Steaua Roşie, mai 1972 (Anul 23, nr. 103-127)

1972-05-30 / nr. 126

PAGINA 2 STEAUA ROȘIE Cronica etapei • Evenimentul acestei etape este, fără îndoială, detronarea U.T.A. din poziţia de lider, deţinută cu autoritate de echipa arădeană luni în şir de la începutul campionatului. Asaltul din retur al F.C. Argeş a fost încununat de succes, după rezultatele din etapa a XXV-a, F.C. Argeş— „U“ Craiova 4—2, Farul —U.T.A. 3—1. Echipa lui Domide a trecut pe locul secund dar şi aceasta numai datorită slabei comportări a Universităţii Cluj care, cu chiu cu vai, a reuşit să egaleze în meciul pe teren propriu cu Petrolul (2—2, după ce oaspeţii au condus cu 2—0). U.T.A. şi „U“ Cluj sunt la egalitate în ceea ce priveşte numărul de puncte, arădenii au însă un golaveraj mai mare. Bineînţeles F.C. Argeş nu se poate considera încă campioană, dimpotrivă lupta pentru titlu este mai deschisă ca oricînd la aceasta avînd dreptul să aspire alături de U.T.A. şi „U" Cluj chiar şi S.C. Bacău şi A.S.A., care au doar cu 3 respectiv 4 puncte mai puţin decit liderul, după victoriile obţinute duminică (S.C. Bacău—Politehnica 3—1, A.S.A.— C.F.R. 1—0). La celălalt pol, în duelul C.F.R. — Politehnica pentru evitarea retrogradării, nimic nou. Amîndouă protagoniste au pierdut, aşa că distanţa dintre ele tot 2 puncte a rămas. Se remarcă numărul mare de goluri înscrise în această etapa: 29, o medie de peste 3 de fiecare partidă. S-a realizat și scorul campionatului! Rapid — Crişul 7—01! Tot la scor a învins Dinamo pe Jiul (3—0). Aşadar, echipele bucureştene continuă să meargă bine, cea de-a treia formaţie din Capitală, Steaua, reuşind un meci egal (0—0) la Braşov cu Steagul roşu?(în$2$jpâifiSS de, echipa de la poalele Tîmpei a pierdut 3 puncte pe tw» propriu). Etapa următoare se va desfăşura miercuri, 31 mai. Ea poate aduce din nou schimbări în fruntea clasamentului. Deosebit de hotărîtor va fi rezultatul meciului Farul — F.C. Argeş. Dacă piteştenii vor cîştiga acest meci îşi consolidează poziţia, dacă nu, cursa va continua. Iată şi celelalte partide: Jiul — Rapid; C.F.R. — S.C. Bacău; Crişul — Dinamo; „U“ Craiova — Petro- 101; Steaua — Politehnica; A.S.A. — Steagul roşu; U.T.A. — „U“ Cluj (alt meci hotărîtor). Clasamentul F.C. Argeş 25161 842—3133 U.T.A. 25127 644--2431 „U" Cluj 25135 736--2431 S.C. Bacău 25134 840--3030 A.S.A. 25117 726—2629 Steagul roşu25107 827--1727 Rapid 251141037--3020 Dinamo 25106 934--2826 Steaua 25 97 930--2225 „U" Craiova251051031--3125 Farul 25 88 925--3224 Jiul 25 961023--3124 Petrolul 25 871019--3023 Politehnica 25 391127--3819 C.F.R. 25 571320--3317 Crişul 25 261710--4410 Handbal divizia A Mureşul Tg.-Mureş— Rulmentul Braşov 11—9 Evoluînd ultima oară pe teren propriu în acest pasionant final de campionat, mureşencele, ca şi în meciurile anterioare, au făcut o partidă bună, viu disputată, presărată cu multe faze spectaculoase in faţa buturilor adverse, în special in ultimele 10—12 minute ale jocului. Divizia B A.S.A. — Relon Săvinești 1914 In cea de a XVIII-a etapă, adică ultima în cadrul acestui campionat, gazdele au repurtat o victorie meritată în dauna puternicului team, Relon din Săvinești, gratie jocului inteligent prestat în toate compartimentele, în special în atac, unde a excelat inimosul Nicolae Masea — motorul e.i.a.ei. SZABÓ ANDREI DIVIZIA A DE FOTBAL Feroviarii au părăsit totuşi terenul învinşi... A .S.A. - C.F.R. 1.0 (0-0) Stadionul „23 August"; teren cu un gazon excelent, dar impregnat cu apă; timp