierii și școlarii din întregul județ. Bacăul a cunoscut, duminică 29 septembrie a.c., o deosebită animație cu ocazia deschiderii festive a noii perioade de activități ale cercurilor, cuprinsă între 1 octombrie 1968 — 15 iunie 1969. Astfel, la Casa de cultură s-au adunat, la chemarea Consiliului municipal Bacău al organizației pionierilor, peste 1000 de pionieri și școlari, care, în afara programului școlar, activează zi de zi, uneori cu multă eficiență, în cercurile Casei pionierilor, adevărate pepiniere de cultivare a talentelor, aptitudinilor și deprinderilor. Anul acesta, după cum ne informează noul director al Casei pionierilor, profesorul Gheorghe Neagu, vor funcționa peste 16 cercuri : radio și automatică, electrotehnică, navomodele, aeromodele, rachetiști, foto, auto, științe naturale,turism, meteorologie, grafică-pictură, chimie distractivă, dansuri populare, cerc dramatic, cenaclu literar, balet, orchestră și muzică. De remarcat, prezența unor instructori de înaltă calificare, care asigură competență probitate profesională. Numărul solisi citanților din acest an trece de 2.000 de copii numai din municipiul Bacău, încă o noutate, înființarea cercului auto, unde, deocamdată vor învăța mecanică auto. In ceea ce privește activitatea cercurilor, atît în rîndul cadrelor didactice de la Casa pionierilor, cit și în rîndul activiștilor Consiliului municipal, domnește optimismul generat de buna organizare și încadrare cu care se face acest început promițător. Aspect de la spectacolul prezentat de pionieri. Foto: V. BOGDANEȚ Trecut, prezent și perspective (Urmare din pagina I) fără frecvență, ne vin caracterizări dintre cele mai bune, ceea ce ne mulțumește, ne stimulează și ne obligă. Știe oricine, pentru cei care încă n o știu o repetăm, că peste 60 la sută din studenți primesc burse, asigurîndu-li-se, astfel, masa și cazarea. Unui alt număr de studenți li se asigură aceste condiții sine qua non ale existenței contra cost. Ce ne puteți spune despre asigurarea bazei materiale pentru noul an de învățamînt ? — Institutul nostru se găsește într-o necontenită ascensiune. S-a extins ca spațiu, a crescut numărul studenților și al facultăților. Sunt asigurate laboratoare facultăților care necesită acest lucru. Biblioteca institutului are în prezent un număr mare de volume. In ultimii ani a fost dotată și cu fond documentar. Fiecare facultate își are biblioteca sa, care asigură buna pregătire a studenților. Deși noul cămin cu peste 300 locuri a întîmpinat greutăți de construcție și organizare, sperăm totuși ca în primele două săptămîni ale lumii octombrie să se poată face recepția, după care, studenții noștri vor avea condiții excepționale de conferii Capacitatea de cazare, cu acest al doilea cămin, va fi de peste 700 locuri. Cantina, cu capacitatea ei de peste 600 tacîmuri va asigura o masă consistentă, cu valoare nutritivă sporită. In acest sens s-a făcut din timp aprovizionarea cu un sortiment bogat de alimente. In proiectul planului de activități recent discutat în Consiliul profesoral s-a fixat, printre altele, și intensificarea activității de cercetare științifică a cadrelor didactice. Despre acest lucru s-a mai vorbit: Ce perspective sunt în organizarea activității științifice a studenților și, bineînțeles, în asigurarea unei temeinice