Timpul, iunie 2005 (Anul 16, nr. 128-152)

2005-06-01 / nr. 128

Renovare de miliar de la spital Astăzi: /p.4 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.6 casa. Silvia Crețu din satul Șoșdea și-a pierdut întreaga agoniseală în urma inundațiilor, dar speră să-și refacă gospodăria cât mai repede. (Foto: om.) PE SCURT • Ajutoare Un transport cu ajutoare pentru persoanele sinistrate din Caraș-Severin a fost expediat din județul Neamț. Este vorba de 14 tone de cartofi de sămânță și o mie de kilograme de făină, care au fost repartizate la Fârliug și Forotic. (N.C.) Box juvenil în „Polivalentă" Reșița (M.M.) Astăzi încep, în Sala Polivalentă, întrecerile finalei pe țară a Campionatului Național de box pentru copii. Printre cei mai buni pugiliști ai țării, la această categorie de vârstă, se vor afla și 12 componenți ai Clubului Sportiv Municipal Reșița, pregătiți de antrenorii Vasile Bala, George Radu și Nicu Toth: Eugen Stroiescu, Dănuț Sărăcin, Mihai Lazăr, Petrică Protea, Gratian Muliz, Nicolae Drăgan, Andrei Oglan, Rusalin Căldăraș, Cosmin Cristescu, Sebastian Jianu, Ioan Brânzei, Bogdan Rizea. TIMPUl H RO - 320058 Reșița, Str. Independentei, Bl. A5 (?) (40) 255-212-739 Producția principalelor produse industriale Mobilier Grafica: Jurnal de Caran-Serbes, sursa: statistică —*-ut «t«ca Sport la Mircea Eliade, zonă /p.7 ' '* * ‘ I' A magazinn^ * Paris Hilton se mărită /p.12 FONDAT 199« APARE LA REȘIȚA 80255/212.739 Anul XVI, nr. 4406 (128) Miercuri 1 iunie 2005 12 pagini (0,50 lei noi) Anina, sub presiunea apei Printre cei care au datorii la apă sunt câțiva consilieri locali și angajați ai primăriei. Anina (N.C.) - Cetățenii orașului minier au trecut din nou prin emoții și puteau să rămână fără apă potabilă până în 10 iunie. Asta datorită faptului că fosta societate furnizoare de apă, SC Gostrans SA, nu și-a achitat datoriile restante către furnizorul de electricitate, SC Enel. Datorii care s-au ridicat la valoarea de 350 de milioane de lei. Spre norocul locuitorilor din Anina furnizarea apei, în anumite zone, a fost oprită doar o singură zi. „O parte din datorii au fost achitate ieri, 31 mai, de către Primăria Anina și o parte de către SC Aqua Caraș, în contul serviciilor prestate în favoarea acesteia de către SC Gostrans SA. O parte din vina neachitării plăților restante se datorează și cetățenilor care nu-și achită datoriile la apă. Ei trebuie să înțeleagă că primăria nu va putea să achite tot timpul datoriile. Problema e că și peste puțin timp va fi scadentă factura pe luna aprilie, a fostei societăți furnizoare de apă,“ ne-a declarat viceprimarul Aninei, Nicolae Radu. Expoziție. Muzeul Banatului Montan din Reșița a găzduit ieri, 31 mai, vernisajul expoziției „Omagiu fontei“. Expoziția a cuprins cele mai frumoase obiecte din cadrul Muzeului Fontei din Budapesta, Ungaria, datate în secolul XIX. (Foto: Ovidiu Marișescu) Drumul fierului în Banat... Reșița (N.C.) - Ieri, 31 mai, Universitatea „Eftimie Murgu“ a găzduit reuniunea cultural-științifică „Drumul fierului în Banat - Drumul fierului european“. Manifestarea se înscrie în cadrul unor activități de anvergură europeană. Invitatul de onoare al manifestării a fost ing. dipl. Lengyelie Kiss Katalin, directorul Muzeului Fontes - Muzeul Național al Tehnicii din Budapesta. Domnia sa a subliniat importanța păstrării tradițiilor industriale pe meleagurile noastre, mai ales că județul Caraș-Severin are o serie de monumente care amintesc de începuturile și dezvoltarea industriei metalurgice. Liceul „Traian Doda", în Topa Reșița (M.M.) - Echipa Liceului „Traian Doda“ din Caransebeș, pregătită de prof. Corneliu Viziru, a participat, recent, la finala pe țară a Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar la volei băieți. Făcând parte din grupa B, voleibaliștii caransebeșeni au avut evoluții meritorii, înregistrând următoarele rezultate: 1-3, cu Liceul „Avram Iancu“ din Ștei; 3-0, cu Liceul „Ștefan Velovan“ Craiova; 1-3, cu Liceul „Mihai Eminescu“ Bârlad; în continuare, Liceul „Traian Doda“ s-a impus cu același scor, 3-0, în fața Liceului „Neagoe Basarab“ Buzău, respectiv Grupul Școlar „Independența“ Sibiu și s-a clasat, în final, pe locul al V-lea. Profesorul Corneliu Viziru a avut la dispoziție următorul lot de jucători: Pârvulescu, Zaharia, Minda, Corneanu, Condac, Trașcă, Marițescu, Piele și Roșea. Pește confiscat Moldova Nouă (C.G.) - Polițiștii de frontieră din cadrul Sectorului PF Moldova Veche au oprit un autoturism condus de Constantin C., 47 de ani, din Reșița. Au fost descoperite 120 kg de pește, pentru care nu poseda documente legale. „Peștele a fost confiscat, iar celui în cauză i-a fost întocmit dosar penal pentru procurare și transport de pește fără documente legale“, ne-a informat subcomisar Florin Crăciun, purtător de cuvânt al IJPF Caraș-Severin. Box. Primii componenți ai lotului României de box seniori au efectuat ieri, în stațiunea Secu, primul antrenament din cadrul stagiului de pregătire, care se va încheia în data de 26 iunie a.c. (Foto: Marius Moraru)