Steaua Roşie, mai 1962 (Anul 11, nr. 103-128)

1962-05-15 / nr. 114

4 ______ O etapă de mare lupta în seria a IlI-a Mureșul Tg. Mureș - Industria Sîrmei C. Turzii 0-0 După semi-etapa de miercuri din cadrul categoriei „B“ seria a IlI-a la fotbal, lupta pentru șefia clasamentului în vederea promovării în prima categorie a rămas deschisă mai multor echipe. Aceasta doar pină duminică, întrucît fruntaşa seriei a IlI-a Grişul Oradea, dispunînd de Vagonul Arad cu scorul de 2—0, a reuşit să se distanţeze cu 2 puncte de formaţia tîrgumureşeană Mureşul, care duminică în compania Industriei Sîrmii n-a reuşit să realizeze decît un scor alb. Situaţia în clasament este următoarea : Grişul 29 de puncte, Mureşul 27 iar G.S.O. Timişoara 26. Deşi distanţa dintre lideri şi formaţiile imediat următoare nu este prea mare, după „calculul hîrtiei“, formaţia orădeană poate să acumuleze cel mai mare număr de puncte. Dar cum în fotbal zicala... „Balonul este rotund“ se menţine, să sperăm într-o revenire de formă a unsprezecelui tîrgumureşean, care prin comportarea la adevăratul nivel, atît în jocurile de acasă cit şi în deplasare, ar putea să strice „calculul hîrtiei“ şi să cîştige pînă la urmă acest campionat atît de pasionant. Deşi s-au încheiat cu rezultate scontate, mai puţin cele de la Cluj şi Baia-Mare, întîlnirile de duminică s-au caracterizat printr-un joc de mare luptă, specific de campionat, atît formaţiile gazdă cît şi cele oaspete aruricînd în joc toată energia şi priceperea pentru cucerirea preţioaselor puncte puse în joc. La Tg.Mureş, deşi majoritatea miilor de spectatori erau în favoarea formaţiei gazdă, în faţa rutinatei formaţii a oţelarilor din Cîmpia Turzii, tîrgumureşenii, într-un joc de mare luptă, n-au putut obţine decît un scor alb. Această întîlnire care se anunţa foarte disputată, Mureşul avînd mare nevoie de punctele puse în joc, a atras pe stadionul „23 August“ din localitate peste 10.000 de spectatori dintre ■ care cca. 1.000 de la Cîmpia Turzii. Ambele echipe intră pe teren, prei ocupate de soarta jocului. La fluierul arbitrului Geană (Braşov), se ■ aliniază următoarele formaţii: MUREŞUL: Boros — Tuzson, Ba- Ilázs, Kiss — Vakarcs, (Józsi) Vass : — Selymes, Sikó, Végh, Nagy,  Hajdú. IND. SIRMEI: Duca — Istrate, Chiorean, Bindean — Raab, ■ Chejan — Copil III, Mureșan, Adam, Dreghici (Copil II), Jac. Este o vreme excelentă pentru fotbal. Lovitura de începere o au localnicii. După primele schimbări de baloane se vedea că „Sîrma“ , este o echipă greu de învins, apărarea ei, în frunte cu portarul Du■ ca, constituind un adevărat zid de beton. De acest zid, uneori prea dur, s-au lovit mulţi jucători ai , Mureşului, lucru ce a făcut ca înt că în minutul 30 Vakarcs, un ju■ cător de bază, să devină indisponibil, iar mai tîrziu Vass să treacă ca simplu figurant pe extrema stingă. Apărarea gazdelor deşi funcţionează prompt, în afara portarului Boroş, este nesigură. Linia de fund — Tuzson, Balázs şi în special Kiss — expediază baloane la voia întîmplării. Nu este mai puţin adevărat că de data aceasta nici punctul forte al echipei — înaintarea — nu ştie să reţină balonul, nu ştie să se descotorească de apărarea oaspeţilor, care foloseşte de minune jocul la ofsaid. Cele două aripi — Hajdú şi Selymes — sunt păzite cu străşnicie. Nagy este prea lent, iar Sikó este depăşit pur şi simplu de joc. Primul atac îl iniţiază oaspeţii prin Copil III, dar Boroş reţine sigur. Gazdele au mare ocazie să deschidă scorul în minutul 17, cînd mai