Steaua Roşie, mai 1973 (Anul 24, nr. 101-127)

1973-05-29 / nr. 125

pagina 2 steaua roșie SPORT-SPORT-SPORT-SPORT O victorie preţioasă în preliminariile campionatului mondial de fotbal ionii - 81 Germană 1-0 (0-0) Acest meci, atît de important în lupta pentru calificarea în turneul final al Campionatului mondial de fotbal, ne-a adus satisfacţii nu numai prin prizma rezultatului favorabil ci şi a frumoasei evoluţii a reprezentativei ţării noastre. Ne-a plăcut fotbalul practicat de tricolori, dăruirea cu care au luptat jucătorii, fiecare în parte şi toţi în ansamblu. Ne-au încîntat multe din acţiunile la poarta oaspeţilor, iniţiativele lui Dinu şi Nunweiler, şuturile năprasnice la poarta adversă expediate de Dumitru, demarările şi centrările celor două aripi Troi şi Marcu, unele pase ale lui Dobrin, lupta lui Dumitrache pentru a se debarasa de „umbrele“ ce se ţineau scai de el şi a concretiza (din păcate, aceasta nu i-a reuşit decit o dată). Apărarea noastră, în aceeaşi notă: Răducanu, adevărat înger păzitor al buturilor iraţionalei, Antonescu, permanentă stavilă în calea rapizilor atacanţi ai formaţiei R.D.G., Sătmăreanu şi Deleanu,prezenţi nu numai în apărare dar şi în acţiunile ofensive. Meciul s-a ridicat la nivelul celor practicate de formaţiile europene de înaltă clasă, acesta fiind meritul, în egală măsură,şi al echipei oaspete, care joacă un fotbal modern, de calitate. Ea s-a apărat cu o deosebită vigoare, a contraatacat, mai ales după primirea golului, rapid şi periculos. Nu vom descrie desfăşurarea partidei, întrucît ea a fost urmărită, sîntem convinşi, de aproape toţi cititorii ziarului nostru, prin intermediul televiziunii. După aspectul jocului, după ocaziile avute, scorul trebuia să fie mai ridicat în favoarea noastră. Reamintim că golul a fost înscris de Dumitrache, în min. 53, care a reluat în plasă o minge interceptată la o degajare de la portarul Blochwitz. Iată formaţiile care au evoluat: România: Răducanu — Sătmăreanu, Antonescu, Dinu, Deleanu — Dumitru, R. Nunweiler — Troi, Dobrin, Dumitrache, Marcu (min. 78 Ţarălungă). R.D. Germană: Blochwitz — Ganzéra (min. 68 Pommerenke), Bransch. Sammer, Kurbjuweit — Lauck, Kreische, Seguin — Lowe, P. Ducke (min. 65 Vogel), Streich. A arbitrat’Erich Linemayer, secondat la linii de Mathias Adolf şi Paul Drabek (toţi din Austria). Victoria d£ ieri ne menţine şansele de a rămîne pînă la capăt în fruntea grupei a IV-a a preliminariilor Campionatului mondial de fotbal şi, în acest caz, de a promova în turneul final de la München din 1974. Aceasta depinde, bineînţeles, de rezultatele meciurilor următoare ale reprezentativelor României şi R.D . Echipa noastră mai are de jucat cu Finlanda la Bucureşti şi cu R.D.G. în deplasare, iar naţionala R.D.G. cu Albania şi Finlanda în deplasare şi cu România acasă. In faza actuală, anticipaţiile sunt hazardate, totuşi speranţele noastre au temei. ERNEST LOB CLASAMENTUL GRIPEI a IV-a: 1.ROMÂNIA4 3 1 0 8—27 2.R.D. GERMANA3 2 0 1 7—14 6.FINLANDA3 1 1 1 2—63 4.ALBANIA4 .00 4 1—90 Fotbal, divizia C In etapa a XXIII-a a campionatului diviziei C s-au înregistrat urmatoarele rezultate: Seria a XI-a: Viitorul Tg.-Mures — Unirea Cristuru Secuiesc 2—1; Gaz metan Mediaş — Lacul Ursu Sovata 3—0; Textila Odorheiul Secuiesc — Carpaţi Covasna 3—0; Mureşul Topliţa — Foresta Bistriţa 5—0; Someşul Beclean — Viitorul Gheorghieni 2—0; Minerul Bălan — Forestierul Tg.