Steaua Roşie, octombrie 1970 (Anul 21, nr. 230-256)

1970-10-20 / nr. 246

r în Campionatul judeţean Etapa a X-a (intermediară) de la mijlocul săptămînii trecute a adus următoarele rezultate: Tractorul Sărmaşu — Mureşul Luduş 3—0; Avîntul Reghin — Energia Iernut 2—2; Fabrica de zahăr Tîrgu-Mureş — Oţelul Tirgu-Mureş 0—5; Dermagant Tîrgu-Mureş — Comerţul Tîrgu-Mureş 0—1; Gloria Tîrgu-Mureş — Lemnarul Tîrgu-Mureş 0—0; Energia Fîntînele — Voinţa Miercurea Niraj 0—0 (jocul s-a disputat la Tg.-Mureş, deoarece terenul din Fîntînele este suspendat); Voinţa Tirnăveni — Oţelul Reghin 2—1; Lacul Ursu Sovata — Viitorul Tg.-Mureş a fost amnat, datorită faptului că echipa din Sovata a avut loc în „Cupa României“ reuşind o performanţă remarcabilă întrecînd Lemnarul Odorhei cu 1-0, aceasta fiind cea de-a treia formaţie divizionară *C“ eliminată din competiţie de către Lacul Ursu Sovata. Rezultatele din etapa a XI-a din 17—18 octombrie: Oţelul Reghin — Tractorul Sărmaşu 2—0; Voinţa Miercurea Niraj— Voinţa Tîrnăveni 1—0; Lemnarul Tg.-Mureş — Energia Fîntînele 0—0; Comerţul Tg.-Mureş — Gloria Tg.-Mureş 2—2; Oţelul Tg.Mureş—Dermagant Tg.-Mureş 1—1; Viitorul Tg.-Mureş — Fabrica de zahăr Tg.-Mureş 2—0; Energia Iernut — Lacul Ursu Sovata 0—2; Mureşul Luduş — Avîntul Reghin 3—1. In urma rezultatelor înregistrate pînă In prezent cea mai constantă echipă s-a dovedit a fi Lacul Ursu Sovata, care, cu un joc mai puţin, continuă să se menţină în fruntea clasamentului. VAGINA 2 STEAUA ROȘIE Divizia A Rezultatele tehnice: Steaua — Politehnica 3—2; Steagul roşu— U.T.A. 0—0; F.C. Argeş—Dinamo Bucureşti 1—1; Rapid—„U“ Craiova 1—1; Farul—Petrolul 1—1; „U“ Cluj — Jiul 3—0; Dinamo Bacău —Progresul 2—0; C.F.R. Timişoara — C.F.R Cluj 0—1. In această etapă terenul propriu nu s-a dovedit un element prea hotărîtor în obţinerea victoriei: în cinci din cele opt partide, echipele în deplasare au reuşit să cucerească puncte. Ba mai mult, există voci care contestă valabilitatea unor goluri înscrise de echipele gazdă Steaua şi Rapid, fără de care rezultatele ar fi fost altele şi în partidele susţinute de aceste formaţii. Performera etapei, C.F.R. Cluj, a obţinut două puncte de aur la Timişoara, în dauna feroviarilor din oraşul de pe Bega, care nu reuşesc să facă faţă cerinţelor din prima divizie. în clasament continuă să conducă Dinamo Bucureşti, urmată de U.T.A. şi „U“ Craiova. „încheietor de pluton“ se menţine C.F.R. Timişoara, cu puţine şanse de a mai părăsi acest loc. Miercuri U.T.A., Steaua şi Dinamo Bucureşti au meciuri oficiale în cadrul turului II al competiţiilor europene intercluburi la care participă. Divizia B, seria I Etapa a 10-a s-a încheiat cu următoarele rezultate: A.S.A. — Ştiinţa Bacău 3—0; Sportul studenţesc — Dunărea Giurgiu 1—0; Progresul Brăila — Metalul Tîrgovişte 3—1; Oţelul Galaţi — Metrom 2—1; Poiana Cîmpina — Politehnica Galaţi 1—0; C.F.R. Paşcani—Portul Constanţa 3—0; Ceahlăul P. Neamţ — Metalul Bucureşti 1—0; S.N. Olteniţa — Flacăra Moreni 4—1. Aşadar, o etapă a echipelor gazdă, A.S.A. a obţinut din nou o victorie,, la un scor net, dar locul pe care îl ocupă în clasament