Tribuna, ianuarie 2001 (Anul 117, nr. 2994-3018)

2001-01-03 / nr. 2994

COTIDIAN INDEPENDENT. APARE LA SIBIU Anul CXVII, serie nouă, nr. 2994 Varianta în limba română pe INTERNET http://www.tribuna.ro, http://www.tribuna.logon.ro E-mail: tribuna@sibnet.ro, pubtrib@sibnet.ro GJ fJUDWL1 Mulţi ar fi fost în stare să plătească, din cei care vor veni după noi, să poată să-şi fi petrecut Anul Nou la confluenţa dintre decenii, secole şi milenii. Oricum, este o chestie care se întâmplă o dată la o mie de ani. Cum şi-l vor fi închipuit ei? Cu râuri de şampanie, cu spectacole grandioase de lumini, cu lumea pe străzi, manifestând cu bucurie pentru fraternitate şi belşug. O sărbătoare mondială menită să eternizeze intrarea în mileniul HI. Făcând abstracţie de noi, românii cei mulţi, pentru care “cabana plăpumioara” a devenit locul tradiţional de petrecere a anilor, şi în alte ţări se pare că Revelionul nu a fost pe măsura aşteptărilor. Un revelion ca atâtea altele. 2000, ce sumă rotundă, care continuă cele bune şi cele rele cont. în pag. 8 Liviu 3REZAE A ars fostul “Hombre” în chiar seara de 31 decembrie, în jurul orei 19:30, pe str. Restaurantul nu mai funcţiona de câteva luni astfel că, fiind Justiţiei nr.2, în localul fostului restaurant “Hombre”, apol, nu s-au înregistrat victime. izbucnit un incendiu, după estimările pompierilor, de la un Pompierii au acţionat cu două autospeciale şi au reuşit să scurt-circuit electric, stingă incendiul în jurul orei 21:30. Acesta a fost singurul A ars acoperişul cu înveliş de tablă, în suprafaţă de 50 mp, incendiu înregistrat până ieri. R. MARCU Gânduri frumoase şi urări de bine pe adresa TRIBUNEI P© s®rbâti©ri se . ■ întâlnesc prietenii Menirea unui ziar este lăsând de o parte tot ceea ce fi mai sănătoşi, mai prosperi, foarte dificilă. La fel şi a fost neplăcut în acest an 2000, mai puternici, şi le mulţumim realizarea lui pe gustul transmitem cititorilor noştri, că au fost alături de noi... Iar fiecărui cititor. Un ziar îşi fideli sau ocazionali, şi celor Tribuna şi oamenii săi vor fi, face prieteni, la fel de bine care şi-au rupt câteva minute în continuare, cu mintea şi cum îşi poate face şi duş din timpul care, în ultima condeiul alături de sibieni, mari. Acum, trecând pragul vreme, trece parcă mult prea cont, în pag. 2 dintre ani, secole și milenii, repede, urările noastre de a Tribuna Permiteţi-mi ca, şi pe această cale, să mulţumesc sincer tuturor acelora care mi-au fost alături şi mi-au adresat felicitări şi urări cu prilejul Sfintelor Sărbători de Crăciun şi a Noului An 2001. Primiţi, vă rog, expresia consideraţiei mele! Cu stimă, Ec. Eftimie COSTEIU preşedintele Consiliului Judeţean Sibiu Gabriela Biriş este primul copil născut în Sibiu în 2001! Primul copil născut în Sibiu în 2001 a văzut lumina zilei, noaptea, la un sfert de oră după trecerea pragului noului Mileniu. Se numeşte Gabriela Biriş şi este perfect sănătoasă. în Noul An, până ieri, la Maternitatea Sibiu s-au născut 7 copii. (R.M.) Petardele i-au băgat pe unii sibieni în spital! Jocul cu petardele, care a depăşit de Revelion orice limite, a făcut ca mulţi sibieni să ajungă la Urgenţă cu plăgi la ochi, degete arse şi altele. încă din prima jumătate de oră din anul 2001, la Urgenţă au început să se înregistreze astfel de cazuri, în doar două ore numărul lor depăşind cifra 10! Culmea este că majoritatea celor care au avut de suferit de pe urma petardelor sunt oameni în toată firea, nu copii. De asemenea, culmea este că mulţi dintre cei ajunşi la Urgenţă sunt din localităţile limitrofe Sibiului şi nu din reşedinţa de judeţ, unde s-a bubuit în draci. Nu s-au înregistrat, din fericire, decese. R. MARCU Absurdul cotidian Să mori în tren, venind spre casă! * Pompiliu Cornau (35 de ani), din Roşia, judeţul Sibiu, era sergent angajat la UM 01101 Miercurea Ciuc. Fusese de serviciu în unitate, după care a pornit spre satul de baştină. N-avea să mai ajungă în trenul accelerat 1927, care circula pe ruta Iaşi - Sibiu, a fost găsit luni, 1 ianuarie a.c., mort în WC, fără să prezinte semne evidente de violenţă. Poliţia TF Sibiu a trimis corpul neînsufleţit la Spitalul Clinic Judeţean pentru autopsiere şi constatare a cauzelor decesului. Doamne, apără şi păzeşte! Cn.ud.j