Viitorul, septembrie 1927 (Anul 20, nr. 5855-5880)

1927-09-26 / nr. 5877

r fiâîiy-MUISCă |§ h n 1 -•"t ■r* 'gaaiinit'! LITERE-ARTE-CINEMA DEBUTUL ISADOREI DUNCAN In primăvara anului 1903 numele Isadorei Dunc®n s’a răspândit deodată în Paris. Această tânără americană din San Francisco, în vârstă de 23 de ani, care obţinuse în ţara sa şi în capitalele Europei centrale succese adevărate, avea să revele Parisului o artă coreografcă extrem de originală, caracterizată sumar cu un amănunt, care avea să aţâţe curiozitatea publicului. Isadora Duncan dansa „cu picioarele goale“. Mai întâi la nişte şedinţe particulare, la Contesa Greffulhe, la prinţesa Polignac, Isadora Duncan a vorbit şi a plăcut. S’a ştiut că această tânără fată nu era numai o dansatoare, dar preoteasa inspirată ca unei religiuni artistice, sprijintă pe graţia mişcărilor naturale ale corpului şi revenirea la simplicitatea veştmintelor din antichitatea greacă. Dansurile sale reproduceau liniile, pure ale figurinelor de pe vasele greceşti şi ale stătuilor de Tanagra. Când a apărut pentru prima oară, în faţa publicului, la Teatrul Sarah-Bernhardt, nu era în sală decât câţiva artişti, atraşi de zgomotul acestui renume, al cărui ecou venise de peste hotarele Franţei. Budapesta, Munich, Viena, Berlin au strigat admiraţia lor. Elogiile presei parisiene, au proveat discuţiuni pasionate. Dansatoarea nu se mulţumea numai să danseze; ea explica arta şi proectele sale. „Ceia ce e contrariu naturei, spunea dânsa, nu e frumos. Dansatoarele noastre dansează cu corset şi fac mişcări artificiale, de pildă, dansul în vârfuri. Nu trebue să facă aceasta“. Se ştie, ce influenţă a avut în urmă metoda Isadorei Duncan. „Prima oara, când a apărut, scria Jean Julien, întrun număr special din revista „L’Oeuvre“ consacrat Isadorei Duncan, o emoţiune, şi o tulburară inexprimabilă ne-a cuprins. Ni se părea că se animau în faţa ochilor noştri capodoperile sculpturei antic şi răspândeau ca o splendoare de viaţă strălucitoare. S5335 In , LV'M CAPITALA Teatrul Pi3t':©EîaS Teatrul Naţional va reprezenta astăzi 24 Sept. crt. în matineu pentru a 4-a oară în actuala stagiune comedia d-lui V. de Herz „Paiajenul“ cu d-na Puia Mihailidi şi d-nii Soreanu şi Bălţăţeanu în rolurile principale. Seara pentru a 12-a oară „Comedia Fericirii" de Nicolai Evreinoff cu d-nele Eftimiu, Gusty, Toto Ionescu, Felicia Frunză, Nataşa Alexandra, etc. și d-nii Morţun, Mărcuiescu, Antonescu, Vracea, Fintoșteanu, Calboreanu etc. Piesa a fost montată, de d-l Soare Z. Soare. Decorurile de pictorul Feodoroff. * La Teatrul National se repetă zilnic în direcţia de scana a d-lui V. Snescu „Omul cu Hârţoaga" de d. G. Ciprian şi „învierea" de Tolstoi prelucrată ele H. Balalle şi „Sapho" de Daudet, care se va realia .Tol St sept. crt. In direcţia de scenă a d-lui V. Gusty se repetă „Coppelia“ de N. Odlescu, iar d-l Soare repetă „Marionetele" de Pierre Wolff. Testrul ,,R-»**im» Mä“ —mm 'Hi I wMauMriaE mseiB£.mmBssssDiimxat La teatrul ,Regina, Maria“ va avea loc în ziua de Marţi 27 Sept. premiera piesei originale „Cuiburi sfărâmate" a d-lor Sandu Teleajen şi Adrian Pascu, în rolurile principale d-nii I. Manolescu, G. Storin, Al. Finţi, M. Enescu şi d-nele Mariette Sadoveanu, T. Nădejde-Ştefăvlescu şi Maria Antonov. CRONICA Lavrinte Policarp. Pelagina şi Teodor Ivanov, complici ai banditului Telente osândiţi cal dintâi la munca silnică pe viaţă şi ceilalţi dour la câte 15 ani recluziune au făcut recurs în casaţie, cerând — pe o sumedenie de motive — casarea sentinţei de osândă, înalta curte, a respins recursul lui