pregătiri profesionale ? — Aș vrea să fiu bine înțeles. Este vorba de o realitate specifică tuturor institutelor de 3 Qili. Nu se poate vorbi de o activitate de cercetare științifică autonomă a studenților. Să mă explic. In general, aceștia încep munca de cercetare științifică prin anul al ll-lea de studii. Or, la 1 noi, tind să înceapă a-și fructifica unele cercetări, idei, observații, vineamul al ll-lea și toată atenția se îndreaptă către examenul de stat. Studenții noștri, au fost și vor continua să fie antrenați la activitatea de cercetare a cadrelor didactice. Pe linia cercetărilor sociologice a existat o largă colaborare a studenților pe lângă catedrele de științe sociale și pedagogice. Cu despre planul cercetărilor cadrelor didactice, asupra acestor proiecte de viitor nu putem anticipa, întrucît fiecare cadru didactic, catedră, facultate, își întocmește planurile cercetărilor in funcție de particularități specifice. In ce mă privește, voi intensifica cercetările și colaborarea cu stațiunea de cercetări biologice, geologice și geografice „Stejarul" - Pingărați, în domeniul hidrobiologiei și al ihtiologiei Vom intensifica, de asemenea, colaborarea cu Muzeul de științe naturale și cu filialele societăților de științe ale cadrelor didactice. Avem în vedere și perspectiva unei publicații științifice, un buletin intern, unde vor vedea lumina tiparului comunicările științifice și roadele tuturor cercetărilor - Să revenim la studenți... — Ne gindim la antrenarea lor intr-o măsură mai mare la colaborarea cu cadrele didactice și la alte cercuri decit cele de sociologie și pedagogie. Vom merge pe linia întăririi cercurilor existente și a creării altora în limitele posibilităților. Suntem hotăriți să facem ca, în cei trei ani, măcar metoda de lucru să și-o însușească. Tot pentru a veni în ajutorul studenților, atît a celor de la zi, cit și a celor de la fără frecvență, ne preocupă nevoia acoperirii cu cursuri litografiate. în acest scop ne-am afiliat litografiei ce se organizează in prezent la Galați. Vom întreprinde și alte măsuri menite să contribuie la ridicarea activității cultural-științifice în rîndul studenților. împreuna cu organizația U.T.C. și Asociația studenților vom invita în rîndul studenților personalități din lumea cultural-științifică și artistică din țară. - Cîteva cuvinte adresate, și pe această cale, studenților... - Noua lege a învățămîntului avantajează foarte mult pe studenți. Se facilitează căile spre studiul aprofundat, spre calificarea temeinică în specialitate. Prin reducerea sarcinilor didactice și a examenelor s-a asigurat o mai mare independență pentru opțiunea studentului asupra unor discipline, se pune accent asupra studiului individual, cu alte cuvinte, se dă prioritate calității pregătirii prin diversele forme de învățămînt superior. Fără îndoială, principala sarcină a studentului rămine studiul dual. Eu personal îmi pun o indivimare nădejde în colectivul de studenți din acest an universitar. Cred în capacitatea lor intelectuală, în ținuta lor morală, în puterea lor de muncă și de dăruire. Cină fac aceste afirmații mă bizui și pe anii pentru care, la concursul de admitere, s-a făcut o foarte bună selecție. Cu ocazia deschiderii noului an universitar, urez studenților noștri mari și frumoase realizări în munca