Steaua Roşie, septembrie 1972 (Anul 23, nr. 206-231)

1972-09-15 / nr. 218

finul XXIV. nr. 218 (4.503) VINERI, 15 septembrie 1972 4 pagini, 30 de bani Vizita de lucru a tovarăşului NICOLAE CEAUŞESCU în judeţele Alba şi Hunedoara Mitingul de la Alba lulia Tovarăşul Nicolae Ceauşescu, secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Consiliului de Stat, a făcut joi o vizită de lucru în judeţele Alba şi Hunedoara, unde s-a întîlnit cu colective de oameni ai muncii, a analizat la faţa locului căile pentru înfăptuirea obiectivelor stabilite de Congresul al X-lea al partidului, pentru făurirea societăţii socialiste multilateral dezvoltate, pentru creşterea continuă a nivelului de viaţă şi civilizaţie al populaţiei. Tovarăşul Nicolae Ceauşescu a fost însoţit în vizita pe care a întreprins-o în unităţi economice din judeţul Alba de tovarăşii Ilie Verdeţ, Miu Dobrescu şi Ion Dincă. La plecarea din Bucureşti, pe aeroportul Băneasa, au fost prezenţi tovarăşii Paul Niculescu-Mizil, Maxim Berghianu, Petre Lupu, Dumitru Popescu, Leonte Răutu, Gheorghe Stoica, Ştefan Voitec, Petre Blajovici, Miron Constantinescu, Mihai Dalea, Mihai Gere, Ion Stănescu şi Ştefan Andrei. Vizita secretarului general al partidului în cele două judeţe are loc la scurt timp de la consfătuirea de lucru de la C.C. al P.C.R., în cadrul căreia s-a analizat modul cum acţionează şi cum trebuie să acţioneze în viitor comitetele judeţene, organele şi organizaţiile de partid din toate unităţile economicosociale în vederea înfăptuirii în cele mai bune condiţii a hotărîrilor Congresului al X-lea şi ale Conferinţei Naţionale a partidului pentru realizarea cincinalului înainte de termen. Este încă o dovadă a consecvenţei cu care se aplică în viaţă noul spirit de muncă, întronat în întreaga noastră activitate politică, social-economică de conducerea partidului, de secretarul său general, o confirmare a preocupării statornice pentru a dezbate la fața locului, împreună cu oamenii muncii, căile prin care obiectivele stabilite să fie îndeplinite, în așa fel încît tot ceea ce ne-am propus să devină realitate vie, spre binele şi în folosul ţării, al celor ce muncesc. La sosirea pe aeroportul din Sibiu, unde a aterizat avionul oficial, conducătorul partidului şi statului a fost salutat cu căldură de un mare număr de oameni ai muncii. Era prezent tovarăşul Richard Winter, membru supleant al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., primsecretar al Comitetului judeţean Sibiu al P.C.R., reprezentanţi ai organelor judeţene şi municipale de partid şi de stat. Pe frontispiciul aerogării se afla portretul tovarăşului Nicolae Ceauşescu, încadrat de urările: „Bine aţi venit, iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu!“, „Trăiască Partidul Comunist Român!“. Tovarăşul Nicolae Ceauşescu a răspuns cu căldură manifestărilor prieteneşti cu care oamenii muncii — români, germani, maghiari — l-au întîmpinat, ca în atîtea rînduri, exprimîndu-şi astfel adeziunea deplină la politica marxist-leninistă, înalt patriotică, promovată cu consecvenţă de partid, hotărîrea de a o sprijini prin faptele lor de muncă, prin întreaga lor activitate. Mii de locuitori, vîrstnici şi tineri, iau parte, în încheierea vizitei în oraşul lor a tovarăşului Nicolae Ceauşescu, la un entuziast miting. Sînt constructori de maşini, metalurgişti, mineri, ţărani cooperatori din satele şi comunele învecinate. Platoul Romanilor, din faţa cetăţii de care-şi leagă numele atîtea evenimente importante ale istoriei, trăieşte astăzi momente de puternică însufleţire. Se aud cuvinte de slavă la adresa partidului, a patriei socialiste. Mulţimea scandează cu înflăcărare „Ceauşescu — P.C.R.!“, „Ceauşescu şi poporul!