Flacăra Iaşului, iunie 1972 (Anul 28, nr. 7993-8018)

1972-06-01 / nr. 7993

r ■J 1 T / X ACARA IASULUI •iSS ■■H3r !V U SPUNEREA mm SQMCITA TI - ' " ** *’ * * *’ • ................................******* Omul obştei Dumitra Chirilă este foarte cunosut In cartiere!» Nicolina - Frumoasa. De anl de Vie, iS tot fie mal bine de 14, este deputat In circumscripţia electorala municipală nr. 131. Omul acesta In vîrstă, de mult ieşit la penile, ar fl putut ita liniştit In ogradare, ti-jl vadă de casă, de grădină. N-o face, căci este un om de acţiune. Comuniştii din cartier l-au des şi secretar al organizaţiei de bază. *Bundul om care pune la Inimă Interesele obşte!. Umblă, se zbate pentru a rezolva problemele ce se ivesc In cadrul circumscripţiei. Nu o dată e Intlmpinat greutăţi din partea unor unităţi cărora li s-a adresat pentru asemenea probleme. Dar a Insistat, a bătut pe la uşi pind I i-au deschis, Irr prima din zilele trecute, ne-e vizitat de redacţie. Avea un necaz : Spuneţi şi dv. ce fel de oameni sunt la I.C.M. ! Eu discut cu cetăţenii din apriler că este nevoie să stringent fier vech, el mă Înţeleg, string, şi nu vine nimeni de la I.C.M. să-l ridice. Fumelele au nevoie de metal, de ce să-l ţinem In curţi ? Am auzit că au nişte greutăţi tovarăşi! de la I.C.M. Au avut un timp depozitul închis şi maşinile nu dovedesc acum la care fierul vechi de pe la unităţi. Aşa o fi, dar aşteptăm cam de multişor. Şi, sa vă mai spun ceva : la vecinul meu, în curtea căruia este depozitat fierul vechi, va fi nuntă duminică. B, spuneţi, nu trebuie eliberată curtea pentru nuntaşi ?... In faţa unui asemenea argument, directorul I.C.M. - Informat de no! - e test înţelegător... Sau, cu un alt prilej i - lacas peste două lunide cunoi pe străzile Izvor şi Cetăţuia s-a început Instalarea unui cablu electric subteran, lucrătorii au stricat trotuarele, după ce-au pus cablul au acoperit cu pământ şanţul, dar eu ,uitat“ să refacă trotuarele. Ce treabă-i asta ! Cine-s autori! ! - Or fi de la Şantierul electromanţa) î — »-au întrebat unii. - Am să mă interesez. Dacă se face o treabă, apoi să se facă aşa o® lumea. Şi trtte-aşa, rftnte, Dumitru Chirilă are «sfte «ava de rezolvat Nu poate ste te casă ortcit l-o ruga. N objigă conştiinţa de om, de comunist, şi acţioneze. Gi. MATEI Sesizări, răspunsuri • Vâsli Ionescu, salariat îa Regionala de căi ferate, sesisează Inexistenţa In «tr. 80 Decembrie a anul magazin cu articole de fierărie. — Recrmoseînd Justeţea sesizării, Direcţia comercială se răspunde că, in momentul In care se vor construi spaţii comerciale la parterul viitoarelor blocuri din această zonă, va fi amenajată şi o unitate cu profilul solicitat de cititorul nostru. Deocamdată, un spaţiu adecvat unui magazin cu articole de fierărie nu există pe această stradă. „ In interesanta sa scrisoare, P. Ştefănescu, din Iaşi, str. Stejar, abordează problema orientării cetăţenilor printre noile blocuri. Datorită faptului că lipseşte numerotarea blocurilor, este foarte dificil de găsit o adresă. Literele date blocurilor de către constructori nu ajută nici celor care caută o adresă, nici factorilor poştali. Consecinţele se subînţeleg. — Comitetul executiv al Consiliului popular municipal, in urma sesizării, ne-a răspuns că a dat indicaţii I.G.L.R. ca, pină la 10 iunie a.c„ să-l înainteze tabelul blocurilor care nu au tăbliţe indicatoare, în vederea comandării