Lavrinte — dar a admis recursul tăinuitoarelor, constatând ca grefa curţii cu juraţi a îndeplinit defectuos formalităţile preliminare judecăţii (adică le-a convocat la grefă spre a le comunica lista juraţilor, într’o zi de sărbătoare). In privinţa acestor două, a fost casată cu trimitere. CoRtractela d© asigurare D persoană din Bacău se asigurase, pe viaţă, pentru suma de 100 mii lei şi în favoarea fiului său Nussim Altan la societatea „Belgo-Română“. Deabia a apucat însă să plătească rata asigurării pe prima lună — şi murit, subit. Iar d. Nussim Altmann a cerut societăţii acoperirea imediată a poliţei — ceea ce i s’a refuzat. De aci proces, Trib- Ilfov s. II comerţ şi Curtea de apel s. IV din Bucureşti, au condamnat societatea să execute contractul de asigurare în litera lui şi să despăgubească pe moştenitorul asiguratului. Societatea a făcut recurs în casaţie, ce s’a judecat ori la s. III Aci s’a pus din nou în discuţie sensiul şi taria contractelor şi s’a învederat încă odată principiul că , convenţiunile fac intre părţile ce le încheie. înalta Curte a respins deci reciursul societăţii, obligând’o *să execute în litera lui contractul de asigurare ce încheiase cu d. Altemann. Un avocat acuzat de înşelăciune Cabinetul 7 cercetează reclamaţiunea îndreptată de d- dr. Gheorghian, ca administer al fabricii D. M. Bragadiru, contra d-lui I. Hera, avocat şi fost deputat ţărănist. Reclamationea arată, d. d. Hera a propus direcţiunii fabricii să-i vânză 50 de vagoane de lemne, pe cari pretindea că le are garaje în staţia Schitu-Goleşti (Muscel). Oferta fiind acceptată, d. Hera a şi încasat un acont de 2000 mii lei. Furnitura întârziind însă să sosească, soc. Fabrica D. M. Bragadiru s’a alarmat şi a sesizat poliţia. Or, instrucţia judiciară a cazului a stabilit, că ofertantul nu avusese nici când lemnele propuse şi vândute, şi că deci reclamanţii au fost pus şi simplu înşelaţi. In consecinţă, parchetul a pornit ori acţiune publică conf. art 332— 333 cod. penal (înşelăciune) contra d-lui Hera. Dosarul a fost restituit instrucţiei în vederea desăvârşirii cercetărilor. Fraudele del© „Monitorul Oficial“ Eri, au fost ascultaţi cei din urmă informatori în afacerea fraudelor de la „Monitorul Oficial“, Tribunalul Ilfov s. II com. va aviza astăzi asupra necesităţii de a infirma sau reconfirma — pe încă 30 de zile — mandatele de arestare ce au fost lansate contra culpabililor :Al. Fălcoianu şi Peteu Vasiliu. Concluziile ministerului public, în tribunalul de confirmare de azi, vor fi puse de d. procuror Gică Ionescu, cel care — împreună cu d. jude Const. Enescu — a făcut primele acte de instrucţie, ■.... ■ I ——»■ ■ ■' », JUDICIARA Aecîsffssi! complicilor lui Tercnt© Teatrul „Caragiale“ Luni 26 Septembrie se va juca la Teatrul Caragiale „Domnişoara Iulia", dramă în 2 acte de Strindberg cu d-na Dida Solomon şi d. G. Ciprian şi „Articolul 214“ comedie într'un act de I. L. Caragiale şi P. Liciu. ** Pe scena teatrului „Caragiale“ se repetă zilnic „Camarazii" de Strindberg şi „Eroul şi Soldatul" de Bernard Schaw. Teatrul nostru Compania dramatică : Teatrul Nostru va juca în actuala stagiune în sala teatrului Popular. După cum se ştie, această sală a fost avariată în primăvară de un incendiu. Ministerul de finanţe, proprietarul clădirei, a dispus complecta renovare a teatrului. Lucrările au şi început sub directa conducere, a d-lui arhitect Ciprtan, directorul general al arhitecturii din ministerul de finanţe şi a d-lui arhitect State Balgşin. Deschiderea stagiunei va avea loc în cursul lunei octombrie a. c. Piesele originare Se vor