“, îşi manifestă dragostea şi ataşamentul faţă de partid, adeziunea deplină la politica internă şi externă a partidului, voinţa de a milita neabătut pentru înfăptuirea ei, pentru înflorirea continuă a României socialiste. Deschizînd mitingul, a luat cuvîntul tovarăşul George Homoştean, prim-secretar al Comitetului judeţean Alba al P.C.R. Au vorbit apoi Teodor Secară, maistru la fabrica Refractara din Alba lulia, Ioan Milaciu, preşedintele Cooperativei agricole de producţie din satul Şard şi Emilia Gherbea, profesoară la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ din Alba lulia, întîmpinat cu vii şi puternice urale cu ovaţii îndelungate a luat cuvîntul secretarul general al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu. Cuvîntarea a fost subliniată în repetate rînduri de aplauze entuziaste. Imensul Platou al Romanilor a devenit locul unei impresionante manifestări de adeziune faţă de partid, față de cel care, în fruntea sa, aduce contribuţia cea mai de preţ, hotărîtoare la edificarea unei politici creatoare, marxist-leniniste, în profundă consonanță cu aspirațiile majore, cu înaltele idealuri socialiste ale poporului. „Ceauşescu — P.C.R.!“ — cuvinte strîns legate între ele, cuvinte care exprimă gîndurile oamenilor muncii, preţuirea pe care o acordă activităţii neobosite, de înaltă esenţă revoluţionară, patriotică, pe care o desfăşoară în fruntea partidului şi a ţării tovarăşul Nicolae Ceauşescu. Exprimînd, în încheierea vibrantului miting, în numele locuitorilor municipiului Alba lulia, al tuturor oamenilor muncii — români, maghiari, germani — din judeţ mulţumiri din inimă pentru cinstea deosebită pe care tovarăşul Nicolae Ceauşescu a făcut-o vizitînd judeţul, dînd glas recunoştinţei profunde pentru preţioasele indicaţii, recomandări şi observaţii critice făcute pe parcursul vizitei, tovarăşul George Homoştean, prim-secretar al Comitetului judeţean Alba al P.C.R., a spus între altele: „Vă asigurăm, stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că indicaţiile dumneavoastră vor constitui pentru noi un program de activitate ce va dinamiza întreaga capacitate creatoare a tuturor oamenilor muncii de pe aceste meleaguri care va pune în valoare noi energii, rezerve şi soluţii valoroase, ne vor ajuta să fructificăm şi mai bine întregul nostru potenţial productiv, în vederea creşterii eficienţei activităţii economice, pentru îndeplinirea cincinalului în patru ani şi jumătate. Ne angajăm să urmăm exemplul dumneavoastră personal de slujire cu toată dăruirea a celor mai nobile idealuri şi aspiraţii ale poporului român, să învăţăm mereu din stilul dumneavoastră de muncă, de a acţiona în strînsă legătură cu poporul, de a ne sfătui în permanenţă cu masele, să ne dăruim cu toţii forţele, energia şi capacitatea de care dispunem realizării exemplare a tuturor sarcinilor ce revin judeţului nostru din hotărîrile de importanţă istorică adoptate de Conferinţa Naţională a partidului“. In uralele mulţimii, în puternicele aclamaţii pentru partid, pentru secretarul său general, mitingul a luat sfîrşit. be unitării industriale din oraşul Sebeş Luîndu-şi rămas bun de la cei veniţi în întîmpinare, de la Sibiu, la bordul unui elicopter special, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, ceilalţi conducători de partid şi de stat, au survolat zona colinară de la poalele Munţilor Cibinului, pînă la Sebeş. Secretarul general al partidului este întîmpinat aici cu multă dragoste, cu entuziasm de locuitorii oraşului, de cetăţeni din localităţile învecinate, care îşi exprimă satisfacţia, bucuria pentru prilejul de a se întîlni cu conducătorul iubit al partidului şi statului nostru. La coborîrea din elicopter, tovarășul Nicolae Ceaușescu este sala(Continuare in pag. a 2-a) OMAN AL COMUIUI JUDOBAN MURES AL MUJL S/ AL CONSILIUL UI POPULAR JUDETEAN Cuvintarea tovarăşului Hieotae Ceauşescu -şi Stimaţi tovarăşi, Voi începe prin a vă adresa dumneavoastră, tuturor locuitorilor municipiului Alba lulia şi ai judeţului Alba, un călduros salut din partea Comitetului Central al partidului, a Consiliului de