Viața, octombrie 1941 (Anul 1, nr. 183-213)

1941-10-15 / nr. 197

Paginii 4*11 Iff äta mmuBBBsm mimmmnwwinngy—...«r iw ’ r%wmmnun mummmmmmmmum Prin înfrângerea Slovaciei mmm i unui lui iimin pe țărmul football-ului international Prin rezultatul victorios, înregistrat de către footballul românesc în ziua de 12 Opt. în contra puternicei formații a Slovaciei, sportul românesc se poate mândri de această mare izbândă, adăugând încă o verigă la lanțul marilor performanțe realizate până acum. Am învins o echipă cu renume în footballul mondial, Slovacia, a cules laurii unor mari victorii pe tărâmul foot-ballului internațional. Printre țările învinse, se află ți Germania, al cărei succes ne este îndeajuns de cunoscut. Slovacii au dispus după cum se slude reprezentativa Germaniei — la ei acasă — cu scorul de 2-0, iar puternica echipă a Marelui Reich German, a invins pe reprezentanții noștri la București in 1941 — 1 Iunie — cu categoricul scor de 4-1. Prin prizma rezultattelor de mai sus, putem deduce in mod absolut obiecția că biruința înregistrată de către echipa noastră națională In dauna reprezentativei Slovaciei, nu face decât să ne ridice și să ne afirme definitiv, in rândul marilor și puternicelor firi sportive din Europa Cea Nouă. Cu atât mai mult, victoria de Duminică 12 Octombrie merită subliniată și elogiată, deoarece această victorie a fost obținută printr’un elan cum rareori s'a putut vedea și mai ales printr’o muncă, voință de fier și disciplină ce nu face decât cinste participanților noștri și onoare culorilor noastre naționale. S’au întâlnit două reprezentative, dornice amândouă de a culege victoria, și ambele ce e drept au luptat până la ultimul minut pentru obținerea unui rezultat onorabil. A meritat echipa României victoria asupra Slovaciei. Dar și credem că acest răspuns, nu poate fi discutabil, dacă ținem seamă ci am condus cu două puncte, după ce slovacii deschiseseră scorul. Slovacii, au dominat cu insistență, mai ales in ultimele 50 m. din repriza secundă, când au atacat furibund și erau chiar pe punctul de a egala, .Echipa României, a muncit enorm pentru a stăvili și a menține rezultatul victorios. De asemeni, menționăm că loviturile la poarta slovacilor, erau foarte periculoase și mai toate cu adresă... Pe compartimente, la români plăcut cum a desfășurat jocul îna « intarea și în special »debutantul» Humis și excelenții Marianei Ploeșteaiu. Bindea s’a remarcat prin intervențiile sale fericite înscriind ți două goaluri. Restul în notă. Ajutorul dat la timp E singurul care ți merită numele Subscrie chiar acum la împrumutul Reîntreaim. Nu întârziați cu subscrierile. Deja învinși au eșit în evidență extrema dreaptă Bobek ți halful centru Porumbsky un jucător de clasă mondială, cu un plasament și serviciu pur și simplu extraordinar A condus acceptabil d. Datillo, pe fața a 20.000 spectatori. După o îndelungată vacanță titlul național la categ. semi-grea ți-a găsit în fine un deținător. Că nu și-a găsit pe cel mai bun, asta e altceva. Interesul e că Gh. Georgescu exempion național! Desigur e cel mai frumos cadou pe care l-a făcut d. Jeny Dumitrescu, în laborioasa sa calitate de arbitru federal. Căci înscăunarea lui Georgescu în scaunul de campion național nu este decât urmarea unei bunevoinți (mai mult sau mai puțin excesivei) a d-lui arbitru Jeny Dumitrescu, arătată față de un om pe care și a cărui slabă comportare îl surîs prinsese! Credem că suntem în asentimentul tuturor, când afirmăm că Vasile Pană e câștigătorul moral al matchului de Duminică! Forma în care s’a prezentat acest boxeur, a impresionat puternic asistența. Tehnica sa avansată, tenacitatea și puterea de rezistență sunt însușiri care pun în adevărata sa valoare pe Vasile Pană. Dacă nu accidentul din repr. 11 — Pană și-ar fi însușit cea mai frumoasă victorie din carieră . în acelaș