este în continuare cel secund. Intrucît Sportul studenţesc a cîştigat şi el. Pe locul III a trecut formaţia Ceahlăul din Piatra Neamţ. Lupta pentru Intîietate este în continuare deschisă şi poate abia întîlnirea derbi între cele două fruntaşe va tranşa problema. CLASAMENTUL, după întîlnirile de duminică, următori arată în felul 1. Sportul St. 1072116: 816 2. A.S.A. 1062225: 814 3. Ceahlăul 1061314: 913 4. Progresul 1052318:1012 5. Dunărea 10604 9:1112 6. Știința 1051411:1111 7. Oțelul 1042414:1110 8. Met Buc. 1042410: 810 9. Met. Tîrgov. 1050511:1410 10. C.F.R. 1033414:149 11. S.N. Oltenița 1033410:119 12. Portul 10415 7:149 13. Metrom 10325 10:148 14. Poiana 10325 7:118 13. Flacăra 10136 10:235 18. Politehnica 10208 5:144 După furtună, vreme bună. După suita de insuccese de la Giurgiu şi Tirgovişte, în tabăra tîrgumureşeană s-a stabilit din nou optimismul, în ciuda faptului că „studenţii" bucureşteni adună, nevoie mare, puncte după puncte. Am vrea ca acest optimism să-l putem înregistra şi peste o săptămînă, cînd A.S.A. are de dat un examen dificil în Capitală, în compania Metalului, cînd de fapt, A.S.A. are de confirmat clasa superioară ce o distanţează net de celelalte surori. Revenind la partida de duminică, în compania studenţilor băcăoani, echipa gazdă, după o uriaşă risipă de energie din prima repriză, cînd şi-a purtat adversarul din colţ în colţ, a reuşit în mitanul secund un scor de forfeit, realizat de acest talentat Tică Văradi, bătăios pînă în pînzele albe pentru a obţine titlul de „senator" în echipă. 3-0 (0-0) în ansamblu partida a plăcut, chiar dacă oaspeţii au aglomerat zonele defensive, reuşind prin dispecerul lor Nemeş (nr. 10) contraatacuri îngrijorătoare la poarta lui Bay. Pelea, Banu şi Codreanu l-au secondat cu brio pe acest Nemeş inepuizabil şi, numai lipsa de şansă i-a făcut să rateze situaţii rarisime, în minutele 20 sau 36. De cealaltă parte, gazdele au asaltat în valuri succesive poarta inepuizabilului Lungu, dar predilecţia pentru un joc pe metrul pătrat (Nagy Miki caută şi în continuare efecte solistice lipsite de eficacitate), sau cu baloane în luminare, a uşurat foarte mult sarcina apărătorilor adverşi, care au respins totul... Şi a venit repriza secundă. Săpuneala din cabine dă roade. Se adoptă un joc aerisit, pe aripi, foarte greu de contracarat atunci cînd au doi telegari de talia lui Lucaci sau Văradi şi un vîrf de atac percutant cum este Caniaro. Astfel, încă în min. 46, după două şarje pe dreapta (Lucaci), se execută o repunere a balonului de la tuşe, Ciutac înalţă o minge pentru Caniaro, dar Varadi, cu o detentă şi mai proeminentă il execută pe Lungu exact la păianjen: 1—0. Nu trec decît 4 minute, Lucaci centrează (nu înţeleg totuşi motivele pentru care a fost schimbat în min. 54), se produce o busculadă pe linia de trei. Varadi, la pâmint, ridică totuşi balonul împingindu-l in colţ: 20 0. Tot Văradi, dezlănţuit, avea să şuteze cu sete în min. 65 de la circa 18 metri, făcind inutilă orice intervenţie a portarului băcăoan: 3—0. Fără să fie cîtuşi de puţin vinovat pentru „soarta“ partidei, Lungu este schimbat cu