Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1876 (Anul 9, Nr. 74-141)

1876-11-26 / nr. 129

PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 11677. Din Regimentul 7 de Dorobanți, au dezertat soldatul Anton Toader, talia 1 m. 730, blond, ochii albaștri, gura mare, bărbia rotundă, părți sprincenele blonde, să publică aflarea numitului. Casieria generală a județului Iași, No. 6645. Fiindcă după cum asigură dsub prefect plasei Braniștea prin adresa No. 3070, nu sau putut efectua la termenul de la curent vânzarea a 12 stânjeni fân și recolta a 15 fălci grâu netrireat, sechestrata de la d-na Ana Halici, arendașa moșiei Ruseni, spre îndestularea Statului cu sumele ce datorește pentru căștiul I, căștiul al II și căștiul III anul curent, osebit procentele cuvenite până la numerătoare și cheltueli de urmărire, se publică un din nou termen pentru ziua de 9 a viitoarei luni Dechemvrie, cu deșteptare că licitația urmează a se ține la Primăria comunei Cristești, in prezența d-lui sub-prefect plasei Braniștea și a d-lui Primar respectiv, iar adjudecațiunea se va face asupra persoanelor, care ar oferi prețul cel mai avantajos. Primăria comunei Socola. No. 2387. In ziua de 5 Dechemvrie viitor, urmând a se ține licitație in camera acestui oficiu pentru arendarea unui bordeiu, proprietate a comunei, situat in dosul scoalei comunale de băeți, se publică aceasta spre deșteptarea concurenților. No. 2403. In baza mijlocirii d-lui judecător ocolului al II, orașul Iași, No. 2441, in ziua de 1 Dechemvrie viitor, urmând a se vinde licitativ in piață 3 fântâni, 20,000 cărmizi, inplinite de la d-nul Neculai Vasiliu Dărăngă, pentru îndestularea d-nei S. Stamboleanu cu o sumă bani ce numitul debitează d-nei Stamboleanu, se publică spre cunoștința concurenților. Primăria comunei Vlădenii. No. 1286. In această comună au picat de pripas c capă, la păr murgă, coama coada idem, țintată in frunte, șoldită in partea stângă dinapoi și cu sagnă in spinare, fără alte semne, se publică aflarea proprietarului ei, care să se înfățoșeze cu dovezile cuvenite la acest oficiu in termenul prescris de art. 49 din legea poliției rurale. PUBLICAȚII JUDECĂTORESCĂ. Curtea de Apel din Iași secția II-a. No. 858. D-nul Mendel Rosițvaig, tutore orfanei P nea Rosințvaig, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 71 combinat cu art. 75 aliniatul 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea Curții de Apel din Iași, secținii II, la 24 a lunei ianuariu anul 1877, parele si din zi, cănd urmează a se radeca apelul ce au făcut in calitatea sa de tutore orfanei Pinea Rosințvaig in causa cu d-nul Doctor Carpii Lupe, pentru succesiune de avere și bani, aducănd atuncea și probele ce va fi avénd, la neurmare procesul va fi căutat in lipsa sa. Tribunalul județului Iași secția lin. No. 3204. Fiindcă d-lor Cost. Chiriac și Constantin Biardian’și au domiciliu cunoscut, pentru a li se pute inmâna copiile de tablou de ordinea creditorilor insolv. Ioan Stroescu, intre care și numiții figurează înscriși cu sumele cel intăi cu 175 lei vechi 30 pertile, și cel al doilea cu 3520 lei vechi 14 parale, apoi conform art. 75 alin. 7 pr. civilă, se publică spre deșteptarea numiților ca să se presinte la acest Tribunal spre a-și primi copiile de tablou, cunoscând că dacă până un termin de 8 zile libere numerate de la data foaei, nu se vor presenta, se va proceda la închiderea tabloului și distribuirea banilor. No. 3153. Conform art. 206 codul comercial, se citează pe d-nii creditori masei credale a falitului B. Chrner, domiciliat in Iași, pentru ziua de 27 Noemvrie a. c. pentru a delibera asupra »ugerei de sindic definitiv înaintea