acestora la o unitate specializată. • .’Am cerut, la bufetul „Aluniş" din str. Gh. Dimitrov, e bere. Era îa discreţie. Casiera de serviciu m-a refuzat, spunînd că berea *» vinde numai împreună cu /mîncarea. Ştiu că este cu desăvirşira interzisă această practică. Atunci de ce tovarăşa de laAluniş" a procedat aşa?" — ne întreabă Ştefan Ciubotariu, salariat la Staţia C.F.R. Iaşi. — Elena Got, casiera de serviciu care a condiţionat vînzarea berei, a fost sancţionată — ne comunică I.A.P. • Corespondentul nostru din Fintînele (comuna Focuri), Gicu Dominte, relatează in scrisoarea ta că doi cetăţeni, C. Gherasim şi F. Păstirnac, doresc să devină vînători sportivi, dar că, deşi au dosarele complete de aproape un an, nu au primit aprobarea. — Iată ce răspunde Comitetul Judeţean de vînătoare şi pescuit ! Stagiul de candidat al cuiva pentru a deveni membru vînător este de un an. In această perioadă, solicitantul este obligat să activeze p Ungă o filială din raza comunei în care domiciliază (Vlădeni sau Șipote) și mimai cu recomandarea filialei se poate prezenta la examinare. Examenele au Ioc de două ori pe an. In acest an, ele sunt programate in lunile iunie și iulie. Solicitanții trebuie să ia legătura cu filiala in care au activat, pentru a li se completa dosarul necesar prezentării la examen. Pentru excursionişti De eltva timp, se observă că la restaurantele „Expres“, „Mioriţa“, „Teiul”, la unitatea Lactobar, bufetul Vama şi la alte unităţi ale alimentaţiei publice se găsesc în permanenţă locuri la mese pentru a servi diverse mîncăruri. Vacarmul consumatorilor de băuturi alcoolice a dispărut. „Ce explicaţie daţi acestui fenonomen ?“ întrebarea am adresat-o tov. Sh. Manoliu, directorul întreprinderii de alimentaţie publică, care ne-a relatat ! „ Modernizarea, specializarea, deschiderea unor noi unităţi de alimentaţie publică ar explica în parte fenomenul ce l-aţi sesizat. Totodată, ţinînd seama de faptul că turismul se dezvoltă, că municipiul Iaşi este vizitat de mari grupuri de excursionişti, mai ales elevi, comitetul oamenilor muncii de la I.A.P. s-a gîndit din timp să creeze acestora condiţii optime pentru servirea unei variate game de mincăruri. Intenţionăm ca la toate unităţile specializate in desfacerea mincărurilor, consumatorii excursionişti să beneficieze din plin de ospitalitatea moldovenească. Numere auto trainice In cadrul Cooperativei meşteşugăreşti „Prestaţiunea" din Iaşi se execută, la cerere, tăbliţe cu numere auto, din mase plastice. Noutatea constă în faptul că asemenea numere se lucrează după o matriţă, la o maşină de injecţie, crescând astfel calitatea acestora , sunt mai aspectuoase, mai trainice (numerele nu se dezlipesc) și cu un preț redus. In noul magazin ed 0.5.L. „Textile-încălțăminte“ din piața Podu-Roş. La muncă patriotică Duminică, numeroşi locuitori din comuna Grozeşti, printre care mulţi utecişti, mobilizaţi de primarul Şt. Mihalache, preşedintele C.A.P., Victor Surdu, şi secretarul comitetului comunal U.T.C., Elena Popa, au participat la o acţiune menită să îmbunătăţească transportul pe raza comunei. Este vorba despre descărcatul din autocamioane a unor cantităţi de piatră pe noul drum Grozeşti— Sălăgeni. C-TIN. IONESCU coresp. O atitudine ieşită din comun După cum ne informează conducerea S.EI.L. Iaşi, in dimineaţa de 19 mai, pe traseul de autobuz 10 barat s-a petrecut un fapt, ieşit din comun : şoferul autobuzului 31.Iso 2406, care n-a vrut să-şi spună numele, transportă circa 20 de salariaţi ai combinatului şi elevi de la Liceul I.C.M. ce doreau să coboare la staţia din faţa Fabricii de mobilă. Ajuns aici, şoferul n-a vrut să oprească. Abia la intersecţia străzilor Bucium şi Socola a oprit pentru citeva secunde, dar n-au reuşit să coboare toţi pasagerii interesaţi. „Şi-a călcat pe inimă" şi a mai oprit pentru alte citeva secunde la pasajul superior Socola. Ciţiva dintre călători au fost nevoiţi să coboare abia la capătul traseului. Comportarea jignitoare a conducătorului acestui autobuz (care a avut şi îndrăzneala să-i legitimeze pe călătorii rămaşi pină la capătul traseului) trebuie sancţionată cu asprime de conducerea I.T.I. Aşteptăm măsurile. R. C. Cine se îngrijeşte de locurile de joacă pentru copii ? Problema locurilor de joacă pentru copiii din municipiul Iaşi a fost viu dezbătută. In ziarul nostru, în toate întîlnirile cetăţenilor cu deputaţii, în adunările asociaţiilor de locatari, prin scrisori şi memorii se făceau numeroase propuneri pentru amenajarea de locuri de joacă pentru copii. Manifestînd receptivitate, edilii municipiului, in urma unor studii întreprinse, au reuşit, în bună măsură, să îndeplinească dorinţa părinţilor. Au fost amenajate, pină in prezent, peste 70 de locuri de joacă pentru copii, iar altele sunt în curs de execuţie. Cum sunt însă ele păstrate şi îngrijite ? Vizitind locurile de joacă din : cartierul Codrescu (împuternicit, N. Pruteanu), punctul termic nr 14 — D. Cantemir (împuternicit, A. Alexandrescu), cartierul Aurora (preşedintele I. Soroceanu), blocurile VI, V 2, Tătăraşi (preşedinte E. Calenciuc) am remarcat spiritul de buni gospodari şi simţul de răspundere faţă de bunurile obşteşti. Nu acelaşi lucru se poate spune şi despre asociaţiile de locatari nr. 2 Ifuţora (preşedinte, M. Pislă, împuternicit, M. Nicolau),- punctul termic nr. 20 Tătăraşi (preşedinte, C. Dinculescu, împuternicit I. Anton), Nicolina (preşedinte, H. Ulianov, împuternicit, A. Stancu), microraionul I Tătăraşi (preşedinte, T. Spinu, împuternicit, I. Vasilache), D. Cantemir (preşedinte, Şt. Cocrea, împuternicit, D. Comarciuc,) etc. Datorită slabei organizări a activităţii comitetelor asociaţiilor, precum şi lipsei de responsabilitate manifestată faţă de avutul obştesc, locurile de joacă pentru copii se află intr-o stare necorespunzătoare. La cele 17 locuri vizitate nu am găsit unul să nu aibă* cel puţin • 3—4 instalaţii _ defecte. In(myo situaţie jalnică se prezintă locurile d« Joacă pentru copii din imediata apro- unităţii de fabricaţie a Intrepria-..............es&siâas Si - «fii* «fane a unităţii de îabr. dintre blocurile Păcurari, de a căror păstrare şi îngrijire răspund asociaţiile de locatori nr 4 Ţuţora (împuternicit, Gh. Lupu), Păcurari (împuternicit, D. Negruş). La blocurile Păcurari, în spaţiile destinate locurilor de joacă pentru cei mici, bălăriile, spinii, pietrele, gunoiul sunt predominante, în timp ce instalaţiile sînt complet distruse. — De ce s-a ajuns la asemenea nepermise stări de lucruri ? — I-am întrebat pe preşedinţii asociaţiilor de locatari Şt. Codrea, Marin Pislă şi împuterniciţii D. Comarciuc, M. Nicolau. — Cu ce sintem noi de vină atîta timp cît aceste locuri de joacă nu ne-au fost predate de către serviciul de gospodărie Raidul nostru comunală și locativă al Consiliuluipopular