-Secuiesc 1—1; Oţelul Sf. Gheorghe — Vitrometan Mediaş 4—1. Seria a XII-a: C.F.R. Sighişoara — Independenţa Cisnădie 1—0; Metalul Copşa Mică — Chimica Tîrnăveni 2—1; I.C.I.M. Braşov — Carpaţi Braşov 0—2; Chimia Victoria — Oltul Rm. Vâlcea 2—1; C.S.U. Braşov — Tractorul Braşov 0—2; Noi — Textila Sebeş 7—0; Torpedo — U.P.A. 3—0; Lotrul Bre- C.F.R. Sighişoara Adevăraţii suporteri ai echipei feroviare au ţinut să fie prezenţi la stadion, deşi timpul a fost nefavorabil — ploi torenţiale de două zile, vînt şi frig. Întîlnirea a fost foarte disputată şi într-un ritm alert. Feroviarii, prin combinaţiile subtile şi printr-o circulaţie perfectă a balonului, au creat faze frumoase la poarta oaspeţilor, mult gustate de publicul spectator. Cei doi mijlocaşi Potopea şi Bîrsan (de altfel cel mai bun jucător de pe teren) au alimentat în permanenţă atacul cu Independenţa Cisnădie (0-0) mingi utile. Gazdele deschid scorul foarte devreme, în min. 7, în urma unei combinaţii spectaculoase, mingea circulînd pe traseul Bîrsan-Medrea şi Fleanc care, atent, înscrie. Scorul nu reflectă situaţia reală de pe teren, deoarece pe lingă ocaziile ratate, gazdele au mai avut și neşansa ca balonul să întîlnească de 4 ori bara porţii (de 2 ori Boian şi cite o dată Bîrsan si Kovács). Arbitrul Ion Ciucă din Rm. Vîlcea a condus bine. I. TURCU 1-0 Viitorul Tg.-Mureş-Unirea Cristuru Secuiesc 2-1 (1-0) In prima parte a meciului jocul a fost spectaculos, interesant, cu o serie de ocazii de gol ratate, mai ales din partea gazdelor. In minutul 33 Balázs transformă o lovitură de la 11 metri: 1-0. Imediat după reluare (min. 46), oaspeţii restabilesc egalitatea prin Zsidó, tot dintr-o lovitură de penalti: 1—1. In continuare jocul îşi pierde din cursivitate, devine lent, nici una dintre echipe nu mai insistă cu suficientă clarviziune în atac. In minutul 88, după o suită de pase, Balázs reuşeşte să fructifice una dintre numeroasele ocazii avute, înscriind din apropiere golul victoriei: 2—1. O victorie dificilă, dar pe deplin meritată. ANDREI SZABÓ Gaz metan Mediaş - Lacul Ursu Sovata 3-0 (1-0) Jucînd în deplasare, echipa Lacul Ursu Sovata a întîlnit lidera seriei, Gaz metan Mediaş, principala candidată pentru divizia B. Prima repriză aparţine echipei din Sovata, în ciuda faptului că gazdele deschid scorul prin lac în minutul 43, care reia o minge boxată de Peterfi, la un sut al lui Bolobot de la 22 m. In repriza secundă gazdele accelerează ritmul de foc, apărarea oaspeţilor face din ce în ce mai greu fată atacurilor si mai ales terenului desfundat si timpului răcoros. In min., 68, la o lovitură liberă, apărarea oaspeţilor nu este la post şi din nou fac înscrie cu capul. In continuare atacanţii din Mediaş caută cu insistenţă majorarea scorului si reuşesc în min. 72 prin Moraru care şutează prin surprindere iar portarul Peterfi nu este pe fază. Jocul bun al medieşenilor, din repriza secundă, dă gazdelor speranţe pentru promovare iar oaspeţilor pentru o evoluţie mai bună în viitor. I. TIMBUS Campionatul judeţean In cadrul celei de-a 28-a etape (antepenultima) a campionatului judeţean de fotbal s-au înregistrat următoarele rezultate: Energia Fîntînele — Otelul Reghin 3—2; Viitorul Alunis — Lemnarul Tg.-Mures 4—2; Sticla Voinţa Tîrnăveni — Electromures 5—0; Energia Iernut — Comerţul Dermagant Tg.-Mureş 4—1; Gloria — Oţelul Tg.-Mureş 2—1; Fabrica de zahăr Tg.-Mureş— Mureşul Luduş I 3; Avîntul Reghin — Voinţa Miercurea Niraj 2—0. In clasament conduce Avîntul Reghin cu 37 puncte, urmat de Mureşul Luduş. 