lor de pregătire profesională, pe fondul general al progresului învățămîntului, științei și culturii din patria noastră. Noi, cadrele didactice, nu vom precupeți nimic pentru a realiza sarcinile pe care conducerea partidului și statului nostru le-a trasat lucrătorilor din învățămîntul superior. Acum, cînd întregul nostru este mai unit ca oricînd în popor jurul P.C.R. și al Comitetului său Central, sîntem hotăriți să ne facem așa cum se cuvine nobila noastră datorie de pregătire temeinică a viitorilor dascăli și militanți pe tărîm cultural. Suntem siguri ca tineretul nostru studențesc își va dedica tot elanul lui tineresc, întreaga capacitate de munca pentru a se pregăti ci mai bine și a răspunde astfel grijii părintești a partidului. STEAGUL ROȘU Toată atenția recoltării și valorificării legumelor (Urmare din pag. I)ge, cînd apare pericol de brume și îngheț, se va face imediat recoltarea fructelor din cultură, urmînd ca după sortare, cele coapte și gogonelele să fie valorificate imediat și punerea la postmaturare a celor care pot ajunge la coacere. Este necesar ca și I.L.F. să facă sortarea cantităților de tomate preluate pentru murături, iar cantitățile rezultate ca fiind apte pentru postmaturare să fie puse la maturare artificială, în spațiile proprii ale întreprinderii. La culturile de tomate din solarii, ciclul al doilea de producție din acest an de la C.A.P. Sascut-Sat, Valea Seacă și Sascut-Tîrg, cîteva lucrări principale se impun a fi executate cu cea mai mare urgența. Astfel, revizuirea panourilor și prelatelor din folie de polietilenă, acoperirea ultimelor suprafețe rămase descoperite, montarea panourilor laterale și înlocuirea celor defecte, urmărind ca să nu scadă temperatura sub 8—10 ° C, iar in zilele călduroase să nu depășească temperatura de 25—30 ° C. Se va face copilitul riguros al plantelor și cîrnirea lor fără întîrziere la 3 inflorescențe. La culturile plantate cu întîrziere se va face cîrnirea la două roduri. Se va face palisarea plantelor pe araci sau spalieri, îngrășarea pentru forțarea creșteri și maturării fructelor cu superfosfat, dînd 20—25 g la mp și sare potasică 8—12 g la mp. Nu se va îngrășa cu îngrășăminte azotoase, deoarece prelungește creșterea vegetativă și întîrzie fructificarea și maturarea Se va face prășitul culturii, îndepărtarea fructelor și frunzelor bolnave, combaterea bolilor și dăunătorilor. Prin aceste măsuri trebuie asigurate condiții ca pînă la venirea înghețurilor, fructele să se dezvolte la mărimea normală și să se coacă. Trebuie luate de pe acum măsuri de combatere a înghețului prin colectarea de bălegar în vederea încingerii și introducerii lui în solarii. Cind timpul s-a răcit mult, în preajma primului îngheț dăunător, se va face recoltarea întregii producții existente și se va pune la postmaturare în condițiile arătate mai înainte. Atenție deosebită trebuie acordată și culturilor succesive însămînțate în sistemele de irigare după cerealele păioase, care vor fi întreținute și protejate corespunzător, pentru a realiza producțiile stabilite. De asemenea, se vor lua măsuri pentru realizarea in întregime a suprafețelor planificate pentru culturile verdețuri de toamnă sau de primă apariție, în primăvara anului viitor. Este necesar ca în interesul unei bune aprovizionări a populației cu