timp, titlul național la categoria semi-grea ar fi încăput în mâini bune. Nu că am vrea să subestimăm valoarea lui Gh. Georgescu. Postul campion al Micii înțelegeri ne-a dovedit-o în nenumărate rânduri că-i un element de valoare, un boxeur care ne poate reprezenta cu succes atât în țară cât ți pe un ring străin Dar cine i de vină, dacă Duminică nu a fost în formă bună? Cine poate fi acuzat de lipsă de antrenament și slabă comportare a lui Georgescu în matehial de Duminică? într’un match de a cărui importanță era conștient ți pentru a cărui înfăptuire — curagiosul organizator, maestrul Gheorghe Preda, cheltuise atâta energie? Nu noi, spectatori umili, care venisem la Marconi să vizionăm un match care se anunța spectaculos — ți să aplaudăm o decizie justă — cu atât mai puțin... Vasile Pană! Gh. Georgescu ți-a deziluzionat ori admiratorii. Afară de câteva lovituri fericite printre care ți cea din repriza fatală, nu s’a evidențiat prin nimic important. A fost probabil surprins de excelenta comportare a adversarului său, care îl depășise cu mult pe cel din prima lor întâlnire. Atât de surprins că se zăpăcise complet. Loviturile sale nu-și mai găseau ținta și abundă în lupta corp la corp. Gongul îl găsea regulat saxat și ori de câte ori se reîntorcea în colțul său, i se putea citi pe față o vădită oboseală De la început până la neprevăzutul accident din repriza 11-a Vasile Pană a condus detașat, având de partea sa majoritatea acțiunilor, înzestrat cu o tehnică superioară căpătată în urma unui asiduu antrenament. Pană a fost tot timpul parte Totuș Pană a pierdut! A pierdut în condițiuni dramatice — și singura satisfacție a lui este că poate fi considerat un învins glorios! S’a întrebat nedumerit Pană Duminică și odată cu el toți spectatorii: de ce a oprit d. Jeny Dumitrescu matchul ! Și întrebarea era cu atât mai insistentă cu cât în ring arbitra d. Jeny Dumitrescu. Competinta d-sale în materie de box, e îndeajuns de cunoscută pentru a justifica această întrebare. D-sa care condusese atâtea matchuri era cel mai în măștră să-și dea seama că faza din repriza 11-a care punea capăt unei lupte acerbe — nu avea nevoe de imperioasa d-sale intervenție. Intr’un match de grei, asemenea lovituri erau normale. Atâta timp cât Pană nu ceruse oprirea matchului, nu era cazul să-l ntrerupă. D. Jeny Dumitrescu s’a grăbit Duminică să dea o decizie, fără să ne gândească că nedreptățește un om merituos. Să fi fost oare d. Dumitresen depășitele ntorsătura de scurtă durată a luptei? Nu-i un motiv care să justifice greșeala făcută. Fiindcă trebue să recunoască d. arbitru că Duminică a comis o regretabilă greșeală scotând din luptă un om n avantaj. PANA ABANDONEAZA BOXUL? Am primit aseară la redacție vizita boxeurului Vasile Pană. Pe fața sa se putea citi o mare amărăciune. Desamăgit de decizia care l-a frustat de un titlu care îl merita pe deplin impetuosul boxeur ne-a declarat: «Am fost atât de surprins de decizia dată încât n’am mai putut protesta.. Ar însemna că lovitura lui Georgescu m’ar fi putut scoate din luptă. Dacă eram lăsat să continui lupta victoria la puncte nu-mi putea scăpa, mi pusesem toate speranțele în acest match. Mă antrenez de multă vreme, deoarece țineam să arăt Federației și publicului că sunt demn pentru a boxa pentu un campionat național. Speranțele mele au fost spulberate printr’o decizie injustă! Dacă nu mi se va da satisfacția cuvenită voiu abandona boxai! Nu înțeleg să mai continui să lupt pentru a fi răsplătit în felul acesta». — achiue a. Epilogul unei nedreptăți VASILE PANA va abandona boxul ° Concluziuni pe marginea unei decizii pripite ma Rezultate normale în cupa Basarabia O etapă în care favoriții nu s’au desmințit Derby-ul seriei a IlI-a a devenit lui C. F. R.Tr. Severin Cea de-a V-a etapă a Cupei Basarabia s’a desfășurat în întreaga țară cu excepția partidelor