Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1978, Partea 3 (Anul 14, nr. 1-122)

1978-03-15 / nr. 52

Anul XIV — Nr. 52 PARTEA a III-a Miercuri, 15 martie 1978 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA SUMAR Pagina Solemnitatea depunerii jurămîntului în fața președintelui Republicii, tovarășul Nicolae Ceaușescu . . 1 Participarea tovarășului Nicolae Ceaușescu la plenara comună a consiliilor oamenilor muncii de naționalitate maghiară și germană.................................1—2 Prezentarea scrisorilor de acreditare de către ambasadorul Republicii Singapore..........................................2—3 Primiri la tovarășul Nicolae Ceaușescu .... 3 Peședintele Consiliului de Miniștri al R. D. Germane, Willi Stoph, va face o vizită oficială de prietenie în țara noastră............................................................ 3 Plecarea primului ministru al guvernului Republicii Socialiste România, Manea Mănescu, intr-o vizită oficială de prietenie în Siria.................................. 4 Solemnitatea depunerii jurămîntului în fața președintelui Republicii, tovarășul Nicolae Ceaușescu Corespunzător prevederilor legii, joi, 9 martie 1978, a avut loc solemnitatea depunerii jurămîntului de credință și devotament față de Republica Socialistă România, în fața tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, de către membrii guvernului recent numiți prin decret prezidențial. Au depus, totodată, jurămîntul alte cadre din conducerea unor ministere și instituții centrale, de asemenea recent numite în aceste funcții prin decret prezidențial. în încheierea solemnității depunerii jurămîntului de credință, secretarul general al partidului, președintele Republicii Socialiste România, tovarășul Nicolae Ceaușescu, a felicitat călduros pe tovarășii nou-numiți, avîndu-le succes deplin în îndeplinirea sarcinilor de mare răspundere ce le revin, a hotărîrilor Congresului al XI-lea și Conferinței Naționale ale partidului. Participarea tovarășului Nicolae Ceaușescu în plenara comună a consiliilor oamenilor muncii de naționalitate maghiară și germană Tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, a participat, marți 14 martie 1978, la plenara comună a consiliilor oamenilor muncii de naționalitate maghiară și germană. La sosirea în sală, tovarășul Nicolae Ceaușescu a fost întîmpinat cu entuziaste aplauze și ovații, participanții reafirmînd dragostea și recunoștința fierbinte, devotamentul profund pe care oamenii muncii de naționalitate maghiară și germană din țara noastră le nutresc față de partid și secretarul său general, pentru condițiile asigurate de a participa efectiv, in condiții de egalitate, la întreaga viață politică, economică și socială, la conducerea societății, de a-și manifesta plenar capacitățile creatoare în toate sferele de activitate, de a se bucura din plin de cuceririle socialismului, pentru locul demn ce-l ocupă în marea și unica familie a României socialiste, în prezidiul ședinței, alături de tovarășul Nicolae Ceaușescu, au luat loc tovarășii Virgil Cazacu,