legume în această perioadă, în cooperativele agricole cultivatoare de legume, să se mobilizeze zilnic forțe suficiente la recoltarea culturilor din grădini. Trebuie să folos 1 la maximum în acest sector .Abilitățile pe care le oferă elevii din școlile generale din județ la recoltarea și sortarea legumelor, pentru ca întreaga producție să fie valorificată corespunzător. Se multă impune, de asemenea, mai operativitate în activitatea centrelor de legume și fructe în această perioadă pentru a asigura preluarea tuturor cantităților de legume pe care le oferă cooperativele agricole. AUTUMEALA ORIZONTAL : 1) Se umple cu provizii toamna — Aprovizionată din abundență în acest anotimp. 2) Sulimanul frunzelor la venirea toamnei — Colț. 3) Tăiș — Sfîrșit de toamna — Numărătoare... de boboci. 4) Fir — Diftong din toamnă — Fenomen... tbttinatec. 5) Preparate toamna din rodul livezilor (pl.) — Treci peste... 6) Clipește în ceață cu mii și mii de lumini — Car înapoi ! — încărcat cu vapori în acest anotimp. 7) Usturoi — Toamna. 8) Folosit toamna la preparatul conservelor — în lățime ! 9) Arcașu rămas în parc solitar doar cu amintirile — Stațiune în Bărăgan. 10) Răsunet (pl.) — Anatome (abr.). 11) își deschid porțile toamna — A scărmîna lîna. 12) Culese toamna din livezi — Frumusețea toamnei. VERTICAL : 1) Pleacă toamna de la noi pentru a reveni primăvara — Cușme ! 2) Lucrări agricole de toamnă — Timp... autumnal. 3) Perla Mării Negre, rămasă acum fără admiratori — Călător tomnatec. 4) A iubi — Clubul sportiv Armata (abr.) — Acum sunt eliberate de roadele îmbelșugate ale toamnei. 5) Cură ! — Odată cu toamna coboară din munți la șes — primele din noiembrie ! — Privește zis de ardeleni. 6) Sodiu — Pune bețe-n roate. 7) Primele două de la căruță ! — Aici se culeg viile și livezile toamna (pl.) — Diminutiv feminin. 8) Pot fără unt ! — Aduce toamna oile de la munte (fem.) — Măsură agrara. 9) Pantaloni rustici — UA 678 ? io 12 Părăsită, toamna de vizitatori. 10) Jucător de baschet la Dinamo București — Mușamalizat. 11) Din prinosul lor se înfruptă lumea — SUsține greul ciorchinilor răscopți (pl.). 12) Diminutiv feminin — Cea a pămîntului duce la atingerea echinocțiului de toamnă-Ing. Laurian SUTURE La baia publica din Bacău Reparații de mîntuială După ce a fost închisă 3 luni pentru reparații, zilele trecute s-a deschis din nou baia publică din municipiul Bacău. Toți cetățenii se așteptau ca, după o asemenea perioadă lungă de închidere, baia publică să arate cu totul altfel, bina reparată, toitul pus la punct pentru deservi populația în cele mai bune condițiuni. Din capul locului trebuie spus că toate acestea au fost așteptări îndreptățite, dar zadarnice, deoarece nimeni nu le-a satisfăcut, în prezent baia publică nu îndeplinește condițiile optime de deservire a cetățenilor. La camera de aburi, de pildă, s-a spart de cîteva ori geamul. De ce ? Ramele de fier sînt fixate în mod improvizat cu chit. Din cauza aburilor apare umezeală excesivă și ramele cad producînd astfel spargerea geamurilor. Cu toate că situația este cunoscută nimeni însă nu se învrednicește sa rezolve această problemă stringentă. Cetățenii își manifestă, pe buna dreptate, nemulțumirea și pentru faptul că în camera de aburi s-a desființat singurul duș existent. Se mai poate aminti că au și început