Universul Sport, iulie 1938 (Anul 1, nr. 104-134)

1938-07-22 / nr. 125

Taxa poștală nu&tita în numerar conform aprobării dir. g rale p. t. t. nr. 70.346/938. Redacția și Administrația : Palatul „UNIVERSUL”, sub Heroianu 23—25. Telefon Centrala : 3.30.10 Redactor responsabil: EUGEN DUMITRESCU., Proprietar: „Universul“ S. A. Adm.-delegat STELIAN POPESCU , înscris sub No. 167, Trib. Ilfov Mr. 125 — Anul 1 § BUCUREȘTI. - Vineri 22 Iulie 1958 Labonamente e I I 13 luni Lej 150^ PELERINAJUL DE ERI La Sinaia, într’o atmosferă de profundă tristețe, a continuat, în tot cursul zilei de ieri, îndureratul pelerinaj al mulțimii venite să-și ia ultimul rămas bun de la cea mai iubită Regină. La ora 11, s’a oficiat, de către părintele Serafim Georgescu, un serviciu religios, la care au luat parte mii de pelerini veniți din cele mai îndepărtate colțuri ale țării. Astăzi, la ora 7:20 dim., se va oficia un nou serviciu religios, după care cortegiul funebru se va îndrepta spre gară, unde Sicriul Regal va fi așezat în trenul mortuar care va aduce în Capitală Corpul neînsuflețit al Augustei Defuncte. La ora 12, prin 75 lovituri de Hun, va fi anunțată sosirea trenului în gara Cotroceni. După ce se vor da onorurile și se va oficia un serviciu religios de către înaltul Cler, Sicriul Regal va fi ridicat de ofițerii regimentului 4 roșiori ,,Regină Maria” și va fi așezat în sala mare a Palatului Cotroceni. Publicul va fi admis să defileze în fața Sicriului Regal în zilele de 21, 22 și 23 Iulie, între orele 9---13 și 15---19. Federația polonă cere relații în legătură cu matchul de la Cernăuți Aseară târziu, și a primit la F. R. A. o adresă din partea federației poloneze de atletism, prin care forul de specialitate din Varșovia anunță federația noastră că echipa poloneză va cuprinde 20 până la 25 atleți și doi oficiali. Numărul atleților poloni pare a fi în funcție de programul matchului In acelaș timp, forul de specialitate polon invită F. R. A. să trimită biletele de C. F. R. de la graniță la Cernăuți, precum și toate datele în legătură cu organizarea matchului, programul, ordinea probelor, etc. F. R. A. va răspunde imediat federației poloneze dându-i toate relațiile necesare. Hungária și Újpest nu mai joacă la București în luna August Am scris că pentru luna August Venus are contracte cu două grupări budapestane, Újpest și Hungária, pentru turnee la București. Deoarece atât campionatul român cât și cel al Ungariei, încep la aceiași dată de 21 August și cum până atunci nu se găsește timp potrivit pentru aceste turnee, cele două echipe și-au amânat vizita la alte date, care se vor stabili ulterior, intre ele și Venus, de comun acord.