Buletinul Oficial, ianuarie-martie 1973, Partea 3 (Anul 9, nr. 1-82)

1973-01-31 / nr. 25

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII Anul IX — Nr. 25 ROM SOCIALISTEANIA PARTEA a IlI-a Miercuri, 31 ianuarie 1973 SUMAR ---------------------------------------------- Ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român.......................................................................................1—2 Conferirea unor ordine și medalii ale Republicii Socialiste România 2—3 Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu a ambasadorului Uruguayului la București....................................................... 3 Primirea de către președintele Consiliului de Miniștri, Ion Gheorghe Maurer, a vicepreședintelui Băncii internaționale de reconstrucție și dezvoltare.................................................................................... 3 Comunicat cu privire la vizita în Republica Socialistă România a ministrului afacerilor externe al Republicii Franceze ... 4 încheierea vizitei ministrului afacerilor externe al Republicii Franceze ............. 4 Pagina Ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central și al Partidului Comunist Român în ziua de 30 ianuarie 1973 a avut loc ședința Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, prezidată de tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român. în cadrul ședinței, tovarășul Nicolae Ceaușescu a făcut o informare în legătură cu vizitele efectuate de președintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România în Pakistan și Iran, la începutul lunii ianuarie 1973. Comitetul Executiv a luat cunoștință cu viu interes despre rezultatele foarte bune ale vizitelor și despre posibilitățile însemnate de dezvoltare a colaborării bilaterale dintre România și Pakistan, precum și dintre România și Iran. Comitetul Executiv a dat o înaltă apreciere activității desfășurate de președintele Consiliului de Stat, tovarășul Nicolae Ceaușescu, a aprobat în unanimitate rezultatele vizitelor și a stabilit ca ministerele și organizațiile economice să ia toate măsurile pentru transpunerea în viață a înțelegerilor stabilite cu ocazia vizitei. în legătură cu evoluția situației din sud-estul Asiei, Comitetul Executiv al Comitetului Central