Tribuna, iulie 2000 (Anul 116, nr. 2840-2865)

2000-07-01 / nr. 2840

1 iulie 2000 Tribuna mondenă Pagina 3 urmare din numărul trecut) (urmare din nur Culoarea dăruieşte părului tău o nuanţă cu ajutorul unui accesoriu. Asigură-te că vei avea o culoare ce se completează cu nuanţa pielii tale. O mireasă nu are timp pentru a face experimente pe ea însăşi. Dacă te temi să-ţi modifici culoarea părului, încearcă şuviţe contrastante de blond sau de roşu prinse în părul tău. Acestea pot fi uşor realizate,din şuviţe de păr pe care stilistul tău le poate uşor îndepărta, dacă este necesar, în sus sau în stânga jos? Părul drept sau buclat? Colorat sau natural? Acestea sunt câteva opţiuni şi accesorii pentru coafura unei mirese, coafură care în general este foarte fragilă şi se poate distruge uşor. Sus, jos sau la mijloc - dacă părul tău nu este foarte scurt, primul lucru pe care trebuie să-l decizi este dacă-l vei coafa astfel încât să stea sus sau jos - îl poţi purta de exemplu ridicat şi cu câteva şuviţe pierdute. Totul depinde de gustul tău, stilul rochiei şi cerinţele nunţii. Cindy Crawford şi-a lăsat părul să cadă natural pentru nunta sa, care s-a desfăşurat pe plajă, în timp ce Carolyn Bessette şi-a făcut bucle din părul său lucios. Ambele reprezintă două stiluri simple ce s-au potrivit cu tipul nunţii. Drept, buclat sau împletit îţi poţi lumina părul într-un mod natural sau poţi alege ceva elaborat, ce presupune câteva ore de lucru al unei mâini profesioniste. înainte de a începe coafatul trebuie ştiut totul despre nuntă, rochie şi personalitatea miresei. Consideră că are loc nunta ta - poate avea loc în aer liber sau într-o încăpere elegantă, unde domneşte calmul - şi încearcă să te gândeşti cum va face faţă părul tău în aceste situaţii.. Accesorii - ai de unde să alegi - diademe, voaluri, pălării, dantele, flori, steluţe strălucitoare. Unele mirese preferă să renunţe la aceste accesorii. După ce îţi vei alege rochia, cere sfatul unui specialist, care îţi va face diverse recomandări, inclusiv despre lungimea voalului, în cazul în care vei purta vreunul. n i inut»n Cum Gsla,^ vom arăta la nunta noastră i K&r 0 Authentic Art România, împreună cu MM Micotronic Pioneer din Cluj-Napoca a organizat, de curând, concursul Authentic Miss Transilvania, în cadrul programului Transilvania Fashion. Acest concurs a constituit o etapă spre finala Authentic Miss România ce se va desfășura pe data de 1 iulie 2000, la Sala Palatului din Bucureşti, în urma selecţiilor desfăşurate în toate judeţele ţării, prin casele de cultură studenţeşti, din Sibiu participă tânăra Cleopatra Popescu, studentă în anul II la Relaţii Internaţionale din cadrul Universităţii Româno-Germane. Authentic Miss România se anunţă un concurs de clasă înaltă, câştigătoarea fiind desemnată pentru participarea la Miss Europe 2000, unde în juriu vor fi prezenţi mari producători de la Hollywood. "Acest concurs intenţionează să pună în valoare autenticul zonal şi frumuseţea feminină, în temele de concurs vor figura cunoştinţe despre portul popular, obiceiuri, datini", se arată într-un comunicat primit la redacţie. Toate finalistele vor fi recompensate cu premii în bani, obiecte şi excursii în străinătate. Marele premiu va fi un autoturism. Pali VECSEI lAítők ^România De trei ori câștigător al Oscarului, în majoritatea timpului Ian Lakers și foarte posibil cel mai rece bărbat de pe Pământ, Jack Nicholson este o icoană vie a filmului. Cu zâmbetul său "criminal", el este unul din starurile nemuritoare ce au fermecat de fiecare dată ecranul. începutul lui a fost departe de a fi strălucit. Născut pe 22 aprilie 1937, John Joseph Nicholson a fost abandonat de tatăl său pe când era foarte mic și crescut de o femeie pe care a crezut-o mama sa. Când a devenit adult, a descoperit că mama sa era de fapt bunica, iar sora sa era de fapt, adevărata lui mamă. Mutându-se în vest, la sfârșitul anului 1950, Jack și-a făcut debutul la vârsta de 21 de ani în filmul "The Cry Baby Killer". în cursul anilor 1960 a jucat în filme precum: "The Little Shop of Horrors", "The Raven", "Ensign Pulver" și "The Terror". Nicholson a lucrat de asemenea şi în spatele scenei ca producător şi scenarist, învăţând tot ce s-a putut despre afacerile din lumea filmului. La vârsta de 32 ani, Nicholson şi-a făcut lansarea în drama "Easy Rider", în anul 1969, alături de Peter Fonda şi Dennis Hopper.