municipal ? Tovarășii de la Consiliul popular municipal nici n-au binevoit să se consulte cu noi atunci cînd au hotărit stabilirea amplasamentelor. Din această cauză unele dintre ele sunt cit se poate de prost amplasate. La serviciul de gospodărie comunală şi locativă am fost informaţi că toate locurile ele joacă sunt predate cu proces-verbale asociaţiilor de locatari. Pe cine să credem ? Dorind ca şi copiii lor să aibă unde să se destindă, locatarii blocurilor J-4 si II-1 din microraionul III Tătăraşi au amenajat cu forţe proprii un loc de joacă. Spre surprinderea lor insă, la cîteva săptămini de la amenajare, au observat că strînciobul şi balansoarul au dispărut. Din investigaţiile făcute, au aflat că instalaţiile au fost distruse şi aruncate în lacul Ciric din iniţiativa lui Jean Guriol, ai la aelaşi foiPA se e motivul că amplasamentul nu este stabilit de Consiliul popular municipal. Oricare ar fi situaţia, aceasta nu înseamnă altceva de- cit neomenie. Asemenea lucruri nu le pot face decit oameni fără suflet, care nu-şi mai amintesc că au fost şi ei, cîndva, copii. Organele în drept trebuie să-l determine pe Ioan Gurici la plata despăgubirilor impuse de distrugerea bunurilor respective. Nu-i mai puţin adevărat că instalaţiile destinate locurilor ele joacă sunt distruse in bună parte de înşişi părinţii copiilor şi de persoanele adulte care-i însoţesc pe cei mici, deoarece se urcă în instalaţii şi ei alături de copii. Nu mai vorbim de cheflii, care vin în timpul nopţii, şi deteriorează aparatele. Este drept că unele instalaţii sunt executate din materiale necorespunzâtoare. Vina în această direcţie revine serviciului de gospodărie comunală şi locativă al Consiliului popular municipal, care nu a urmărit îndeaproape calitatea acestora şi felul în care au fost executate şi montate instalaţiile. Dar, de aici pină la distrugerea lor este o mare diferenţă. A demonta şuruburile, a sfărîma scândurile de la scaunele scrînciobelor, caruselelor, balansoarelor etc. nu pot fi calificate decit acte de vandalism. De aceea, este necesar ca organele de miliţie, paznicii de noapte să facă vizite şi pe la aceste locuri, sa depisteze astfel de elemente şi să le sancţioneze sever. Concomitent, o contribuţie deosebită trebuie să şi-o aducă părinţii copiilor, toţi locatarii. Nu trebuie să fim pasivi atunci cînd observăm astfel de neajunsuri. ,Un aport deosebit, la păstrarea şi întreţinerea acestor bunuri l-ar putea avea pensionarii. In acest sens, asociaţiile de locatari trebuie sâ desfăşoare o susţinută muncă de lămurire In rindul lor, angrenîtdu-i în diverse treburi obşteşti. Este in interesul întregii colectivităţi. ISA® FOTBAL, DIV. A Steaua-Politehnica 1-1 (1*0) Stein telefon ă* I« trimisul nostru teaim « prezentat ieri o formați« 8* zile mari, căreia teoriii# ulmi» din eee* ae înseamnă fotbal de clasă siu-î este străin I Haidu — Sătmărianu, Smarandache, Gingariu, Cristache, Naom (min. 78 Dunaitrlu), Vigu, Pantea, Tătaru, Iardănescu, Năstasa (min. 48 Ştefănescu). De partea cealaltă a liniei care marchează jumătatea terenului Politehnica a oferit un „11" şi mai împuţinat în personalităţi prin suspendarea lui Moldoveanu şi accidentarea lui Stoicescu, adică pe Pop — Greerosu, Romila I, Alecu, Pali Romila O, Simionaş, Inez»,Superman, Lupulescu, Moldovan (Dănila min. 38). Aşadar, toată lumea se aştepta,, dată fiind disproporţia dintre forţele care