Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-07-31 / nr. 83

ANUL X Iassi, Duminica 3 Iulie 1877 No. 83 CURIERUL DE IASSI FORBA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. PREȚUL ABONAMENTULUI: In Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria. Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci. — Italia, Belgia, Elveția. — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Apare de trei ori pe săptămână DUMINICA, MERCURI Și VINERI. Redacțiunea și Administrațiimea in localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. Rândul sau locul sau 15 bani. Francia: Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru »Curierul de Iași* Joaca oficială se fac la Havas, Laffite & Cune. 8 Place de la Bourse, Paris. Constantinopole: 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru “Curierul de Iași“ foaea oficială, se fac la D-na Eugene Miroud, Constantinopol, 2 rne de la Bangno Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. No. 5882. D-na Ruca Moișuleasa, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a II-a, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numita nu este căzută in vre o cauză corecțională, trasă înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective că dacă vor cunoaște pe numita căzută in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. No. 5873. D. Solomon Spaner, cerănd a i se da autorizația pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp.e Ilia, strada Lăpușneanu la No. 99, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut la vre o cauză corecțională, sau tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pas sub privegherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta să publică și sunt rugate toate autoritățele respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data foaei. No. 5847. D. Moise Rosemblăt, cerând a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a III-a, este necesitate mai intăi a se ști dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras in sintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autorităție respective, că dacă vor cunoaște pe anumitul căzut in vre una din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ioaei. No. 5915. D. Amira Panaite, cerănd a i se da autorzație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. Ilia, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privegherea polițienească pentru cazuri de delicte, vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5917. D. Leiba Isdrailovici, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, despa îția, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, sau tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privegherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta Se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreună din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termin de 40 zile de la data Ionei. No. 5918. D. Iancu sin Lupu, cerănd a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș desp. UII-a, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească in cazuri de delicte, vini sau crimi, se publică aceasta spre cunoștința autorităților, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vre una din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data foaei. No. 5885. D. Mihai Leibovici, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IlI-a, strada Sf. Theodor la No. 16, este necesitate a se ști mai intăi, dacă numitul nu este căzut la vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privegherea polițienească, pentru delicte, vini sau crime, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dăcă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea cauză, lă facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5883. D. Aizic Pascal, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a II-a, strada Nicolina la No. 54, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vra una din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5884. D. Moise Heler, cerând a i se da autoritare pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a II- a, strada Nicolina este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ioaei. No. 5888. D. Vasile M. Stoica, cerănd a i se da autorizațiune pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IlI-a, la No. 3 strada Primăriei, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițieneață pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei No. 5920. D. Lola Caiman Goldner, cerând a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă culocantă in acest oraș, desp. NII-a, strada Sf. Ilie No. 22, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească in caz de recidivă delicte, vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5941. D. Gh. Popovici, cerănd a i se da autorizație pentru deschidere unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IV-a, este necesitate a se cunoaște mai intăi, dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. No. 5943. D. Sender Herșcu, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IV-a, este necesitate a se ști mai intăiu dacă numitul nu este căzut iu vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească, pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă ar cunoaște pa numitul căzut nn vre o asemenea cauză, să facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei, No. 5944. D. Mendel Ber Cana, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a IV-a, este necesitate a se cunoaște dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească, pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, să facă cunoscut acestui oficiu pănă n termen de 40 zile de la data fonei. No. 5868. D. Gherșin Horn, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a III- a, strada Mare, la No. 251, este necesitate a se ști mai