din seria X-a, suspendate din cauza matchului internațional România—Slovacia. Rezultatele obținute sunt normale, neînregistrându-se nici o surpriză. Au formitat două grupări, Concordia și Politechnica. Iată acum o scurtă trecere în revistă a etapei de Duminică : SERIA I-a La Lugoj urma să se dispute partida dintre Vulturii și Politehnica. Timișorenii însă ii s’au preezntat ți în consecință gazdele au câștigat două puncte pe gratis. Nu-i vorba că le-ar fi revenit ți pe teren! SERIA I l-a La Arad, Gloria a învins Crișana C. F. R. cu 3-2. A fost un match frumos, disputat, care a revenit echipei cele mai bune. S. G. A. și Transilvania au făcut un echitabil match nul: 1-1. La Brad, Mica nu putea decât s o învingă pe Astra. Și au câștigat categoric. Scorul 4-1 o spune îndeajuns. SERIA III-a La Turnu Severin s-a jucat matchal zilei. C.F.R.-Tx. Severin a întâlnit pe F. C. Craiova. A fost o partidă dinamică, care a adus seriei respective un șef. Feroviarii severineni au învins pe craioveni cu 2-0 (1-0). Dunărea a cedat din nou. De data asta învingători sunt muncitorii din Craiova, care au câștigat cu 3-2. Tot la Craiova, Oltenia a învins Cerna cu 3-2. Rezultatul ar putea fi interpretat ca surprinzător. Ceria era mai bună, dar pe teren... mingea e rotundă ] SERIA IV- Un singur rezultat în această serie. D. M. Cugir au învins pe Lonea cu 4-1. Rezultat normal. Cugirul se remarcă pe zi ce trece și va avea un cuvânt hotărâtor spus la desemnarea șefului de serie. de SERIA V-a Sibiul a găzduit două partide atracțioase: Universitatea a învins ușor pe Unirea M. V. cu scorul categoric de 9:0. Orice s’ar spune, scorul e prea mare, Unirea era o echipă merituoasă, care ne obișnuise cu rezultate frumoase. Arsenal a făcut și el scor. O. F. R.-ul i-a cedat cu 0:6. SERIA VI-a Lupta dintre Victoria și Ind. Sârmei n’a dat nici un rezultat. Rezultatul 8:8 indică perfecta egalitate de forțe. La Turda, în schimb, Arieșul a învins categoric pe Solvay cu 8:0. SERIA VII-a A. C. F. R. își continuă seria succeselor la scor. Utima victimă, Voina, a cedat categoric cu 0:8. Tot la Brașov, U. A. B. a învins pe Metrom cu 3:0, după un match frumos. SERIA VIII-a La Ploești, Concordia nu s’a prezentat și Româna Americana a câștigat 2 puncte prețioase. SERIA IX-a La Brăila, D. V. A. și V. T. M. s’au luptat fără a învinge niciuna. 2 2 e cel mai indicat rezultat care ar fi putut caracteriza aceasta partida a- a. l Miercuri 15 Octombrie 1941 și AUA „Viața“ economică $1 altfel de specula Proprietarii biokhount-urilor au gândit că nu era prilej mai nimerit decât acum la ciupi, dacă nu la chirie direct, măcar la himnă și încălzit. Nu știu in câte block-uri se poate avea baie caldă zilnică așa cum pierde contractul. In cele mai multe locuințe din block apa caldă nu se mai distribue decât de 2—3 ori pe săptămână și numai câte 1-2 ore pe ei. Așa că, tocmai atunci când te pregătești să-ți iei baia, te pomenești cu apa rece. Zadarnice au fost și sunt protestele Hocatard Kirl Pentrică nui știm prin ce înțelegere tacită mai toți proprietarii de bloluri procedează la fel Explicații, de altfel, nici nu dau, deoarece, azi, chiriașul este nevoit să suporte toate mendrele proprietarilor, chiriile fiind foarte scumpe, iar locuințele foarte puține. Pentru el, chiriaș, nu există, așadar, nici o posibilitate de a noi revendica drepturile sau de a-și speria proprietarul cu mutarea. Totuși, chiria se plătește integral, așa cum a fost fixată prin contract, adică inclusiv apa paloidă la fiecare zi și caloriferul de la un anumit termen. Este, deci, aceasta o formă de speculă, care desechilibrează in bună parte mersul normal al crurilor și stânjenește ordinea la respectarea legilor Țării. Ba,pro și prietarii, se pregătesc de pe acum, ca, la 1 Noembrie, termenul fixat pentru punerea în funcțiune a caloriferului, să stabilească