Ziarul de Sibiu, octombrie 2008 (Anul 6, nr. 596)

2008-10-27 / nr. 596

Agențiile imobiliare, amenințate de ANPC Agențiile imobiliare din România vor fi amendate cu sume între 3.000 și 30.000 de lei dacă de acum înainte nu vor mai furniza clienților toate informațiile despre imobilul sau terenul în curs de tranzacționare încă din etapa precontractuală. Dintre informațiile pe care agențiile trebuie să le dea fac parte prețurile practicate în piață pentru tipul de imobil ce urmează a fi tranzacționat și statutul planificării și dezvoltării zonei, în baza Planului Urbanistic Zonal. pag. 4 27 OCTOMBRIE - 2 NOIEMBRIE 2008 ANUL Director fondator: Aurelian Grama DE SIBIU I Biblioteca" ASTRA" - SIBIU*3,WK1. 396fil AtWfffl1,50 LE4 www.ziaruldesibiu.ro Sarcina renovării Facultății de Arhitectura Sibiu vaudenților • Aceștia vor Mocni proiecte de reabilitare atât Centrul Cultural Habitus a lansat această provo Colegiului de Arhitectură Minor • Cefei premiate oi laptopuri, în luna Stații de autobuz modernizate începe montarea iluminatului festiv de sărbători în cadrul unei conferințe de presă susținută săptămâna trecută la sediul primăriei Sibiu reprezentanții administrației locale, alături de o firmă de publicitate au lansat noile stații de autobuz ale Tursib. Contractul între municipalitatea sibiană și firma de publicitate Euromedia a fost încheiat la jumătatea acestui an și constă în modernizarea a 20 de stații de autobuz și aducerea lor la standarde europene de siguranță și confort, pag 3 WM Primăria Sibiu va începe din 1 noiembrie împodobirea orașului pentru sărbătorilor de iarnă. Iluminatul festiv va fi pus în funcțiune în jurul datei de 1 decembrie pentru a marca începutul perioadei sărbătorilor de iarnă. Primăria a achiziționat ornamentele în anul 2006. Instalarea acestora va începe în Piața Mică, Piața Mare, Piața Unirii, sediul Primăriei, DN1, Bulevardul Nicolae Bălcescu, Bulevardul Corneliu Coposu, Bulevardul Mihai Viteazu, strada Bâlea. pag 3 *