se Înfruntau, ca Steaua să-şi zdrobească adversara sub povara golurilor, mai ales că în min. 8 Iordănescu a şi deschis scorul. Au urmat citeva minute cînd ieşenii, timoraţi de golul primit atît de uşor, intraseră în totală derută. Dar ei şi-au revenit apoi şi au jucat cu din ce în ce mai multă ambiţie. Nu credem, cum ar fi poate alţii tentaţi să judece uşor, că fotbaliştii bucureşteni şi-au subestimat adversarii. Adevărul este că pentru toate punctele forte ale gazdelor, ieşenii au avut aproape mereu ceva care le anula, le contracara. Aşa se explică de altfel şi faptul că înaintaşii Stelei, deşi în poziţii bune de şut, n-au mai putut înscrie nici un alt gol pînă la finele meciului. Politehnica are meritul de a fi trecut destul de uşor şi peste handicapul creat, de importantele indisponibilităţi din formaţie şi peste faptul că a fost condusă chiar din primele minute. Componenţii ei au evoluat, mai ales în repriza secundă, lucid și inteligent, arătînd că nu constituie, chiar in alcătuirea actuală, o echipă de „B“. Păcat că n-au atacat cu mai mult curaj deoarece la fiecare șarjă de-a lor au creat momente de real pericol la poarta lui Haidu. De pildă, în min. 46, la o pătrundere în adincimă a lui Romila II, Cuperman a şutat pe jos, foarte puţin pe lingă poartă, iar în min 7r au obţinut egalarea, prin Lupulescu după o frumoasă combinaţie cu Cuperman. In continuare, căutînd exagerat rezolvări poziţionale, bucureştenii nu reuşesc să se impună in faţa vitalităţii ieşenilor al căror angajament mai bărbătesc, mai realist, le va permite să păstreze pînă la fluierul final al arbitrului C. Ghiţă (Braşov), care a condus bine, rezultatul stabilit în min. 711—I. Gh. VASILIU Celelalte rezultate: Grişul Oradea — Dinamo Bucureşti 3—3 (1—1). Au marcat pentru gazde Tamaş, Colnic, Agut şi respectiv Dinu, Fl Dura Itrescu şi Nunvreiller ; Jiul Petroşani— Rapid Bucureşti 0—1 (0—1). Unicul punct a fost marcat de Neagu : U.T. Arad — Universitatea Cluj 1—0 (0—0). A marcat Both In minutul 71 ; C.F.R. Cluj — S.C. Bacău 1—0 (0—0). Unicul punct a fost realizat de Soc in minutul 48 . A.R.A. Tg. Mureş — Steagul roşu Braşov 3—1 (1—0). Punctele mureşenilor au fost înscrise de Lucaciu II, Bollony, Hajnal. Pentru stegari a marcat Dragoi , Universitatea Craiova — Petrolul Ploiești 3—0 (2—0). Cele trei puncte au fost realizate de Marcu, Neagu și Oblemănco din 11 m. Farul — F.C. Argeș 0—0. Hotărîri ale Biroului F.R. Fotbal Biroul F. R. Fotbal a analizat modul de pregătire şi comportarea echipei de fotbal a României in meciul cu Danemarca şi a luat următoarele hotărîri : — Sancţionarea cu interdicţie de a mai face parte din vreun lot reprezentativ, în tot cursul anului 1972, a jucătorilor care au evoluat în partida de la Bucureşti cu Danemarca (mai puţin jucătorii proveniţi de la lotul reprezentativ A Dumitru, Neagu şi Demide), precum şi a selecţionabililor Olimpici Vigu şi Pantea, care au manifesat acte de indisciplină in timpul pregătirilor . — Eliberarea din funcţia de antrenor de lot reprezentativ a antrenorului Gh. Ola. — Renunţarea la serviciile antrenorului Gh. Constantin. — încetarea activităţii lotului olimpic român în forma lui actuală. (Agerpres) Pe scurt Pentru finalele campionatului republican de box — seniori, care vor avea loc în cursul Acestei luni în Capitală, pe lingă Ion Agapi s-a mai calificat și publistul Ion Nicolau (categ. 