Cuvîntul Nou, ianuarie 1980 (Anul 13, nr. 2472-2496)

1980-01-03 / nr. 2472

ANUL XIII, Nr. 2472 REVELION 1980 (Urmare din pag 1) prinderea de confecţii, întreprinderea mecanică, I.F.E.T. Nici în acest oraş cu puternice valenţe industriale, succesele n-au ocolit strădaniile depuse de harnicii oameni ai muncii, îndeosebi pe cei de la întreprinderea mecanică şi întreprinderea de amidon şi glucoză. Nu o dată am scris despre destoinicia acestor oameni. De astă dată nu ne rămîne decit să le urăm, pe lîngă tradiţionalul „La mulţi ani !“, noi izbinzi şi împliniri. în Ţara Buzatelor, principalele locuri de atracţie le-au constituit casa de cultură şi Hanul turistic, acolo unde şi-au petrecut revelionul mulţi dintre oamenii muncii de la U.F.E.T., cooperaţiade consum, secţia de scaune, Cooperativa meşteşugărească „Arta Covasnei“. S-au aflat în mijlocul colegilor şi membrii brigăzilor conduse de Gheorghe Solomon, Gheorghe Hermeneanu, Gheorghe Buzea, Nicolae Mirea, loan Vîlcu, Octavian Suciu, Ioan Moraru, loan Bratu şi loan Boriceanu, cei ce au contribuit la depăşirea planului producţiei nete a unităţii cu 8,2 la sută, a producţiei globale cu 6,7 la sută, iar a producţiei marfă cu 9,4 la sută. La rîndul lor, harnicii mineri din bazinul carbonifer al Baraoltului, ca şi lucrătorii din industria forestieră a Covasnei au închinat şi ei pentru succesele trecute şi viitoare. Multă veselie şi animaţie au domnit la revelionul tineretului. Casa de cultură a sindicatelor din ’ Sfîntu Gheorghe, a fost locul de întîlnire al tinerilor din întregul judeţ. Aceastăultimă seară a anului a fost punctată de numeroase momente de amuzament datorate actorilor Teatrului maghiar de stat, iluzionistului Ráduly Sándor, precum şi numeroaselor jocuri distractive şi tombolei. Desigur, şi muzica Saturnului s-a numărat printre revelaţiile serii. La rîndul lor, elevii din municipiu au petrecut ultima seară a anului la Liceul industrial textil, într-o atmosferă specifică virstei lor. Dar nu numai la Sfîntu Gheorghe, ci şi în celelalte oraşe ale judeţului, revelionul tineretului s-a bucurat de o largă participare. Aşa a fost la Tîrgu Secuiesc (Liceul industrial nr. 1), Baraolt (Liceul industrial), Covasna (Liceul industrial). Dacă această noapte a fost presărată cu bună dispoziţie şi amuzament, să nu-i uităm pe cei ce s-au aflat şi de această dată prezenţi la datorie, îndeplinindu-şi cu abnegaţie atribuţiile. Primii, şi probabil, cei mai solicitați în această noapte, au fost lucrătorii din cadrul Direcţiei judeţene de poştă şi telecomunicaţii. Telefonistele Babos Klára, Karácsony Elena şi Ambrus Éva, telegrafista Vargyasi Irma, electromecanicii Karácsony Alexandru, Caporcescu Dan, Karácsony György şi Fazakas Tibor au asigurat transmiterea primelor mesaje în care tradiţionalul „La mulţi ani" şi-a găsit de fiecare dată loc. Mulţi le-au urat un an nou fericit şi acestor oameni plini de abnegaţie. Ca-n fiecare reportajfăcut cu prilejul revelionului, nici de această dată nu-i vom putea ocoli pe oamenii halatelor albe. La Spitalul judeţean s-au aflat de gardă medicii Koczka György, Biro András, Papp István, Titus Ciortea, Cornel Iacob, Sipos Etelka, Wotsch Iuliu, asistentele Veress Teréz, Szász Hajnal, Szabó Gizella, Ördög Agnes, Joc primele int 1980. In noaptea prin gara au trecut 40 mri de maine, la securi lui veghind ponsabilitate Csotlos Judi t Sute dre elevi din municipiul Sfîntu Gheorghe şi-au petrecut Tinerii din judeţ întimpină Anul nou. Bihari Szilárd — primul născut al anului 1980, revelionul la Liceul industrial textil. Revelionul organizat la restaurantul lugaş din Sfîntu Gheorghe. Telefonistele Karácsony Ilona, Babos Clara şi Ambrus Éva. Mecanicul de Pe platforma Casa de cultură a sindicatelor a găzduit rt