Stat şi a Consiliului de Miniştri al Republicii Socialiste România (Aplauze puternice, urale). Mi-a făcut o deosebită plăcere să mă pot întîlni din nou cu locuitorii acestui străvechi oraş, cu oamenii muncii din întreprinderile pe care le-am vizitat, din comunele şi satele prin care am trecut. Am constatat cu deosebită satisfacţie avîntul minunat cu care muncitorii, ţăranii, intelectualii, toţi oamenii muncii din judeţul Alba înfăptuiesc hotărîrile Congresului al X-lea al partidului şi ale Conferinţei Naţionale din acest an. Realizările din judeţul dumneavoastră şi din municipiul Alba lulia — în producţia industrială, în agricultură, în înfăptuirea programului de investiţii prin construirea în ritm rapid a noilor capacităţi de producţie — sînt o dovadă elocventă a felului în care întregul nostru popor dă viaţă politicii partidului comunist, văzînd în aceasta singura cale pentru asigurarea bunăstării şi fericirii naţiunii noastre. (Aplauze puternice, se scandează „Ceauşescu şi poporul"). In toate cele şase întreprinderi industriale pe care le-am vizitat am constatat că, sub conducerea organizaţiilor de partid, colectivele de oameni ai muncii se străduiesc să obţină rezultate tot mai bune în producţie. De altfel, după cum am fost informat, pe primele 8 luni întregul judeţ a îndeplinit în bune condiţii şi chiar a depăşit sarcinile planului. Pentru toate aceste rezultate doresc să adresez cele mai calde felicitări muncitorilor, tuturor celor care şi-au adus contribuţia la aceste mari realizări şi să le urez noi şi noi succese. (Aplauze puternice, urale). Am vizitat, de asemenea, o întreprindere agricolă de stat, am văzut cum se prezintă culturile, am ascultat pe preşedintele consiliului intercooperatist din Alba lulia care a vorbit despre realizările cooperativelor, într-adevăr, se pare că judeţul Alba se înscrie şi în domeniul agriculturii cu rezultate bune. De aceea aş dori ca de la această tribună să adresez felicitări călduroase lucrătorilor din agricultură, tuturor cooperatorilor din judeţul Alba. (Aplauze puternice, urale). După cum cunoaşteţi, Conferinţa Naţională a trasat sarcini în vederea realizării mai devreme a prevederilor actualului cincinal. Multe judeţe, răspunzînd chemării organizaţiei de partid din municipiul Bucureşti, şi-au luat angajamentul de a realiza planul cincinal în 4 ani şi jumătate. După cîte am văzut în întreprinderile vizitate, după cele ce citesc pe aceste pancarte cu care aţi venit aici, se pare că şi dumneavoastră vă angajaţi în această întrecere naţională pentru a realiza planul cincinal în 4 ani şi jumătate. Văd că faţă de municipiul Bucureşti v-aţi propus, în plus, ca realizarea cincinalului în 4 ani şi jumătate să se concretizeze în produse de bună calitate. (Aplauze prelungite). In unele din întreprinderile pe care le-am vizitat astăzi am discutat cu conducerile posibilităţile de a asigura o devansare a realizării planului şi în ce priveşte punerea în producţie a noi capacităţi. Sper că cele discutate aici, la Alba lulia, cît şi la Aiud şi la Sebeş nu vor rămîne numai angajamente, ci realmente se va obţine o producţie mult sporită, ca de exemplu la oţel de aproape 3 ori mai mult decit se gîndiseră iniţial tovarăşii să realizeze în 1975, la fontă turnată de aproape 2 ori mai mult, precum şi la alte produse. Sînt, desigur, sarcini mari: ne-am gîndit însă că trebuie să vă venim în ajutor în mod concret, pentru a putea realiza planul în 4 ani şi jumătate; de aceea am căutat să stabilim şi prin ce mijloace să realizăm planul în 4 ani şi jumătate. Este de înţeles că noi dorim ca realizările suplimentare obţinute în îndeplinirea cincinalului cu o jumătate de an mai devreme să fie concretizate în producţie fizică, în produse care să exprime realmente valoare nouă şi care să contribuie la ridicarea generală a economiei ţării noastre, a civilizaţiei României, a bunăstării şi fericirii