întîi Hajdú, apoi Végh depăşesc întreaga apărare. Ultimul dă la Nagy, care de la cîţiva metri se bîlbîie şi expediază afară. Jocul continuă să se desfăşoare în torţă cînd la o poartă, cînd la alta. Jucătorii „Sîrmei“ sînt foarte tari pe picioare şi cu o condiţie fizică bine pusă la punct. Incepînd cu cei doi mijlocaşi — Raab şi Chetan — plus cvintetul ofensiv, toţi şutează periculos la poartă. Boros salvează în extremis în minutele 25 şi 38 două şuturi periculoase ale lui Adam şi respectiv Raab. Pînă la epuizarea primei părţi, mai semnalăm în minutele 39 şi 43 un şut periculos al lui Hajdú şi o lovitură cu capul a lui Nagy, reţinute însă sigur de Duca. In prima parte a jocului, în general, echipa gazdă a jucat fără nerv. La reluare oaspeţii îl înlocuiesc pe Dreghici cu Copil II. Astfel atacul lor scade foarte mult în randament. Mureşul, vreme de aproape 30 de minute ia atacul pe cont propriu. Józsi, introdus în locul lui Vakarcs, ca un adevărat motor apără şi alimentează într-una înaintarea dar nu este chip să poată fi depăşită apărarea „Sîrmei“, promptă, dar uneori prea dură. Se execută o mulţime de faulturi în jurul careului. Cel mai periculos este cel din minutul 60, cînd Nagy execută foarte plasat dar balonul întîlneşte bara şi revine în teren. Selymes, Hajdú, Végh şi Nagy încearcă fel de fel de formule de atac, dar nu reuşesc nimic. Se combină totuşi prea mult pe metrul pătrat (lucru ce convenea de minune apărării adverse), şi se caută la infinit să fie lansaţi doar aceiaşi jucători : Hajdú şi Selymes. In minutul 75, „Sîrma“ este grămădită în careu. Jucătorii gazdelor semnalează henţ, dar arbitetrul Geană nu acordă. In această parte a întîlnirii porarul Duca se evidenţiază prin apărarea unor şuturi periculoase executate de Nagy, Végh şi Selymes. Deşi sporadic, oaspeţii organizează contraatacuri periculoase pe partea dreaptă, unde Copil III îl depăşeşte regulat pe Kiss. In minutul 80 Józsi salvează de pe linia porţii. Pînă la epuizarea celor 90 de minute, se desfăşoară un joc de hărţuială, de mare luptă. Scorul alb cu care s-a încheiat partida este just. Arbitrul Geană deşi nu a influenţat direct soarta meciului a arbitrat nesigur şi în compensaţie. ATANASIE POPA Portarul oaspeţilor clarifică o situaţie periculoasă, culegând balonul din faţa lui Hajdú Chimica Tîrnăveni C.S.M. Reşiţa 28-3 (8-0) Din cadrul seriei a IV-a a Campionatului de calificare pentru prima categorie a ţării, Chimica din Tîrnăveni a obţinut cea de-a 7-avictorie consecutivă din tot atîtea întîlniri susţinute, consolidîndu-şi astfel poziţia de lider în clasament. Pe teren propriu a întrecut de această dată cu categoricul scor de 28—3 formaţia metalurgiştilor din Reşiţa, încă de la început, chimiştii s-au instalat în buturile adverse şi au atacat insistent, reuşind să înscrie prima încercare prin Terboczi în min. 5, încercare care a fost şi transformată de Neacşa. In min. 18 o acţiune reuşită pe linia de trei sferturi este finalizată de Herman, care culcă balonul în partea stingă a butului reşiţean. După reluare, intrarea lui Szász II în linia de trei sferturi a chimiştilor îi dă un plus de eficacitate echipei gazde. Nu trec decît 3 minute şi Szász II înscrie o încercare la capătul unui sprint spectaculos. După alte 4 minute, acelaşi Szász II iniţiază un atac periculos şi îl lansează în ultima instanţă pe Degeratu, care înscrie şi Neacşa transformă. In min. 55, o şarjă pe linia de trei sferturi este finalizată de Florea, care aculcat balonul urmărit