Flacăra Iaşului, mai 2007 (Anul 8, nr. 2000-2025)

2007-05-31 / nr. 2025

12 Joi 51 mai 2007 O nouă gală “Local Kombat” la Iaşi Ciobanu se va duela cu un campion mondial! • evenimentul va avea loc pe data de 15 iunie, la Sala Polivalentă • pe afişul galei supt meciuri-revanşă de mare clasă, în frunte cu disputa Sora Vondracek • biletele vor costa 30 RON (tribune) şi 100 RON (zona VIP) şi vor fi puse în vânzare la Iulius Mall şi prin internet încă de săptămâna viitoare între ieşenii iubitori de sporturi de luptă şi promotorii galelor de gen, din circuitul “Local Kombat”, pare să fi apărut deja o strânsă legătură afectivă, în sensul că primii cer astfel de evenimente, iar Edi Irimia le vine imediat în întâmpinare. Aşa s-a născut ideea organizării unei a 3-a gale la Iaşi, pentru al cărei succes cunoscutul promotor amintit bagă mâna în foc, date fiind numele de pe afiş. “Ne-am gândit să revenim în capitala Moldovei, nu atât pentru că predecentele două gale au umplut Sala Polivalentă, ci şi pentru faptul că Iaşul a însemnat, prin clubul Scorpions, condus de Mihai Constantin, un nesecat izvor de talente pentru sporturile de luptă. De exemplu, Cătălin Moroşanu este un produs 100% al galelor Local Kombat şi, la debutul său în K1, a reuşit să facă mai mult decât credeam noi toţi, să-i reziste unuia dintre primii opt luptători ai lumii, Stefan Leko”, şi-a argumentat Eduard Irimia alegerea Iaşului pentru organizarea unei noi gale, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă desfăşurate la Pizzeria “Golfo di Napoli”. Evenimentul programat pentru data de 15 iunie (ora 23:00, în direct la ProTV) va avea pe afiş nume sonore, precum Ciprian Sora, Peter Vondracek sau ieşenii Cătălin Moroşanu şi Sebastian Ciobanu. O ştire de ultimă oră anunţă prezenţa la Iaşi şi a unui campion mondial en-titre, francezul Samir Dourit, care se va, duela chiar cu ieşeanul Sebastian Ciobanu. Acest meci va fi “main-event”-ul galei, Ciobanu având ocazia să câştige şi o centură inter-continentală, după ce, recent, a mai cucerit una... continentală, învingându-l pe campionul european, elveţianul Stefan Baumann. Disputa Ciobanu - Dourit a “retrogradat”, în poziţia secundă pe afiş, meciul-revanşă dintre Ciprian Sora şi Petre Vondracek (Cehia), considerat iniţial ca “main-event” al galei. Sora se pregăteşte în prezent în Olanda, după cum ne-a informat managerul Gabi Cazan, singurul său gând fiind să-l învingă pe puternicul ceh, de care a fost întrecut la Sibiu. Tot meciuri-revanşă vor fi şi cele dintre Nicu Dascălu şi Alexandru Nedelcu şi, respectiv, Florin Vintilă (Portugalia) - Andrei Bara, dispute care se anunţă a fi extrem de spectaculoase. Spectacolul va fi, însă, asigurat de ieşeanul Cătălin Moroşanu, supranumit “Moartea din Carpaţi”, care a pregătit un moment “tare” pentru partida cu puternicul sportiv din Belarus, Iuri Podgarski (115 kg.). în fine, se caută încă un adversar pentru “pittbull”-ul Ionuţ Atodiresei, precum şi pentru “piticul” ieşean Vasile Popovici (2,11 metri; 140 kg), care va lupta în deschiderea galei. Biletele pentru evenimentul de pe 15 iunie vor costa 30 RON (tribune) şi 100 RON (zona VIP) şi vor fi puse în vânzare încă de săptămâna viitoare la Iulius Mail, Sala Polivalentă şi pe internet. Ca un amănunt de culoare, la conferinţa de presă au participat şi trei dintre fetele ce vor prezenta modele meciurilor şi vă asigurăm că spectacolul nu va fi doar în ring... George MIREA ’’Gazzetta dello Sport” a hotărât: Mutu, cel mai bun jucător al sezonului în Italia Prestigiosul cotidian italian Gazzetta dello Sport a anunţat, ieri, că atacantul echipei AC Fiorentina, Adrian