Transilvania, 1919 (Anul 50, nr. 1-12)

1919-12-01 / nr. 1-12

g) candidarea prezidentului, viceprezidentului și a membrilor comitetului central pe un nou period de 3 ani, cum și alegerea secretarului literar. 5. Prezentarea eventualelor propuneri.* Duminecă în 11 Ianuarie n. la oarele 9 a. m. I- Ședința a II-a, cu următoarea ordine de zi: 1. Raportul comisiunii alese pentru examinarea raportului general, şi propunerile acestei comisiuni. 2. Raportul comisiunii însărcinate cu cenzurarea socotelilor şi a proiectului de budget, precum şi cu examinarea Pragmaticei de serviciu a funcţionarilor „Asociaţiunii“, şi propunerile acestei comisiuni. 3. Raportul comisiunii pentru înscrierea de membri noi. 4- Raportul comisiunii alese pentru studiarea chestiei modificării statutelor „Asociaţiunii“ şi a „Regulamentului secţiilor ştiinţifice literare“, şi propunerile acestei comisiuni. 5. Raportul comisiunii alese pentru studiarea chestiei fusionării şcoalei civile, de fete a „Asociaţiunii“ cu liceul de fete al Statului din Sibiiu, cum şi chestia susţinerii internatului şcoalei în legătură cu un curs de industrie şi menaj de doi ani, şi propunerile acestei comisiuni. 6. Raportul comisiunii alese pentru studiarea chestiei de a colabora „Asociaţiunea“ cu Liga culturală din Bucureşti şi cu societăţile culturale româneşti de pretutindeni. 7. Raportul comisiunii alese pentru candidarea prezidentului, viceprezidentului şi a membrilor din comitet pe un nou period de 3 ani, cum şi pentru alegerea secretarului literar. 8. Fixarea locului pentru ţinerea adunării generale următoare. 9. Dispoziţii pentru verificarea procesului verbal al adunării generale. 10. Închiderea adunării generale. După prânz la oarele 4. II. Şedinţa festivă a secţiilor ştiinţifice-literare. Cetirea conferenţelor, ce se vor prezentă. Sibiiu, din şedinţa comitetului central al „Asociaţiunii pentru literatura română şi cultura poporului român“, ţinută la 15 Octomvrie 1919. Andreiu Bârseanu m. p, Domul Simu m p., prezident, secretar supl. * Eventualele propuneri au să fie înaintate, în scris, prezidiului îAsociaţiunii (Sibiiu, str. Şaguna Nr. 6) cu 8 zile înainte de adunarea generală.