Timpul, noiembrie 2000 (Anul 11, nr. 258-283)

2000-11-01 / nr. 258

Candidații PD Camera Deputaților 1. Sorin Frunzăverde 2. Șerban Antonescu 3. Teodor Tuducan 4. Iosif Secășan 5. Pavel Nefir 6. Mihai Minea 7. Aurel Miclea Senat 1. Ion Vela 2. Simion Iancu - Simi 3. Toni Novăcescu 4. Minodora Peptenar Partidul HH Ni ațion al Liberal Drept la țintă ! în „vizită de lucru“ Premierul Mugur Isarescu a venit în lumea reala Ieri după-amiază, primulministru al Guvernului României, Mugur Constantin Isărescu, a efectuat o „vizită de lucru“ în municipiile Reșița și Caransebeș. Asta ca să nu spună cineva că se află în campanie electorală. La ora 13.30 fix, elicopterul cu oficiali a aterizat pe Stadionul „Mircea Chivu" din Reșița. Premierul a fost întîmpinat de oficialitățile locale, prefectul Ion Marcel Vela, primarul Mircea Popa, președintele Consiliului județean, Ilie Mustăcilă, subprefectul Ion Piescu. O gardă de onoare a prezentat onorul. Suita oficială a făcut apoi o vizită la Combinatul Siderurgic Reșița, unde premierul s-a minunat de cuptorul electric și a strîns mina conducerii și clasei muncitoare A urmat apoi vizita la S.C Reșiconf S.A., premierul constatind că și industria confecțiilor ] este o minune. Dar revelația s-a produs la Muzeul de locomotive. Continuare in pagina a 3-a BRD - Groupe Société Générale stimulează atît performanța sa, cît și a mediului în care acționează . Interviu cu dl Bogdan Baltazar, președintele Consiliului de Administrație al Băncii Române pentru Dezvoltare - Groupe Société Générale - Domnule președinte, de cur ind ați făcut un adevărat turneu european, ați fost la Viena, la Londra, la Praga. Ne puteți spune cite ceva despre scopul, sau scopurile vizitelor dv. ? La Viena și la Londra am condus prezentări ale băncii în perspectiva lansării ofertei publice de vînzare pentru restul de acțiuni care rămăseseră FPS- ului,adică 9,87% din acțiunile BRD. După cum cunoașteți, procesul este în plină desfășurare, această ofertă se derulează Continuare in pagina a 6-a Temă pentru acasă l-am urmărit cu nesaț într-un șadou televizat pe candidații la președinția României. Au lipsit cîteva nume de maximă importanță, cum ar fi doamna Bârlă (brrr, ce nume de președinte!). Atențiune, intră președinta (președintele?) Bârlă. Ca la Bîrlă Apoi, n-a venit nici nea Paul de Hohenzollern (cred că așa se scrie), nici imperialistul Orășelul copiilor, nici Sasa, care l-antetat cu compasul pe Verdeț, nici Vladimir Munteanu, nici Nahor Imac cel Mare, pe Kohl calare, Ipardon, ăștia doi de la urmă nu mai erau din gașca celor trei apel deoarece și-au dat o demisie demna, după ce au constatat că iau în sondaje zero virgulă zero, zero, zero, deci n-or să fie un vecin zero. Lângă aceste supermportante nume care au lipsit, auălea, nici moș Cerveni Bulumac n-a fost, a lipsit și un candidat fără nici o importanță, candidatul cunoscut sub porecla Ion Iliescu, în lipsa celor de mai sus, conform procesului-verbal încheiat de  Apocalipsa susemnatul, vreau să vă spun ca am avut parte de un spectacol umoristico-patriotic de excepție, adica era de tot hazul să-i vezi localămirăindu-se in fata națiunii pe msie domni cu pretenții de oameni serioși Isărescu, de exemplu, avea un suris miștocăresc in colțul gurii (pe acolo dădea drumul balbelor), lâsîndu-ne sa înțelegem că treaba s-a aranjat la cel mai înalt nivel al spionajului mondial, restul sînt simpli turnători, și ăia tentați cu statul de plată. Cel mai doxă s-a prezentat, evident, Vadim Tudor, care le-aălat cu cultura la toți în cap, pînă s-au declarat repetenți. Dintre ei, o impresie perfectă și în deplin consens cu realitatea mi-a făcut-o omul de afaceri - candidat, Eduard Gh Manole, lung ca o prăjină și etc., care a declarat că în România, cu zece mii de dolari, poți ajunge ușor nu numai parlamentar sau ministru,ci chiar prim-ministru. Această dezvăluire a rămas fără nici unecou, deoarece Măgureanu era acasa, spăla patina ț pentru gogonele). Tema pentru mime, cum se citește partidul PNPMNARSER ERP Mircea CAVADIA .............. ...... ...... . „Société Générale apreciază investiția în BRD și își propune dezvoltarea ei în următorii ani!" • Interviu cu domnul Bemard Caussignac, directorul ' general al BRD - Groupe Société Générale - Au încheiat deja un prim exercițiu financiar de la achiziționarea pachetului de 51% din acțiunile BRD Este Société Générale satisfăcută? Categoric dar în termenii acestui prim exercițiu financiar, punctele forte ale BRD, care au determinat Société Générale să facă această investiție, au fost confirmate că gîndesc acum la calitatea activelor din bilanțul băncii, dar și la competența profesională a angajaților și la experiența deosebită în Continuare in pagina a 6-a Calculatorul a mărturisit Uzina de falsuri a lui Wegmann Totul a început cu cîteva sesizări care se indicau polițiștilor de la Serviciul de combatere a crimei organizate că prin județ au apărut bancnote contrafăcute de 20 DM Asta se întîmpla cam pe la sfîrșitul lui septembrie, începutul lui octombrie Normal, polițiștii au plecat pe fir Asa au identificat trei tineri din Reșița: Daniel Barabaș, de 24 de ani, Gheorghe Hațeganu, de 27 de ami, și Ion Cătălin Tismănariu, de 26 de ani Asupra lor au fost găsite nouă bancnote Gabriel ȘTEFĂNESCU Continuare in pagina ? 2 a Votați candidații PNL