anumite orândueli cari să pună in greu situația pe chiriaș. De aceia pentru Preîntâmpinarea unor asemenea acte arbitrare din partea proprietarilor abuzivi, cât și pentru păstrarea stipulațiunilor din contractele vechi rămase în prelungire, este bine și nimerit, ca organele de resort să producă o deciziune, care, ținând seamă de nevoile actuale ale Țării, in ceea ce privește procurarea combustibilulu’t, să reglementeze problema încălzirii centrale. AUfel, se vor înregistra acte abuzive din partea proprietarilor și riposte din partea chiriașilor ce vor avea repercusiuni asupra ordinei interne. XX 0 rectificare în scrisoarea d-lui N.eoL G Medeleanu, șeful sportului românesc către d. Mihail Antonescu, vicepreședinte al consiliului de miniștri, cu privire la obolul sportivilor pentru ajutorarea familiilor celor căzuți pentru Patrie și pe care am publicat-o în ziarul nostru de Sâmbătă 11 octobrie a. c. s’a strecurat o eroare și anume: In loc de: «Este darul de recunoștință a celor plecați..» trebuie să se citească: «Este darul de recunoștință a celor rămași în amintirea celor plecați în împărăția gloriei pentru trăinicia peste veacuri a Neamului Românesc». Sporirea producției de gaz In România Societatea de Gaz din București a fost împuternicita de Consiliul de miniștri să presere, împreună cu alte întreprinderi românești, o uzină care, cu ajutorul gasului metan, (ESS). Din Sofia se anunță că în urma legii edictate în vederea anunțării averilor evreești, au fost anunțate până acum 25.000 averi evreești cu o valoare totală de 5,62 miliarde leva, va produce fier turnat de calitate superioară, după un procedeu special. Autorizata a fost dată dru a încuraja întrebuințarea Pengazului în industria metalurgică. Autoritățile vor trece acum la exminarea declaraților și se crede că în urma lor vor fi date la iveală încă multe milioane tăinuite de către evrei. AVERILE EVREEȘTI se cifrează în Bulgaria la 5,6 miliarde leva Acte de notariat 33486 — Filiousecu Ecaterina și Ion ■ vând Hilda Kleruip, imiol), str Arh. Louis Blank nr.9, cu lei 1.050.000 53525 — Teodoresciu Arabela — Eliza Sfințescu și Dumitru, imob, str. Săgeții 3, cu leii 2.500.000. 33517 — Soc .Națională de Comerț — Felicia și Florica Sprinceană, garsonieră, Buj. I. C. Brătianu 3-5, cu lei 600 de mii 33562 — Stan C. Petre și Eftalia Margareta și Ion Corgota, imob. str. I Grigorescu 32, lei 385.000. 35554 — Radu Emil — Elena Mumuieni a mob. Parcul Rahovei și Centurii 8, cu lei 300.000. 33501 — Niculescu Alexandru , Vasilica M. Popescu, imob. str. Făinari 42, cu lei 340.000. 33567 — Ionescu H. Victoria — Dr. Liviu Alexandrescu, teren com. Șerban Vodă, lei 161.000. 35542 — Bender Ludovic — Grigore M. Luca diferite mașini și unelte, cu lei 600.000. 33509 — Butoianu dr. gen. Sofia ș. a. — Maria Rădulescu, teren parcelarea Dinicu Golescu cu lei 600.000. 33511 — Bărbulescu Gherghina ș. a — Maria și preot Ulpiu Petrescu, imob. str. V. Gherghel 21, cu lei 120.000. 33405 — Gen. Alexandru — Ștefan Constantinescu și Ioan Ganea — auto, cu lei 474.000. 33564 — Montai bias Gioacchrino Ștefania D. Ionescu, imob. str. gen. fălcoianu 5, cu lei 700.000. 35573 — Mateescu Dumitru și Maria — Ion Pafucani, imobilul str. Barbu Păltineanu 70, cu lei 430.000. 33550 — Mușat R. Paulina ș. a. — Nicolae Mateescu, imob. Fundătura Parului 11, cu lei 250.000. 35531 — Richtzer Vasile — Soc. leonida, imob Galați, cu lei 2000.000. 33558 — Popov Laura și Sergiu — Maria și Arpad Toros, imob. str. Opanez 6, cu lei 450.000. 