Cuvântul Libertății, aprilie 2015 (Anul 27, nr. 7709-7732)

2015-04-22 / nr. 7725

Jurnalistul Dan Tomozei, la Craiova. Facultatea de Drept și Științe Sociale a Universității din Craiova a găzduit, ieri, prezentarea celei de a doua ediții a volumului “Diplomația Panda”, semnată de Dan Tomozei, jurnalistul român acreditat la Radio China Internațional. Gazdele întâlnirii - Craiova fiind prima destinație preferată în turneul de promovare a cărții - au fost prof. univ. dr. Sorin Liviu Damean și Roxana Petrescu, PR Manager al Grupului Editorial „Corint”, care a editat volumul. La eveniment au fost prezenți studenți, profesori și reprezentanți ai comunității de afaceri chineze din Craiova, iar principalele teme de interes au fost axate pe realitățile Chinei de azi, așa cum se văd ele din interior, dar și pe imaginea pe care o are România într-un moment în care justiția ocupă primul plan pe scena publică. Tema dezbaterii a captat interesul studenților craioveni care au adresat autorului foarte multe întrebări despre libertatea de exprimare și modul cum sunt respectate drepturile omului în China. a - Mai multe posturi de radio transmit zilnic aceleași melodii și aceleași reclame. - Să zici mersi, Popescule, că nu transmit zilnic aceleași știri. Marea Britanie. Alegeri legislative cum nu au mai fost La 7 mai a.c., britanicii sunt chemați la urne pentru alegerile legislative care vor da viitorul parlament. 38 de zile durează campania oficială, declanșată oficial la 30 martie. După ce premierul David Cameron a mers la Buckingham Palace, unde a informat regina de dizolvare a Parlamentului, la revenirea sa, în 10 Downing Street, a lansat un atac frontal contra opozanților. ..Un lucru să fie clar: viitorul premier voi fi eu sau Ed Miliband (liderul laburiștilor). Noi avem de ales între o economie care crește 1...t sau haos economic1’. Cristina Calangiu, fost Hftceprifilar al J^WehrMtne după gratii *J Patrel Berceanu, memento pentru o întoarcere Ar fi împlinit, duminica trecută, 64 de ani, o vârstă onorabilă, a unei maturități căreia rezerva sa de har cu care îl cinstise plaiul monoton al câmpiei Băileștiului i-ar fi conferit cu siguranță o încă și mai meritată consistență. Cine, în urbea colmatată de poeți siderați de egopatii concurențiale cu iz de „campionate sportive”, și-i mai aduce aminte? Poetul nonconformist, inclement cu sine ca și cu cei apropiați... cultură / 6 Spectacolul „Frumoasa din picturea adormită”, în premieră la Teatrul „Colibri”