Mîniosu. E drept, rezerva băcăoană nu avea să mai scoată niciodată balonul din plasă, dar aceasta nu datorită intervenţiilor sale salutare cît înaintaşilor gazdă, care în loc să acri collereze în continuare motoarele au început o joacă obositoare de-a şoarecele şi pisica. Singurele faze care mai merită să fie consemnate pînă la sfirşit — de ambele părţi — sînt slalomurile lui Caniaro şi Sdrobis soldate cu o bară şi, respectiv, o intervenţie de ultim moment a lui Bay, Excelent arbitrajul lui Cornel Niţescu — Sibiu. Au jucat formaţiile: A.S.A. — Bay, Szölösi, Toth, Ispir, Czako, Ciutac (Bölöni), Nagy, Lucaci, Truznea, Canara, Fazekas, Váradi. ŞTIINŢA — Lungu (Mîniosu), Boiangiu, Ghica, Mărgeşoiu, Corobană, Rotaru, Nemeş, Banu, (Arsu), Codreanu, Pelea, Sdrobis. ATANASIE POPA STIINJA BACAU O FAZĂ A MECIULUI însoţită de un mare număr de suporteri, formaţia feroviarilor sighişoreni a evoluat în deplasare în compania echipei Unirea din Cristuru Secuiesc, obţinînd un rezultat de egalitate, la capătul unui meci dramatic, în care meritul principal a revenit echipei oaspete care a practicat un fotbal de bună calitate fiind net superioară în toate compartimentele. In prima parte gazdele au o scurtă perioadă de dominare, însă treptat feroviarii echilibrează jocul, preiau iniţiativa, dar nu reuşesc să înscrie. Gazdele deschid scorul în min. 20 prin Györfi în urma unei lovituri de colţ. La reluare, antrenorul Bocsardi trimite forţe noi în teren, făcînd o schimbare inspirată, introducîndu-l pe jucătorul Bîrsan, care dă o notă şi mai incisivă atacului (foarte agresiv acest băiat) şi care produce deseori panică în careul gazdelor. Feroviarii domină copios, atacă cu tot efectivul, şutează periculos de la distanţă şi din toate poziţiile în special prin mijlocaşul Hetrea, şi portarul gazdelor reţine cu destulă dificultate. In min. 65 se produce o fază stupefiantă. Portarul gazdelor Csutak îl loveşte intenţionat pe noul introdus în teren, Bîrsan și arbitrul acordă lovitură indirectă în careu. Execută Hetrea, balonul ajungînd la același Bîrsan care, cu o frumoasă lovitură de cap înscrie spectaculos un gol perfect valabil. Arbitrul arată reluarea jocului de la centru, însă jucătorii echipei gazde protestează vehement (nu ştim de ce), se produce o busculadă între jucători şi arbitru, acesta se consultă cu tuşierul şi spre surprinderea generală a spectatorilor anulează golul. Sighişorenii nu se descurajează în urma acestei faze, pornesc din nou motoarele şi după numai 5 minute reuşesc să egaleze. Hetrea execută impecabil o lovitură de colţ, la minge sau un buchet de jucători şi cu o detentă splendidă acelaşi Bîrsan (eroul meciului) înscrie spectaculos cu capul un gol de toată frumuseţea. Gazdele văzîndu-se egalate, dau o notă de duritate jocului, lovesc cu nemiluita cum pot şi unde pot, iar arbitrul se decide să mai facă o greşeală. Cam multe greşeli a făcut acest arbitru. In min. 80 fundaşul central Demeter îl loveşte intenţionat pe Poştoiu, iar arbitrul îl pofteşte la vestiar, însă după multe minute de parlamentare, probabil de frica acestuia, revine asupra deciziei luate şi il