d-lui jude comisar al acestui faliment. _ No. 3165. Conform art. 248 codul comercial, cităm pe d-mi creditori masei credale a falitului Moică Rotman, domiciliat in Iași, pentru eioa de 1 Decemvrie, pentru a deli ANUL IX Iassi, Vineri 26 Noemvrie 1876. No. 129 PREȚUL ABONAMENTULUI; lați: Pe un an 12 lei noi. — Pe șase luni 6 lei noi; —Pe trei luni 3 lei noi. In districte: se adaugă portul de 2 fr. 40 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. ANUNCIURI. Rândul sau locul sau 15 bani. FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe săptămănă DUMINICA, MERCUR și VINERI. Redactiunea si Administratiunea in localul TIPOGRAFIEI NATIONALE. CALENDARUL SEPTAMANEI. bera asupra formalei concordatului și la cacănd se va face unirea creditorilor pentru a fi consultat atât asupra gesriiunei căt, și asupra menținerei sau a inlocuirei sindicilor, și a se da părerea dacă paste să sa dea vreun ajutor falitului din activul falimentului. Secția a III-a. No. 904. D-nul Procopi Mihailov, de profesiune proprietar, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 637, au somat pe d-nul Vasile Bergan, de profesiune lăutar, domiciliat in Iași, ca in termin de 30 zile se respundă suma de 100 lei noi daune, plus cheltuili până in present, ce se reclamă in virtutea decisiunei Cartei de Apel din Iași secțiunea II, sub No. 486, din 15 Noemvrie 1875, și investită cu formula executorie, fără prejudeț ai cheltuelilor de urmărire și timbru. Fiindcă d-nul debitor in tratatul termin ce au espirat n’a plătit banii, iar d-nul creditor prin petițiunea înregistrată la No. 8056, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului bipotecat, care este o casă situată in orașul Iași, dispărțirea II, mahalaoa Frumoasa, înscrisă la No. 205, construită de vălătuci, acoperită cu scânduri și compusă din o dugheană, 2 odăi și o cameră cu pivniță și locul ei, megieșinduse cu mahalaoa Frumoasa și cu imobilul d-lor Teodor Ioan și Dimitrie Ioan. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, Tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a III-a, cu garanția cerută de lege, la 28 a lunei Fevruar, ziua Luni 1877, var a fi din zi, când ave a se face adjudecați?., potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar preside vreun drept de proprietate, usufruct, ervitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 905. D-nal Costache Iliescu, da profesiune funcționar, domiciliat in Iași, avănd a lua de la d-nul Cozma Gheorghiu, de profesiune petrar, domiciliat in Iași, suma de 120 galbeni, cu a lor procent de 1 Va °/0 Pe lună, de la 22 Octomvrie a. c., pănă la numerătoare, plus dansă penală de 15 galbeni, ce se reclamă in virtutea obligațiunei hipotecare, din 22 Octomvrie 1875, înscrisă la No. 477 și investită cu formula executorie sub No. 652 prin care debitorele a renuțat la comandament, și ale cării dreptăți sunt cesionate d-lui Costachi Iliescu prin actul de cesiune, legalizat de Trianalul Iași, secțiunea III, cu No. 4706, din 31 Maiu 1876, fără prejudețul chltuelilor da urmărire. Fiindcă d-nul debitare in terminul prevăzut prin obligațiune n’a plătit banii, iar d-nul endicore prin petițiunea înregistrată la No. 7738, cerând a se pane in urmărire vânzarea imoblului hipotecar, care este o casă situată in orașul Iași, dispărțirea II, strada Trei Erarhi, înscrisă la No. 34, construită de cărămidă și vălătuci, acoperită cu șindilă și compusă din 4 odăi și o șală, având din dosul acesta o alta casă, construită de cărămidă, acoperită cu șndilă, și compusă din 2 odăi, o camară, un antret și o butărie, ca atennsele și locul lor. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, Tribunalul publică vânzarea, conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 28 a lunei Fevruar, ziua Luni 1877, vara 11 dn zi, când a rea a-e face adjecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usumnet servitute, »bine, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecățiunei să se arăte la Tribunal spra a’și arata pretenționeie lor, sub pedeapsă de a nu li se mai țiie in satul. No. 907. Imobilul d-nei B ena Rian, de profesiune proprietară, domicilată in I/<și, ce se compune din o casă situată in orașul I ,și despărțirea III, strada Asachi, înscrisă la No. 1, construită de cărămidă, acoperită cu tinichea și care se compune din 5 odăi, un salon, o camară, un antret și un coridor, avănd ca atenanse o casă tot de câra undă, acoperită cu șindilă, compusă din 3 odăi ca pivniță, fântână și alte atenanse ca grădină și locul lor, fiind scos in vânzare silnică spre îndestularea d-lui Al. Manole Sturzescu, de profesiune rentier, domiciliat in Iași cu suma de 255 galbeni 30 lei, 32 parale, cursul vechiu, neplatitsi până la 17 Noemvrie 1875, ce are a lua in virtutea a 2 obligații cu data din 17 Islnusr și 18 Octomvrie 1874, înscrise in registrul Trib. Iași No. 21 și 370, care obligații sunt cesionate d-lui Al. Manole Sturzescu de vătrăcina Pulheria Lepidato, și soțul ei O. Lepadato, prin actul de subrogare legalisat de scala Trib.la No. 10784, plus procentele după convenție de la data subrogației pănă la numerătoare. La 9 Noemvrie 1876, cănd a fost fixat terminul de vânzarea indicatului imobil, nu s’au putut efectua adjudecatul deoarece Tribunalul prin jurnalul No. 4342, din acea zi a dedis licitația din causa nestăruinței părței in drept, in urmă însă d-î creditor Al. Manole Sturzescu prin petițiunea inreg.la No. 8049 cerând a se pune din nou in vânzare aratatul imobil Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următori din proc. civilă. Tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpără, după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobilu s’au prevăzut și nu publicațiinea inserată in foaia oficială No. 81, din 23 iuliu 1876, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni III, la 14 a lunei Ianuar, ziua Vineri 1877, oara II din zi, când ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreunu dreptu de proprietate, usufrnet, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurindusă că pe lăngă suma indicată mai sus mai există sarcina de 6360 lei noi împrumutați de la d-nul Dimitrie Tăcu, după obligațiunea hipotecară din 13 Ianuar 1875, înscrisă la 14 Ianuar 1875 Búb No. 12 pe termin de 6 luni fără procent și la caz de neplată la termin va curge procent de 10%No. 903. Imobilile d-lor loan și Vasile Ursachi, de profesiune grădinari, domiciliați in Iași, dispărțirea II, strada Nicolina, ce se compune: 1) una dugheană cu 3 odăi, construită de vălătuci, pivniță de piatră, acoperită cu scănduri, înscrisă la No. 99, proprietate a lui Vasile Ursachi, și al 2 una casă compusă din 2 odăi, construită de cărămidă, in ogradă 2 șuri, un coșerin pe stâlpi de piatră, una pivniță de piatră, acoperite toate cu stule, având in ogradă și puțină vie roditoare înscrisă la No. 987, proprietate a lui Ioan Ursachi, amândouă aceste imobile aflătoare in Iași, dispărurea II, strada Nicolina, fiind scoase in vânzare silnică spre îndestularea d-lui Alexandru Șumleanu, domiciliat in Iași dispărț. IV, cu suma de 155 galbeni și procentul lor de 1 Val o Pe și cheltueli de urmărire reclamate in virtutea obligației hipotecare, înscrise de Tribunalul Iași, secția III sub No. 84, din 1869, investită cu formula esecutorie. La 27 August 1873, când a fost termnul