juca, în actuala stagiune pe scena Teatrului Naţional, următoarele piese originare: „Generaţia de sacrificiu" comedie în trei acte de d. Valjean, „Luminiţă“ de d-ra Ticu Arhip şi „Omul de Zăpadă" de d. A. de Herz. momim GENERALULUI SAVOPOL Bătrânul general de rezervă Constantin Savopol, veteran din războiul din 1877, s-a stins din viaţă ori, la locuinţa sa din Craiova. Ajuns căpitan, a fost multă vreme comandantul comp. de jandarmi pedeştri din Bucureşti. Era o figură bine cunoscută a Capitalei şi a fost iubit de toate cercurile. A ieșit la peste cu gradul de general, retrăgându-se la Craiova, de unde era de fel. Mâine se va face înmormântarea. Numeroase Atestate Mii de suferinzi recunoscători declar că Pudra Louis Legras este specific prin excelenţa a tuturor maladiilor de branşe şi plămâni. Pudra Louis Legras care a obţinut cea mai înaltă recompensă la Expoziţia Universală din 1900 calmează instantaneu cele mai violente accese de astmă, cabhar, dificultăţi de respiraţie şi vindecă progresiv. Se găseşte la toate farmaciile şi drogheriile din ţară. Representant L. Lieuze, Bucureşti, Calea Moşilor 137. ------------------------------- m STRAMATATE O expoziţie cehoslovacă la Varşovia La sfârşitul acestei luni se va deschide la Varşovia expoziţia cehoslovacă de arte plastice, după care va urma în Noembrie o mare expoziţie poloneză la Praga. Expoziţia va fi pusă sub protectoratul preşedintelui republicei poloneze. După expoziţia maghiară care a fost organizată la Varşovia în Mai, expoziţia cehoslovacă este a doua de mare envergură prin care publicul polonez face cunoştinţă, cu arta unei ţări vecine.estsonarul Academiei franceze In luna Aprilie va apare prima fasciculă a nouii ediţiuni a „Dicţionarului Academiei franceze". Ultima ediţie a fost publicată în 1877. A trebuit deci o jumătate de secol pentru a pune la punct aceasta lucrare. EPIDEMIA de poliomielită in ţară în jud. Prahova Epidemia de paralizie la copii este în creştere în judeţ. Până în prezent, s-au declarat următoarele cazuri: Buda-Palanca 3 cazuri, din care 2 mortale; Poenarii-Ralli 1 caz mortal; Tifosul 1 caz mortal; Sângerul 2 cazuri; Ţintea 2 cazuri; Băicoi, 3 cazuri; Vlădeni, 2 cazuri. Epidemia, în judeţ, are un caracter grav, ceea ce a alarmat cercurile medicale. Toţi bolnavii au fost internaţi în spitalele de izolare din Ploeşti. D. doctor D. Popescu, medicul primar al judeţului, a avut o conferinţă cu toţi medicii de plasă, în care a expus cunoaşterea boalei şi combaterea ei. Faţă de proporţia ce o ia epidemia, s’a ţinut, la prefectura de judeţ, un consiliu de igienă, la care au luat parte medicii de plasă şi de spitale din judeţ. In urma celor discutate, s’au notărit următoarele: Toţi bolnavii vor fi trimişi, sau la spitalul de izolare din Ploeşti, sau la unul din spitalele din Câmpina, Gheorghiţa, Filipeşti, Văleni şi Urlaţi, unde s’au amenajat săli speciale. La nevoe se va recurge chiar la o evacuare totală a spitalelor. Se vor desinfecta toate focarele, în care scop s’au trimis în tot judeţul aparate de desinfectat şi substanţele antiseptice necesare, din belşug. Se vor tipări publicaţiuni cât mai lămuritoare pentru toată lumea, cu arătarea simptomelor boalei şi obligaţiunea ce o are fiecare de a declara boala medicului, sub sancţiunea pedepsea la Ploeşti In oraş, epidemia este staţionară. In spital sunt 18 cazuri. Se crede însă că numărul lor este cu mult mai mare, dată fiind starea de mizerie de la periferii. D-nii d-n. Radu Andrei, medicul primar al oraşului şi d. dr. D. Popescu, medicul primar al judeţului, au zilnic, contact cu