îndeaproape de trei adversari. Dominarea insistentă a chimiştilor e apoi fructificată din nou prin Terboczi, care în min. 59 ridică scorul la 22—0. La numai un minut, Szász de la reşiţeni interceptează o pasă greşită a lui Szász I şi înscrie cele trei puncte ale oaspeţilor. Ultimele 20 de minute aparţin în întregime gazdelor, care mai înscriu cîte o încercare prin Szász II în min. 65 şi Terboczi în min. 75. Victoria chimiştilor este pe deplin meritată. Ea putea fi mai categorică dacă se insista mai mult in prima parte a jocului. Realizatorii celor 31 puncte sunt: Terboczi (9), Szász II (6), Neacşa (4), Herman (3), Degeratu (3), Florea (3) pentru chimişti şi Nagy (3) pentru reşiţeni. A arbitrat foarte bine Ignat Gheorghe din Tîrnăveni. IOAN HASAŞIU ----------------□□□□----------------- In jocul derbi al seriei a ll-a Voinţa Tg. Mureş — Chimica Tîrnăveni 2-0 (0-0) Această partidă importantă pentru configuraţia viitoare a clasamentului, programată în cupla duminică dimineaţa pe terenul fabricii de zahăr (în deschideri Oţelul — Viitorul Apatina 2— (1-0) a atras un public foarte numeros, printre care se aflau peste 300 de înflăcăraţi suporteri a chimiştilor. întregul joc s-a desfăşurat într-un tempo foarte rapid oaspeţii fiind în primul rînd ace care au imprimat acest ritm, dînd dovadă de o pregătire fizică superioară. Chimiştii au luptat cu o voinţ extraordinară pentru victorie. E au avut dominarea teritorială în majoritatea timpului, dar linia d înaintare nu a reuşit să concretizeze această superioritate, c toate ocaziile favorabile. Iată cum s-au înscris cele dou goluri ale echipei Voinţa: ----□□---In minutul 80 extrema dreaptă Fulop, singurul atacant mureşean care a corespuns, demarează pe marginea terenului, apărătorii din Tîrnăveni ezită să-l atace şi acesta reuşeşte să pătrundă pînă in apropierea porţii de unde dureaza puternic, intervine razakas care prelungeşte balonul în poartă : 1-0. După acest gol Chimia cedează şi în consecinţă după cîteva minute „cade“ şi al doilea gol. Portarul Guneş (care de altfel a apărat bine) scapă mingea în urma unui şut şi Coroiu urmărind atent faza, introduce balonul în gol. Prin această victorie Voinţa s-a detaşat în clasament, avînd toate şansele de a disputa finala campionatului regional in compania echipei Avîntul Reghin, virtuală cistigatoare a seriei 1. Brigada de arbitri din Luduş, Stoica, Dan şi Vamos au condus bine. VASILE KADAR Ciocanul Tg. Mureş — Avîntul Reghin 1-2 Sîmbătă după-masă pe un timp excelent s-au întilnit echipei Avîntul Reghin şi Ciocanul Tg Mureş contînd pentru campionatu regional la fotbal, seria I. Jocu a fost de o bună factură tehnic, în special în prima repriză. Meciul începe cu o netă superioritat a oaspeţilor care ratează o ocazi clară de gol prin Pojoni (min. 3) Cei care deschid scorul sînt totuş localnicii. Golul egalizator survine în min 40 cînd Pojoni îl deschide pe Ciolo ca în careu şi acesta printr-un şut imparabil trimite plasat (1—1). Nu trec decît 4 minut cînd Katona îl deschide pe acelaș Cioloca care marcă din nou un gol de toată frumuseţea, aducîm astfel victoria echipei sale (2— mart. 44). In repriza secundă ambele echipe trec la un joc confuz la mijlocul terenului, joc care nu a du la schimbarea scorului. BUCUR TIBERIU corespondent volunta STEAUA ROȘIE îl p.o.Mureşul Tg. Mureş—C.S.O. Banatul timişoara 17-7 (11-3) Duminică seara în nocturnă, pe terenul Voinţa în cadrul „Cupei primăverii“ la handbal în 7 s-au întilnit echipele feminine C.S.O. Mureşul Tg.