Ziarul de Sibiu, august 2008 (Anul 6, nr. 588-589)

2008-08-18 / nr. 588

18 - 24 august 2008 ANUL V, NR. 588 12 pagini 1,50 LEI (15.000 lei vechi) www.ziaruldesibiu.ro Director fondator: Aurelian GRAMA DE SIBIU Dispecerat modernizat la Poliția Comunitară Serviciul Public de Poliție Comunitară Sibiu continuă modernizarea sistemului propriu de dispecerat prin achiziția a două noi aplicații destinate creșterii eficienței serviciilor de protecție a bunurilor și cetățenilor din Municipiul Sibiu. Prima dintre acestea, "Serviciul electronic pentru monitorizarea resurselor mobile - Soluția Geospațială pentru Poliția Comunitară" permite vizualizarea în timp real a patrulelor pe o hartă digitală, pag. 2 Junii Sibiului, ambasadorii folclorului Ansamblul Folcloric Profesionist "Cindrelul - Junii Sibiului" a plecat, marți, intr-un turneu până pe 16 septembrie în SUA, menit să promoveze folclorul românesc autentic, la invitația Parohiei Ortodoxe Române "Nașterea Domnului" din Chicago și a organizatorilor festivalului Taste of Romania. Aceasta este a treia generație de "juni" care pășește pe tărâm american pentru a încânta inimile românilor de peste ocean. Recomandări pentru zilele toride Pentru a evita îmbolnăvirile cauzate de caniculă este bine ca populația să respecte recomandările medicilor. Canicula s-a întors din nou și odată cu ea și-au făcut simțite prezența disconfortul termic, insolația, deshidratarea și alte probleme de sănătate... Cei mai afectați sunt copiii și persoanele vârstnice care suferă de boli cronice, cardiacii și diabeticii. Pag. 8 Săptămânalul județului Sibiu în curs de auditare BRAT * Pag. 3