intăi, dacă numitul nu este căzut nu vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vre una din aceste categorii, sa facă cunoscut acestui oficiu in termin de 40 zile de la data Ioaei. No. 5875. D. Iancu Horn, cerând autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă și grădină in acest oraș, desp. a III », este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut nu vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut un asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5930. D. Avram Clingher, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a III-a, este necesar a se ști dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corețională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vre una din acesta categorii, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data foirei. No. 5931. D. Panaite Ioan, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabliment de crâșmă in acest oraș, desp. a III-a, este necesitatea sa cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pa numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5869. D. Iancu Feșter, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a II- a, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5921. D. Manoli Rozin, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă in acest oraș, desp. a III- a, strada vechi, casa No. 160, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5946. D. Herțel N. Corunblan, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă cu locantă in acest oraș, desp. a III-a, Ererada Gucu, casa No. 22, este necesitate a se ști mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut iu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. Prefectura județului Roman. No. 7216. Spre a se putea libera d-lui Leiba Raitman cuvenita autorizație, de a avea deschis stabilir, de crâșmă la casa No. 512, dispărurea de galben din urbea Roman, este necesitate a se ști dacă numitul n’au fost căzut in vre-una din categoriile prohibitive, prevăzute de regulamentul cârciumilor. Sunt rugate toate autoritățile, ca un termin de o lună, socotit de la data acestei publicații, se dentinde acestei Prefecturi, dacă cunosc la numitul căzut in vre-una din categoriile prohibitive de care este vorba. Sub prefectura plasei Codru, jud. Iași. No. 2846. Conform art. 12 din legea de urmărire, se face cunoscut, prin aceasta că in zilele de 9 și 10 August 1877, la oara 12 a. na. se va vinde prin licitație la reședința Primăriilor comunelor Tomești și Ciurea, obiectele ce sau sechestrat pentru neplata dărilor datorite patrimestrul al IV din 1876, de la d-nii Dimitrie Dăscălescu și Gh. Gavrilescu perceptori acelor comuni, obiestele sechestrata sunt, in ziua de 10 August la com. Tomești, 1) jumătate din retribuțiunea de perceptor, cu începere de la 1 Aprilie care este de 70 lei pe lună, 2) 4 juneaar, 3) o c&pă arăta, 4) un scrânciob cu 4 scaune, 5) 2 poloboace și 2 balerce, 6) una pușcă cu o țeavă, 7) un revolver cu 6 focuri, 8) roada de un pogon vie, ce are in posesie de la D. V. Tulpan, comuna Ciurea in zua de 9 August, 1) jumătate din retribuțiunea de perceptor, cu începere de la 1 Mai care este 84 lei pe lună, 2) una candilă de argint, 3) un revolver cu 6 focuri, 4) una iapă a fata, 5) un scrin de ulm cu 4 saltare, 6) una masă de ulm, 7) 3 scaune de ulm cu pernile lor vechi, 8) un ceas de părete, 9) șase potrete, 10) una ladă de brașov, 11) roada de la Va ia de pământ păpușos, prin urmare acei care vor vor a concura la licitația acestor obiecte, să se prezinte la locul indicat in ziua și vara fixată, se cere concurenților se depună mai intăi o garanție de 5 % din valoarea obiectelor. Casieria generală a județului Iași, No. 3595. Fiindcă la termenul de 22 curent, nu s’au prezentat concurenți pentru cumpărarea a 20 stoguri fân, sechestrate pe moșia Comarna, spre îndestularea Statului cu suma ce datorește din căștiuri, se publică din nou un termen pentru ziua de II a viitoarei luni August, ca deșteptare că licitația urmaază a să ține in camera acestui oficiu și va fi deschisă de la 1 la 4 oare, iar adjudecarea se va faca asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantagios, și cu condițiunele ce se vor ceti la deschiderea licitației, insă amatorii care ar vora lua intorucțiuni despre calitatea fânului, se pot adresa la Primarele comunii Poenii, care are instrucțiuni in asemenea. Primărial Municipiului Iași. No. 7585. Urmând a se ține concurență in termin de 10 zile, care va avea loc la 9 a viitoarei luni August, pentru facerea terasamentului stradei de peste bariera Salbana, pe metru cub, după devizul și planul presentat de D. Inginer comunal pe lângă referatul No. 468, din 28 Iunie anul curent și condițiunile in asemenea. Se publică spre cunoștința doritorilor de a se angaja cu facerea acestui terasament, pa care ei invită a se presenta in camera acestui oficiu in ziua indicată ora 12 meridiane, spre a se proceda la concurență, iar condițiunile in chestie se vor vedea in orice zi la Primărie. Biuroul II. Primăria comunei Botoșani. No. 2910. Prin procesul verbal No. 7285, redactat de poliția locală, declarăndu-se de pripas o mănză sugară, un păr murgă neagră, coama coada idem, fără alte semne, găsită pe stradele orașului, sub scrisul cost. art. 48 din legea Poliției rurale, publică aceasta cu invitare, ca păgubașul să se presinte in intervalul termenului de 6 luni, de la data foii in care va apărea această publicație, cunoscând că in caz de ne ivirea păgubașului, pripasul se va vinde licitativ in folosul casei comunale. Primăria comunei Ceplenița. No. 1200. Se publică terminul de 8 a viitoarei luni August, cănd urmiază a se vinde licitativ un calificat de pripas in asta comună, de a cărea termin de publicațiune conform legei poliției rurale au expirat, ca concurenții ce vor vor a cumpăra un asemenea ca!, să se