medici din judeţ, in vederea combaterii eficace a epidemiei, la 0or®fo©i Am relatat faptul că în judeţul Dorohoi s’au ivit cinci cazuri de paralizie infantilă şi anume trei în comuna Darabani (fetiţele Victoria Tecşeanu, Haea Iosub Grünberg şi Maria Rotariu), un caz la Smârdan- Suharău (fetiţa Maria N. Surdoaei, şi altul în comuna Tureatca (băiatul Adam Th. Gherman). Fetiţia Haea Iosub Grünberg din Darabani a fost transportată de către părinţii ei la Bucureşti, unde a fost supusă unui tratament medical şi celelalte două fetiţe din Darabani merg spre vindecare. Fetiţa din satul Smârdan, pendinte de comuna Suhărău, fiind internată în spitalul de acolo, a încetat din viaţă. In ceea ce priveşte pe băeţelul Adam Th. Gherman, din satul Tureatca, a dispărut, sau—mai exact— a fost răpit din spital în împrejurări cu totul, misterioase. Noul cazuri In ţară s’au mai ivit următoarele cazuri de paralizie infantilă 2 cazuri în oraşul Piteşti, câte unul în comunele Bogdana (Teleorman), Clocociov (Olt), Drăgoeşti (Olt), Ivăneşti (Fălciu), Novaciu (Vlaşca) 2 cazuri în com. Mihăileşti şi 3 în corn. Micalaca (Arad). In Capitală, s’a ivit un nou caz de paralizie Infantilă. Din provincie au fost aduse la tratament 5 cazuri. MODA Rochie din lenaj gris-verde și marou în careuri mari. Mantila din postav maro cu gulerul din lenajul rochiei. I ÎNTRUNIREA consilieri SUPERIOR Membrii consiliului central bisericesc s-au întrunit, aseară sub prezidenţia I. P. S. mitropolit Pimen al Moldovei. Au participat: d-nii miniştri Al. Lapedatu şi I. Nistor, prof. I. Mateiu, P. S. Platon Ciossu, d. C. Toma, senator de Iaşi, preoţii: Craciunescu, V. Iordăchescu, Comerzan, Vespasian Răut şi C. Dron. P. S. Mitropolit Pimen al Moldovei a adus la cunoştinţa consiliului, că I. P. S. Patriarh fiind însărcinat să îndeplinească demnitatea de Regent, pe baza unei legi organice, lucrările acestui consiliu, urmează să fie prezidate de mitropolitul Moldovei. Membrii consiliului au discutat apoi următoarele chestiuni: Proectul de buget al bisericii pe anul viitor, urmând să fie trimis ministerului cultelor spre a fi înglobat în bugetul general al statului. Chestiunea pământurilor, proprietăţii bisericeşti, cari au trecut din administraţia ministerului cultelor în aceea a consiliului central bisericesc. S-a hotărât să se intervină la ministerul cultelor, ca fondurile speciale din danii şi legate să fie predate consiliului central, conform legii de organizare bisericească. S’a luat în discuţie regulamentul pentru funcţionarea consiliului central, conform legii de organizare bisericească. S’au luat în discuţie regulamentul pentru funcţionarea consiliului central, proiectul de regulament al Casei de credit, economic şi ajutor, a clerului şi proectul de regulament pentru Casa de asigurare a imobilelor bisericeşti. Acestea au fost date spre cercetare unor comisiuni, spre a fi aduse în discuţia congresului naţional bisericesc. Membrii consiliului s-au ocupat în urmă şi de chestia sporirii fondurilor Patriarhiei, printr’o contribuţie benevolă a credincioşilor, pe calea colectării în sărbătorile Paştelor. Această colectă se va face de toate bisericile, cu avizul chiriarhilor respectivi. Consiliul a hotărât să fie aleşi doi erori în locul d-lor Stelian Penescu şi P. Gârboviceanu, demisionaţi. Şedinţa s-a ridicat la ora 8 seara. Tűz r Olái arestat in JUDEŢUL NOU Craiova 23. — Locuitorii din cătunele Căruia şi Italieni, pendinte de com. Lazu, au intrat cu forţa pe terenurile date sătenilor din corn. Loamna de sus, de organele de împroprietărire, şi au încercat să se opună