Timpul, septembrie 2007 (Anul 18, nr. 204-228)

2007-09-01 / nr. 204

Asttefc t rețeaua județeană de comunicații /P.s Monument pentru Prințesa Diana Londra (MF) - O fetiță adaugă o floricică aurită la un monument din flori amenajat în cinstea Prințesei Diana. Monumentul a fost creat la Palatul Kensington din Londra. Vreme instabilă. Sunt posibile averse însoțite de descărcări electrice. Dimineața La prânz Seara U.C.M. Reșița, o nouă victorie Reșița (M.M.) După ce în prima zi a Turneului Blate 2007, din Serbia, a înregistrat două victorii, 30-26, cu Proleter Zrenjanin, și 45-35, cu PAOK Salonic, echipa masculină de handbal U.C.M.R. s-a impus și ieri, în disputa cu Planinka Kursumlija, scor 37-36, la capătul unei partide în care, în opinia lui Omer Aihan, a fost furată pe față. Astăzi, 1 septembrie de la ora 19.20, U.C.M.R. întâlnește pe Steaua Roșie Belgrad. Apel de suflet Greoni (D.C.) - Fără ajutorul semenilor, viața tânărului este pusă în pericol. Familia a deschis conturi în care oamenii de bine pot depune donațiile lor. Trebuie spus că, pentru a rămâne în viață, Marius are nevoie de tratament în străinătate. Prin intermediul ziarului Timpul, familia sa se adresează tuturor celor care pot să-l ajute să redevină un om sănătos, așa cum era în urmă cu câteva luni.p.6 Interviu în exclusivitate Reșița (O.C.) - Ziarul Timpul vă oferă în exclusivitate un interviu cu Mălina Petre, directorul Teatrului G.A. Petculescu din Reșița. Dna Petre ne vorbește despre responsabilitățile de tor, noile angajări, precum și situația actuală a teatrului reșițean.p.3 TIMPUL B R0 - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 Comunicarea online la români în România, comunicarea online între cetățeni și autoritățile publice este una dintre cele mai scăzute din toată Europa. dintre artateri comunica online cu autoritățile Norvegia 57% Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 20255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL. timpul@informmedia.ro Anul XVIII, nr. 5096 (204) Sâmbătă 1 septembrie 2007 12 pagini, Cotidian E bine ca salariile medicilor să depindă de performantă? /p.4 Actualitate A inițiat un act legislativ ce poate fi privit ca un amendament la Codul Fiscal p.6 Concedierea, reprogramată Odată cu închiderea secției LDL, mai bine de 60 de muncitori vor fi nevoiți să părăsească firma. Reșița (L.P.) - Concedierea colectivă de la combinatul din Reșița face parte dintr-un program de restructurare legal. Numărul muncitorilor care vor rămâne în combinat va fi de 1.350, fiind cunoscut și agreat de Guvernul României și de Uniunea Europeană. Cifra este menționată în „Programul European de viabilitate al siderurgiei românești“, capitolul IX. La această cifră se va ajunge în momentul pornirii la capacitate maximă a mașinii de turnare continuă și oprirea LDS. „Am purtat discuții cu sindicatul, cu care avem relații corecte, iar ei au propus să amânăm oprirea LDS și să îl menținem până în luna decembrie 2007. Am discutat această propunere cu președintele TMK Artrom Slatina, căruia i-am expus argumentele propunerii. S-a emis o decizie bazată pe propunerile sindicale și astfel LDS-ul se va închide în decembrie“, ne-a declarat ing. Romulus Ioan, directorul general executiv al TMK Reșița. Impactul social nu va fi foarte mare, asta pentru că sindicatele și conducerea uzinei au fost preocupate de acest aspect.p.5 Majorări începând cu luna septembrie 2007, bunicii pot cumpăra mai multe jucării nepotilor, deoarece pensiile acestora se majorează CU 5%. /p.5 (Foto: Camelia Giuca) Ultima misiune de asanare Reșița (D.R.) - Ziua de 30 august 2007, trebuia să fie pentru lt. colonel Valeriu Bălan una liniștită, fără evenimente neprevăzute. Era ultima zi înainte de pensionare, după activitatea depusă în cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Semenic din Caraș-Severin. Soarta a făcut ca lucrurile să fie cu totul altfel, deoarece, în seara ultimei zile din cariera sa, lt. colonel Bălan a efectuat și ultima sa misiune de asanare. După predarea echipamentului, după cuvintele de rămas bun, acesta a fost rechemat la unitate pentru a ridica un proiectil exploziv de 76 mm, în vederea distrugerii în condiții de securitate maximă. Proiectilul cu pricina a fost găsit în zona Secu, aceasta fiind securizată de polițiști, până la sosirea experților pirotehnici, din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Semenic“ al județului Caraș-Severin. Ieri, la sediul redacției, a avut loc extragerea câștigătorilor, la concursurile organizate în cursul lunii august. Aceștia sunt: Elena Vasilicu care a câștigat suma de 50 de lei, Maria Ivan a câștigat un mixer, Taniel Turtoi a câștigat un robot de bucătărie și Alina Ioana Staicu a câștigat un toaster. Rugăm pe toți cei care au câștigat să se prezinte săptămâna viitoare la sediul redacției cu cartea de identitate pentru a intra în posesia premiilor. Și nu uitați - Nu pierde Timpul, cumpără Jurnal de Caraș-Severin! Bocșenii, speriați de meteo Bocșa (S.G.) - La fiecare ploaie mai abundentă, locuitorii din zona sudică a orașului, aproximativ 12 străzi, stau cu teama în suflet. Oamenilor le este frică să nu le intre, în gospodării și case, apele Pârâului Moravița. în ultimii ani, puhoaiele de apă adunate din munții Dognecei și de pe dealurile din jurul Bocșei au inundat câteva zeci de case, gospodării, grădini și terenuri agricole aflate pe cursul apei. Apa a ros malurile pârâului și s-a apropiat periculos de mult de pereții mai multor case de pe strada Livezilor. Deja stâlpii gardurilor sunt în aer. Rezolvarea acestei situații constă în lucrări de salubrizare și curățire a albiei pârâului, care este plină cu aluviuni și vegetație.p.5 ATV Ieri, 31 august, au debutat întrecerile celei de-a III-a ediție ATV Romanian Trophy. Cu această ocazie s-a desfășurat manșa Fantomei, în zona Poiana, Lindenfeld, aparținătoare de comuna Buchin. (Foto: Camelia Giuca) I