întregului nostru popor. (Aplauze puternice, urale). După cum ştiţi, în întreaga ţară se desfăşoară o intensă activitate pentru a concretiza noile sarcini suplimentare pe următorii 3 ani. Trebuie spus că de pe acum s-au evidenţiat rezerve mari, că se relevă condiţii pentru a se obţine îndeplinirea mai devreme a planului cincinal şi realizarea unei producţii suplimentare în toate sectoarele de activitate, inclusiv în agricultură. Această preocupare constituie o expresie elocventă a hotărîrii cu care oamenii muncii, fără deosebire de naţionalitate, edifică noua orînduire, înfăptuiesc societatea socialistă multilateral dezvoltată, totul pentru înaintarea cu paşi mai repezi a României spre culmile înalte a'.p civilizaţiei şi progresului socialist*, ale bunăstării şi fericirii. (Aplauze puternice, se scandează „Ceauşescu — P.C.R."). Partidul nostru se preocupă continuu ca, pe măsura dezvoltării producţiei, a sporirii venitului naţional, să crească şi nivelul de trai al poporului. Vedeţi cum însăşi în oraşul dumneavoastră se făureşte o viaţă nouă — se dezvoltă industria, agricultura, se construiesc locuinţe şi aşezăminte culturale, instituţii de învăţămînt. De altfel nu există oraş, nu există localitate a patriei noastre care să nu cunoască asemenea schimbări, care fac parte din marile transformări revoluţionare care au loc în întreaga Românie. Iată de ce avem ferma convingere că sarcinile trasate de Conferinţa Naţională vor fi realizate cu succes! Eu sînt convins că oamenii muncii din Alba lulia, din judeţul Alba nu vor rămîne mai prejos decît ceilalţi cetăţeni ai patriei şi vor aduce o contribuţie importantă la progresul general al poporului român. (Aplauze puternice). După cum ştiţi, tovarăşi, în anul 1974 se împlinesc 375 de ani de la intrarea lui Mihai Viteazu în Alba lulia, de la unirea Ţării Româneşti, Ardealului şi, după un an, şi a Moldovei. De aceea, aş dori să adaug la motivele întrecerii în care sunteţi angajaţi şi pe acela de a întâmpina acest moment important din istoria poporului nostru cu îndeplinirea multora din angajamentele luate astăzi. (Aplauze puternice, urale). Noi ne gîndim, încă de pe acum, să sărbătorim aici acest eveniment — şi aş dori ca, la această sărbătoare să constatăm că judeţul dumneavoastră a obţinut succese mari în toate domeniile de activitate. Eu sunt convins că vom putea constata acest lucru! (Aplauze puternice: se scandează „Ceauşescu — P.C.R."). Tot în 1974 se împlinesc 30 de ani de la eliberarea patriei noastre de sub jugul fascist, care a deschis calea trecerii la făurirea orînduirii noi, socialiste. Iată deci două evenimente mari pe care le vom sărbători în acelaşi an. Oamenii muncii din Alba lulia, care au un trecut istoric aşa de minunat, vor trebui să dovedească că ştiu să făurească prezentul, că ştiu să asigure şi viitorul — viitorul copiilor lor, al copiilor copiilor lor. (Aplauze puternice, prelungite). Preocupîndu-ne de dezvoltarea cu succes a socialismului în patria noastră noi ne aducem totodată contribuţia la cauza generală a socialismului, la întărirea forţei tuturor ţărilor socialiste, la creşterea prestigiului socialismului în întreaga lume. Este bine ştiut că, pînă la urmă, cu cît sînt mai mari succesele pe care fiecare popor reuşeşte să le obţină în activitatea sa — în făurirea orînduirii noi — cu atât, este mai mare contribuţia sa la întărirea forţei ţărilor socialiste, a unităţii lor, cu atît este mai mare aportul , său la creşterea prestigiului socialismului în întreaga lume. (Aplauze puternice). Ştim că este necesar să depunem totodată eforturi mari pentru a se realiza o politică de pace, de colaborare între toate popoarele lumii, fără deosebire de orînduire socială. Tocmai de aceea partidul nostru, guvernul nu precupeţesc nici un efort pentru a dezvolta colaborarea cu toate statele, pentru înfăptuirea securităţii europene, pentru o lume a păcii şi colaborării