Timpul, mai 2007 (Anul 18, nr. 99-124)

2007-05-02 / nr. 99

Sâmbătă, 28 aprilie a.c., CAON în parteneriat cu Radio Studio B și Clubul EL GRINGO din Moldova Nouă, au organizat un mega-party pentru tinerii de pe Clisură. Atmosfera a fost incendiară. Pozele vorbesc de la sine. GCQ http://party.caon.ro Antrenor emerit Reșița (M.M.) Din lotul U.C.M.R., care a câștigat trofeul Challenge Cup la handbal masculin, au făcut parte și Marius Grozăvescu și Valentin Popescu, doi dintre foștii elevi ai prof. Lucia Moruț, componenți ai echipei Liceului „Traian Vuia“. Astfel că, în urma acestei performanțe extraordinare a U.C.M. Reșița, pe lângă satisfacția personală, dna prof. Lucia Moruț va deveni antrenor emerit. Spirala MISA București (MF) - în această perioadă, la Băile Herculane au loc manifestările și meditațiile spirituale ai membrilor MISA. Reprezentantul Comandamentului MISA, Dan Dunăre, a declarat pentru MEDIAFAX că va fi un program intensiv, vor fi spirale, meditații. Toate acțiunile vor fi realizate la unison împreună cu ghidul spiritual Gregorian Bivolaru. LOTO • DUMINICĂ, 20 APRILIE TIMPUL SJRO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 Jurnaliști omorâți O sută de jurnaliști au fost omorâți în întreaga lume în cursul anului 2006, cel mai sângeros an de până acum pentru breasla jurnaliștilor. Țari cu risc . Jurnaliști omorâti - Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica r Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus: Cum ați petrecut ziua de 1 Mai? /p.4 Sport Razván Lucescu afirmă că echipa Rapid va lupta până la capăt /p.8 „Ateneu" a promovat în Divizia A Echipa reșițeană de tenis de masă nu mai poate pierde prima poziție a clasamentului. Marius Moraru marius.moraru@informmedia.ro Reșița - Sala de sport a Școlii cu clasele I-VIII Nr. 6 a găzduit, la finele săptămânii trecute, întrecerile penultimului turneu play-off, de promovare în Divizia A, competiție în care sunt angrenate patru echipe, printre care și „Ateneu“ Reșița. Formația care avea nevoie de un singur meci câștigat pentru a-și asigura promovarea. Ei bine, tenismenii reșițeni au rămas neînvinși și după acest turneu, impunându-se în toate cele trei partide susținute: 9-2, cu Inter Sport Miercurea Ciuc; 9-3, cu Unirea RED Alba Iulia; 9-7, cu Spartac București. Și aceasta, în condițiile în care a fost rulat tot lotul de jucători. De altfel, numai în primul meci s-a jucat în formula cea mai bună, Daniel Roban, Stelian Ucu, Nicușor Franș și Nicolae Pârvu. Iar în disputa cu Spartac, Daniel Roban, cel mai bun tenismen al actualei ediții de campionat, învingător în toate jocurile susținute, nici nu a fost utilizat. Ceilalți doi componenți ai echipei Ateneu, utilizați în turneul de la Reșița, au fost Sorin Corbu și Dumitru Stănescu. Vom reveni asupra acestei performanțe. FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 80255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL. tirsipul@informmedia.ro Anul XVIII, nr. 4991 (099) Miercuri 2 mai 2007 12 pagini, 70 bani Cuprom salvează Clisura Firma bucureșteană va investi într-o uzină metalurgică, ceea ce înseamnă locuri de muncă. Moldova Nouă (V.T.) - Președintele Consiliului de Administrație al Cuprom București, ec. Horia Simu, a fost prezent, la sfârșitul săptămânii trecute, în orașul de pe Clisură. Motivul vizitei sale a fost negocierea contractului cadru de privatizare a SC Moldomin SA, care se speră să fie semnat în cursul acestei luni. La negociere s-a discutat, în primul rând, despre rezolvarea problemelor de reluare a producției. Investiția din partea Cuprom va fi una substanțială. Se vor investi 150 de milioane de euro în utilaje și alte 28 de milioane în protecția mediului. Pe de altă parte, Moldomin va pune la dispoziție fluxul de producție compus din cariera de banatită, releul de benzi, uzina de preparare și de secare. Pentru aceste utilități, Cuprom va plăti o chirie de jumătate de milion de euro. Victor Tiugan, directorul general al SC Moldomin, ne-a declarat că: „Această asociere înseamnă, pentru Moldova Nouă, crearea a cel puțin 350 de locuri de muncă“. în cazul respectării programului de investiții, oamenii vor putea munci în condiții tehnice moderne.p.5 U.C.M. Reșița a cucerit trofeul Challenge Cup la handbal masculin, ediția 2006/2007, după „dubla“ cu Drammen H.K.: 26-26, de la Drobeta Tr. Severin, respectiv 36-36, din Norvegia,p.7 (Foto: Camelia Giuca) Manifestații în lumea de 1 Mai Paris (MF)- Ziua de 1 Mai a fost sărbătorită de locuitorii Istanbulului prin ciocniri, arestări și focuri de armă. în restul lumii, ziua a fost celebrată în principal de formațiunile de stâng, cu excepția chinezilor care au plecat în vacanță. Incidente au avut loc și la Macao, Teheran și Berlin, în Germania poliția a arestat 61 de persoane,p.2 Sistem informatic, în sănătate Reșița (A.P.) - Directorul Casei Județene de Asigurări de Sănătate, dr. Sorin Stanciu, a participat la un seminar cu tema „Priorități Naționale în proiecte eHealth“, dedicat eficientizării actului medical cu ajutorul tehnologiei informației. „Evenimentul a avut ca punct central integrarea și interoperabilitatea sistemelor informatice implementate în domeniul medical“, a declarat dr. Sorin Stanciu. Teatru Piesa „Mic și-al dracu“ s-a jucat luni, 30 aprilie, în fața unui public care a umplut până la refuz sala Casei de Cultură a Sindicatelor Reșița. (Foto: Ionel Ivașcu)