33570 — Popa D-tn — Nedeea M. Todor, teren str. Arh. Cfirjan, cu lei 200.000. CONSTRUCȚIE 35553 — Soc. Beton Armat se obligă a construi garsonieră cal. Victoriei 214, cu lei 400.000 ASOCIAȚIE 33528 — Gropper H. Isac și Iosif Friedman capital lei 400.000, ADIȚIONAL 33518 — Postelnicu I. C. și Banca Românească. Falimente și urmăriri FALLMENT PRONUNȚAI Dos. 1719-941’. — Tribunalul Ilfov secția I-a comercială, a declarat în stare de faliment S. A. «Seriiana, din str. Smârdan 18, și s-a fixat termen pentru depunerea creanțelor la 17 Octombrie, iar pentru verificarea lor La 27 Octombrie ora 8. VANZARI DE ACTE FALIMENTARE In ziua de 15 Octombrie ora a se vând prin licitație publică de către Sindicatul Falimentelor, activele faliților, Soc. Metalancora, compus din materiale de constucție provenite din dărâmarea unui imobil situat în Ploești; Florea Miulescu, compus din scule și accesorii pentru fabricat sobe de teracotă; I. Goldștein, compus din mobilier de casă; Gh. Șerban, compus din edecuri de prăvălie; Mihalache Manea, compus din mobilier de casă; Laboratorul «Bebe» compus din marca de fabrică și lista de debitori. — Idem — se vând portofoliile de creanțe ale faliților: Lazăr Ropsecu, S. A. «Răsăritul» I. Fuchs. — Idem — se vând listele de debitori ale faliților S. A. «Romeo», Carniol și Cohen. Idem — se închiriază: imobilul situat în str. Stt. Gheorghe Tei 4his, aparținând fal. Florea Miulescu; imob. situat în str. Stelei 3, aparținând fal. Adolf Nissim. La termenele de mai sus sunt invitați a se prezenta la Sindicatul Falimentelor și faliții, pentru a asista tuderații. PROPRIRE Dos. 678-941 — înființat prin Corpul Portăreilor secția notariat, în mâinile Comandamentului 2 Teritorial, Coloana 127 moto mecanizată din București, pe autocamioneta nr. 19.088, rechiziționată prin procesul verbal de rechiziție nr. 489 al acelui Comandant, precum și pe orice sume de bani are sau va avea de dat debitorului Samy Poplicher din str. Mircea Vodă 1, pentru despăgubirea cred. Aron Solomonovici, de lei 175.600. COMANDAMENT Dos. 18593-941 — Debitor Mihai Vasilescu — Creditor Ion Dumitrescu Herăstrău, imobil str. Vasile Boerescu 8, datorie lei 810.000 cu procente, plus cheltuelile de învestire și de executare și onorar de avocat. ------------XOXOX—-------STIRI S-a hotărît ca taxele de întreținere și îngrijire încasate de la bolnavi să fie Întrebuințate direct și în totalitatea lor pentru nevoile de alimentație, cheltueli de gospodărie, întreținerea și refacerea construcțiilor sau a instalațiilor, precum și pentru procurarea instrumentarului necesar instalațiunilor. Blocarea pieilor de oaie, miel și cârlan, cu blană sau fără blană, instituită prin deciziunea Ministerului Economiei Naționale, subsecretariatul de Stat al aprovizionării Nr. 435 din 5 Septembrie 1941, se prelungește până la 15 Noembrie 1941 Inclusiv. Termenul de declarare al pieilor blocate, mai sus menționate, se prelungește până la 21 Octombrie 1941. Colaborarea dintre economia franceză și germană Cu ocazia unui recent congres la Paris, ]a care au participat reprezentanți ai Camerei de comerț germane și franceze, congres care Poate fi considerat un pas înainte pe drumul înțelegerii germano-franceze, s-a luat pentru Prima dată contact între economiștii germani și francezi în scopul adaptării organizațiilor economice respective la îndatoririle comune, impuse de economia dirijată pentru construcția unui mare spațiu economic european. Au fost alcătuite diferite comitete comune. Educația profesională, economia comunicațiilor, stabilirea prețurilor și organizația Camerei de comerț constituiesc preocupările comitetelelor. Pe lângă diferite personalități militare și civile ale autorităților de ocupație, au luat parte la inaugurrea congresului ambasadorul de Brinon, ministrul producției, Schideux și secretarul de stat Philippy, care au vizitat Târgul din Paris, precum și așezămintele economice ale Camerei de comerț din Paris și Nantes. Lucrarea și depozitarea celuloidului Măsurile de siguranța luate de misterul sănătății Unele întreprinderi care voesc să lucreze obiecte de celuloid, sau au asemenea materie în depozit, solicită ministerului sănătății de a lucra