lasă mai departe în teren. După aspectul jocului feroviarii meritau să cîştige pentru că au fost net superiori, însă arbitrul i-a frustrat de victorie. S-au remarcat Moldovan, Pal, Covaci, Munteanu, Hetrea şi inepuizabilul Forsea. Sub orice critică arbitrajul prestat de o brigadă din Braşov având la centru pe Coloman Braun care, să ne fie cu iertare, este lipsit de cele mai elementare noţiuni fotbalistice în materie de arbitraj, în campionatul republican de juniori, C.F.R. Sighişoara — Şoimii Sibiu — 2 m— 1. I. TURCU Divizia C Unirea Cristuru Secuiesc — C.F.R. Sighişoara 1-1 (1-0) Chimica Tîrslăvenî — Aurul Brad 2-0 (1-0) Chimiştii nu au reuşit să dea satisfacţie totală suporterilor lor, creînd foarte puţine faze spectaculoase, aglomerînd jocul pe centru, iar şuturile pe spaţiul porţii de asemenea au fost puţine. Oaspeţii, practicînd joc de apărare au dat întîlnirii o notă slabă din punct de vedere tehnic. De remarcat forma slabă a liniei de atac a chimiștilor Stan, Solomon, Beres şi Coneţchi, fapt dovedit că cele două goluri au fost marcate de apărători, din faze fixe. Rusui în min. 43 execută, cu boltă, o lovitură liberă de la circa 18 m lateral, făcînd inutilă intervenţia portarului Ciudean. In min. 52 Nagy, proaspăt intrat, execută excepţional, pe lingă zid o lovitură liberă de pe linia de 16 m. In continuare se ratează mult prin Stan, Schiopu şi Bereş. De remarcat trecerea strictă în apărare a oaspeţilor în min. 70, ca urmare a accidentării portarului, locul lui fiind luat de un jucător de cimp. In asemenea situaţie, numeroşii spectatori credeau că se va a junge la un scor mare. Contrar aces teia, oaspeţii, deşi în zece oameni, au reuşit să bareze drumul spre poartă, anihilind complet atacurile gazdelor. Scorul de 2-0 precum şi evoluţia chimiştilor din ultima perioadă nu satisfac aşteptările iubitorilor de fotbal din oraşul Tîrnăveni. Considerăm necesară o mai mare atenţie pregătirii tehnico-tactice precum şi asigurarea unor condiţii optime de pregătire, îmbinate toate acestea, unsprezecele chimist va putea da in viitorul apropiat o mai bună satisfacţie. Arbitrajul brigăzii din Cluj, avînd la centru pe Zsoldos Ioan, corespunzător, A. GANEA BASCHET — divizia A A.S.A. CLUJ — MUREŞUL TG.-MUREŞ 53—55 (23—27) In etapa inaugurală a campionatului diviziei A la baschet, echipa feminină Mureşul Tg.-Mureş a jucat în deplasare în compania formaţiei A.S.A. Cluj şi a reuşit să scoată un rezultat favorabil, cîştigînd partida cu scorul de 55—53 (27—23). Jocul a avut o evoluţie interesantă, rezultatul fiind strîns pe tot parcursul lui. In prima repriză oaspetele au avut în permanenţă conducerea. La începutul celei de-a doua reprize gazdele se regrupează şi reuşesc să preia conducerea, dar la mijlocul celei de-a doua părţi a meciului oaspetele egalează în minutul 30 la 39—39 şi de aici pun stăpînire pe joc şi conduc în permanenţă, pînă la terminarea partidei, adjudecîndu-şi victoria la un coş diferenţă. Mureşencele au jucat cu mult calm, fiind bine conduse de noul antrenor Attila Borbély, maestru al sportului. Victoria este cu atît mai preţiosă cu cât echipa clujeană a fost întărită cu jucătoare valoroase din Bucureşti şi Timişoara. Pentru Mureşul punctele au fost realizate de: Borbala Brassai 16, Iudita Borbély 16, Elisabeta Lukacsy 12, Eva Demeter 6, Ana Lörincz 4, Ildikó Todutz 1. A mai jucat Maria Mezei. Au arbitrat corect orădenii E. Hottya și I. Krăsznai. Etapa viitoare Mureșul joacă din nou în deplasare cu Constructorul București. Divizia B PARTIDE DE BUN NIVEL TEHNIC LA TG.