-Mureş şi C.S.O. Banatul Timişoara, în care gazdele au învins cu rezultatul de 17—17 (11—3). De la C.S.C. Mureşul s-a remarcat Incze Maria care a înscris 9 puncte. Au prestat un joc bun şi Covrig Valeria, Preda Maria, de la gazde şi Kiss, Moşu de la Banatul. De notat este faptul că echipa din Timişoara s-a prezentat la Tg. Mureş cu garnitura secundă, deoarece prima formaţie a participat la finala campionatului republican al junioarelor. Arbitrajul lui Binder Mihai (Brașov) a fost bun. IOAN VULCAN , -□□□□—----- ŞTIRI SPORTIVE FOTBAL. — In cadrul categoriei „B“ la fotbal, in seria a Ill-a s-au înregistrat următoarele rezultate: A.S.M.D. Satu Mare—A.S.A. Crişul Oradea 2—1; C.F.R. Arad —Rapid Tg. Mureş 2—1; C.S.O. Baia Mare — Recolta Cărei 2—3; C.S.O. Crişana Oradea — Vagonul Arad 2—0; C.S.O. Timişoara — Arieşul Turda 3—2; C.S.M. Cluj — Corvinul Hunedoara 1—2. ★ In categoria ,,A“ la fotbal s-au înregistrat rezultatele: Ştiinţa Timişoara — Petrolul Ploieşti 3—3; Steagul roşu Braşov — Dinamo Bacău 1—2; U.T.A. Arad — Progresul Bucureşti 1 — 1; Jiul — Dinamo Bucureşti 0—0; Steaua — Minerul 3—0; Rapid — Dinamo Piteşti 2—0. ★ • In campionatul de fotbal al oraşului Tg. Mureş au fost obţinute următoarele rezultate: Ştiinţa — Constructorul 2—1; Ilefor — I.G.L. 0—2; Viitorul — Mureşul Nazna 5—0; A.S. Armata — Banca 8—0; Şcoala sportivă de elevi I — Intreprinderile comunale 3—0; 1. L.M.C. — Surdo-Muţii 3—1; Şcoala sportivă de elevi II — Ilefor 3—0; ★ TIR CU ARCUL. — In prima etapă a campionatului orăşenesc de tir cu arcul pe echipe de categoria a 11 -a au fost înregistrate următoarele rezultate: Rapid P.T.T.R. — Mureşul Confecţii 949—1.674; Ştiinţa — Oţelul roşu 1.207—0; Sanitarul — Lemnarul 886—1.042. Cel mai bun rezultat individual a fost obţinut de către arcaşul Heltman Iosif (Mureşul Confecţii) care la distanţa de 30 metri a obţinut 289 puncte, iar la 50 metri 214 puncte. După prima etapă clasamentul se prezintă astfel: 1. Ştiinţa; 2. Mureşul Confecţii; 2. Lemnarul; 4. Sanitarul 5. Rapid P.T.T.R.; 6. Oţelul roşu. ★ VOLEI. — In cadrul fazei orăşeneşti a campionatului de calificare la volei, pe terenul asociaţiei sportive Sanitarul din Tg. Mureş s-au obţinut următoarele rezultate! Feminin: Ştiinţa I — Mureşul Confecţii 3—0; Masculin: Oţelul — A.S. Armata 3—0; Banca — Ştiinţa 3—0; Progresul — Sanitarul 3—0; Apemin Borsec—Gloria Tg. Mureş 0-1 (0-1) Meciul de fotbal din cadrul celei de-a 21-a etape a campionatului regional dintre formaţiile Apemin Borsec şi Gloria Tg. Mureş s-a jucat duminică dimineaţa la Gălăuţaş, deoarece terenul din Borsec este suspendat. Cei circa 500 spectatori au asistat la un meci de uzură, de nivel tehnic mediocru, cîştigat la limită de către fotbaliştii tîrgumureşeni, care în felul acesta au trecut pe locul 2 în clasamentul seriei a ll-a. Golul victoriei a fost realizat în minutul 7 prin Pákai, care, dupa ce a an înlat trei jucători ad-verşi a înscris printr- un şut imparabil. In minutul 33 tîrgumureşenii beneficiază de o lovitură de pedeapsă de la 11 metri, dar C Orosz trage peste poartă. f ★ ( Iată şi celelalte re- 1 zultate obţinute în I campionatul regional de fotbal: Seria I: Străduinţa s Cristur — Avîntul I Sovata 9—0; Voinţa Sărmaş — Voinţa Tirnăveni 2—2; Rapid Odorhei — Mureşul * Luduş 1—0; Sticla , Tîrnăveni — Victoria --------□□□□----------Iernut 1—7. In această serie conduce detaşat Avîntul Reghin cu 37 puncte. Seria a ll-a: Progresul Reghin — Minerul Bălan 1^1; Complexul Gălăuţaş — U.M.T.E. Odorhei 