Ziarul de Sibiu, iunie 2008 (Anul 6, nr. 581-584)

2008-06-09 / nr. 581

www.ziaruldesibiu.ro 9 - 15 iunie 2008 ANUL V, NR. 581 Director fondator: Aurelian GRAMA DE SIBIU Prețurile locuințelor vor crește Prețurile locuințelor vor continua să crească în următoarele luni, însă așteptările privind evoluția din trimestrul doi sunt mai puțin exuberante, ceea ce ar justifica tendința așteptată de înăsprire a standardelor de creditare ipotecară, consideră mai mulți bancheri intervievați de BNR. KHv Pe 1 iunie, românii au alegene sa conducă destinele localităților și a județelor în care locuiesc . Spre deosebire de alți ani, alte scrutine, românii au votat "pozitiv", în general, iar "împotrivă", iar Primăriile marilor orașe ale țârii au fost câștigate din prima rundă, fără drept de apel Pavili pnul 2007 , gazda Festivalului Artmania Reabilitarea străzilor din cartiere După primele ediții, din 2006 și 2007, ale Festivalului Artmania au adus pe scena de la Sibiu nume importante din muzica rock internațională cum ar fi trupa HIM, Amorphis, Anathema, Tarot, The Gathering, My Dying Bride sau Within Temptation, organizatorii ediției din 2008 promit publicului din România că și anul acesta vor avea parte de narele dintre cele mai mari nume ale muzicii rock mondial. Pag. 11 Săptămânalul județului Sibiu, în urma intensificării lucrărilor de reabilitare și modernizare a străzilor din cartiere, municipalitatea sibiană a demarat procedura de achiziție pentru elaborarea proiectelor tehnice și a detalilor de execuție pentru străzile: Dragalina, Nicolae Iorga, Siretului, Bielz și Movilei. Pag. 2 în curs de auditare BRAT V71