Transilvania - Analele, 1903 (nr. 1-6)

1903-01-15 / nr. 1

4 16. (BB—1903). Se anunţă decedarea membrului pe viaţă Ioan Petrie, fost protopresbiter în Braşov. Regretului său pentru pierderea membrului pe viaţă I. Petrie comitetul central dă expresiune prin ridicare şi la protocol, având a se exprima condolenţă şi familiei decedatului. 17. (10B—1903). Cassarul Asociaţiunii presentează socotelile şi inventarul fondurilor Asociaţiunii pentru anul 1902, însoţindu-le de un raport explicativ cu privire la mişcarea cassei şi la schimbările mai însemnate întâmplate în anul de sub întrebare. Raţiociniul şi inventarul fondurilor, precum şi raportul cassarului se predau spre censurare unei comisiuni compuse din dnii Parteniu Gosma, Nicolau Ivan şi Dr. Octavian Russu. 18. (108—1903). Prim-secretarul Asociaţiunii presintă un proiect de normativ pentru administrarea fundaţiunilor şi fondurilor Asociaţiunii în conformitate cu noul sistem de contabilitate introdus prin regulamentul serviciului de cassă. Normativul presentat, cu privire la „Fondul general“, „Donaţiunea Stana şi Stroe Belloiu din Săcele“, „Fondul George Bariţiu“, „Fondul Casei Naţionale“, „Fundaţiunea Ioan Oltean“, „Fundaţiunea Ioana Bădillă şi Ioana Moldovan (n. Farkas, întru memoria lui Demetriu Moldovan“, „Fundaţiunea Georgiu Boeriu din Vad (G. B. V.)“, „Fondul Andreiu Mureşan“, „Fundaţiunea Nicolae Marinoviciu sen., comerciant din Reghinul săsesc“, se primesce în textul alăturat la acest proces verbal. 19. (102—1903). Dl Ioan Simu, oficial la agentura „Transilvaniei“ din Arad, cu provocare la scrisoarea sa din 16 Ianuarie 1902, prin care a donat Asociaţiunii casa sa din Reşiţa (p. c. f. Nr. 217) — înaintează o plenipotenţă în scopul, ca Asociaţiaea să se represinte prin advocat la pertractarea serială asupra preţului încassat după casa din chestiune, vândută pe calea licitaţiunii publice. Se va recerca dl Dr. Aurel Oprea, advocat şi directorul despărţământului „Bocşa“, ca să întrevină la pertractarea din 12 Februarie a. c. și să înainteze un raport informativ asupra stării acestei afaceri. D. u. s. losif Sterca Şulutu m. p., president. Dr. Ilie Beu m. p., secr. II. — S’a verificat. Sibiiu în 8 Februarie 1903. Part. Cosma m. p. Dr. Al. Marienescu m. p. Dr. 11. Pușcariu m. p.