delegatului cadastrului, căile venise sa facă parcelarea pe teren. Cerându-se concursul jandarmilor, mişcarea a fost potolită. Au fost arestaţi 7 inşi dintre cei mai dârzi cari îndemnau mereu la nesupunere. Incepându-se cercetările, s-a stabilit, după declaraţia sătenilor, că mişcarea a fost pusă la cale de un anume Ion Pârvulescu, cari i-a îndemnat să se revolte. Pârvulescu a fost arestat și adus la Craiova. De notat, că loturile ce fusese desemnate de Pârvulescu să fie cotropite, sunt plătite integral de săteni, cari posedă și titlurile de împroprietărire. Pârvulescu mai era urmărit, in virtutea unui mandat de arestare, emis de d. judecător de instrucție al cab. II pentru escrocherie. Cereţi la Farmacii şi Dregherfi desinfectantul Banalist flacoane originale Singurul remediu contra boabelor contagioase, cel mai bun dezodoran* FABRIGA de MOBILE m m imn®® Depozit de vânzare Str. CAROL 62, coltshore! FURNISEAZA LA TOATE MINISTERELE, PREFECTURI, PRIMARII si. SOC. ANONIME DIN ŢARA. Preturi moderate şi fixe ÎNLESNIRI DE PLATA Cel mal mare asoitlmeni de mobile geta. de toi felöl si do Me preturile Se execută orice comandă de mobile şi decoraţiuni OFERTE ŞI DEVISE lA CERERE GRATIS. EXPEDIŢIUNI IN TOATA TARA SE FAC ÎNLESNIRI DE PLATA Aranjamente complecte pentru Case particulare Societăţi Anonime Autorităţi Cluburi, etc. — GATA ŞI DECOMANDAMOTOARE DEUTZ DIESEL ORIZONTALE şi VERTICALE de motorină, petrol si benzină IN DEPOZIT LOCOMOTIVE şi LOCOMOBILE Cu motoare de benzină şi motorină DEUTZ-OBERURSEL Reprezentant părAt PP BUCUREŞTI general: ■ Witil ■ str. Sf. Dumitru 3 Peste 5000 motoare instalate in ţară Marele Magazin General Telefon 32612,«Calea Moşilor 1-3-5,«Bucureşti MARI TRANSPORTURI DE: Stofe si Mătăsuri, Pânzeturi si Olandă Unofeum lifimi mari până la 360 metri Covoare, Curepturi, Perdele etc. ARTICOLE de MENAJ, mare asortiment OlArte, Cosmos christalenie Tacâmuri marca „Urs** PORCELANURI Argintării SERVICII de Ceai , Cafea Articole pentru Restaurante, Popote etc. încălţăminte fină pentru BARNŢI, DAME şi ECIPII -----Preţuri aramint fixe------Societatea Comunală a Tramvaielor Bucureşti, vinde 42 cai de reformă, improprii pentru tracţiunea vagoanelor, dar bani pentru alte servicii, cum şi 44 mânzi între 6 luni şi 372 ani. Amatorii se pot prezenta la Depozitul Bonaparte din Şoseaua Bonaparte No. 21, unde pot fi văzuţi atât caii, cât şi mânzii destinaţi vânzării. DIRECŢIUNEA GENERALĂ Nemângâiaţii Lucreţia şi Nicolae Cojescu, Emilia şi Locotenen- Cojescu, Elena Cojescu, Aurelia şi George Cojescu, părinţi fraţi, soră şi cumnate, au nemărginita durere a anunţa pierderea prea scumpului lor Locotenent aviator Al. Cojescu (Puiu) într’un accident de avion la Buzău în ziua de 23 Sept. 1927 şi roagă rudele şi prietenii a lua parte la ceremonia funebră care va avea loc Duminecă 25 Sept., orele 3 p. m. la capela Spitalului militar Regina Elisabeta, de unde cortegiul va porni la Cimitirul Militar Bellu. Meilionii Administraţia Casei Şcoalelor şi Culturii Poporului Direcţiunea Tehnică PUBLICAŢIUNE Se aduce la cunoştinţa geneală că în ziua de 7 Octombrie 1927, om 11 a. m. se va ţine licitaţie publică cu termen scurt în localul Administraţiei Casei Şcoalelor, Direcţia Tehnică, pentru darea in întreprindere a lucrărilor de reparatari şi amenajări de dependinţele Casei Marincu din Calafat spre a servi ca localul şcoalei Profesionale de fete din Calafat. Licitaţia se va ţine în conformitate cu legea contabilităţii publica, art. 72—83 şi cu condiţiunile generale pentru întreprinderi de lucrări publice. D-nii concurenţi vor