între toate popoarele. (Aplauze puternice). Nu doresc să mă mai opresc asupra altor probleme. Conferinţa Naţională a trasat un larg program de activitate. In recenta întâlnire cu primii secretari ai comitetelor judeţene de partid am discutat cum să unim mai bine eforturile comuniştilor, ale tuturor oamenilor muncii, pentru a înfăptui acest minunat program. Aş dori, şi cu acest prilej, să apreciez felul în care comitetul judeţean, organele şi organizaţiile de partid din judeţul Alba îşi îndeplinesc sarcina de a întări continuu unitatea şi colaborarea tuturor oamenilor muncii, de a fi permanent în mijlocul celor ce muncesc, numai şi numai în strînsă legătură cu toţi cei ce muncesc, fără deosebire de naţionalitate, organizaţiile de partid îşi vor îndeplini menirea lor de forţă politică conducătoare a poporului pe calea făuririi unei vieţi fericite, a socialismului şi comunismului. (Aplauze puternice, urale, se scandează: „Ceauşescu — P.C.R.“). In manifestarea călduroasă de astăzi, în felul în care am fost primit peste tot, văd o expresie a încrederii dumneavoastră, a tuturor oamenilor muncii din judeţul Alba — ca de altfel a întregului popor — în partidul nostru comunist, în conducerea sa, care face totul pentru a-şi îndeplini cu cinste misiunea istorică asumată în faţa poporului român. (Aplauze prelungite, urale). Ducem cu noi impresii deosebit de plăcute despre felul în care oamenii muncii din Alba muncesc şi se preocupă de îndeplinirea sarcinilor trasate de Conferinţa Naţională. Desigur, aceasta nu înseamnă că în judeţul dumneavoastră nu mai sunt lucruri de îmbunătăţit. Dar nu doresc să vorbesc acum despre lipsuri; le cunoaşteţi singuri şi sunt convins că le veţi analiza şi veţi face totul pentru a le înlătura şi a asigura astfel mersul înainte al întregii activităţi. In următorii ani va trebui să începem construirea de noi întreprinderi, să dezvoltăm întreprinderile miniere. Vă aşteaptă deci sarcini şi mai mari. De aceea, preocupîndu-vă să realizaţi programul actual trebuie să vă gîndiţi totodată la perspectivă, la măsurile pe care trebuie să le luaţi de pe acum spre a asigura în continuare dezvoltarea economico-socială a judeţului. Sunt convins că organizaţia de partid, oamenii muncii din judeţul Alba — muncitorii, ţăranii, intelectualii, — fiecare în domeniul său de activitate inclusiv în domeniul educaţiei, al creării de noi cadre, al creşterii tinerei generaţii vor face totul pentru a traduce în viaţă spiritul Confrinţei Naţionale a partidului! Plecînd de aici cu încrederea că veţi şti să lucraţi mai iute, mai bine şi mai eficient în toate domeniile de activitate, vă doresc mult, mult succes în tot ceea ce veţi întreprinde, multă sănătate şi fericire! (Urale puternice, aplauze, se scandează: „Ceauşescu — P.C.R.“, „Ceauşescu şi poporul"). immmm Htm immmm CELEI DE-A VU ANIVERSĂRI A REPUBLICII Lăcătuşul, şef de echipă, Mircea Suciu, este unul dintre cei mai buni muncitori şi conducători ai atelierului grup tehnologic de la „Metalotehnica" Tg.-Mureş. Posedînd reale calităţi de organizator şi o înaltă competenţă profesională, împreună cu echipa sa face faţă celor mai complexe probleme de producție, executând lucrări de înaltă calitate. Se lărgeşte gama sortimentelor de mobilă Urmînd indicaţiile reieşite din documentele Conferinţei Naţionale a partidului, colectivul Fabricii de mobilă „23 August“ din Tg.-Mureş a desfăşurat în acest an o susţinută activitate de lărgire şi diversificare a gamei sortimentelor. Acest scop urmăreşte şi organizarea unei expoziţii permanente la sediul întreprinderii. In sălile spaţioase şi-au găsit loc un număr apreciabil de tipuri noi de mobilier , rod al ingeniozităţii şi fanteziei creatorilor şi proiectanţilor de aici. Recent, colecţia s-a îmbogăţit cu alte noi garnituri executate din lemn natur, printre care: garnitură de sufragerie din lemn de brad (dulap-bufet, masă, 6 scaune etc.), mese cu platforma din lemn de brad, scaune cu împletituri din trestie, mese, scaune şi lăzi de zestre din stejar sculptat etc. Noile produse sunt, totodată, o expresie a preocupării colectivului de a valorifica la un nivel superior „aurul verde“ al pădurilor noastre. Deschiderea expoziţiei „File din istoria poporului român“ Ieri după amiază, la Casa Armatei din Tg.