51 kg.), tot de la Nicolina, care, evoluînd lazona" de la Pitești, l-a învins în finală pe Costel Nedea (Constructorul București). * MADRID 31 (Agerpres). — Echipa spaniolă de fotbal C.F. Barcelona a ciştigat turneul internaţional de la Coruna, în finală, fotbaliştii spanioli, au întrecut cu scorul de 2—0 (0—0) echipa olandeză Ado Haga. Iniţiativa (urmare din pag 1) angajamentele la tone kilometrice au fost depăşite cu peste 1,1 milioane tone, la călători/km cu 1,6 milioane călători, la economii la preţul de cost cu peste 50.000 de lei, la beneficii cu aproape 100.000 de lei. Depăşiri importante ale angajamentelor asumate in întrecere , obţinut şi la economiile de benzină — cu peste 18.000 litri. Limbajul lapidar al cifrelor atestă cu prisosinţă că iniţiatorii întrecerii pe ţară in ramura transporturilor auto sunt hotăriţi să întîmpine Conferinţa Naţională a partidului şi cea de-a XXV-a aniversare a Republicii cu succese de prestigiu în activitatea ce o desfăşoară. — Fiecare dintre noi — ne spunea directorul acestei întreprinderi — se străduieşte să-şi aducă o contribuţie la amplificarea rezultatelor noastre de pină acum Sîntem hotiriţi şi avem toate condiţiile ca sâ întâmpinăm cele două mari evenimente din viaţa partidului şi al‘ţării cu depăşiri şi mai mari ale angajamentelor. Ne-a cucerit şi sîntem stăpîniţi cu toţii de dorinţa fermă a realizării, înainta detesmea.s slsaaluige IS22. C.E.T. laşi angajează: operatori instalaţii turbine operatori instalaţii cazane electricieni centrale şi staţii electricieni A.M.C. electricieni P.R.A.M. lăcătuşi montatori agregate energetice pentru reparaţii Complexul de creştere şi îngrăşare a mieilor Movnleni, judeţul Iaşi, angajează: — tehnician agronom (şef de fermă) — economist fermă tehnician veterinar Angajarea se face conform H.C.M. 914/1968 şi Legii nr. 12/1971. Şcoala profesională de pe lingă Uzina metalurgică Iaşi recrutează candidaţi pentru examenul de admitere, care va avea loc in ziua de 4 iulie (vizita medicală). Se primesc absolvenţi a 10 sau 8 clase pentru următoarele meserii — laminatori ţevi şi profile (candidaţii să aibă 16 ani împliniţi) ■» — lăcătuşi industrie siderurgică — strungari — frezori — sudori — sculeri. Pentru toate meseriile nu se va depăşi vârsta dft 18 ani împliniţi in anul 1972. Actele necesare — certificat de naştere — original ~1 copie ; — adeverinţă de promovare a clasei a X-a sau a VITUa — fişa medicală ; — buletin de analiza singelui şi rezultatul examenului radiologie. Elevilor reuşiţi la examen li se asigură o bursă lunară de aproximativ 500 leu ORGANIZAŢIA COOPERAŢIEI MEŞTEŞUGĂREŞTI DE APROVIZIONARE ŞI DESFACERE IAŞI angajează de urgenţă prin concurs GESTIONARI Condiţiile de angajare şi salarizare, conform Legii nr. 12/1971 şi Hotărîrii nr. 5/1971 U.C.E.C.O.M. Relaţii suplimentare la serviciul personal, telefon 16150, str. Ştefan cel Mare nr. 12 Iaşi. întreprinderea pentru livrarea produselor petroliere Iaşi, str. Zugravi nr. 24, angajează imediat: iulie. Solicitanţii trebuie să posede avizul Inspectoratului de miliţie Iaşi. Salarizarea, conform H.C.M. nr. 914/1968, mrn. maistru, preparator biscuiţi angajează prin conturt COMPLEXUL, INDUSTRIAL DE MOHORIT ŞI PANIFICAŢIE IAŞI? Concursul se va ţine la sediul C.LM.P. in ziua de 2 iunie 1972, ora 10. Angajarea se face conform H.G.M 914/ 1968 şi Legii nr. 12/ 1971. Întreprinderea judeţeană pentru desfacerea combustibililor