2—3; Minerul M. Ciuc — Lemnarul Tg. Mureş 2—0; Mureşul Topliţa — Mureşul Remetea 6—2; Metalul Vlăhiţa — Progresul Gheorghieni 1—0. In seria II pe primele 3 locuri se situează echipele 1. Voinţa Tg. Mureş cu 31 puncte; 2. Gloria Tg. Mureş cu 29 puncte; 3. Chimica Tîrnăveni 28 puncte. Formaţia feminina Mureşul pe locul IV în campionatul categoriei „A“ Invingînd sîmbătă formaţia Unirea -Bucureşti, şi duminică pe Voinţa Braşov, echipa feminină de baschet Mureşul Tg. Mureş a terminat turneul final al campionatului de baschet pe locul IV. Pe locurile I, II şi III s-au clasificat echipele Rapid Bucureşti, Ştiinţa Cluj şi Ştiinţa Bucureşti. Cealaltă formaţie tîrgumureşeană, Voinţa, a terminat campionatul pe locul VIII. — □□— U. R. S. S. — Gremio 3-0 Meciul de fotbal dintre selecţionata cluburilor din U.R.S.S. şi formaţia braziliană Gremio s-a terminat cu scorul de 3—0 (2—0) în favoarea jucătorilor sovietici. Golurile au fost marcate de Ivanov (2) şi Kanevski. ----□□—■ Concurs masculin pe echipe la Tg. Mureş Comisia de specialitate de pe lingă U.C.F.S. din Tg. Mureş a organizat un concurs de tenis de masă pe echipe, care a fost cîştigat de către formaţia Semnarul compusă din juniorii: Dan Dorin, Kiss Ioan, Szöverfi Iosif, Szép Ernest, Zub Ştefan. Iată rezultatele tehnice înregistrate în ultimele întîlniri: Sferturi de finală: Fabrica de zahăr — Constructorul II 5—0; Lemnarul — Ştiinţa 5—0; Sanitarul — Oţelul roşu 5—0; Constructorul I — Rapid 5—0. Semifinale: Lemnarul — Fabrica de zahăr 5—4; Constructorul I — Sanitarul 5—2. Finala: Lemnarul — Constructorul I 5—0. Au fost desemnaţi noii campioni republicani la lupte libere juniori Timp de două zile, pe cele 2 saltele instalate în parcul sportiv Voinţa din Tg. Mureş s-au desfăşurat întrecerile fazei finale a campionatului republican de lupte libere rezervat juniorilor, la care au participat 131 dintre cei mai buni tineri luptători din ţară, campioni regionali. La finalele din acest an juniorii au dat dovadă de o bună pregătire tehnică şi fizică, au folosit procedee multiple cu mult curaj şi au acţionat rapid, dînd dovadă de multă dîrzenie şi combativitate. In acest an participarea la finale a fost numeroasă, la întreceri participînd luptători din toate cele 16 regiuni ale ţării. Un fapt pozitiv al finalelor de lupte libere pentru juniori este buna organizare efectuată de către comisia de specialitate de pe lingă U.C.F.S. a regiunii Mureş-Autonomă Maghiară, lucru ce nu a dezminţit faptul că tîrgumureşenii sunt buni organizatori. Regiunea noasstră a fost reprezentată de următorii 10 luptători în ordinea categoriilor: Vaida Andrei, Veres Matei, Kiss Albert, Nagy Ştefan, Görgényi Iosif, Demeter Ludovic, Csajkovski Ludovic, Kacso Ştefan, Tamás Carol şi Jakab Iuliu. Dintre aceştia cel mai bun rezultat l-a obţinut juniorul Nagy Ştefan, care a terniinat pe locul II la categoria 59 kg. Un alt rezultat bun a fost obţinut de luptătorul Görgényi Iosif de la categoria 63 kg, care s-a clasat pe locul III. Iată acum noii campioni pe anul 1962 la lupte libere : Categoria 49 kg renţi) : 1. Vasile Pascu (Carpaţi Sinaia). Categoria 52 kg (13 concurenţi): 1. Petre Bocu (Carpaţi Sinaia). (12 concu Categoria 55 kg (15 concurenţi) : 1. Petru Coman (Steagul roşu Braşov). Categoria 59 kg (18 concurenţi) : 1. Petre Marin (Unirea Bucureşti). Categoria 63 kg (13 concurenţi) : 1. Constantin Gheorghe (Petrolul Ploieşti). Categoria 68 kg (14 concurenţi) : 1. Ladislau Kiss (C.S.C. Crişana Oradea). Categoria 