să apară dușuri care nu funcționează, sunt defecte. De asemenea, unele plăci de faianță s-au dezlipit. La instalațiile sanitare sunt de NOT asemenea mici defecțiuni care provoacă... mari nemulțumiri. Pelingă toate aceste deficiențe, în ziua de sîmbătă (28 septembrie) a apărut o supriză și mai mare : circa o oră s-a oprit apa caldă. Cauza ? S-a spart o țeavă, s-a stricat o garnitură... — Vă rog să-mi dați banii înapoi. M-am săturat de așteptat. Eu nu mai pot sta. Asta-i curată bătaie de joc. — Mai stați că se lucrează, se repară țeava. Ce să facem, aveți... ghinion. Discuțiile au fost foarte aprinse. Nemulțumiri îndreptățite. Oamenii dezbrăcați, tremurau de frig, curtreierînd prin sălile băii publice, așteptând să apară apa caldă. Iată așadar, ce situații penibile. Cită lipsă de respect față de cetățeni. Pe bună dreptate se pun cîteva întrebări: Ce fei de reparații s-au făcut ? Cine sunt cei care au recepționat lucrările ? De ce s-au cheltuit peste 200.000 lei pe lucrări de mîntuială ? La toate aceste întrebări este în măsură să răspundă conducerea întreprinderii comunale care este răspunzătoare pentru cele ce se petrec la baia publică din municipiul Bacău. C. CAROL Marți 1 octombrie 1968 Cooperativa „Muncă și artă Bacău recrutează absolvente ale liceului cu sau fără diplomă de bacalaureat pentru Școala tehnică de cosmeticieni. Cei interesați se vor adresa serviciului personal al cooperativei din strada Mihai Viteazul nr. 122, telefon 12189 și 13262. Cooperativa „Muncă și artă“ Bacău angajează — TEHNICIENI CONSTRUCTORI — ZIDARI — FIERARI BETONIȘTI — DULGHERI — TINICHIGII Cei interesați se vor adresa (zilnic între orele 7—10) la sediul cooperativei din strada Mihai Viteazul nr. 122 — Bacău. IJ.P.C. Secția Dacia-Ploiești și Secția aparataj termic Popești-Leordeni, Șoseaua Oltenița km 11 angajează LĂCĂTUȘI, SUDORI, MAIȘTRI Și TEHNICIENI NORMATORI pentru confecții și construcții metalice. • RADIO București MARȚI 1 OCTOMBRIE 1968 PROGRAMUL I 15.00 Buletin de știri. Buletin meteo-rutier. 15.05 Serenada de Alexandru Pașcanu. 15.15 Bibliotecă de literatură română. 15.30 Melodii de ieri și de azi. 16.00 Radiojurnal. Sport. Buletin meteorologic. 16.20 Jocuri populare. 16.30 MEXIC — 1968. 16.45 Concertul nr 3 în Si minor pentru vioara și orchestră de Saint Saens. 17.15 Antena tineretului. 17.45 Program de cîntece. 18.00 Buletin de știri. 18.02 Revista economică. 18.20 Cîntece de dragoste. 19.00 Radiogazda de seară. 19.30 O melodie pe adresa dumneavoastră. 20.00 Buletin de știri. 20.05 Țării, inima și versul. Montaj de poezie contemporană românească. 20.20 Cîntece și jocuri populare. 20.40 Din cîntecele lui Alexandru Mandy. 20.55 Noapte bună, copii. 21.00 Muzica ușoară interpretată la hawaiană. 21.05 Muzee și expoziții. 21.20 Melodii populare interpretate de Florea Voinicilă. 21.35 Tangouri vocale și orchestrale. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. Sport. 22.20 Formația Petre Magdin. 22.30 Moment poetic. Versuri populare culese de George Murnu. 22.35 Melodii magazin. 23.40 Pagini din literatura liedului. 24.00 Buletin de știri. 0.05—5.00 Estrada nocturnă. Buletine de știri și meteo-rutiere la orele 1.00 și 2.00 ; Sumarul presei și Buletin de știri la ora 4.00. PROGRAMUL II 15.00 îți dăruiesc o floare — muzică ușoară. 