celuloidul în ateliere aflate in centrele diferitelor orașe. Cum celuloidul este o materie foarte inflamabilă, explozibilă și când arde produce gaze sufocante cu grave consecințe pentru viața oamenilor și animalelor, ministerul sănătății a luat din timp măsuri cu depozitele de celuloid, atelierele în care se lucrează acest material, să nu mai fie îngăduite, cu nici tun chip să funcționeze în interiorul orașelor. Asemenea întreprinderi, pot funcționa numai la marginea localităților și la cel puțin 100 de metrii de locuințe. De asemenea ministerul a impus anumite reguli de igienă, salubritate și siguranța contra focului, cari trebiesc respectate de aceste depozite și ateliere. Ministerul, a comunicat dealtfel inspectoratelor sanitare și medicilor primari de județe și wmșe, din timp și amănunțit ce măsuri trebue să se ia în această chestiune Plata impozitului cu chitanțele de subscriere la împrumut Ministerul Finanțelor aduce la cunoștința contribuabililor moștenitori, că impozitul succesoral se poate plăti cu chitanțele de subscriere la împrumutul Reîntregirii. Chitanțele de plata sumei subscrise, sunt primite la ghișeul Administrațiilor și Percepțiilor pe valoarea lor nominală, astfel că moștenitorul pe lângă îndeplinirea datoriei de cetățean conștient se liberează totdeodată de obligația impozitului succesoral cu o reducere variind până la 12% după cum subscrierea are loc chiar în cursul lunei curente. Pentru acest motiv, Ministerul Finanțelor a suspendat orice păsuiri sau eșalonări de plată din impozitul pe succesiuni, UN COMUNICAT al Ministerului Economiei Nationale In urma inspecției făcute «e piețe de d. Mareșal Ion Antohescu și a dispozițiunilor date de d-sa pentru înlesnirea aprovizionării cu articole de prima necesitate, s’a pus la dispoziția Primăriei Capitalei 50 vagoane de fasole ca să fie vândută la prețul de 21 lei kg. Primăria a adus la cunoștința populației, prin radio și ziare, că vinde în fiecare și acest aliment, între orele 7-11 la toate măcelăriile de periferie, în piețele mărginașe și la primării în suburbane, pe baze cartelelor de carne. Deși toată lumea cerea înainte alarmată fasole, totuși în trei zile nu s’au cerut și vândut decât 2006 kg., ceea ce dovedește că alarma a fost provocată de răuvoitori. Cu începere de mâine, populația nevoiașe, funcționarii și lucrătorii vor avea posibilitatea să cumpere fasole și cartofi sub prețul actual al pieții. BURSA Luni 13 Octombrie 1941, Bursa este susținută și volumul operațiunilor în creștere. Astra Română adaugă 190 puncte față de ultimul curs, fiind încheiată la zm Concordia beneficiază de o situație bună. Este cerută la 1256, cu un plus de 100 puncte față de cursul din ședința precedentă. Creditul Minier oscilează în jurul cursului vechi de 1050 lei. Mica este susținută la 2160 lei. Telefoanele câștigă 150 puncte. Avansul asupra cuponului a favorizat urcarea. Târgul de efecte este ferm. Rentele adaugă peste un punct la cursurile din săptămâna trecută. Tendința rămâne susținută. ACȚIUNI Rea Națională 8450, 75, 500. Eea Românească 910, 965, 900. Credit Industrial 980. Astra Română 2325, 300. Steaua Română 1000, 980, 985, 45. Concordia 1200, 190, 228, 230, 256. Creditul Minier 1080, 65, 6«, 5«, 55. Redevența 485, 80. I. R. D. B. 470, 86, 90. Prahova 510. Petrol Block 550, 40 Mica 2160, 180, 185, 170, 175. S. R. D. 2750. Letea 1825, 820, 850. Reșița 875. S. T. B. 2050,, 2060. Telefoane 1700, 680, 670, 66», 65«.. Clădirea Rom. 910. RENTE împroprietărirea 1932 5958, 78, 34, 60, 60%. Stabilizare 1st. 1922 48’1 49. Rentareangajați 1933 60, 6»A. înzestrare mari 1934 781A. înzestrare mici 1934 7VA. 5/8. Consolidata 3%1 1935 41%, 5/8, %, 78, 42. Urb. Buc. 5% n. 64%, 64 4. Urb. Buc. 5% v. 35% %, 7/8. Perpetuă 60, 60%. Mi K Dl. Guvernator, și Arh. Seriban după deschiderea magazinului de icoane de la Tiraspol