venzurei aerior imobile nu s’a efectuat licitația n** stăruind partea in drept. Acum creditorele Șumleanu prin petiția înregistrată la No. 7953, cerând a se pune din nou la vânzare animatle imoble, spre a se indestula cu suma de 95 galbeni, cu procentul lor de IV,0/» pe lună, pe timp neplățit pănă la numerare ce are a lua reniu din ace obligație și cheltueli de urmărire. Pe acest termeni și in baza art. 539 din proc. civilă. Tribunalul publică din nou vânzarea acelor imobile, iar concurenții ce ar fi de a cumpără după lămurirele de mai sus, după cum aceste imobile s’a prevăzut și in publicația inserată in foaia oficială No. 37 din 1873, să se înfățoșeze în camza acestui Tribunal sect. III, la 12 a lunei Ianuariu, anul 1877, ziua Mercuri, oarele 11 din zi, cănd are așa face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricția art. 559, 561, 564 și 565 din pr. civilă. Totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vra un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotică sau orice alt drept asupra imobililor urmărite ca înaintea adjudecsției să se arăta la Triucl spre a-și arata pretențiile lor sub pedeapsă de a nu ii se mai ține in samă. Secția a IV-a. ESTRACTE DE SENTINȚĂ. No. 695. Prin sentința pronunțată in ședința publică, din 15 Oct. a. c., a condamnat pe Gh. Zbarov din comuna Miroslava, pentru delictul de maltratare, pe basa art. 238 și 60 cod. pen. la 10 lei amendă, conform art 28 cod. pen., sentința cu drept de oposiție și apel, conform art. 183 și 197 pr. pen. No. 749 Prin sentința pronunța in ședința publică, din 5 Noemvrie a. c., l’a condamnat pe Dimitrie Roată, cu domiciliul necunoscut, pentru delictul de furt, pe bila art. 308 copi. pen., la una lună închisoare, sentința cu drept de oposiție și apel. No. 750. Prin sentința pronunțată in ședința publică, din 6 Noemvrie a. c., l’a condamnat pe Catinca Vasiliu, cu domiciliul necunoscut, pentru delict de furt, pe basa art. 308 și 63 cod. pen., la 5 zile închisoare corecțională, sentința cu drept de apel și oposiție. No. 6307. D. Marcu Unterman, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziuă de 16 Decemvrie viitor, oarele 10 de dimineață, să se presinte înaintea acestui trib., spre infățoșarea in procesul in care se inculpă, pentru furt, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 187 proc. pen. No. 6577. Aseminea Iancu sin Buium, se citează la 17 Decemvrie 1876, inculpat pentru furt. No. 7325. Aseminea N. Mighiu, se citează la 15 Fevruarie 1877, inculpat pentru maltratare. No. 6727. Asemenea Aureliu Ardeleanu, se citează la 18 Fevruarie 1877, inculpat pentru vagabondaj. No. 7383. Asemenea Edmund Rall Lăcătușu, se citează la 8 Ianuarie 1877, inculpat pentru furt. No. 7383. Asemenea Tereza Hartman, se citează la 8 Ianuarie 1877, inculpată p. furt. No. 7427. Asemenea Costantin Julescu, se citează la 11 Decemvrie 1876, inculpat pentru furt. No. 7427. Asemenea Mărioara lui Gh. a Ciobăniței, se citează la 11 Decemv. 1876, inculpată p. furt. No. 6752. Aseminea Gr. Bucatariu, se citează la 7 Decemvrie 1876, inculpat pentru maltratare. No. 6752. Asemenea G. N. a lui Gregoriu, se citează la 7 Decemvrie 1876, inculpat p. maltratare. No. 6482. Asemenea H. T. Dimitriu, să citează la 7 Decemvrie 1876, inculpat pentru furt. Tribunalul județului Botoșani. No. 7850. Creditorii falitului Redroa Arichil, sunt citați ca in cea intăi zi după inplinirea terminului de 20 zile, contat de la data publicațiunei, să se presinte înaintea sindicului I. V. Climescu in orașul Botoșani, cu toate zapisele, creanțile sau orice alte titluri vor fi avănci pentru sumele ce ar avea a lua de la falit spre a se face cercetarea