“ Deodată, criticii care timp de 10 ani l-au ignorat ca actor, aveau să-l descopere. în anul 1970 este prezent cu cele mai memorabile roluri și a fost catalogat ca un superstar. Au urmat apoi filmele "Five Easy Pieces", "Carnal Knowledge", "The Last Detail", "Chinatown" și mult câștigătorul Premiilor Oscar - "One Flew Over the Cuckoo's Nest", care i-a adus primul dintre cele trei premii ale Academiei Awards. Jack Nicholson a dat lovitura în 1980, cu filmul de groază "The Shining", apoi și-a păstrat poziția în "The Postman Always Rings Twice", în care a jucat alături de Jessica Lange. A mai jucat în filmele "Heartburn" și "Ironweed", în ambele având-o ca parteneră pe Meryl Streep, "The Witches of Eastwick", "Broadcast News" și "Batman". în ultimii zece ani, Jack și-a dovedit performanțele comice și dramatice în "As Good as It Gets" cu care a câștigat al 3-lea Oscar, "A Few Good Men", "The Two Jakes", "Hoffa" - portretul faimosului lider labor, "Mars Attacks", "The Evening Star" și "Wolf" - în care a avut-o parteneră pe Michelle Pfeiffer.“ Apărând pe listele criticilor ca cel mai bun actor al tuturor timpurilor, Nicholson joacă acum în "The Pledge", cu Sean Penn actor-director, cu care a lucrat în 1995 la realizarea filmului "The Crossing Guard". în acest film au mai jucat: Helen Mirren, Vanessa Redgrave, Mickey Rourke și Robin Wright. Actrița Lara Flynn Boyle (The Practice) spune despre Jack Nicholson că este o legendă vie şi un talent energic, incapabil de performanţe negative. Viaţa unei vedete - Jack Nicholson . MÂINILE, CARTEA NOASTRĂ DE VIZITĂ Mâinile, atât de supuse zilnic unui mare număr de substanţe ce produc iritarea lor, necesită şi ele o îngrijire deosebită. Mâinile, care aleargă pe tastatura calculatorului, care spală vasele, care clătesc rufele, care mângâie, care uneori vorbesc, au nevoie să fie întreţinute,, permanent, începeţi cu manichiura care se efectuează o dată pe săptămână în cazul unor unghii fără probleme deosebite, nereguli ale unghiilor cum ar fi: pete, exfolieri, dungi sau puncte albe. Acestea sunt semnalul de alarmă al unor boli cum ar fi: tulburări metabolice prin carenţe de Fe, Ca, vitamina A sau tulburări hormonale. Unghia se urâţeşte şi în momentul în care se instalează o micoză (ciupercă) ea se îngroaşă, se îngălbeneşte, uneori devine dureroasă. Curăţarea mâinilor se impune să fie făcută după orice fel de activităţi, în felul acesta se îndepărtează substanţele iritante, cu o perie aspră, insistându-se asupra unghiilor. Nu se recomandă apa rece sau prea fierbinte, iar ungerea lor cu o cremă, nu foarte grasă, cu mişcări ascendente de la buricul de- getelor spre podul palmei, mişcări uşoare, de netezire, este binevenită. Manichiura executată de o specialistă cu un instrumentar sterilizat se va face periodic şi nu este obligatoriu să se lăcuiască unghiile tot timpul. Mai lăsaţi unghiile din când în când să respire, să ajungă direct în contact cu aerul. Piliţi întreaga suprafaţă, în unghiuri, cu o pilă lată, fină, pentru a distruge eventualele denivelări inestetice şi a le lustrui. Unghia creşte cu 1/2 cm pe lună şi se reînnoieşte o dată la 6 luni. Ele cresc mai repede vara şi în timpul sarcinii, în concluzie, o mână îngrijită, o manichiură proaspăt efectuată, un lac de unghii ales cu gust, vă completează eleganța și feminitatea. ^ ' W/6'la cosmeticiană Cosmetica Adela B-dul V. Milea, parter bloc Turn« COAFURA. VARIANTE PENTRU PĂRUL MEDIU Vârfurile sunt răsucite înspre afară, părul de la suprafaţă este uscat rotund, cu foenul de jur împrejur, ca să arate frumos şi voluminos. Tunsoarea de bază este un bob, cu părul de la suprafaţă lung şi conturul mult filat. Bucle cu volum pentru diverse ocazii, părul se pregătește cu mult fixativ de formă. Apoi, șuvițele se rulează pe ondulator, vertical, de la vârf la rădăcină. Se fixează cu lacul pentru formă. Pagină realizată de Sorana MAIER în colaborare cu Şcoala Naţională de Modă Adevăruri neadevărate despre anumite alimente Sucul natural din comerţ. Se spune despre acest suc că este la fel de bun ca cel strecurat. Fals! El conţine 95% suc stors plus apă, iar vitaminele sunt înlocuite cu produse sintetice. Spanacul. De când Gustav von Bunge a stabilit concentraţia fierului la 35 mg pentru 100 g spanac, nimeni nu s-a grăbit să o mai verifice.Concentraţia adevărată este de 3,5 mg. Chiar şi urzica îl depăşeşte. Cafeaua. Provoacă insomnii, nervozitate? Nu chiar. Statisticile arată că o pauză de 30 de minute lângă o cafea bună ridică cu 30% nivelul de energie. Oul. Nu se consumă foarte mult din pricina nivelului ridicat de colesterol sau a unei infectări cu Salmonella. Şi totuşi... Albuşul este benefic organismului prin conţinutul său de vitamine A şi B12, sodiu, fier şi calciu. Morcovul. Se spune că morcovul trebuie mâncat crud pentru a beneficia de carotenul pe care îl conţine. Dar, surpriză! Morcovul mâncat crud nu aduce organismului carotenul şi nici măcar vitaminele! Pastele fierte. Nu îngraşă, aşa cum se spune, 100 g de paste fierte nu conţin mai mult de 150 calorii, exact trei felii de pâine prăjită. Dar, atenţie! Numai pastele din făină de tărâţe conţin vitamina B, caroten, magneziu şi calciu, nu şi cele din făină albă. Măslinele. Uşoare? Da de unde! Măslinele, mai ales cele conservate în ulei, cresc nivelul de grăsimi din corp. Dacă sunt conservate, ele absorb substanțele sintetice.