15.30 Radiomagazinul femeilor. 16.00 Suita a II-a pentru orchestră pe teme din Muntenia de Dumitru Capoianu. 16.15 Muzică ușoară interpretata la saxofon. 16.20 Sfatul medicului. 16.25 Muzică de promenadă. 16.35 Muzică ușoară de Florin Bogardo și Grigore Florian. 17.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. 17.15 Cîntă Rozalia Mezaroș și Gavril Prunoiu. 17.40 Radio publicitate. 18.00 Ascultătorii ne cer — muzică din opere. 18.30 Concurs cu public (reluare). 18.55 Buletin de știri. 19.00 Album folcloric. 19.30 Curs de limba franceză. (Secția I, ciclul II). 19.50 Actualitatea muzicală. 20.30 Forum științific. 20.40 Orchestra de muzică ușoară a Casei de discuri „Electrecord“. 21.00 Buletin de știri. 21.05 Pagini din opera „Mefistofele“ de Boito. 21.30 Atențiune, părinți ! 21.50 Cvartetul de coarde de la Haydna Debussy. Cvartetul în Mi minor de Verdi. 22.35 Muzica din opera ,,Țarul Kaloian“ de Pancio Vladigherov. 23.00 Radiojurnal. 23.07 Simfonia I de Gheorghe Dumitrescu. 23.45 Noapte bună, dragostea mea muzică ușoară. •0.55—1.00 Buletin de știri. Buletin meteorutier. MIERCURI 2 OCTOMBRIE 1968 PROGRAMUL 1 5.00 Buletin de știri. 5.05—6.00 Program muzical de dimineață. 5.15 Gimnastică. 5.30 Buletin de știri. 5.50 Jurnal agrar. 6.00—8.25 Muzică și actualități. 6.00 Buletin de știri. 6.30 Buletin de știri. 7.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 8.00 Sumarul presei. 8.25 Moment poetic. Versuri de Radu Boureanu. 8.30 La microfon, melodia preferată. 9.00 Buletin de știri. 9.05 La microfon, melodia preferată. 9.30 Matineu literar. 10.00 Ansambluri artistice școlare. 10.10 Curs de limba franceză (reluarea emisiunii din 1 octombrie). 10.30 Din cele mai cunoscute melodii populare. 11.00 Buletin de știri. 11.05 Dialog cu muzica ușoară. 11.25 Muzica instrumentală interpretată de Liana Pasquali (harpă) și de Ion Bădănoiu (corn). 11.45 Sfatul medicului. Prevenirea oboselii intelectuale la școlari. 12.00 Dansuri de estradă. 12.20 Notațiva din programele noastre. 12.30 întîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.00 Radiojurnal. Sport. Buletin meteorologic. 13.20 Soliști și orchestre de muzica ușoară : Ilinca Cerbacev, Luis Aquile, orchestrele Paul Ghenzer și Tijuana Brass. 14.00 Din înregistrările taragotistului Iosif Milu. 14.15 Antena tineretului. 14.30 Radio publicitate. 14.50 Cînt pentru tine — muzică ușoară. PROGRAMUL II Jocuri populare interpretate la diferite instrumente. Tot înainte (emisiune pentru pionieri). Buletin de știri. Buletin meteo-rutier. Notați-vă din programele noastre, în sunet de fanfară. Prelucrări de folclor Buletin de știri. Suita de balet ,,Căprioarele“ de Francis Poulenc. Pagini din opera ,,Freischütz“ de Weber. Poemul vocal-simfonic ,,Visul lui Balcescu“ de Ion Hartulary Darclée. Buletin de știri. Amintiri din vacanță — muzică ușoară. Emisiune literara pentru școlari. Coruri din opere. Viers și joc. Nume dragi — muzică ușoară. Buletin de știri. Buletin meteorologic. Notați-vă din programele noastre. Recital de operă Ileana Cotrubaș. Almanah sonor. Muzică instrumentală de Tudor Ciortea. Arii din operete. Muzică populară interpretată de Ana Pop-Corondan, Traian Straton și Dumitru Ciobanu. Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. Concert de prînz. Iași \Feles/ziaris=\ MARȚI 1 OCTOMBRIE 1968 17.30 Pentru școlari : Cetatea strugurilor. 