și adeverirea lor, conform art. 236 din codul comercial. No. 11,833. Prin sentința No. 271, din 19 a curentei, in virtutea art. 184 pr. pen., s’au respins oposiția făcută de Gh. Popovici, cu domiciliul necunoscut, contra sentinței acestui trib, No. 14, din 6 Fevruarie 1875, prin care este condamnat la închisoare corecțională pe timp de 3 luni, și 100 lei noi amendă, pentru delictul prevăzut de art. 161 din cod. pen., sentința este supusă apelului conform art. 19b și urm. pr. pen. No. 11,834. Prin sentința No. 272, din 19 Noemvrie a. c., l’au condamnat pe Vasile Cordunianu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 308 cod. pen., la 3 luni de închisoare corecțională, pentru delictul de furt de mei, senttința este supusă oposițiuției și apelului, conform art. 183, 195 și urm. pr. pen. Tribunalul județului Bacău. ESTRACT. No. 18,734. Prin sentința corecțională No. 553, pronunțată de acest trib, in ședința de la 9 Noemvrie curent, individul Gheorghe Covaci Ferariu, cu domiciliul necunoscut. Bă condamnă la închisoare corecțională pe timp de 15 zile pentru faptul de bătae, și conform art. 183 pr. pen., are dreptul a face oposiție la acest trib, și apel conform art. 197 și 198 pr. pen. Tribunalul județului Dorohoi. ESTRACT. No. 10,298. Gheorghe Ibănișteanu, cu domiciliul necunoscut, pentru faptul că a furat o vacă de la Neculai Bănărescu, se condamnă la închisoare corecțională de 3 luni de zile, Costachi Lupșcu, in estate de 19 ani, cu știință de carte, domiciliat in comuna Hiișeu și actualminte deținut inn arestul județ. Dorohoi, inculpat pentru sicelaș fapt, să condamnă la închisoare corecțională pe timp de o lună zile, tot odată pe Gheorghi Ibănșteanu și Costachi Lupașcu, sema condmnă și la despăgubiri civile; cătră Nculai Bănărescu in sumă de 10 galb., această sentință find dată in prima instanță, este supuse apelului in terminul prevăzut de art. 193 pr. pen. și oposițiunei din partea lui Gheorghe Ibănișteanu in terminul prevăzut de art. 183 pr. pen. Dată și pronunțată in ședința publică a trib. Dorohoi, astăzi 1 Noemvrie anul 1876. No 10 349. D. Dumitru Surugiu, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 30 Noemvrie 1876 curent, oarele 10 de dimineață, să se presinte înaintea acestui trib, spre înfățișare in procesul in care se inculpă, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. petală. No. 151. Pentru a se putea face devisiunea averei remasă pe urma defuncților Șoil Rosințaig și soția sa Erim intre erezii def., Tribunalul prin jurnalul No. 43 din 13 Ianuar 1876, inchiet pe cerirea d-lui Iosub Lognianu, procuratorele soției sale Brila, una dintre chronoame, a ordonat a se scoate in vânzare imobilele remase pe urma acelor defuncți, adică 2 dugheni și un loc sterp, din urb. Mihailani, a cărora situațiune, sarcini și condițione ale venzarei sunt cele publicate prin foaia oficială din Iași No. 22, din 25 Fevruar a. crare imobile și loc in urma licitatiunei ținută in sala acestui Trib., la 26 Mart 1876, la a treia și cea din urmă strigare d-l Iancu Dimitriu a oferit prețul cel mai avantajos, adjudecănduse asupri suma de 401 lei noi și fiindcă d-nul Dimitriu in terminul pretins de art. 55 pr. civilă, n’a depus prețul cu care i s’a adjudecat, apoi Trib prin jurnalul No. 2813, de la 16 Octomvrie em- nirat a. c., apasat pe csrirsa d-lui Marcus Rosintfaig unul din coronomi, a ordonat punerea din nou in vânzare zisele imobile pe compta garanțiunei adjudecătorului I. Dimitriu. Se publică vânzarea acelor imobile in termin de 60 zile libere de la data fonei, anunțindune că concurenții amatori de acum a pare expusele imobile, să se presinte in sala de licitațiune