ploios; spectatori aproximativ 5.000; raport de cornere 10—9; bun arbitrajul lui N. Hainea. Au jucat formaţiile: A.S.A.: Nagel — Szölösi, Székely, Ispir, Czako — Bölöni, Varodi — Fazecaş, Mureşan, Hajnal, Lucaci. C.F.R. CLUJ: Gagea, Lupu, Dragomir, Penzes, Roman, M. Bretan, Cojocaru, S. Brelan, Vişan, Doiniţi, Petrescu. A marcat Mureşan în min. 64. La tineret-rezerve: A.S.A. — C.F.R. 4—1. E drept, duminică stadionul tîrgumureşean nu a mai cunoscut afluenţa de public din partidele anterioare .. . Poate o fi fost de vină ploaia care a căzut bacovian pe întreg parcursul partidei, sau poate rezultatul de la Ploieşti... Oricare ar fi fost însă explicaţia, cei prezenţi (de altfel, adevăraţi susţinători şi admiratori ai sportului cu balonul rotund) nu au avut ce regreta asistînd la această partidă. Mai întîi pentru că a fost un joc deosebit de disputat în care au prevalat legile fotbalului şi în nici un caz elemente sau raţiuni de ordin sentimental... Altfel spus, feroviarii clujeni în ciuda poziţiei lor precare în clasament nu au întîlnit aici un adversar generos, dispus să-i întindă „frăţeşte” o mină de ajutor aşa cum au raţionat — pe nedrept — unii spectatori. De altfel, la drept vorbind nici A.S.A. nu se prezenta aureolată după eşecul ploieştean. Şi poate aici rezidă încleştarea la care am asistat duminică în partida de la Tg.-Mureş. Pe de o parte am văzut la lucru o echipă — C.F.R. — cu o bună condiţie fzică, a cărei dorinţă de victorie a determinat-o, firesc, să-şi arunce în luptă ultimele sale resurse şi cunoştinţe tehnico-tactice. La celălalt pol, A.S.A. dornică de reabilitare în faţa proprilor suporteris-a angajat şi ea într-o luptă acerbă, imprimîndu-i jocului un ritm alert pe întreg parcursul celor 90 demlrftide.’ life dif ce, partida a fost amică,cu suficiente faze de golu—în care învingătorul n-a putut fi cunoscut decât în final. E drept, începutul partidei, în ciuda ritmului susţinut, nu avea să aducă vreo schimbare pe tabela de marcaj, deşi ambele formaţii s-au apropiat la scurte intermitenţe de buturile celor doi portari, Ganea şi Nagel. In min. 11 Mureşan are o pătrundere periculoasă dar centrarea acestuia rămîne nefructificată. Ceva mai tîrziu (min. 20) Hajnal şutează din apropiere in adversar... iar ceferiştii (min. 25) încearcă cu un şut-bombă vigilenta lui Nagel. In toată această perioadă remarcăm doar jocul combinativ al ambelor combatante. Loviturile de colţ obţinute succesiv de cele două formaţii nu aveau să aducă vreo schimbare pe tabela de marcaj, rămasă pe întreg parcursul primei reprize imaculată. Fapt este că primul şut pe spaţiul porţii adverse îl înregistrăm abia în min. 40. Acum, Mureşan execută excelent o lovitură liberă: balonul se îndrepta spre vinclu dar în traiectoria acestuia se interpune Gagea care respinge printr-un excelent reflex în corner. O intervenţie salutară va mai avea talentatul feroviar şi în min. 43 la un şut violent expediat de Varodi. La reluare jocul păstrează aceeaşi fizionomie, ambele formaţii beneficiind de o bună condiţie fizică. A.S.A. manifestă un plus de luciditate în fazele de atac, reuşind să-şi creeze mai multe faze de gol. Şi astfel, după ce Hajnal trimite o ghiulea (min. 51) şi Czako reia din volei o centrare a lui Lucaci, vine în sfîrşit şi acel minut 64. Acum, Mureşan bine lansat de Varodi (cum o mai făcuse şi altădată) trece ca o nălucă pe lingă Roman şi cu un şut de maestru (unghiul era dificil îl „execută“ pe Gagea: 1 0. De acum, C.F.R.