presinte la acest oficiu, pentru a concura la meziat. No. 1204. Se publică aflarea păgubașului unui cal și o căruță, ce sunt picate de pripas in asta comună, la 20 ale curentei luni Iulie, calul la păr murg închis, coama coada negre, fără alte semne. Primăria comunei Comănderești, No. 554. Se publică terminul de 6 luni, aflarea păgubașului a unei ape, la păr murgă deschis, coama, coada negre și un străjnic la păr denișe, steluță in frunte, coama coada de rișe, a 2 boi la păr unul balan și unul hulub porumb coarnele mici, pișcătură la urechea dreaptă și cel porumb ciopartatic de coadă, inserați la șoldul stâng, lasă cel balan cu litera C. P. iar la cel porumb fertil șters, și an cal harmasar, in păr murg, coama coada negre, puțin păr alb pe spinare și stricat puțin de ham. Primăria comunei Pașcani. No. 3034. In ziua de 20 ale viitoarei luni August, urmând a se ține licitație in camera acestei Primării, pentru rearendarea sumei de 73 fălci 20 prăs. pământ comunal din comuna Contești, pe câmpia vechiului antreprenor Vasile Nicolau, și pe restul periodului de 2 ani, 1878 și 1879, se publică aceasta spre cunoștința concurenților amatori a lua atare pământ, a la ziua fixată, să se presinte la această Primărie, însoțiți de garanțiele provisorie, pretinse de foile de condițiuni, spre a concura la licitație, foi care se pot vedea in ori ce zi de d-nni concurenți la acest oficiu. Primăria comunei Tomești, No. 2230. Pe terenul acestei comuni, a picat de pripas un cal, la păr murg deschis, cu furculiță la amândouă urechile, se publică aflarea păgubașului in termin legal. ________________________________________________CALENDARUL SEPTIMANEI. Stil vechin. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Stil vechin. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Iulis. August. ore. id. ore. m August. August. ore. m. ore. m. 31 13 Duminică. Sf. și drept Eudochim (lâs. p. sf. Mariei). 4 58 7 9 4 16 Joi. S. S. 7 coconi din Efes. 5 5 7 21 Aug. 13 Luni. Scoaterea sf. Cruci și sf. 7 Macavei. 5 1 7 8 5 17 Vineri. Sf. mart. Busigniu. 5 6 7 — 2 14 Marți. Aduc. relig. sf. arhidiacon Ștefan. 5 2 7 8 6 18 Sâmbătă. (*|*) Transfig. D-lui (Schimb. în față.) 5 7 7 59 ________________15_______Mercuri.__________Cuv. păr. Isachie, Dalmatiu și Faust. 53____747 19 Duminică, Sf. Ierom. Domețiu. 58 7 57 PUBLICAȚII JUDECĂTORESCĂ. Tribunalul jud. Iași Secția a II-a. No. 1906. Creditorii falitului Pincu Herțmberg, sunt din nou citați conform art. 237 codul comercial, a se presenta in persoană sau prin vechil, in camera acestui tribunal, la terminul de 8, 9 și 10 August, aratat in publicația inserată in foaia oficială No. 77, din 17 Iulie 1877, Secția III-a, No. 622. D. Oavid Chernig, de profesiune liberă, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 149, a somat pe D-na Elena Simiadi văduvă, de profesiune liberă, domiciliată in Iași, ca un termin de 30 zile, se respunde suma de 100 galbeni, cu a lor procent de 5 galb. pe lună, de la data espirărei terminului și pănă la numerătoare, plus clausa penală de 500 franci, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară, inscrisă de tribunalul Iași, secție a III-a, sub No. 69, din 9 Fevruarie 1876 și investită cu formula esecutorie No. 91, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire. Findcă d-na debitoare nn arătatul termin ce a espirat, n’a plătit banii, car d nn creditor, prin petițiunea înregistrată la No. 2982, cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o vie situată in podgoria Vișani, comuna Galata, plasa Codru, județul Iași, in întindere de 8 pogoane lucrătoare, cu 32 prăjini arătură cu fănaț, având livadă cu pomi roditori, cu puține edituri, adecăteasc, călcător și 2 căzi, precum și o casă cu 2 odăiți și cramă, acoperite cu scănduri, construite de vălătuci, având și o fântână, megieșindu-se cu viile D-lor Mihai Ionescu, Maria Motoșoaia, Naum și cu țarina Statului. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din proc. civilă, trib. publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se infățoșeză in camera acestei secțiuni a III-a, cu garanția cerută de lege la 4 a lunei Noemvrie, ziua Vineri 1877, ora 11 din zi, cănd are a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept, asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 623. D. Oividi Chernig, de profesiune liberă, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 301, a somat pe D-nu Andrei Carp, de profesiune liberă, domiciliat in Iași, tutorele orfanilor defunctului D. Davidei, ca in termin de 30 zile, se respunde suma de 143 galbeni, cu a lor procent de 5 galbeni, ce ave a mai da pănă la 23 April anul curent, și de atunci pănă la numerătoare, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară, înscrisă de trib. Iași secția a III-a, la No. 64, din 10 Fevruarie 1872 și investită cu formula esecutorie No. 622, cesionată D-lui Davide Chenig, de D-na Zamfira Ionescu, cu cesiunea legalisată de tribunalul Iași secțiunea a III-a la No. 358, din 12 Fevruarie 1877. Fiindcă d-nu tutore in arătatul termin ce a expirat n’a plătit banii, ear d. creditor prin petițiunea înregistrată la No,..., cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o vie situată in podgoria Valea-Adâncă, comuna Galata, plasa Codru, județul Iași, in mărime de 6% pogoane, cu 1% falce oarbă, cu 60 prăjini arătură, livadă roditoare, capă cu 2 odăi și o cămăruță, acoperită cu Bruh, cu cramă, edicuri numai călcător și teasc, coșer mic, fântână in ogradă și alte dependinți, megieșindu-se cu viile D-lor N. Ciurea, Nicu Hulubei, Zisu Chefal, Neculai Măcărescu și la o parte cu drumul ce conduce la Valea Adăncă. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din proc. civ., trib. publică vânzarea conform art. 510 din acea proc., ca concurenții ce are de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele..