Tribuna, ianuarie 1932 (Anul 5, nr. 1-3)

1932-01-01 / nr. 1

Nr. 1 Fisorurile „ Giurgiu Ion Chirion, Loimnăş Tarcea Ilie, Msg Oana ion „ Flişariu Traian, Miercurea Rişu loan, Madra Tatu Miron I. Titu, Nucet Iosif loan I. loan, Ocna Sibiului Crndin loan, Olar Haidrean Constantin Puşcariu Poiana Bădilă Petru, Poplaca Olariu Vasiile „ Mirin Ilie, Reşman Oprea loan , Vidrighin Emanuil, Răşinari Băra Petru , Bozdoghină loan , Jichindeiean loan , Bân Bicur Cotorâ Nicolae » Giurculeţ D loan, Râu-sadului Roşea loan, Radu Cându Popa „ Schiopu Ilie Rod Turcu Matelu Săbiei Ghiman loan, Sâlişte Lotrean loan, Sadu - vita Irimie , Chioar loan, Sângătin Damian Samuilă, Spring Catâr, Simeon Nidas, Spring Tâvală Pavel, Slimilc Hămbaşin Ilie , Dinila Lazăr, Şura mică Popovici Nicolae, Şura mare Bâra Constantin, Sebeşul de jos Morar Nicolae » » . Roman 1. Toma » . » Roman Achim . . . Lazăr Lazăr, , » » Stoica Dimitru Sebeşul de sus Ilea Nicolae, Topârcea Macrea Nic., 1. Vasă Omi Topârcea Bijî Constantin, Tilişca Trif Gheorghe, Tâlmăcel Cloţa Gheorghe, Veştem Banu Ilie , Muntean Simion,Vurpăr Banei Si mion I. Niţului, Vurpăr Tomus I. Vasile Borghina loan Serghia Toma I. Gânduleţ Nihita, Vale Oancea Constantin , Ioan Petru, Miercurea Micla loan, Bungard Baleşiu Aron, Sibiu Cosma Gheorghe, Bogatul Român Laţcu Samoă, Sibiu Fruntaşi Hotenu Gheorghe, Sibiu (Bălţi) Basarab, Vulcu Nîcolae, Sibiu Presacan Crişan, Armeni Bozan Nicolae I. Savin, Cunţa Popovici Dumitru, Sadu Soldaţi din oraşul Sibiu Mitea Nicolae Popa loan Pomeran loan Cindrea Vasiile Baciu Vasilie Cucan Vasiile Costea Piru Vladovici Mihail Bucur Achim Futa Grigore Dragomir Nicolae Balteş Iile Mărginean Alexandru Maier Constantin Caşoltean Anton Blaga loan Feleşeen Simion Corpodean Mihail Urda Vasilie Preda loan Mihai Pavel Bude Gheorghe Nonu Ioan Stoia S. Savu Seuchea Gheorghe Popa Petru Mihu Efrem Sibişan Savu Suciu Nicolae Avrig Coman Constantin Tatu Augustin Iancului Oprişan Nicolae Luca Andreii Chiada Vasile Gafton Constantin Marcu Gheorghe Graicea Irimia Coram Simion Urzică Gheorghe Băd U Gheorghe Borghea Teodor Gheorma Mihail Suha loan Bădilă Icai llalmiciu Nicolae Zaharie loan David Adrei Gafton Farion Ghiorma Vasilie Ghiorma loan Mihan Gheorgha Semenea Dumitru Jigurean loan Tămășil Alexandru Alămar Bâlea loan Moisin loan Topea Ziharie Criţu Nicolae Draşovel loan Geleriu Liviu Raul Aurel Chemii Ilie Armeni Petru Pamflie Miclea Niolae Cindia Vasile Muntean Moise Lucea Samoilă Ardeş loan I. Gheorghe loan Petru lui Nicolae Neamţu Nicolae I. Moise Albu Nicolae Muntean Nicolae Neamţu loan I. Salomia Neamţu loan 1. Ilie Dragomir Gheorghe Crizan Teodor Ganea Damian Dragomir Vasilie Busa,.. loan 1. Nicolae Glortar Vasile Presacin loan Bratu Vasile Neamţu loan 1. Nicolae Grifobin Nicolae, Alţina Bucşa losif , Julca loan , Apaldul de jos Preda Nicolae Topârceanu loan Bejiu Nicolae Dragoiu Ilie Dragomir Nistor Givrilă Nicolae Dumitru Nicolae Topârcean Iişiul Ion Ancului Rozigna loan Păţim Toma Oioiu Dumitru Crişan loan Suciu loan Crişan Gheorghe Grozav loan Boia Moldor Nicolae Leu Toma Albu loan II Leu Nicolae Albeni Vasilie Coca Constantin Stoica Moise Măierean loan Şerban losif, Beneşti Morar losif Lungoiu ion „ Bodi Nicolae Bradu Stoica Dumitru , Cărpiniş Dârzu Vasile Presecan Vasilie Pirtea Nicolae Pipa lean Savit Ilie Sofan Pantelimon Crăciun lacob Bordeii Teodor Stroe loan, Chirpăr Muntean Alexandru Chirpăr, Oprişiu Petru, Cristian Ciorogaru Oprea , Anghel loan ,, Popa Ilia , Pascu loan , Nan loan, Cornănel Marin lom . Oana Ştefan m Mcu Petru M trofan loan Cunţa Turean Ioan 1. Achim Bâscă Simion 1. losif Radu Dumitru 1. Miroi Ridi Z harie 1. Silvestru Mironean Dumitru 1. Gherasim Mercuria loan Roșia Dumitru, Dostat Hătăgan HI» * Ciîtean Simoila , DavidMitoiu „ Voini Crăciun „ Nas’as’ Petre Fofeldsa , mămăi Toma, „ Popa Pavel „ Dragotă Petru Ersoiu Sandu, Galeș Drăgan Longhin , Droc Ioan * Covaciu Nicolae „ Tâmpănariu N. Avram Goleș Marcu Iacob Gura râului Ştef loan Tristin Sivu Brad Nicolae Manta loan Goţa loan Pampu Petru Bârză loan Damen Pavel Grigorea Petru Rebega Vasilie Vlad lordan Cotoiu Dumitru Ziv Petru 1. Bischinon Ziv Petru 11. Damian Nicolae Toma loan Dămean Vasilie Sindea Vasilie Cităramă 1ian Ştefan Ştefan Gheorghe loan Bobiţin Iacob Pampu Ilie Gândea Dumitru Oana Iosif, Gâmboaca Popa Gheorghe , Lapădat Alexe Oinea Gheorghe, şGuttriţa Carstei Ştefan ,, Sântea Gheorghe » Ciora Simion (Caraneanu) „ Oltean Ştefan „ Cinciu I©n Bogorin Gheorghe Popa Pavel, Hamba Dodoe Petru , Ciora Gheorghe , Cârstea Simion Bobeş Toma , Belaşcu loan, Haşag Popa Aron , Pitulescu loan Opriş loan Drăghiciu Dumitru Alina Nicoara Nicolae Bucur loan Pinde Constantin Birsan Vasilie li Sterp Constantin Ghib Gheoghe laiCu Gheorghe Marco Isac Răduţiu Gligor Pamfiloiu Constantin Streulea Constantin Făan Constantin Straulea Vasilie Dulău Constantin Orășan Petru Fulea Rarion, Jilia Dobri Străulea Vasilie Biucur Miculae Armean loan I. Zarom, Ludoș Popa Alexandru * Râu lacob * Râu loan „ * Ghera loan m ✓Muţiu Ilie Giurgiu Sim’oi Ionaș, Loamiăș Carlaciu loan „ Cornea Gheorghe, dom. Sibîu Bîra Vasilie Pâra», Loamsis Dordea Nicolae L Achim , Prodea Nicolae » Milsai life I. Petre „ Bâra loan I loan, dom. Sibio Nemeş Nicolaa 1. loan Loatmf f Sîlomon Achim, Migsal la Gheorghe „ Candin Nicolae „ Sas Gheorghe „ Coman loan, Mercurea Nan Gheorghe „ Câmpean loan „ Mohan Dumitru „ Fara loan „ Mohu Galasiu loan Mâruţiu Mihaiu Subjireu Valeriu Gozavu Toma Slava Nicolae Iacob Ilie Dănila Iosuf Ivănuţiu Toader Miţu Nicolae Savu loan Dragomir Ilie Vinerean Traian, Maidra Vinerean Romul „ Vacariu Nicolae, dom. Lotmnăş Văcari« Achfim, Mândra Stanciu ban, Neu! Voluntari şi legionari fiţi mână de aceasta recompensă pe ca e aţi binemeritat o ca răsplata Patriei şi ««ă* ftiji că M. S Regele vostru vă apreciază ca pe caii dintr* cei mal distinşi fii ai Ţârii noastre. Voi aţi fost aceia cari aţi jertfit totul, trecând Carpaţii, aţi plecat di pe stepele Rusiei şi din Italia, pentru a pune umărul vostru la înfăptuirea Idealului Niţona!. Deşi au trecut 13 ani dela Unire cari s-au scurs ca un vis totuşi faptele măreţe la cari aţi luat part© activă vor rămâne pe veci neşterse in inima voastră, cu toate că politicimii noiştri de până astăzi au căutat să împiedice această ideală recompensă. Regele nostru Iubit, care vegheata la cârmuirea ţarei Sale, Era uitat nici pi bravii Voluntari şi Legicii ari cimi au însemnat ceva în anii 1917 şi 1918. Cei cari sunt omişi şi nu sunt acum decoraţii au fost verificaţi, să aibă răbdare că se vor rectifica iar ce cari nu au fost incă verificaţi de şi au complectat buletinele sunt trecuţi pe un tablou suplimentar care se va supune din nou Inaltei aprobări a M. S. Rigelul. Pentru orice alte informaţii ceiinteresaţi să se adreseze dlui secreta: Gh. Tiu. Restul tabloului il vom publica it: numerele viitoare. Noua Întreprindere R H Q Q LUX Sibiu, sftr. Regina Maria 49 oferă cele mai noue şi cele mai moderne aparate cu condiţiuni de plată avantagioase Reparaţii —preschimbări de aparate vechi promt şi cel mai ieftin. Spre Introducere: Fiecare cumpărător al unui aparat de radio primește până la Crăciun un cadou frumos în valoare până la 1000 Lei gratuit. TRIBUNA* Pag. 5