Evenimentul Zilei, iunie 2014 (Anul 23, nr. 7118-7142)

2014-06-11 / nr. 7126

Declarația zilei . Din punct de vedere al imaginii, intrarea PP-DD la guvernare ar fi un dezastru. In plus, nu e nevoie. Deputată PSD, trimisă în judecată Deputata PSD Sonia Maria Drăghici a fost trimisă în judecată pentru conflict de interese. Ea este acuzată că, în perioada septembrie 2009 - decembrie 2012, și-a angajat fiul pe post de expert la cabinetul său parlamentar din Bihor, căruia i-a vizat personal contractul individual de muncă. Potrivit ANI, fiul, Dorin Vladimir Drăghici, a câștigat în perioada respectivă 48.575 de lei, din bugetul Camerei Deputaților. □□□ Românii, online peste cinci ore pe zi Utilizatorii români de internet petrec online, în medie, circa cinci ore și jumătate pe zi. 21% dintre români depășesc chiar și opt ore pe zi, arată un studiu prezentat la conferința „Mediafax Talks about the values of Broadband”. Cele mai populare activități sunt consultarea e-mail-ului, citirea știrilor și căutarea de informații despre diverse produse. 96% dintre români folosesc e-mail-ul, 95% citesc știri pe internet, iar 92% caută informații despre produse. □□□ Actualitate 11.06. Evenimentul zilei, Miercuri, 11 iunie 2014 Șantaj la Curtea Supremă, televiziunile mi-au oferit mulți bani” . Procurorii au explicat că Rarinca strângea date despre familia judecătoarei Livia Stanciu. DNA arată că niciuna din pretinsele datorii pe care le cerea șefei Instanței Supreme nu este probată Ionel Stoica ionel.stoica@evz.ro P reședinta Curții Supreme, judecătoarea Livia Stanciu, a declarat ieri că nu-și explică de ce gălățeanca Mariana Rarinca a încercat să o șantajeze. Ea a povestit că, în urmă cu ani de zile, femeia a fost prezentată soțului său ca fiind o șomeră, necăsătorită, cu doi copii, într-o situație familială grea. Mariana Rarinca a fost angajată contabilă la cabinetul de avocatură al lui Adrian Stanciu. Acesta a decedat în martie 2011. După trei ani, Rarinca i-a cerut judecătoarei suma de 20.000 de euro, bani care ar fi fost dintr-o datorie mai veche a fostului soț, dar fără să aducă dovezi de unde vine datoria. „Nu știu ce anuLivia Stanciu nu știe ce a determintat-o pe Rarinca să o șantajeze pentru o presupusă datorie ce a determinat-o să adopte o poziție de genul acesta, (...) o astfel de atitudine. Organele în drept să verifice inclusiv această situație“, a mai spus Stanciu. SMS-uri agramate Procurorii DNA au publicat, ieri, mai multe SMS-uri trimise de Rarinca cumnatului Liviei Stanciu și în care aceasta amenința că se duce la televiziuni și va face un scandal mediatic. Scandalul a început anul trecut, atunci când Liviu Stanciu candida pentru un nou mandat de președinte al Curții Supreme. „Nu pot sa mai aștept. Nu o sa vă placă dar m am hotărît sa nu mai țin cont decît de mine și de ai mei. Cineva vă avea musafiri neplăcute la usa“. „Sunt în drum spre București nu mai am mila de nimeni, o sa iasă așa de urît încât poate sa și dea demisia am vrut doar banii mei“, erau mesajele trimise de Rarinca. Cumnatul Liviei Stanciu a povestit la DNA că femeia amenința că la poarta ei sunt mai mulți jurnaliști interesanți de amănunte picante și că televiziunile i-au promis bani în schimbul unor infomații despre Livia Stanciu. Surse judiciare au declarat că femeia a pomenit numele televiziunii Antena 3. Potrivit referatului DNA, luase legătura cu un post de televiziune unde voia să transmită informațiile cu care o șantaja pe Livia Stanciu. DNA arată că datoriile pretinse de Rarinca nu pot fi probate. Femeia aștepta aseară verdictul judecătorilor dacă va fi arestată. Livia Stanciu: „Nu am putut tolera atunci, și vă spun clar că nu voi tolera niciodată și îi voi îndemna pe toți care s-ar afla vreodată într-o astfel de situație să nu cedeze șantajelor de genul acestora” TOTO: RAZVAN VĂLCĂNEANTU , PURI ICITATF Abonează-te la Evenimentul zilei și Capital direct de pe tabletă, prin aplicația eChiosc disponibilă acum în AppStore. e Chiosc Scaneaza cu tableta imaginea de mai sus .... 'S Nfc Mii de clienți Omniasig, audiați la Poliție . . Mii de clienți ai Omniasig, beneficiari ai polițelor de asigurare falsificate, vor fi audiați de ofițerii Direcției de Investigare a Fraudelor (DIF) în care sunt cercetați 340 de angajați ai companiei de asigurări, dintre care 47 sunt directori, potrivit unor surse din Poliție, citate de mediafax.ro. în premieră, polițiștii vor primi un „ghid de anchetă”, care va conține un set de întrebări pentru clienții Omniasig. în ciuda numărului mare de clienți citați, perioada audierilor nu va dura mai mult de două săptămâni, afirmă sursele citate. „Discutăm despre antedatarea unor polițe de asigurare a locuințelor, fiind identificate 11.671 de astfel de polițe. Până în această fază a anchetei, prejudiciul a fost stabilit la 400.000 de euro“, a precizat comisarul șef Cătălin Ioniță, șeful DIF. Țânțarii vor fi combătuți până în octombrie Tratamentele împotriva țânțarilor din București vor fi făcute zilnic, de luni până vineri, între orele 21.00 și 01.00, până în luna octombrie, potrivit unui comunicat al Primăriei Capitale. Tehnologiile folosite - ceață rece Ultra Low Volume, ceață caldă și pulverizări vor avea o toxicitate redusă pentru om, animalele de companie și pentru vegetație, promite Primăria. Tratamentele împotriva căpușelor au început în perioada aprilie-mai. Acum ne aflăm în etapa a ll-a: 3 iunie - Parcul Herăstrăul Nou; 4 iunie - Miorița, Cartierul Francez; 10 iunie - Cișmigiu, Sala Palatului; 11 iunie - Tineretului; 12 iunie - Parcul Carol; 13 iunie - Izvoru Unirii; 14 iunie - Herăstrăul Vechi; 15 iunie - Bordei, Floreasca; 16 iunie Parcul Circului.