Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1970, Partea 3 (Anul 6, nr. 7-134)

1970-01-13 / nr. 8

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a III-a Marți, 13 ianuarie 1970 ............__ _ CII SUAR Pagina Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Consiliului de Stat, a ministrului economiei și finanțelor al Franței 49 Publicații și anunțuri...........................................................................................50—52 Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Consiliului de Stat, a ministrului economiei și finanțelor al Franței Președintele Consiliului de Stat, Nicolae Ceaușescu, a primit luni 12 ianuarie 1970, la Predeal, pe ministrul economiei și finanțelor al Franței, Valéry Giscard d’Estaing, președintele delegației franceze la lucrările celei de-a II-a sesiuni a Comisiei mixte guvernamentale româno-franceze de cooperare economică, științifică și tehnică. Oaspetele a fost însoțit de Pierre Pelen, ambasadorul Franței la București. La primire au luat parte Manea Mănescu, președintele Consiliului Economic, președintele delegației române la sesiunea Comisiei mixte guvernamentale româno-franceze, și Constantin Flitan, ambasadorul României la Paris. Cu această ocazie, Valéry Giscard d'Estaing a transmis președintelui Consiliului de Stat, Nicolae Ceaușescu, mesajul de salut cordial al președintelui Franței, Georges Pompidou, precum și urările de prosperitate ale acestuia la adresa poporului român și dorința ca relațiile dintre România și Franța să se dezvolte și în viitor în spiritul bunelor legături ce există între cele două țări. Președintele Consiliului de Stat, Nicolae Ceaușescu, mulțumind pentru mesajul primit, a rugat pe oaspete să transmită din partea sa președintelui Georges Pompidou salutări călduroase, urări de prosperitate, pace și progres pentru poporul francez și hotărîrea României de a dezvolta relațiile multilaterale cu Franța în interesul celor două popoare, al înțelegerii internaționale, al păcii și securității în Europa și în lumea întreagă, în cursul convorbirilor s-a subliniat satisfacția comună că relațiile de colaborare, cooperare economică, științifică și tehnică, schimburile comerciale dintre România și Franța înregistrează o evoluție ascendentă în interesul colaborării și avantajului reciproc, al cooperării internaționale și păcii între popoare, întrevederea s-a desfășurat într-o atmosferă cordială. Anul VI — Nr.8