Timpul, noiembrie 2007 (Anul 18, nr. 256-281)

2007-11-01 / nr. 256

Astăzi. Caraniisebrațul sa extinde Buchet din flori de boscheți Reșița (LI.) - Administratorul public al municipiului, Gabriel Ionescu, a constatat o realitate semnalată de locuitorii Str. Călărașilor, o stradă pe care autoritățile ai multe de făcut./p.S Mâine, program TV color, 16 pagini, supliment gratuit al cotidianului Timpul. Handbal în Polivalentă Reșița (M.M.) - Astăzi, de la ora 17.00, Sala Polivalentă din municipiu va găzdui partida dintre U.C.M. Reșița și C.S.M. D.C Oradea, meci în avans din cadrul etapei a VII-a a Ligii Naționale de handbal masculin, rundă programată duminică, 4 noiembrie a.c. Prețul unui bilet este de 6 lei, și va putea fi achiziționat și astăzi, între orele 12.00-17.00, de la Sala Polivalentă. Reșițenii nu găsesc victoria Reșița (M.M.) - Futsal Municipal Reșița (echipament verde) a terminat la egalitate, 3-3 (1-1) partida de ieri, cu F. M. Constanța, restantă din etapa a IlI-a a Ligii I. Buget de stânga TIMPUL H RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Deși guvernanții fohmează proiectul .Aratul dezmltăm*, asistenta scoală și salambetruQetaritori consumă aproape jumătate din bani ” la 1 -M din bugetare Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA ® 0255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL: timpul@informmedia.ro 12 pagini, 70 bani Sport Președintele MM Stoica l-a luat de gât pe Borcea și era să se bată cu Victor Becali.p.8 Anul XVIII, nr. 5148 (256) Joi 1 noiembrie 2007 pensionari „bogați" Săracii Cea mai mare pensie din județ este a unui fost magistrat și este de peste 55 milioane de lei vechi. Reșița (R.P.) Cea mai mare pensie din județ, conform Legii 303/2004, privind statutul magistraților, este de 5.647 lei. La polul opus este o persoană căreia poștașul îi aduce lunar 9 lei. De peste 600 de ori mai puțin decât fostului magistrat. Cu 9 lei se pot cumpăra șapte pâini, 1,5 kg de ulei sau câteva kilograme de cartofi. Cum poate un om să trăiască o lună de zile cu doar atât? Ne explică Dorin Brăilă, directorul Casei Județene de Pensii: „Pensia minimă, cea de 9 lei, este pentru limită de vârstă cu vechime incompletă. Persoana care primește această pensie nu beneficiază de alte indemnizații în baza legilor speciale“. Nici comparația între cea mai mare pensie pentru limită de vârstă și cea mai mică nu este de ignorat. Cea mai mare este de 3.083 de lei. Acest pensionar primește într-o lună cât strânge în 342 de luni cel a cărui pensie este de doar 9 lei. Beneficiarii legiilor speciale nu se pot plânge. Este vorba despre revoluționari, unde cea mai mare indemnizație sare de 21 milioane de lei vechi. Nici parlamanterii nu sunt de neglijat. Cea mai mare pensie depășește 3.100 de lei. Halloween .Ținutele sumbre au defilat pe străzile municipiului Reșița, ieri, 31 octombrie. Sărbătoarea va continua și astăzi, când sunt anunțate acțiuni similare celor de ieri./p.6 WWW caon.ro (Foto:M.R.M) Pregătiri de iarnă Reșița (N.C.) - Având în vedere apropierea sezonului rece, autoritățile locale din județ s-au gândit că ar fi bine să se pregătească din timp. Ieri, 31 octombrie, prefectul Ioan Anton Paulescu a condus ședința Comitetului pentru Situații de Urgență. S-au discutat măsurile ce vor fi luate pentru colaborarea între autorități, serviciile de specialitate și ONG-uri. Termen expirat Reșița (D.R.) - Ieri, 31 octombrie, a fost termenul limită la care societatea Ductil Steel din Oțelu-Roșu trebuia să fie conformă cu anumite standarde în protecția mediului. Acele standarde au presupus montarea unei instalații de captare a gazelor. Gazele rezultă în urma prelucrării oțelului în cuptorul electric. Instalația însă nu a fost montată până acum. Abia a fost obținută aprobarea Primăriei. Acum urmează achiziționarea, care costă numai pu la Ductil Steel tin de 9 milioane de euro. Instalație, care de altfel, dacă ar fi cumpărată acum, ar putea fi pusă în funcțiune abia în primăvara anului viitor. Cu jumătate de an întârziere, în acest context, Gheorghe Pitulan, comisar de mediu la Comisariatul Județean, susține că „decizia va fi luată la nivel național. Probabil se va ține cont de faptul că sunt în stadiul de implementare“. Până atunci, cei 350 de angajați ai societății nu pot decât să spere. Ieri, 31 octombrie 2007, ora 15.00, la sediul redacției a avut loc extragerea numelui câștigătorului concursului organizat pentru cititorii de probă. Fericitul câștigător a sumei de 50 de lei, este Iancu Petre Marian din Reșița, Bdul Muncii, nr. 12, bl. 12, sc. C,ap.7, care este rugat să se prezinte la sediul redacției, cu actul de identitate, pentru a intra în posesia câștigului. Concursul continuă și în luna noiembrie. Mult succes! Tâlhărie săvârșită ca-n filme Reșița (C.G.) - Mama unui copil de 12 ani, a reclamat polițiștilor faptul că R.E.M., copilul său, a dispărut de acasă și odată cu el și unele lucruri, în primă fază polițiștii l-au căutat pe minor, pe care l-au găsit după mai bine de șase ore, inconștient și bătut. Au început căutările făptașilor. Nu mică le-a fost uimirea când i-au descoperit pe autorii tâlhăriei, alți doi minori, T.C. de 13 ani și B.A. de 15 ani. Șirul evenimentelor a fost rupt parcă dintr-un film de acțiune: după ce i-au luat victimei cheile de la apartament, aceștia au furat tot ce le-a picat în mână: un DVD, o brățară de argint, un telefon mobil, o bicicletă, dar și 40 de lei, după care l-au dus cu forța în zona garajelor de pe Str. Zadei. Agresorul, B.A. de 15 ani, l-a bătut crunt cu pumnii și picioarele până l-a lăsat în stare de inconștientă. Accident ieri în zona Pasaj CSR, un TIR fără șofer, a luat-o singur la vale, intrând într-un autoturism Dacia staționat regulamentar. Din fericire, incidentul s-a soldat doar cu avarierea autovehiculelor și cu o porțiune de parapet distrusă. (Foto: Mianda Mladin)