-ul, cu spectrul înfrângerii în faţă, va ataca furibund, apropiindu-se frecvent de poarta fostului lor apărător, Nagel. Şi nu ştim de ce dar lupta şi dăruirea acestor băieţi de pe Someş pentru a supravieţui în „A", ne-a creat , în subconştient, un sentiment de compasiune ... Eforturile lor disperate de a egala nu vor mai primi însă o finalitate pe tabela de marcaj. Căci tot Fazecaş (min. 70 şi 80) şi Hajnal (min. 90) vor fi mai aproape de gol. Şi astfel, în timp ce feroviarii îşi văd spulberate visurile în care mai crezuseră pînă atunci, militarii par satisfăcuţi că au reuşit să se reabiliteze în faţa celor pe care îi decepţionase cu numai cîteva zile în urmă. Şi dacă a plăcut „ceva“ în această întrecere, acesta se numeşte dăruirea, sportivitatea şi spiritul de echipă. GHEORGHE GIURGIU Mureşan şutează dintr-un unghi dificil şi... 1—0 ! Dmvizia C Viitorul Tg.-Mureş — Chimica Tîrnăveni 0-4 (0-2) Fruntaşa seriei a XI-a Chimica, stimulată de victoria obţinută cu o săptămînă în urmă în faţa adversarei directe în lupta pentru primul loc în serie şi de avansul de puncte (două) ce-l are asupra acesteia, intră pe teren decisă să cîştige partida, pentru a-şi consolida poziţia de lider. Susţinuţi în permanenţă de o galerie bine organizată chimiştii şi-au adjudecat mai uşor decit se aşteptau victoria, la un scor ce nu mai necesită comentarii. Autorii celor patru puncte: Solomon min. 10, Şchiopu min. 19 şi 47, şi Kuseh min. 87. Iată formaţiile ce au evoluat în această partidă) Viitorul: Biriş (Fülöp min. 54) — Siklodi, Vegh, Moldovan, Kolosvari — Pop, Cerghizan (Vitalis min. 57) — Nagy, Vörös, Mathé, Biro. Chimica: Kiss — Trăuşan, Benevski, Deac, Costin — Bereş, Şchiopu — Kuseh, Sardi, Solomon (Cîndea min. 77) Koneczki (Ökrös min. 59). C.F.R. Sighişoara—Minerul Teniuc 1-0 La capătul unui joc viu disputat şi cu faze spectaculoase de poartă feroviarii sighişoreni în final au cîştigat la limită, victoria fiind pe deplin meritată. Cu toată dominarea categorică a gazdelor care au condus în permanenţă ostilităţile ei nu au reuşit să-şi mărească avantajul pe tabela de marcaj deoarece s-au izbit de o apărare supraaglomerată (cîteodată minerii apărîndu-se cu tot efectivul), desigur pentru a ciupi un punct preţios în deplasare. Partida practic a constat într-un duel permanent între apărarea beton a oaspeţilor şi înaintarea feroviarilor. Cu toate acestea localnicii puteau să înscrie de 3 ori, însă au ratat nişte ocazii rarissime prin Varna (min. 10 sut de la 7 m afară) şi Ştefan şi Dajko, ei avînd şi ghinionul că balonul a întîlnit bara porţii adverse de 4 ori. Oaspeţii s-au dovedit mai periculoşi numai o singură dată, în min. 30, cînd extrema stingăreia scapă singur spre buturile feroviarilor, avîndu-l în faţă numai pe portarul Rujoi, însă şutează afară. Golul victoriei se înscrie în min. 60 cînd fundaşul central Fulman comite henţ clar în careu. Arbitrul acordă fără ezitare penalti pe care îl execută calm şi precis decanul de vîrstă Forsea. S-au remarcat Ferezan, Pali, Forsea, Bîrsan, Medrea, Boian şi Dajko de la gazde şi Grozăvescu, Mercea, Pleşan de la oaspeţi. Jocul a fost condus foarte bine de o brigadă de arbitri din București avînd la centru pe Leahevici Ion. I TURCU Tenis de masă, divizia A Comerţul Tg.-Mureş Progresul Bucureşti 6-11 Sala Metalotehnica din Tg.