-MUREŞ Duminică dimineaţa, pe terenul „Voinţa" din Tg.-Mureş, în cadrul celei de a VI-a etape a diviziei secunde la baschet, s-au disputat, pe un timp frumos dar cu spectatori puţini, două partide interesante si de un bun nivel tehnic. In prima, echipa feminină a clubului sportiv „Voinţa" a primit replica studenţilor de la „U" Timişoara. Prima repriză a fost echilibrată atît pe teren cît şi pe tabela de marcaj, încheindu-se cu scorul de 27—27. După pauză, tîrgumureşencele au intrat mai hotărîte pe teren, preluînd iniţiativa. Prin buna coordonare a lui M. Papp care de altfel a fost şi o excelentă realizatoare înscriind 22 de puncte, şi finalizările realizate de pivotul echipei Elena Opriciu, care a înscris 19 puncte, au obţinut o meritată victorie cu scorul final de 58—41. A doua partidă a fost un derby local, care a pus faţă în faţă cele două echipe tîrgumureşene Comerţul şi Voinţa. Partida a debutat echilibrat, dar superioritatea tehnică cît şi tactică a exdivizionarei A, Comerţul, şi-a spus în cele din urmă cuvîntul. Cu veşnicul tînăr pivot R. Czedula, care a înscris 19 puncte şi cu cîţiva jucători tineri din care amintim pe St. Nagy 14 puncte şi excelentul T. Bidiga 10 puncte. Comerţul a obţinut o categorică victorie cu 63—41 (27—14), cea de-a şasea consecutivă, consolidîndu-şi de pe acum poziţia de lider al seriei în care activează în acest an competițional. SEBASTIAN ALBU HANDBAL - divizia B ŞTIINŢA BACĂU — A.S.A. TG.MUREŞ 13—19 Handbaliştii de la A.S.A. Tg.Mureş au repurtat o nouă victorie în deplasare în penultima etapă a turului campionatului diviziei B, cu scorul de 19—13 (6—7). In prima repriză oaspeţii au jucat mai slab ca de obicei, au ratat multe ocazii favorabile, avind şi o slabă organizare în apărare, fapt care a făcut ca scorul să fie favorabil gazdelor. Repriza secundă începe cu un nou gol al militarilor, în ciuda faptului că aceştia erau in inferioritate numerică. De aici, jocul a luat o întorsătură favorabilă oaspeţilor care au dat un randament superior, jucînd fără nici o greşeală. Ei au marcat o serie de goluri frumoase din acţiune de pe semicerc şi de la distanţă. Golurile învingătorilor au fost realizate de Nicolae Maşea 8, Constantin Odaie 4, Balint Szabó 3, Nicolae Rotaru 2, Ilie Ştefănescu 2. In urma acestui rezultat echipa A.S.A. Tg.-Mureş se menţine pe primul loc in clasament. In ultima etapă a turului, duminica viitoare formaţia A.S.A. Tg.-Mureş va întîlni pe teren propriu echipa Agronomia Iaşi. MEDICINA TG.