36 puncte, Lemnarul Tg.-Mureş. 33 puncte. Lupte libere Turneul pe categorii Timp de trei zile, în parcul sportiv „23 August“ şi apoi în sala de sporturi a Grupului şcolar profesional „Metalotehnica“ din Tg.-Mureş, a avut loc turneul pe categorii al diviziei A la lupte libere, la care au participat 90 de concurenţi din Sf. Gheorghe, Bucureşti, Braşov, Cluj, Hunedoara, Petrila, Tîrgovişte, Odorheiul Secuiesc şi Tg.-Mureş. După disputarea celor 360 meciuri individuale la cele 10 categorii de greutate, cîştigătorii sunt următorii: Categoria 48 kg: Gh. Bărcău (Steagul roşu Braşov), căteg. 52 kg: Petre Ioniţă (Progresul Bucureşti): categ. 57 kg: Teodor Pătraşcu (C.S. Tîrgovişte): categ. 62 kg: Constantin Moldovan (Braşov): la această categorie pe locul 3 s-a clasat Traian Pogăcean (Mureşul): categ. 60 kg: Petrone Androniu (Braşov): categ. 74 kg: Vasile Bolcaş (Braşov): categ. 82 kg: Ludovic Ambrus (Mureşul), a cîştigat toate meciurile prin tuş: categ. 90 kg: Teodor Balaş (Braşov); categ. 100 kg: Gh. Braşoveanu (C.S. Tîrgovişte). Iosif Kolozsvári (Mureşul) s-a clasat pe locul 3, categoria peste 100 kg: Ladislau Simon (Mureşul), cu toate întîlnirile câştigate prin tus. Clasamentul general Pe echipe: 1. Steagul roşu Braşov 74 puncte; 2. C.S. Tîrgovişte 68 puncte: 3. Mureşul Tg.-Mureş 57 puncte: 4. Progresul Bucureşti 56 puncte: 5. Lemnarul Odorheiul Secuiesc 55 puncte: 6. Constructorul Hunedoara 48 puncte: 7. Autosport Sf. Gheorghe 37 puncte; 8. C.S.M. Cluj 28 puncte; 9. Jiul Petrila 26 puncte. Turneul de baschet de la Tg.-Mureş In zilele de vineri, sîmbătă si duminică a avut loc în modesta, dar primitoarea sală de sporturi a I.M.F. ultimul turneu de sală, rezervat celor mai bune echipe feminine din tară. S-au desfăşurat 15 meciuri de campionat, contînd pentru etapele XXV — XXVI si XXVII. In general cele zece formaţii de divizia A au prestat un joc de bună calitate, satisfăcînd pe deplin pe numeroşii iubitori ai baschetului din oraşul nostru. Din păcate, acest turneu, de care se legau multe speranţe, a desemnat şi pe cea de-a doua echipă care urmează să retrogradeze în divizia B, aceasta fiindformaţia Voinţa din Tg.-Mureş. Ea se alătură echipei Sănătatea din Satu Mare. De fapt, locurile s-au clarificat încă din etapa de vineri, cînd Constructorul Bucureşti, principala adversară directă a cooperatoarelor tîrgumureşene, a izbutit să cîştige partida cu „U“ Cluj, o formaţie descompletată din cauza obligaţiilor şcolare ale unor eleve jucătoare. In partida următoare echipa Voinţa pierde în fata Crişului din Oradea, astfel spulberînd si ultimele sanse de rămînere în primul eşalon al baschetului feminin. A doua zi victoria gazdelor cu 62—60 în fata Constructorului nu a mai putut schimba soarta locurilor din clasamentul final. Duminică, în dauna puternicei echipe a Rapidului, localnicele realizează un joc destul de mun, totuși oaspetele cîștigă cu 65—55, în fruntea clasamentului s-a clasat Politehnica Bucureşti, la egalitate de puncte cu echipa I.E.FS.. .Bucureşti, dar cu două victorii contra una în partidele directe, astfel că devine campioană a ţării pe anul 1972—1973. Medaliile de bronz revin rapidistelor, apoi urmează formaţiile Voinţa Bucureşti, „U“ Timişoara, „U“ Cluj, Crişul Oradea, Constructorul Bucureşti, Voinţa Tg.-Mureş şi Sănătatea Satu Mare. Desigur că retrogradarea echipei locale este dureroasă pentru iubitorii baschetului din Tg.