-Mureş a găzduit duminică dimineaţa o frumoasă întîlnire de tenis de masă între formaţiile Comerţul din localitate şi Progresul Bucureşti. Partidele au fost în general de un înalt nivel tehnic datorită valorii individuale a jucătorilor. O remarcabilă participare a fost a campioanei ţării noastre Maria Alexandru care şi în aceste partide şi-a etalat valoarea cunoscută, în primele cinci partide doar singur Naftali obţine o victorie şi scorul e de 4—1 pentru oaspeţi. Urmează partide în care jucătorii de la Comerţul obţin victorii, astfel Naftali cîştigă în faţa lui Sîndeanu cu 2—0, iar Sîngeorzan o învinge pe Maria Alexandru cu 2—0, dar Szentivani şi Valici pierd partidele cu Ovanes şi Luchian şi rezultatul devine 6—3 pentru bucureşteni. In continuare Naftali îl învinge cu 2—1 pe Ovanes dar M. Alexandru cîştigă cu 2—0 în faţa lui Szentivani. Urmează o întîlnire pasionantă între Sîngeorzan şi Luchian în care primul obţine victorie cu 2—1 iar Valici îl întrece cu 2—1 pe Sîndeanu, scorul devenind 7—6 pentru oaspeţi. In partida decisivă M. Alexandru îl învinge în trei seturi pe Naftali după ce în setul decisiv tîrgumureşanul a condus cu 14—7, 17—13 şi s-a aplicat legea a divizării în final (24—22). La masa cealaltă Sentivani pierde cu 2—0 în faţa lui Luchian şi scorul devine 9—6 pentru oaspeţi. Partidele ce au urmat au revenit bucureştenilor, care cîştigă în final cu 11—6. SEBASTIAN ALBU Campionatul judeţean de fotbal Rezultatele tehnice ale etapei a XXVII-a: Lacul Ursu Sovata — Fabrica de Zahăr Tg.-Mureş 5—1; Lemnarul Tg.-Mureş — Tractorul Sărmaşu 5—0; Oţelul Reghin — Voinţa M. Niraj 0—0; Mureşul Luduş — Comerţul Dermagant Tg.-Mureş 1—3; Oţelul Tg.-Mureş — Avîntul Reghin 3—0; Energia Iernut — Ciocanul Tg.-Mureş 1—0; Gloria Tg.-Mureş — Sticla Voinţa Tîrnăveni 1—1; Energia Fîntînele — Voinţa Reghin 7—0 (scorul etapei). Pe primele locuri în clasament se situează echipele: 1. Lacul Ursu Sovata 40 puncte; 2. Oţelul Tg.-Mureş 36 puncte; 3. Mureşul Luduş 33 puncte; 4. Avîntul Reghin 33 puncte; 5. Voinţa M. Niraj 31 puncte. CANEA PETREA Echipa de fete „Voinţa“ a promovat în divizia A de baschet După numai Un an de absenţă din prima divizie a baschetului feminin tîrgumureşean, o nouă formaţie din Tg.-Mureş, de această dată Voinţa (antrenor Ladislau Gruber) s-a calificat în urma turneului final în divizia A. La finele săptămînii trecute, la Sibiu s-au întîlnit cîştigătoarele celor patru serii ale diviziei B, pentru desemnarea celor două formaţii care în campionatul viitor vor evolua în primul eşalon al baschetului feminin, în divizia A. Alături de Voinţa Tg._Mureş la acest turneu au mai participat Voinţa Bucureşti, Voinţa Constanţa şi Metalul Saionta. Cîştigînd două partide cea cu Voinţa Constanţa cu 56—50 şi pe cea cu Metalul Saionta cu 79—45 şi pierzînd ultima partidă susţinută cu Voinţa Bucureşti (50—82), cooperatoarele tîrgumureşence alături de cele din Bucureşti şi-au văzut visul împlinit, calificîndu-se în prima divizie. Formaţia tîrgumureşeană din rîndul căreia s-au evidenţiat în mod deosebit la acest turneu Lukaci, Brassai, Opriciu şi Farkas, au jucat bine abordînd cu multă seriozitate mai cu seamă primele două partide după care calificarea era decisă. C. ALBU CICLISM Timp de două zile la Ploieşti a avut loc concursul internaţional de ciclism la care au participat rutieri din R.S. Cehoslovacia, Bucureşti, Braşov, Brăila, Ploieşti, Tg.Mureş ş.a. ‘ La proba de fond 100 km primul loc a revenit rutierului P. Zehman ( R.S. Cehoslovacă), iar locul secund a fost ocupat de ciclistul tîrgumureșean Nicolae David. David Nicolae s-a clasat pe locul 7 la proba de contratimp individual, iar la etapa de circuit închis (60 km.) David Nicolae s-a clasat pe locul 6, ca și în clasamentul general individuial Mica publicitate SCHIMB apartamente cu 3 camere și cu 2 camere confort 1 din str. Lungă cu apartament cu 4 camere în zona clinicii. Telefon 3.15.52. Cinema MARŢI, 30 MAI TG.