a acestui Tribunal, in cea întâi zi liberă după espirarea celor 60 zile, vara 11 antemeridiane, cu garanțiunele pretinse de lege spre a fi primiți la licitațiune, cănd atuncea se va adjudeca asupra persoanei ce va oferi prețul cel mai favorabil. Totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept din cele enumrate la art. 506 al. 3 pr. civilă, ca mai înainte de adjudecare să vină la Tribunal spre a-și declera pretenții inele ce vor fi avănd, căci in urmă nu li se vor considera. Tribunalul județului Fălciu. No. 1834. D. Neculai Lambu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, orașul Huși, capărăt la 21 Decemvrie 1876, oara 10 din zi, cănd urmează a să cerceta apelul făcut de d-na Elena Lambu soția defunctului Costachi Lambu, contra cărții de judecată No. 726, din 1876 dată de d. Jude de pace din Huși, in procesul ce au avut cu d. N. Lambu pentru bani, cunoscând că la neurmare, se va aplica disposițiunile legei. No. 1854. D-nii Meir Iher și Sara Erich Berjarin, cu domiciliele necunoscute, sunt citați a se presenta in camera acestui trib, orașul Huși ca inculpați, la 11 Decemvrie 1876, oara 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată asupra lor pentru destrugere unui aburduf de la trăsura lui lancu Berjariu. . T . . . . No. 1861. D. Neculai Varda cu domiciliul, necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui Trib, orașul Huși ca inculpat la 1 Dechemvre 1876 oara 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată asupra lui pentru maltratarea lui V. Guduță. Tribunalul județului Neamț. ESTRACT DE SENTINȚĂ. No. 19.034. Prin sentința trib. No. 634, din 3 Noemvrie 1876, i-a condamnat pe Gh. Țiganu și Teodor Ciolan, a căror domiciliumi sunt necunoscute, la închisoare de câte 15 zile, pentru că a maltratat prin lovituri voluntarii pe Ioan Pagăți, să publică această sentință prin care s’a acordat mumiților terminal de oposițiune și apel, conform art. 183 și 198 din proc. pen., care se vor considera de la data Ionei. No. 19,027. Prin sentința trib. No. 637, din 4 Noemvrie 1876, l’a condamnat pe femeia Catinca lui Vasile Foașp, la 15 lei amendă pentru că a lovit cu voință pe Radmil ficiorul lui Iancu Găldărariu, și fiind că domiciliul actual a numitei nu se cunoaște, să publică spre știința sa, cunoscând că prin menționata sentință i s’a dat dreptul de apel și oposițiune, conform art. 198 și 193 din proc. penală. Tribunalul județului Roman. No. 15271. D-nul Marcu Bin Iancu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 8 Da* Inserțiuni și reclame: Băndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Francia. Pe țate lunt 26 franci. Abonamentele și arunciurile pentru „Curiera de lați“ foaea oficială se fac la Havas, Laffite , Cune, 8 Place de la Bourse, Paris Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și arunciurile pentru Curierul de lați foaea oficiali, se fac la D. Eugéne Micoud, Constantinopolf 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 Bani. Stil vechin. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Stil vechin. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Noemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. Noemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. 21 3 Duminică. (1) Intrarea in Biserică. 7 40 4 19 25 7 Joi. Martira Ecaterina, Mercurie. 7 43 4 18 22 4 Luni: Apostolul Filimon. 7 41 4 18 26 8 Vineri. Cuviosul Alipie 7 43 4 16 23 5 Marți. Amfilohie Ep și Gr. Ep. Aer. 7 42 4 18 27 9 Sămbătă. Martir. Iacob Persul. 7 44 4 16 _____24___________________Mercuri.__________Sf. Papa Climent și Petru Alex._____ 7 44 4 17 28 16_______Duminică. Cuviosul Stemn cel nou. ________7 44 4 15