-Mureş, dar nutrim speranţe în promovarea echipei Institutului pedagogic, care între 1—3 iunie va susţine jocurile de baraj pentru divizia A în municipiul Bacău, alături de „U“ Iaşi, Metalul Salonta şi Olimpia Bucureşti. Tot aici amintim şi faptul că o asemenea tentativă va încerca şiechipa de băieţi a I.M.F.-ului în municipiul Reşiţa. Să sperăm că vom avea la toamnă două echipe de prima categorie. VASILE KADAR maestru al sportului Atletism CONCURSUL Sîmbătă după-amiază şi duminică dimineaţă stadionul „23 August“ din Tg.-Mureş a găzduit întrecerile de atletism din etapa a II-a a Concursului interjudeţean de atletism pe echipe, la care au participat reprezentativele judeţelor Maramureş, Sibiu şi Mureş, Ploaia şi vîntul rece de sîmbătă au influenţat mult rezultatele obţinute de sportivi, rezultate a căror valoare este mult sub posibilităţile reale ale concurenţilor. In cadrul acestei etape, echipa reprezentativă a judeţului nostru a obţinut victoria în faţa celei din Maramureş cu 136—131 (61—57 la fete şi 75—74 la băieţi), pierzînd cu Sibiul la 127—148 (69—48 la fete şi 58 100 la băieţi). Echipa Sibiului a cîştigat întîlnirea cu Maramureşul: 138,5—119,5 (50—56 la fete şi 88,5— 63,5 la băieţi). INTERUDIIEM PE ECHIPE FINALA FESTIVALULUI ATLETISMULUI ŞCOLAR După încheierea triunghiularului de atletism Mureş — Maramureş — Sibiu, au intrat în concurs echipele clasate pe primele două locuri la etapa I a „Festivalului atletismului şcolar“ rezervat copiilor născuţi între 1958—1963. In urma acestor finale, cele mai multe puncte au fost acumulate de Şcoala generală nr. 6 (profesor de educaţie fizică Lazsadi Attila), care a totalizat 190 puncte (107 la băieţi şi 83 la fete). Pe locul II s-au clasat echipele Şcolii generale nr. 7 (profesoară Kurta Gizela) cu 126 puncte, urmată de Şcoala generală nr. 4 (profesoară Dragoş Melania) cu 81 puncte. Odată cu încheierea anului şcolar, în cadru festiv, Şcolii generale nr. 6 i se va acorda cupa oferită de Comisia judeţeană de atletism, iar şcolilor clasate pe primele 6 locuri diplome. FLOREA ROMULUS Handbal, divizia B A.S.A.-Metalul Copşa Mică 23-13 In cadrul ultimei etape a campionatului diviziei B, duminică, pe terenul Şcolii sportive din Tg.-Mureş s-au întîlnit formaţiile masculine A.S. Armata Tg.-Mureş — Metalul Copşa Mică. Echipa antrenorului Berekméri, organizîndu-şi bine jocul, a făcut o partidă bună, handbaliştii etalîndu-şi din plin talentul lor prin execuţiile tehnice subtile şi de o rară spectaculozitate. De la A.S.A. au înscris: Feher 6, Maşca 5, Cioară 5, Săcăşan 2, Budioagă 1, Radu 1, Samşudean 1, Deteşan 1, Kacsó 1. In urma acestui rezultat A.S.A Tg.-Mureș termină campionatul diviziei B pe locul secund. CANEA PETREA O reuşită duminică cultural-sportivă 27 mai 1973. In această zi, Iernutul a găzduit o impresionantă duminică cultural-sportivă complexă. In sunetele prelungi ale tobelor şi trompetelor, la ora 9 şi cîteva minute a început defilarea pionierilor şi şcolarilor, artiştilor amatori şisportivilor. După cuvîntul inaugural al secretarului comitetului comunal de partid, tovarăşul Nicolae Joldiş, la ora 10 s-au desfăşurat 10 acţiuni politico-educative, diverse ca tematică şi gen de manifestare, puternic ancorate în actualitate. „ Ora de întrebări şi răspunsuri (pentru ţăranii cooperatori din Sălcud): „Avantajele şi căile de aplicare a acordului global “ Consultaţia (pentru colectivele de muncă de la I.A.S., S.M.A. şi F.N.C.): „Politica externă a partidului şi statului nostru — expresie a intereselor şi