-MUREŞ — Select: Aeroportul (ambele serii — la orele 11, 14,30, 17,30, 20,30). Arta: Micul scăldător. Progresul: Nu-mi place ziua de luni. Tineretului: Ape limpezi. Unirea: Fraţii. Flacăra (Prodcomplex), Felix şi Otilia (orele 16, 19). SIGHIŞOARA — Lumina: Castanele sunt bune. Tîrnava: întoarcerea Sf. Luca. LUDUȘ — Flacăra: Ritmuri spaniole SARMAȘU — Popular: Uraganul. REGHIN — Patria: Cermen. Victoria: Saltul. TlRNAVENI — Melodia: Floarea de cactus. SOVATA — Doina: Vinovatul este în casă. SlNGEORGIU DE PĂDURE — Popular: Simon Bolivar. FlNTlNELE — Patria: învăţătorul. MIERCUREA NIRAJULUI — Nirajul. Lovitură puternică. Teatru TEATRUL DE PĂPUŞI, secţia maghiară, ora 11: Balonul scăpat; ora 16: Csongor şi Tunde. Televiziune 9,00 — Telex: 9,05 — Muzică populară, în jurul orei 9,45. Transmisiune directă de la ceremonia plecării tovarăşului Fidel Castro Ruz, prim-secretar al Comitetului Central al Partidului Comunist din Cuba, prim-ministru al Guvernului Revoluţionar al Republicii Cuba, care, la invitaţia Comite t tului Central al Partidului Comunist Român şi a Consiliului de Miniştri al Republicii Socialiste România, a făcut o vizită oficială de prietenie în ţara noastră; 10,00 — Curs de limba rusă; 10,30 — Căminul; 11,15 — Film serial: Patru tanchişti şi un cîine; 12,10 — Telejurnal; 16,30—17,00 — Curs de limba franceză; 17,35 — De la alta la omega. Enciclopedie pentru elevi; 18,05 — Cîntec de dor. In premieră pe micul ecran, tălmăcirea coregrafică a unora din cele mai frumoase cântece interpretate de Maria Tănase; 18,30 — Semenic 2.000 (reportaj); 18,45 — întrebări și răspunsuri; 19,20 — 1.001 de seri; 19,30 — Telejurnal; 20,10 — In întâmpinarea Conferinţei Naţionale a P.C.R. şi a celei de-a 25-a aniversări a Republicii: Ţara întreagă în întrecere: 20,25 — Tito Gobbi la Bucureşti; 21,55 — Prim-plan: Ştefania Ionescu, preşedinta cooperativei agricole de producţie din comuna Putineiu, judeţul Teleorman; 22,25 — Vedete ale muzicii uşoare: Therese Steinmetz şi Anda Călugăreanu; 22,40 — 24 de ore. Noutăţi de la Zona de agrement şi sport „Mureşul“ Păcat că nu a fost vremea frumoasă duminică. Dacă ar fi fost soare şi cald, mii de tîrgumureşeni ar fi petrecut, probabil, zi,ua de odihnă de la sfîrşitul săptămînii la zona de agrement şi sport „Mureşul", încîntaţi de noutăţile cu care s-ar fi întîlnit. Dar, cu ce noutăţi ne întâmpină acest loc de agrement îndrăgit în sezonul estival 1972? O realizare foarte importantă este introducerea apei de reţea şi a canalizării. In noile condiţii, în mai multe puncte din jurul bazinului s-au montat duşuri. După ce ai ieşit din bazinul cu apă de Mureş, poţi să faci un duş cu apă curată. Bazinul mare pentru înotători şi neînotători a fost dat în folosinţă, după cum se ştie, încă de anul trecut, dar sistemul de primenire a apei nu a funcţionat încă bine. Pentru noul sezon s-a asigurat o filtrare a apei înainte de a intra în bazin şi scurgerea permanentă în Mureş, deci un circuit continuu de împrospătare. Spre bucuria celor mai mici ca şi a părinţilor acestora, s-a dat în folosinţă bazinul pentru copii, cu adîncime între 28 cm şi 56 cm. Frumosul bazin circular este alimentat cu apă din reţea, spre a se asigura condiţii deosebite de igienă. Vestiarul, început în sezonul trecut, a fost terminat. Prin aceasta s-a rezolvat o problemă importantă: acum au unde să se dezbrace şi să-şi păstreze hainele şi persoanele care n-au acces în cabanele care populează complexul. Vestiarul cuprinde şi un număr de cîteva zeci de cabine, care pot fi închiriate pentru o întreagă zi, de asemenea încăperi în care, înainte de a te îmbrăca, poţi să-ţi faci toaleta. Noutăţi există şi în domeniul alimentaţiei publice. Restaurantul „Pescăruş" s-a extins, s-a îmbogăţit cu o nouă terasă, aşa că vor putea fi serviţi concomitent un mai mare număr de persoane. Dar nu numai atît, introducerea apei a permis înfiinţarea unei bucătării ceea ce, bineînţeles, asigură prepararea unei mai mari varietăţi de mîncare. S-au construit, de asemenea, în mai multe puncte ale complexului, spaţii de vînzare de băuturi răcoritoare. Pînă aici m-am referit la cîteva obiective încheiate, intrate în funcţiune. Curînd, chiar foarte curînd, vor apare şi alte noutăţi la ,,week-end" cum i se spune, prin tradiţie acestui loc. Peste puţin timp se va încheia construcţia unei case a pionierilor, cea mai impunătoare clădire din zona de agrement şi sport, asemănătoare unui castel. Şcolarii tîrgumureşeni vor putea petrece acolo zile minunate de vacanţă. Sunt în lucru şi alte clădiri, aparţinînd unor întreprinderi şi instituţii tîrgumureşene, în beneficiul salariaţilor lor şi al familiilor acestora. Nu numai înotul şi canotajul ci şi alte sporturi se vor putea, în curînd, practica în zona de agrement. Şi, ca să începem tot cu ce se face pentru cei mai tineri, să amintim că e în lucru o pistă de carting. Se vor amenaja, de asemenea, terenuri de tenis, de baschet, de volei. S-a rezervat o suprafaţă pentru un teren de fotbal care va aparţine A.S.A. S-ar mai putea continua cu înşirarea a ceea ce s-a făcut şi se va face, mai curînd sau mai tîrziu în zona de agrement şi sport „Mureşul“. Dar să ne oprim aici, adăugind doar încă o frumoasă şi foarte importantă realizare: s-a terminat organizarea terenului, spaţiile verzi sunt mai întinse ca în trecut, priveliştea îţi încintă ochiul şi sufletul. Şi dacă ne pare rău că duminica trecută vremea nu a fost frumoasă, că am pierdut o zi de agrement într-un loc atît de plă-cut, ne consolăm ştiind că o întreagă vară e în faţa noastră şi complexul „Mureşul" ne stă la dispoziţie. E. L. : 40 • K rvQ.*) PRONOSPORT REZULTATELE CONCURSULUI DIN 28 MAI 1 Farul — U.T. Arad 2 Steagul roşu — Steaua 3 A.S.A. Tg.-Mureş — C.F.R. Cluj 4 U. Cluj — Petrolul 5 F.C. Argeș — U. Craiova 6 Dinamo — Jiul 7 S.C. Bacău — Politehnica 8 Dunărea — C.F.R. Pașcani 9 Chimia Rm. V. — Progresul Buc. 10 Politehnica Tim. — Minerul B. M. 11 Vulturii Lugoj — C.F.R. Arad 12 Corvinul — C.S.M. Sibiu 13 Metalurgistul Cugir — C.F.R. Timișoara 3— 1 1 0— 0 X 1— 0 1 2— 2 x 4— 2 1 3— 0 1 3—1 1 1— 1 x 2— 0 1 5— 1 1 3—1 1 1—2 2 3—0 1 Fond de premii 364.757 lei întreprinderea de transporturi auto Tirgu-Mureş ***I? TRANSI ADUCE LA CUNOŞTINŢA PUBLICULUI CALATOR că, începînd cu data de 28 mai 1972, ora 0,00, a intrat în vigoare noul mers de autobuze, valabil pină la data de 2 iunie 1973. Radio Tg.-Mureş MIERCURI, 31 MAI In limba română: 6,30—7: întîlnire matinală. Pregătiri pentru sezonul estival. Muzică: 16,30—18: Cronica actualităţii. Poşta muzicală. Oameni şi locuri. Muzică populară. Anchetă socială. Cum se încadrează intelectualii în viaţa comunei Subcetate-Mureș. Piese pentru harpă.