73 kg (15 concurenţi) : 1. Nicolaie Ene (Petrolul Ploieşti). Categoria 79 kg (12 concurenţi) : 1. Ştefan Rusu (Rulmentul Braşov). Categoria 85 kg (10 concurenţi) : 1. Gheorghe Ureianu (Steagul roşu Braşov). Categoria grea (9 concurenţi) : 1. György Cercsi (Şcoala sportivă Sf. Gheorghe). In clasamentul pe regiuni pe primul loc se situează oraşul Bucureşti fiind urmat de regiunile Ploieşti, Braşov, Banat, Mureş-Autonomă Maghiară, Maramureş etc. IOAN PAUŞ Talentatul luptător orădean Kiss Ladislau peste cîteva secunde îl va învinge prin tuş pe Sergiu Preda (C.S.C. Craiova) Duminică în parcul „23 August“ s-au încheiat întrecerile din cadrul concursului de primăvară la tenis, organizat de comisia regională de tenis, la categoria a II-a seniori şi juniori. O performanţă neaşteptată a reuşit să obţină tânărul jucător al clubului sportiv şcolar „Harghita“ Balogh Andrei care a învins în semifinala seniorilor pe jucătorul Hints Nicolaie cu scorul 6/4, 7/5, şi în finală pe Halmágyi Emeric cu scorul 2/6, 9/11, 6/1, 6/1, 6/3. După cum reiese din rezultatele tehnice, se poate constata că tînărul Balogh Andrei a luptat cu o voință exemplară într-un joc foarte dinamic şi variat, care a durat 2 ore şi jumătate. Cu acest rezultat el a reuşit să învingă pe Concurs de primăvară cel mai bun jucător al oraşului nostru din categoria a ll-a. La simplui juniori tot Balogh Andrei a cîştigat locul I învingîndu-l pa colegul său de club Precup Alexandru, cu scorul 6/1, 6/3. Iată clasamentul final, simplu seniori băieţi: Locul 1: Balogh Andrei (clubul sportiv şcolar „Harghita"). Locul 11: Halilanyi Emeric (Asociaţia sportivă Rapid). Locul 111: Hints Nicolae (Asociaţia sportivă Rapid). Simplu juniori: Locul 1: Balogh Andrei (clubul sportiv „Harghita“) Locul II Precup Alexandru (clubul sportiv „Harghita“). Locul III: Schnitzer Ivan (Asociaţia sportivă „Rapid“), TIBERIU OVICI Redacţia şi administraţia Tg. Mureş, str. Gheorghe Doja nr. 9. Tel. 26. 88, 34.96. Abonamentele se fac la oficiile poştale, factorii poştali şi difuzorii voluntari din întreprinderi şi instituţii, tiparul: întreprinderea Fongrafica Tg. mureş, urmanda nr. dând. Asociaţia sportivă Viitorul a organizat pe rîul Mureş primul concurs de deschidere a sezonului de canotaj la caiac-canoe, la care au luat parte 58 canotori de la asociaţiile sportive Metalul Cluj, Voinţa, Viitorul şi clubul sportiv orăşenesc Mureşul din Tg. Mureş. Concursul de caiac-canoe s-a desfăşurat în bune condiţiuni la cele 14 probe prevăzute în regulamentul de desfăşurare a întrecerii. Iată acum sportivii clasaţi pe primele locuri: Senioare: 500 metri: caiac simplu: 1. Mátyás Éva (C.S.C. Mureşul); caiac dublu: 1. Varga Irén — Szabó Elisabeta (Viitorul). Seniori: 500 metri: caiac simplu: 1. Fediuc Ştefan (Metalul Cluj); caiac dublu: 1. Orbán Tiberiu — Berkovics Sándor (C.S.O. Mureşul); canoe simplu: 1. Gáliszter Lajos (Viitorul). 1.000 metri: caiac simplu: 1. Csatlós Huba (C.S.O. Mureşul); caiac dublu: 1. Birton Carol — Vajda György (Viitorul); caiac 4 persoane: 1. Voinţa (Szatmári, Árus, Láng, Butyurka); canoe simplu: 1. Zurányi György (Viitorul); canoe dublu: 1. Gyéresi Albert — Bagyi Lajos (Viitorul). 10.000 metri; caiac simplu: 1. Haller Eugen (Viitorul); caiac dublu: 1. Pácza László — Haraszti (Viitorul). Juniori: 500 metri; caiac simplu: Bernáth Ladislau (C.S.C. Mureşul); caiac dublu: 1. Papsai Pál — Bogáti Ştefan (Voinţa). Concurs de deschidere a sezonului la Tg. Mureş S-a dat startul în proba de caiac simplu