18.00 TV pentru specialiștii din industrie. 18.30 Curs de limba engleză. 19.00 Doi tineri interpreți : Pianistul Dan Grigore și violonistul Eugen Sîrbu. 19.30 Telejurnalul de seară. 19.50 Buletinul meteorologic. Publicitate. 20.00 Film serial : „Vikingii“. 20.50 în rariștea de lîngă vii. 21.15 Program de varietăți. 22.30 Varietăți pe peliculă. 23.00 Telejurnalul de noapte. 23.15 închiderea emisiunii. V teatru MUNICIPIUL BACĂU . Teatrul de păpuși „Licurici“ prezintă astăzi la sediu la ora 10 piesa »s Aladin și lampa fermecată’’. C f ÍVEAR MUnICIPIUL BACĂU •• — Muncitorul : „Falsa liră de aur“ (orele 10,20 ; 15,20 ; 17,20 ; 19,20 ; 21,20). — Flamura roșie : „Maica Ioana a îngerilor“ (matineu ora 10), „Surprizele dragostei" (orele 15 , 17 , 19 , 21). — Progresul : „Vicontele plătește polița" (orele 10,30 ; 14,30 ; 16,30 ; 18,30 ; 20,30). — Tineretului : „Neamul Șoimăreștilor” (orele 15,30 ; 18 ; 20,30). MUNICIPIUL GHEORGHE GHEORGHIU-DEJ . — 23 August : „Aventurierii“. — Constructorul : „Război și pace’’ — seriile I—II. — Oituz : „Răpirea fecioarelor“. MOINEȘTI —* Petrolul : „Monparnasse TG. £>CNA : „Prizoniera din Caucaz“. ASĂU — 6 August : „Leul african“. DARMANEȘTI - Rafinăria : „Sfidarea“. SASCUT — T. Vladimirescu : „Viața in doi” EXPOXITER \ MUNICIPIUL BACĂU Galeria de artă, Calea Mărășești nr. 12 . Expoziția de pictură și grafică Constantin Mihalcea. — Expoziția memorială „George Bacovia“ Calea Mărășești nr. 13. COMUNA BACOVA : Expoziția memorială „Ton Borcea“.~yyipnF" T\ MUNICIPIUL BACĂU Muzeul de științe naturale, strada Karl Marx nr. 2. Muzeul de artă Calea Mărășești nr. 20. Secția permanentă de artă modernă și contemporană. MUNICIPIUL GHEORGHE GHEORGHIU-DEJ : Muzeul de istorie Bulevardul Republicii, nr. 3. PRĂJEȘTI : Muzeul sătesc. MIO/VO/WENTS /•ST TOB=IBCE MUNICIPIUL BACĂU — Curtea dommasca de la Biserica Precista, strada 9 Mai nr. 58 TG. OCNA - Biserica Răducanu. COMUNA ȘTEFAN CEL MARE . Biserica de la Rădeana. BORZEȘTI î Biserica lui Ștefan cel Mare. STĂNIȘEȘTI (satul Gorghești) . Moara de vînt. V VI Vreme în general frumoasă cu cerul variabil, local se vor semnala ploi temporare. Vîntul va sufla slab la potrivit din sectorul nord-vest. Temperatura aerului ușor variabilă, minimele vor fi cuprinse între 4 și 8 grade, iar maximele între 13 și 18 grade. 7.00 • 7.10 7.30 7.37 7.45 8.00 8.30 8.35 9.00 9.25 10.00 10.05 10.30 10.55 11.15 11.30 12.00 12.05 12.15 12.25 13.00 13.19 13.30 14.00 14.08 12.00 12.10 12.25 12.40 12.59 MARȚI 1 OCTOMBRIE 1968 PROGRAM DE PRÎNZ Buletin de știri și revista presei. Varietăți de prînz. Jurnal literar. Program de canțonete, închiderea emisiunii. PROGRAM DE SEARA 16.00 Buletin de știri. 16.05 Moment muzical. 16.15 Pe teme economice. 16.30 Muzică ușoară românească. 16.45 Teatru la microfon : „Jocul ielelor“ de Camil Petrescu. — Muzică populară românească. 18.30 Radiojurnal și buletin meteorologic. 18.40 Recital de muzică ușoară. 18.59 închiderea emisiunii. MERCURI 2 OCTOMBRIE 1968 PROGRAM DE DIMINEAȚĂ 5.30 Buletin de știri. 5.35 Formații de muzică ușoară. 6.00 Cronica agrară. 6.05 Cîntece și jocuri populare românești. Piese muzicale executate de fanfară. „Ritm și voie bună“ — muzică ușoară. 7.10 Vă invităm să notați în agenda dv. 7.29 închiderea emisiunii.