Administraţia Română, 1933 (Anul 13, nr. 1-3)

1933-01-01 / nr. 1

Recomandăm cu toată căldura, fiind de districtă necesitate în exercitarea corectă a atribuţiunilor de ordin administrativ lucrarea Repertoriul legilor şi regulamentelor (1862—1931) de D. Jeşan, subdirector general în Ministerului de Interne. Cu ajutorul acestei lucrări vom putea afla în Monitorul Oficial orice lege care ne trebue. Această lucrare nu trebue să lipsească din nici un birou. Cartea este tipărită în bune condiţi tipografice şi costă 250 lei. Se poate comanda de la autor. AVIZ Aduc la cunoştinţa Domnilor Colegi, că mai posed câteva exemplare din Calendarul Notarului pe care, având în vedere timpul înaintat şi împrejurările financiare actuale, le vând cu preţ scăzut de 150 lei pro buc., în care sumă sunt socotite şi cheltuelile poştale şi de ambalaj. Ioachim Sas notar. Moderat, jud. Arad Hilin Dior Notari, Primari şi Casieri Procuraţi tabloul impozitului proporţional, pe facturi şi pe salarii. Costul unui exemplar 25 Lei ş spesele poştale. Se poate comanda la D-l Iuliu Bernath, contabil la Administraţia Jud. Cluj. A apărut un studiu complect despre A apărut! „BUGETELE COMUNALE“ „Veniturile şi cheltuelile comunale“ Studiu asupra preparării, votării, aprobării, executării, şi controlul bugetelor comunale şi asupra tuturor veniturilor şi cheltuelilor comunale, împreună cu legile, regulamentele, jurnalele Consiliilor de Miniştrii, ordine ministeriale şi date statistice referitor la finanţele comunale. Costul unui volum de 285 pagini Lei 250 Se poate procura cu ramburs la autor: Romul Gh. Pop doctor în drept, advocat, fost ajutor primar al Municipiului Oradea, Str. I.C Brătianu No. 2. Recomandăm cu toată căldura fiind de strictă necesitate în exercitarea corectă a atribuţiunilor de ordin administrativ atât Domnilor notari secretarei comunal, jandarmi cât şi oricărui funcţionar administrativ lucrarea Codul Administraţiei Rurale Volumul I, cuprinzând peste 700 pagini, de S. Constantinescu, notar, Joseni Buzău. Preţul e de Lei 180, trimiţându-se şi după primirea unui acont de 50 Lei de exemplar. — La fiecare exemplar se anexează câte o factură de descărcare în cazul când se procură pe seama primăriei etc. — Adresaţi co- i ., , ,Amenzile la autor în Joseni Buzău. , Cel mai ideal cadou pentru o femee este un abonament la revista femenină EC_ _ 9S Singura revistă femenină - cu conţinutul garantat moral din ţară. — Pentru mame, soţii şi fete evlavioase este cea mai dreaptă şi sigură călăuză. Abonamentul anual pentru particulari e 100 lei, pentru insituaţii şi societăţi 200 lei. — Comenzile se vor adra Doamnei Cornelia Petrişhi profesoară Şimleul-Silvanie