depune odată cu oferta şi o garanţie de 6% la valoarea lucrărilor în numerar sau în efecte garantate de Stat. Se atrage atenţiunea d-lor concurenţi că garanţia fie în numerar fie in efecte trebue să se consemneze la Casa de Depuneri sau la vre-o Administraţie Financiară şi numai recipisa ce li se vor elibera o vor depune odată cu oferta în ziua licitaţiei. In caz contrar oferta nu le va fi luată în considerare şi d-lor vor fi respinşi de la licitaţie. Ofertele în valută foarte nu se admit. Devizele planurile cum şi orice alte informaţiuni relative la aceste lucrări se pot obţine în orice zi de lucru dela Administraţia Casei Şcoalelor Direcţia Tehnică cum şi dela autoritatea menţionată mai sus Intre orele 11—13 a. m. No. 35037/7257/927. 13.502 lungi Administraţia Casei Şcoalelor şi Culturii Poporului Direcţiunea Tehnică PUBUCAŢIUNE Se aduce la cunoştinţa generală că în ziua de 5 Octombrie a. C ora 11 a. m. se va ţine licitaţie publică cu termen scurt în localul Administraţiei Casei Şcoalelor, Direcţia Tehnică, pentru darea în întreprindere a lucrărilor de roşu şi acoperiş la Gimnaziul din Ianca-Brăila. Licitaţia se va ţine în conformitate cu legea contabilităţii publice art. 72—83 şi cu condiţiunile generale pentru întreprinderi de lucrări publice. D-nii concurenţi vor depune odată cu oferta şi o garanţie de 6 la valoarea lucrărilor în numerar sau în efecte garantate de Stat. Se atrage atenţiunea d-lor concurenţi că garanţia fie în numerar fie în efecte trebue să se consemneze la Casa de Depuneri sau la vre-o Administraţie Financiară şi numai recipisa ce li se vor elibera o vor depune odată cu oferta în ziua licitaţiei. In caz contrar oferta nu le va fi luată în considerare si coilor vor fi respinşi de la licitaţie. Ofertele în valută forte nu se admit. Devizele planurile cum şi orice alte informaţiuni relative la aceste lucrări se pot obţine în orice zi de lucru dela Administraţia_Casei Şcoalelor Direcţia Tehnică cum și dela autoritatea menționată mai sus între orele 11—13 a. m. No. 335616916/927._________13.501 ÎXpostîlpa Strada Elena Doamna, 27 Consultațiuni 9-12, 3-7 p. m. w arll# l Grefa Trib. Ilfov Secţia III c. c. - i„j.m . x fjtr* EXTRACT Doamna Sophie Caveschi domiciliată în Bucureşti str. Dionisie 72— 74 la căminul studenţilor „Spiru Haret" prin petiţia înreg. la No. 23523 din 1927, a solicitat să fie divorţată de soţul său pentru cauze determinate de lege. Din căsătorie au rezultat doi copii: Anton în etate de 6 ani şi Alice în etate de 4 ani. Soţul pârât posedă avere imobilul din str. Esculap No. 14 bis şi o parte indiviză în „vila celor patru case" de la Techirghiol. Termen pentru a doua conciliere prezidenţială în cameralele consiliu s-a fixat la 26 Septembrie 1927. Prezentul extract se publică de noi grefier prin ziarul „Viitorul" conform art. 285 c. civ. modificat. Grefier, I. Strea No. 43628. 27 Iunie 1927. Dosar No. 2829/927. flreîa Trib. Ilfov Secţia Il-a c. c. EXTRACT D-1 Catana Ilie prin petiţiunea înreg. la No. 21195/927 a intentat acţiune de divorţ contra soţiei sale Paraschiva I. Catana, născută Dan Petre pentru motive determinate de lege. Din căsătorie a rezultat un băiat cu numele de Ion în etate de 15 ani. Soţia pârâtă nu are act dotat. Ambii soţi posedă un imobil cumpărat în timpul căsniciei în Bucureşti strada Paraschiva Marinescu No. 23. Termen pentru a doua conciliere s’a fixat în camera de consiliu la 30 Septembrie 1927. Acest extract se va publica prin ziarul „Viitorul" conform art. 285 c. civ. modificat. Grefier, îndescifraibl No. 55517. 1927 Septembie 22 Dos. No. 3882/927.