-MUREŞ - IND. SlRMEI BUZĂU 10—6 Penultima etapă a turului diviziei secunde de handbal masculin a coincis cu prima victorie a mediciniştilor în actualul campionat. După o primă repriză echilibrată încheiată cu un scor egal 3—3, în cea de-a doua gazdele pun stăpînire pe joc, acţionează mai clar pe semicerc reuşind să se detaşeze şi să cîştige pe merit partida. După o repriză în care gazdele conduceau cu un avans de trei goluri, 5—2, datorită jocului bun prestat în toate compartimentele, se contura o victorie comodă. După reluare însă, mureşencele slăbesc ritmul, comit greşeli elementare în special în apărare, permiţând jucătoarelor adverse să reducă din handicap şi chiar să fie pe punctul de a realiza un meci egal. Principalii realizatori Alex Baroty 5 puncte şi Domokos Reszegh 3 puncte pentru tîrgumureşeni şi Gh. Novac 3 puncte pentru buzoieni. Să sperăm că printr-o pregătire intensă şi cu simţ de răspundere in perioada dintre cele două manşe, mediciniştii vor recupera în returul campionatului terenul pierdut în turul acestuia. Cele 15 puncte au fost semnate de Vilma Aszalós (4), Viorica Ambrus (2), Ildikó Baczo şi Rozália Ruja (cite un gol) de la Dermagant şi respectiv Viorica Suciu (3), Sanda Nemeş (2), Ana Maier şi Elena Gedeon (cite un gol) de la Jiul. A arbitrat Dicmarc Gal din Sibiu. ANDREI SZABO DERMAGANT TG -MUREŞ — JIUL PETROŞANI 8—7 VOLEI — divizia B MEDICINA CLUJ — MEDICINA TG.-MUREŞ 2—3 In cadrul campionatului diviziei B la volei, formaţia feminină Medicina Tg.-Mureş a repurtat o frumoasă victorie în deplasare cu colegele lor din Cluj, de la Medicina, cu rezultatul de 3—2 (13—15, 14—16, 15—10, 15—7, 15—11). In ansamblu jocul a fost de factură mediocră dar interesant din punctul de vedere al evoluţiei scorului. Echipa antrenată de Dumitru Baba, cu un plus de voinţă, a reuşit să-şi adjudece o victorie preţioasă în deplasare, după ce a fost condusă la seturi cu 2—0, iar în setul III cu 3—0, 4—1, 8—7. S-au evidenţiat: Daniela Constantin, Eva Hajdu de la Medicina Tg.-Mureş. în etapa următoare studentele vor juca pe teren propriu cu puternica formaţie Spartac Bucureşti. REZULTATELE CONCURSULUI PRONOSTICUL NOSTRU DIN 18 OCTOMBRIE Rapid—„U“ Craiova 1—1 x PENTRU CONCURSUL DIN 25 OCTOMBRIE Dinamo Bacău—Progresul 2—0 1 Dinamo Bucureşti—Steaua Farul—Petrolul 1—1 X Rapid—Progresul1 C.F.R. Timişoara— Politehnica Iaşi—„U“ Craiova1 C.F.R. Cluj 0—1 2 C.F.R. Cluj—„U“ Cluj— „U“ Cluj—Jiul 3—0 1 Petrolul—Steagul roşu1 C.F.R. Paşcani—Portul Ceahlăul—Metalul Buc. 3—0 1 1—0 1 Jiul—F.C. Argeş1 S.N. Olteniţa—Flacăra 4—1 1 Farul—Dinamo Bacău1 C.F.R. Arad—Politehnica U.T. Arad—C.F.R. Timşoara1 Timişoara 1—0 1 Juventus—Milan1 Gloria Bistriţa—Crişul 1—0 1 Internazionale—Cagliari— C.S.M. Reşiţa—Minerul Baia Mare 1—0 1 Fiorentina—Napoli1 Corvinul—C.S.M. Sibiu 5—1 1 Lanerossi-Torino1 Gaz metan—Vagonul 3—0 1 Varese—Roma1 POPICE — divizia A Preţioasă victorie a Dermagantului asupra Rapidului Bucureşti Arena de popice Dermagant din Tg.-Mureş, frumos renovată, a găzduit sîmbătă întîlnirea de popice intre echipele feminine Dermagant Tg.