năzuinţelor poporului nostru“ „ Jurnalul vorbit (pentru femeile din Iernut). ..125 de ani de la Revoluţia din 1848 din România“ © Dezbaterea (pentru lucrătorii cooperativei de consum). ..Normele eticii şi echităţii socialiste“ © Consultaţia (pentru cadrele didactice): „Evoluţia structurii de clasă în ţara noastră“ şi „România — promotor al ideilor păcii şi cooperării internaţionale“. „ Colocviu (pentru cititori). ..Rolul cărţii şi formarea conştiinţei socialiste a maselor“ © Ora cinematografică (pentru elevii din clasele I—IV): „Frumoase plaiuri româneşti“ © întîlnirea elevilor din clasele V—X cu activişti de partid: „Ea trecutu-ţi mare, mare viitor“ © Simpozionul (pentru elevii liceului): „Presa şi radioul — tribune de popularizare a politicii partidului nostru“ © Simpozionul (pentru elevii Grupului şcolar de la Termocentrală). ..Judeţele Cluj şi Mureş — două prezenţe vii pe harta României socialiste“. De la ora 11:30 mulţi iernuţeni au luat parte la întrecerile sportive. Alţii au păşit, la aceeaşi oră, în sălile expoziţiei „Munca — cea mai preţioasă disciplină şcolară". O expoziţie care înmănunchează roadele activităţii elevilor din comuna Iernut în atelierele-şcoală, în continuare — două reuşite spectacole „Partidului şi ţării — inima şi cîntul“, unul pentru elevi, iar altul pentru adulţi. Formaţiile artistice ale Casei armatei din Tg.-Mureş au cucerit simpatia publicului spectator. Pe scenă au evoluat şi formaţii artistice de amatori din Iernut. După spectacol — vizionări colective la televizor. Organizată de caravana nr. 1 a muncii politice şi cultural-educative de masă a Secţiei de propagandă a Comitetului judeţean Mureş al P.C.R., duminica cultural-sportivă de la Iernut a întrunit aprecierea unanimă a participanţilor, a contribuit la stimularea procesului de creaţie, de valorificare şi de difuzare a culturii. AUREL LUPU Polo, divizia A MUREŞUL TG.-MUREŞ — CRIŞUL ORADEA 4—10 (1—1, 1—3, 0—3, 2—3) In cadrul primei etape a campionatului diviziei A, Seria a II-a, la polo, noua promovată, Mureşul Tg.-Mureş, a luat un start slab, pierzînd meciul inaugural cu Crişul Oradea, chiar pe „teren“ propriu la un scor concludent: 4—10 (1—1, 1—3, 0—3, 2—3). ANTON HARKO Tenis de masă, COMERŢUL TG-MUREŞ — POLITEHNICA BUCUREŞTI 7—10 In decursul partidelor s-a dovedit o uşoară superioritate a formaţiei oaspe. Trebuie să remarcăm însă buna comportare a tîrgumureşeanului St. Szentivany care a reuşit să cîştige 3 din cele 4 partide jucate de el. Meciul decisiv al întîlnirii a fost între Valics şi Colţescu. După ce Valics cîştigă primul set, în al doilea set conduce cu 20—17 dar nu reuşeşte să fructifice acest avantaj. în setul decisiv Valics conduce cu 20—16 dar nici de astă dată nu-şi adjudecă victoria şi astfel Colţescu cîştigă cu 2—1. SEBASTIAN ALBU Tir cu arcul Timp de 4 zile pe terenul de la fostul hipodrom din Tg.-Mureş, pe un timp ploios, s-au desfăşurat întrecerile de tir cu arcul dotate cu „Cupa Voinţa“, organizate în memoria foştilor arcaşi fruntaşi Bukşa şi Kelemen. La acest concurs, desfăşurat la toate categoriile de arcuri, au participat cei mai buni arcaşi din Cluj şi Tg.