Ziarul de Sibiu, martie 2007 (Anul 4, nr. 389-409)

2007-03-01 / nr. 389

MEDIAȘ 7’C AGNITA 8*G Tel.: SIBIU 1°C 10°C AVRIG 8*C TĂLMACIU 8°C Zaharia Boiu nr. 2, Sibiu 0369-10.14.33. Fax. 0369-10.14.34 redactia@ziaruldesibiu.ro Joi, 1 martie 2007, ANUL IV, nr. 389, 12 pagini Pumni, palme și păruieli la Economic . Trei eleve de 17 ani, în clasa a zecea, la Școala Profesională a Liceului Economic s-au luat la bătaie ieri dimineață, chiar în sala de cursuri . Au fost despărțite de profesorul de serviciu, duse la direcțiune, însă aici lucrurile au luat o întorsătură și mai dramatică . Părinții uneia dintre fete au ajuns și ei, câteva minute mai târziu, iar bătaia a degenerat . Celelalte două fete au fost snopite în bătaie de mama și tatăl, furioși nevoie mare . Spiritele s-au calmat numai la venirea Poliției Scandalul a început încă de la prima oră, când cele trei fete s-au luat la bătaie din cauza unei banale neînțelegeri. După ce și-au împărțit între ele palme, pumni și picioare, fetele au fost despărțite de colegi și duse la direcțiune de dascălul de serviciu. "Roșcata care statea pe scaun nu a vrut să o lase să treacă, s-au încăierat și au început să se bată și să se ia de păr, să dea cu scaunele și după-aia a venit profesoara de serviciu, le-a scos afară, le-a despărțit și au venit la director", spune o colegă. "Când am intrat în clasă la 8 fără 10, ele se certau, Daniela cu Valentina. Și apoi au început să se bată. Ne-am băgat între ele, ce să facem? Și s-au bătut toate trei, s-au întors, au dat și în cealaltă", spune o altă colegă a celor trei eleve. (G. R.) Nicola l-a schimbat pe Johannis cu Bottesch Iordan Nicola este, de astăzi, angajat al Consiliului Județean. Ieri a fost ultima zi de lucru în cadrul Primăriei Sbiu. La despărțirea de consilierii locali, Iordan Nicola a scăpat câteva lacrimi. Decizia în urma căreia Iordan Nicola a putut trece la Consiliul Județean a venit ieri la prânz. Vestea intențiilor lui Nicola a fost făcută, însă, publică acum o lună. Atunci, Nicola spunea că unul din principalele motive pentru care vrea să plece ar fi salariul. Cu toate acestea, la sfârșitul ședinței Consiliului Local de ieri, când primarul a anunțat plecarea lui Nicola, încă secretarul Primăriei nu și-a putut reține câteva lacrimi. Printre pupături, felicitări și strângeri de mână, ZIARUL de Sibiu a luat un scurt interviu lui Iordan Nicola, de azi secretarul Consiliului Județean. El îi ia locul lui Andrei Polefka, de devenit, de azi, pensionar. In fine, la Primăria Sibiu, în locul lui Iordan Nicola, va ajunge Dorin Ilie Nistor, până acum șef al Serviciului Juridic din cadrul Primăriei Sibiu. (T. D.) Continuare în pagina 4 Citiți mâine în exclusivitate. Fatale de pe centură se mută la Brestec întrebarea zilei Credeți că ar trebui legalizată prostituția? DA NU Răspundeți pe www.ziaruldesibiu.ro 1 euro 3,3961 RON 1 USD 2,5748 RON 1 gram aur 56,0549 RON 5 940993 380100 DE SIBIU 60 de bani (27 de bani pentru abonați) "Doar avid moare cineva, urmatorul bătrân pe listă primește chem în curs de auditare BRAT, www.ziaruldesibiujo Vremea babelor în ce zi v-ați ales baba? E deja 1 martie, prima babă dintre cele nouă. Credința merge mai departe, păstrată de la bătrâni, cum e vremea în ziua aleasă drept babă la începutul lunii Mărțișor, așa ne va merge fiecăruia tot anul. Servicul de Prognoză al Centrului Meteorologic Regional Transilvania Sud Sibiu ne-a dezvăluit tendințele vremii pentru zona Sibiului, așa că ne putem face o părere despre ce ne așteaptă. Prima zi de Mărțișor ne aduce o babă înnorată. In 2 martie baba va fi mai caldă. Temperaturile maxime se vor încadra între 10 și 12 grade Celsius. In 3 martie, avem parte Vremea se va încălzi treptat și va fi în general frumoasă. Cerul va fi variabil. Temperaturile maxime se vor încadra între 10 și 14 grade Celsius, iar temperaturile minime se vor încadra între - 2 și 2 grade Celsius de o babă mai aprigă. Temperaturile scad, maximele ajung de la 5 la 8 grade Celsius. Vremea se stabilizează în 4 martie, în limite normale termic, deși maximele nu trec de 7 grade Celsius. Ultimele cinci babe simt mult mai darnice cu sibienii. (M. C.) Continuare în pagina 2 Editorial . Sunt curioscâți sibieni (de sex masculin, evident) au apelat vreodată la serviciile unei prostituate. Câți dintre ei s-au complăcut într-o încălcare evidentă a legii pentru a-și satisface plăcerile carnale? Mă hazardez la un 10%, dar aștept părerile dumneavoastră. Poate sunt mai mulți, poate mai puțini. Câți dintre ei ar fi vrut, însă, dar n-au avut curajul, să se urce în mașină, să meargă la prima benzinărie mai lăturalnică și să încerce și ei fructul oprit? Personal, sunt pentru legalizarea prostituției. E cel mai bun mod de a controla această piață a plăcerilor interzise. Din toate punctele de vedere ar reprezenta un câștig. Prostituatele ar lucra legal, ar plăti impozite, deci un plus economic la bugete. Vor scădea cazurile de boli cu transmitere sexuală. Este absolut clar că autoritățile nu pot ține sub control miile de contravenții ce se petrec zilnic în România. Sincer, e singura soluție logică. Sigur că fenomenul social e condamnabil, dar în lipsa eradicării lui nu văd ce altceva s-ar putea face. Olanda a devenit faimoasă și datorită bordelurilor multicolorate. Orașele studențești din Germania au străzi întregi pline de "case ale plăcerilor". Prostituția a devenit parte a fenomenului turistic. Sexul și senzualitatea sunt mașini de făcut bani. Cine n-a auzit de Moulin Rouge? Exemple sunt câtă apă pe Cibin. Ne-am încăpățânat degeaba ani buni de zile, încercând să ignorăm faptul că fenomenul există. Mai am încă o curiozitate. Oare câte bordeluri se vor deschide în Sibiu, sau, nu... greșită întrebarea. Câte vor intra în legalitate? Bogdan BRYLYNSKI = Din benzinărie in bordel PAG 5 ECONOMIC E.UN Gaz face consumului Mulțumiți » * SĂNĂTATE de medicii du familie 1233 SPORT Magic și Grila zdrobesc lașiul