-Mureş — Rapid Bucureşti din cadrul etapei a doua a campionatului diviziei A. Cu toate că la această întîlnire nu s-au scos rezultate prea mari, victoria nou promovate în prima divizie, Dermagant, asupra rutinatei formaţii Rapid Bucureşti este deosebit de preţioasă. Scor: 2.284—2.232 p. d. în favoarea gazdelor. Cele mai bune rezultate Individuale au fost obţinute de : Apolonia Gidro 398 p.d.; Maria Ferenczi 390 p. d. ; Elisabeta Deák 388 p. d. din partea gazdelor şi Lăpuşan 392 p. d. de la oaspete. In etapa următoare echipa Dermagant va juca în deplasare cu C.S.M. Reşiţa la 24 octombrie. Celelalte două echipe divizionare tîrgumureşene ale clubului sportiv Voinţa au evoluat în deplasare, obţinînd o victorie şi suferind o înfrîngere. Astfel, băieţii de la Voinţa Tg.-Mureş au evoluat la Bucureşti in compania colegilor lor de la Voinţa, reuşind să-i întreacă cu rezultatul de 5.362 — 5.285 p.d. la o diferenţă de 77 p.d. Oaspeţii s-au comportat bine şi au cîştigat pe merit avînd pe cei mai buni în Ludovic Martina cu 930 p.d., şi Carol Soos cu 913 p.d. Formaţia feminină Voinţa Tg.Mureş, evoluînd la Cluj, în compania popicarelor de la Voinţa din localitate, au cedat cu rezultatul de 2.338 — 2.273 p.d. IOAN PAUL Mica publicitate PIERDUT în centru ceas de mină de damă, formă pătrată, amintire de familie. A se prezenta la administraţia „Steaua roşie“, B-dul Eroilor Sovietici nr. 3. Recompensă mare MARŢI, 20 OCTOMBRIE Cinema TG.-MUREŞ — Arta: In arşiţa nopţii (la orele 11 — 15 — 17,30 — 20). Select: Aventurile lui Juan. Progresul: Omul care nu poate fi acuzat Tineretului. Marile vacanţe. Unirea: Aşteaptă pînă se întunecă. Muncitoresc: Moll Flanders. Flacăra: Comisarul X şi „Panterele albastre“. SIGHIŞOARA — Lumina: Cei cinci din cer. Tîrnava: Afurisitul de bunic. LUDUŞ — Flacăra: Freddy şi cintecul preriei. SARMAŞU — Popular: Discuţie bărbătească. REGHIN — Patria: Colonia Lanfieri. Victoria: Elvira Madigan. TIRNAVENI — Melodia:Argoman superdiabolicul. SOVATA — Doina: Monştrii. SÎNGEORGIU DE PADURE — Popular. Mireasa era în negru. FÎNTINELE — Patria: Anchetatorul din umbră. MIERCUREA NIRAJULUI — Nirajul: Visul domnului Gentil. Teatru TEATRUL DE STAT, secţia maghiară, ora 20: Fata de la Maxim. Televiziune 18:00 — Microavanpremieră; 18,05 — Selecţiuni din Festivalul de cîntece şi dansuri desfăşurat recent la Belgrad, la care au participat ansambluri artistice ale copiilor din mai multe ţări, printre care şi România; 18,45 — Actualitatea în economie; 19,20 — 1 001 de seri. Emisiune pentru cei mici; 19,30 — Telejurnalul de seară; 20,00 — Reflector; 20,15 — Seară de teatru. „Iertarea“ de Ion Băieșu. Interpretează un colectiv de la Teatrul Mic; 21,50 — Prim plan. Compozitorul Filaret Barbu; 22,20 — Divertisment muzical pe teme folclorice; 22,40 — Telejurnalul de noapte. Radio Tg.-Mureş MIERCURI, 21 OCTOMBRIE In limba română: 6—6,30: Emisiunea pentru crescătorii de animale. Terminarea construcţiilor zootehnice. Muzică populară. 18— 19,30: Cronica actualităţii. Romanţe. Orizont economic. Utilajele — element hotărîtor al producţiei. Recital de orgă susţinut de Kozma Matei. Lecturi dramatizate. In limba maghiară. 6.30—7: Jurnal de dimineaţă. Ştiri. Semafor. Caleidoscop muzical. 16.30—18: Cronica actualităţii. Cronică de concert. Viaţa literară. Emisiune de balade populare. Abecedar muzical. Trei reporteri în trei județe.