-Mureş, în ciuda timpului nefavorabil din ultimele zile ale concursului, au fost obţinute o serie de rezultate remarcabile printre care se numără doborîrea a opt recorduri naţionale ,şi anume: la categoria arcuri speciale (dublu F.I.T.A.): Teodor Kăszoni la 1X70 m 269 puncte, 2X70 m 519 puncte, Zoltán Benedek (Mureşul) la 2X30 metri 606 puncte, Maria Kiss (Mureşul) la 1X70 m 145 puncte, la 1X60 m 182 puncte, Daniela Mătăsariu şi Olga Nemeş, ambele cu acelaşi rezultat la 1X50 m 139 p, Ida Kovács la 1X30 m 238 puncte. La echipe junioare Mureşul (Kiss, Kovács, Mătăsariu) a doborât de asemenea recordul naţional la simplu F.I T.A. cu rezultatul de 1 745 puncte şi au stabilit un nou record la dublu F.I.T.A. cu rezultatul de 3.387 puncte. Cei mai buni agenţi de circulaţie In organizarea Inspectoratului judeţean al Ministerului de Interne, Inspectoratului şcolar judeţean şi Consiliului judeţean al organizaţiei pionierilor, la Gurghiu s-a desfăşurat faza judeţeană a concursului pionierilor şi şcolarilor pe teme de circulaţie. La patrule de circulaţie, pe primele trei locuri s-au clasat, în ordine, echipajele Şcolii generale nr. 5 Reghin, Liceului de cultură generală Iernut şi Şcolii generale nr. 7 din Tg.-Mureş. La individual, locul I a fost cîştigat de Aurora Tătaru, elevă în clasa a VII-a la Şcoala generală din Jabeniţa, locul doi de pioniera Stanca Cismar din Luduş, iar locul trei de Fekete Zsolt, elev în clasa a VII-a la Liceul din Sovata. In fotografie: cei trei cîştigători la individual. ANTON ZEFIR corespondent voluntar Rezultatele Concursului Pronosport Fond de premii: 301.808 DIN 27 MAI 1973 1.— România A— R.D. Germană A 1—01 2.— Delta Tulcea— C.S.U. Galaţi 2—01 3.— C.F.R. Paşcani C.S. Tîrgovişte 1—01 4.— Ceahlăul Piatra Neamţ— Progresul Brăila 1—01 5.— Gloria Bistriţa— Olimpia Oradea 3—1 6.— Electroputere Craiova— Minerul Anina 2—01 7.— Metalurgistul Cugir— Olimpia Satu Mare 9—9X 8.— Arezzo Catania 1—01 9.— Brescia— Reggina 0—0X 10.— Genoa Bari 1—01 11.— Lecco— Varese 0—0X 12.— Novara— Ascoli 1—32 13.— Reggiana— Perugia 1—32 lei. Cel de-al 4.000-lea război de ţesut (Urmare din pag. I) Noi şi noi examene ale competenţei şi priceperii. Odată cu fiecare întregul colectiv se vrea, tot mai mult, la cotele înalte ale tehnicii moderne. De altfel, chiar invitaţia făcută de a consemna acest nou succes al lor, a constituit, un prilej de a-şi afirma hotărîrea, de a înlătura o serie de greutăţi şi de a munci mai bine, spre noi izbînzi, la nivelul exigenţelor actuale. (Urmare din pag. 1) Mureş, a revenit forestierilor din U.F.E.T. Sovata, care au primit concurenţii la Sectorul Cîmpul Cetăţii, pe frumosul poligon amenajat în goana pădurii, în imediata apropiere a depozitului final, înaintea semnalului de începere, pionierii Şcolii generale din sat au oferit buchete de fiori finaliştilor din fazele anterioare ale concursului pe secţii şi unităţi, prezenţi aici: Ioan Florea, Gheorghe Bîrsan şi Demeter Iosif din Lunca Bradului; Darabont Gheorghe, Simion Negruşa şi Czink Gáspár din Reghin; Nyulas Albert, Magyari Venczel şi Szilagyi Janos Junior, din U.F.E.T. Sovata. Nouă oameni destoinici care şi-au demonstrat bărbăteşte hărnicia şi talentul, iscusinţa şi curajul, oferind spectatorilor imaginea reală a muncii şi preocupărilor din inima pădurii. A fost un concurs de ţinută profesională ridicată, un schimb de experienţă între fasonatorii mecanici — adevărată lecţie practică din care toţi participanţii au avut de învăţat. La capătul finalei, pe podiumul cîştigătorilor au urcat cei mai buni dintre cei mai buni: Darabont Gheorghe, Czink Gáspár şi Simion Negruşa, toti de la Reghin-Gurghiu, care, laolaltă, au totalizat 1.365 de puncte. In luna iunie, cei trei câştigători ne vor reprezenta la faza pe zonă, la Brasov. Le urăm succes !