-Mureş s-a deschis expoziţia intitulată „File din istoria poporului român“ , manifestare dedicată celei de-a 25-a aniversări a proclamării Republicii. Exponatele, executate în stilul metaloplastiei, prezintă momente din lupta poporului român, începînd de la războaiele daco-romane, luptele pentru scuturarea jugului otoman, aspecte din luptele sociale din Ardeal, ale unirii Principatelor Române, ale independenţei naţionale, participarea ostaşilor români la eliberarea patriei noastre, principalele momente din lupta şi ipnnca poporului român pentru înfăptuirea societăţii socialiste. Atenţia vizitatorilor este atrasă de figurile reprezentative ale conducătorilor şi luptătorilor poporului român pentru libertate naţională şi socială, dreptate şi neatîrnare. Expoziţia poate fi vizitată de public în zilele de 15 şi 16 septembrie, între orele 8—13 şi 17—20. / 1 Cu prilejul împlinirii a 25 de ani de la apariţie Cald salut colectivului ziarului Cotidian politic central in limba maghiară ziarul „Előre“ a împlinit douăzecişicinci de ani de la apariţie. Un sfert de veac nu e mult in viaţa unui ziar dar e cu totul suficient pentru ca să fie îndrăgit de cititori, care aşteaptă zi de zi, cu nerăbdare, apariţia lui. Popularitatea de care se bucură ziarul „Előre“, alături de celelalte organe de presă din patria noastră, se datoreşte consecvenţei cu care militează pentru politica marxist-leninistă a Partidului Comunist Român, pentru idealurile atotbiruitoare ale partidului, înaltului nivel publicistic cu care răspunde complexelor sarcini ce stau în faţa presei noastre, ca exponente ale opiniei publice din Republica Socialistă România. In concepţia redacţională a ziarului „Előre“ se vădeşte cu pregnanţă clarviziunea cu care sunt tratate problemele de importanţă vitală din toate domeniile vieţii noastre politice, economice, social-culturale, cu care se evidenţiază realizările înfăptuite de întregul popor român în anii glorioşi ai construcţiei socialiste, se ia atitudine fermă, combativă, împotriva lipsurilor şi deficienţelor ce se mai manifestă pe alocuri, cu dorinţa sinceră de a contribui cu eficienţă la înlăturarea lor. Atît în preajma Conferinţei Naţionale a Partidului Comunist Român, cit şi în timpul desfăşurării lucrărilor ei, la fel ca şi în perioada care a urmat după Conferinţă, am văzut în ziarul „Előre“ un tovaraş de lupta care la fel ca întreaga presă din România, lapta cu efervescenţa, cu patos revoluţionar, pentru traducerea in naţa cu perseverenţă a măreţelor sarcini trasate de partid in ve-Z rîZrjr tem-fm,or solide ale societăţii socialiste multilatedezvoltate, pregătind calea pentru păşirea cît mai grabnică pe treptele însorite ale comunismului, spre binele, spre fericirea naţiunii noastre socialiste. ________a Ca organ în limba maghiară, ziarul „Előre“ antrenează cu să ies in marea sa operă constructivă masele de oameni ai muncii .Aparţinind acestei naţionalităţi, care bucurindu-se de drepturi ega-Ust?riLZP°2rid i°man' î?l tUbe?,e CU ^ătărare patria socialista, slujind partidul care a rezolvat cu multă înţelepciune ne baza înălţătoarelor principii marxist-leniniste, problema naţională Felicitind cu acest prilej din toată inima colectivul redacţional hvrUJ’U ,”Eore ■ colaboratorii, corespondenţii şi cititorii acesta, publicaţii de mult prestigiu, le urăm multe succese şi sarilffcriui activitatea lor rodnică, de fiecare zi neutru hrim,i? ' 1 patriei noastre comune, Republica Socialistă România!1 ’lUa a Colectivul redacţional al ziarului „STEAUA ROŞIE*