solizi şi materialelor de construcţii Iaşi aduce la cunoştinţa populaţiei că biroul de comenzi pentru achitarea anticipată a combustibililor solizi i lemne de foc şi cărbuni şi programarea expedierii acestora la domiciliu s-a mutat din Piaţa Unirii in strada Ştefan cel Mare nr. 67, colţ cu strada CostacheNegri, Biroul de comenzi funcţionează zilnic între orele 10—18 cu excepţia zilei de sîmbătă, cînd orarul este între orele 10—16- Mica publicitate Vînzări — cumpărări • Vînd „Moskvici 408“, stare foarte bună. Telefon 11873, după ora 20. • Vînd motocicletă M.Z. 125 cm, perfectă stare. Strada Vasile Lupu 130, bloc A 2, tronson 2, etaj 9, apart. 8. • Vina casă și teren, Strada Tutunari nr. 32 lași. • Vînd urgent .Wartburg 3H“ și televizor ..Rubin 102“.Telefon 13154 • Vînd casă, trei camere, bucătărie, curte, libere imediat. Strada Bădărău 17 B. • Vînd butelie aragaz, casă central, 4 camere, bucătărie, haie, dependințe, teren — libere,nedemolabilă — autorizație vinzare. Telefon 11323. Schimburi de locuințe • Ofer apartament două camere bloc Copou pentru apartament trei camere. Telefon 40964, după ora 16. • Ofer în Bucureşti trei camere şi dependinţe pentru garsonieră Iaşi. Relaţii aleea Decebal 10, bloc X 8, apart. 20, etaj Iaşi, după ora 16. Închirieri te închiriez temperasolaneră mobilaţi la bloc. Informaţii telefon 14498, orele 9—14. Oferte de serviciu • Caut persoană îngrijire doi copii. Primăverii 13, scara A, etajul II, apart. 9, orele 17—20. Pierderi • Pierdut legitimaţia eliberată de I T I, pe numele Buduroi Vasile, o declar nulă. • Pierdut carnet student pe numele Anton Mihai. Il declar nul. • Pierdut legitimaţia eliberată de Spitalul de pediatrie pe numele Bărbulescu Teodora. O declar nulă. • Pierdut carnet student pe numele Vasilaş Dan. Il declar nul. • Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de antibiotice pe numele Iordache Gigel. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Spitalul de pediatrie pe numele Simon Olga. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de O.C.R. „AlimCroara“ pe numele Mavriş Maria. O declar nulă. « Pierdut, legitimaţia eliberată de C.I.M.P. pe numele Anuşca Vasile. O declar nulă • Pierdut, legitimaţia eliberată de U.R A. Iaşi pe numele Bălan Ioan O declar nulă • Pierdut legitimaţia eliberată de LT.L pe numele Arghir Dorina. O declar nulă. • Pierdut carnet student pe numele Tiţa Minodora. Ii declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Molcuţ Teodor. II declar nul. « Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea „Victoria” pe numele Stan Dumitru. O declar nulă. » Pierdut carnet student pe numele Răileanu Elisabeta. II declar nu. • Pierdut foi de parcurs pe numele Deloiu Dumitru, stradela Moara de Vint 8. Aducătorului recompensă. Diverse • Familia Aurel Pivniceru mulţumeşte doctorului Constantin Dolinescu şi colectivului clinicii I chirurgicale pentru intervenţia şi îngrijirile acordate. • Cu ocazia pensionării tovarăşului BILATOI VASILE, după aproape 40 de ani de activitate în întreprinderea „Textila“ — Iaşi, familia, prietenii, colegii îi transmit felicitări şi-l urează sănătate şi fericire. • Pavel soţ, Lucian fiu, şi familiile Terdiman şi Solomon mulţumesc din inimă colegilor soţiei şi tuturor celor care au participat la durerea nemărginită suferită prin pierderea iubitei şi nepreţuitei lor. Ing. PANICA TERDIMAN în virată de 24 ani