Evenimentul Zilei, ianuarie 2018 (Anul 27, nr. 8149-8169)

2018-01-15 / nr. 8157

Perez, dispus să renunțe la Ronaldo pentru Neymar Real Madrid are un sezon de coșmar în La Liga, iar după eșecul suferit sâmbătă, pe „Bernabeu”, cu Villareal (0-1), Florentino Perez, președintele madrilen, vrea cu orice preț să-l transfere pe Neymar de la Real. Astfel, Real Madrid este dispusă pentru a da această lovitură de imagine să-i ofere PSG-ului 400 de milioane de euro pentru brazilian, iar în această sumă este inclus și Cristiano Ronaldo. Neymar a fost achiziționat vara trecută de PSG, de la Barcelona, în schimbul a 222 de milioane de euro. „Kaieserul” nu este pregătit încă pentru șefia FRF Gheorghe Hagi a dezvăluit, ieri, în cadrul unei conferințe de presă, că fostul său coleg din „Generația de Aur”, Ionuț Lupescu (foto), nu va mai lua parte la cursa pentru președinția Federației Române de Fotbal programată la data de 18 aprilie). „Lupescu mi-a zis că nu e pregătit să candideze încă. N-are rost să creăm povești. Vorbim de lucruri mari și nu putem să le comentăm”, a anunțat Hagi. Chipciu rămâne la Anderlecht Alexandru Chipciu va mai juca pentru Anderlecht Bruxelles cel puțin până în vară. Clubul belgian a renunțat pentru moment la achiziționarea lui Thomas Foket, de la Gent, jucător care i-ar fi luat românului locul de titular. Mai mult, Chipciu a fost dorit în această iarnă de Bursaspor, însă internaționalul român a refuzat categoric un transfer în Turcia. (Grupaj realizat de Alexandru Toader) SPORT LA TV 16.00-Digi Sport 2-FOTBAL Rezumate Franța 17.00- Digi Sport 2 - FOTBAL Rezumate Spania 22.00- Digi Sport 2-FOTBAL Betis - Leganes Evenimentul zilei, luni, 15 ianuarie 2018 Tenis Sport ! 23 Halep, încrezătoare înainte de Australian Open România, numărul 1 mondial, va debuta mâine în primul turneu de Grand Slam al anului. Pentru celebra competiție de la Melbourne, constănțeanca a anunțat că abia așteaptă să dea totul pe teren. Adversara din runda inaugurală îi va fi o australiancă în vârstă de 17 ani Alexandru Toader toader.alexandru_evzercup.ro ronstanțeanca a ajuns la Melbourne cu o greutate pe umeri. . Va debuta în primul turneu de Grand Slam al anului din postura de principală favorită. „Simo“ s-a deplasat la Antipozi cu moralul ridicat, grație încoronării sale de la începutul anului, când a triumfat la Shenzhen (China), atât la simplu, cât și la dublu. Mâine dimineață, în jurul orei 05.30 (ora României), Simona Halep își va începe aventura într-o nouă ediție a Australian Open. De această dată, în runda inaugurală, românca va înfrunta o jucătoare în vârstă de doar 17 ani, pe australianca Destance Arava (locul 193 WTA/beneficiar al unui wild-card), într-un meci programmat pe „Rod Laver Arena“, cel mai mare stadion din complexul de la Antipozi. „Nu simt presiune, mă simt OK” Cele mai bune performanțe ale românei pe cimentul de la Australian Open au avut loc în 2014 și 2015, atunci când a ajuns până în sferturile de finală. Acum, „Simo“ este relaxată înainte de startul de la Melbourne, și a anunțat că este pregătită să câștige un titlu de Grand Slam. „Vreau să stau în vârf cât mai lung posibil, dar nu fac totul pentru asta. Am încă un țel, să câștig un Grand Slam. Vreau să devin mai bună și să îmi îmbunătățesc părțile mai puțin bune. Nu simt presiune, mă simt OK, pregătită, gata de start. Abia aștept să încep turneul și să dau totul. Am început anul mai bine, sunt mai relaxată, mă bucur mai mult de timpul petrecut pe teren. Uneori încerc să schimb ceva în jocul meu, să-l ajustez, să-l îmbunătățesc“, a declarat Halep, într-o conferință de presă. Tot mâine, Ana Bogdan (104 WTA) se va duela cu jucătoarea franceză Kristina Mladenovici (11 WTA), în al patrulea meci de pe terenul 3, iar Sorana Cîrstea (36 WTA) o va întâlni pe sportiva kazahă Zarina Diyas (60 WTA), după meciul Adrian Mannarino - Matteo Berrettini, programat la ora 02:00. Grand Slam . A apelat la o croitoreasă din China Așa cum a făcut-o și la Shenzhen, Simona Halep va evolua la Australian Open fără sponsor tehnic. După despărțirea de Adidas, constănțeanca va semna, mai mult ca sigur, cu americanii de la Nike, însă după competiția australiană. „La Australian Open, voi purta tot echipamentul roșu, de la Shenzhen. Cum am ajuns să-l port? Am vorbit cu o croitoreasă. L-am comandat. Am trimis o fotografie. E un site în China, iar unul dintre managerii mei m-a ajutat cu asta, iar în 24 de ore am avut echipamentul și totul e perfect. Am fost norocoasă”, a mărturisit Halep. gfarapova i-a dezgustat pe britanici Invitată de organizatorii de la Australian Open să efectueze tragerea la sorți, alături de elvețianul Roger Federer (deținătorul titlului), rusoaica Maria Sharapova (campioană la Melbourne în 2008) a atras un val de critici din partea presei internaționale. „Un interviu rușinos” în urmă cu doi ani, chiar după terminarea turneului de la Melbourne, „Masha“ a fost prinsă dopată, lucru care i-a adus o suspendare de doi ani din circuitul WTA. Recent, un reporter de la Channel 7 a intervievat-o pe tenismenă, dar a fost menajată când a venit vorba despre suspendarea pentru dopaj. Imediat, presa britanică a titrat „A fost un interviu rușinos“. „Interviul a fost universal condamnat de media, mulți fiind dezgustați și de decizia organizatorilor de a face din Sharapova o prezență pe covorul roșu, la tragerea la sorți“/ „Prezența Sharapovei la tragerea la sorți transmite un mesaj greșit pentru cei care sunt la început de drum în tenis“, au tunat jurnaliștii din Regatul Unit. Motivul pentru care Sharapova a fost invitată la ceremonia de deschidere a fost explicat de directorul Australian Open, Craig Tiley: „Am vrut să avem o fostă campioană și am fost foarte fericiți că Sharapova a acceptat invitația noastră. Maria merita această șansă“. (Alexandru Toader)