Mutu, a fost desemnat cel mai bun jucător al sezonului în campionatul Italiei, în urma notelor primite din partea redactorilor publicaţiei. Mutu a încheiat sezonul cu o medie a notelor de 6,58, devansându-l pe mijlocaşul sârb al formaţiei Internazionale Milano, Dejan Stankovici, care a avut o medie de 6,55. Echipa ideală a campionatului Italiei după notele primite în Gazzetta dello Sport este următoarea: Frey (AC Fiorentina) - Panucci (AS Roma), Materazzi (Intemazionale Milano), J.Zanetti (Intemazionale Milano) - Stankovici (Intemazionale Milano), Totti (AS Roma), Cambiasso (Intemazionale Milano), Mancini (AS Roma) - Ibrahimovici (Intemazionale Milano), Toni (AC Fiorentina), Mutu (AC Fiorentina). Site-ul fiorentina.it a anunţat că Mutu ocupă poziţia a treia în topul celor mai folosiţi jucători de la Fiorentina, cu 2.820 de minute jucate în acest sezon. Internaţionalul român este devansat de portarul francez Sebastien Frey (3.420 de minute) şi de fundaşul Manuel Pasqual (3.041 de minute). De asemenea, Mutu ocupă locul trei în topul eficacităţii la Fiorentina, cu o medie de un gol la 176 de minute, fiind devansat de Luca Toni (un gol la 145 de minute) şi de Gianpaolo Pazzini (un gol la 155 de minute). Laurenţiu Roşu va 99 avea un nou antrenor Recreativo Huelva, echipa spaniolă de fotbal la care evoluează internaţionalul român Laurenţiu Roşu, se va despărţi la finalul acestui sezon de antrenorul Marcelino, în vârstă de 41 de ani, Marcelino a readus-o anul trecut pe Recreativo în Primera Division, reuşind să o menţină pe prima scenă a fotbalului spaniol, deşi mulţi o vedeau drept o candidată sigură la retrogradare. Cu două etape înainte de încheierea sezonului, Recreativo Huleva ocupă locul 9 în clasament, cu 50 de puncte. Modestul club din Andaluzia a mai promovat, anterior, de două ori în prima divizie, retrogradând însă de fiecare dată în anul următor. “Totul în viaţă are un început şi un sfârşit, iar acesta e momentul ca eu să mă despart de Recre”, a declarat Marcelino, în cursul unei conferinţe de presă, dezminţind totodată infonnaţiile că s-ar afla în tratative cu o altă fonnaţie. Ziarele iberice au anunţat că tehnicianul ar fi purtat negocieri cu Getafe, Betis Sevilla şi Athletic Bilbao. Inter oferă doi jucători și o sumă de bani pentru Chivu Campioana Italiei, Inter Milano, oferă doi jucători echipei de fotbal AS Roma, în schimbul căpitanului reprezentativei României, Cristian Chivu, informează presa italiană. Potrivit cotidianului II Romanista, gruparea “nerrazzura” este dispusă să-i cedeze Romei pe mijlocaşul chilian David Pizarro şi pe fundaşul argentinian Walter Samuel, precum şi o anumită sumă de bani, “nu foarte mare”, pentru aşi asigura serviciile fundaşului român. De asemenea, Inter este interesată şi de un alt jucător al Romei, Alessandro Mancini, în schimbul căruia l-a putea oferi pe Fabio Grosso şi 10 milioane de euro, adaugă sursa citată. în acest “maxi-schimb” ar putea fi inclus, de asemenea, atacantul David Suazo, de la Cagliari, pe care Roma îl are în vizor, iar Inter l-ar putea pune la dispoziţia echipei din capitala Italiei, pentru a-l obţine pe Chivu, scrie Il Romanista, adăugând că toate aceste mişcări de jucători s-ar putea realiza săptămâna viitoare. Căpitanul naţionalei rămâne la Roma Internaţionalul român Cristian Chivu va rămâne la AS Roma şi în sezonul următor, după spusele agentului său, Andrea Pretti. Impresarul lui Cristian Chivu, Andrea Pretti, a dezminţit, într-o intervenţie telefonică la un post de radio, că internaţionalul român se va transfera la Juventus sau Internazionale în această vară. Pretti îi atacă pe ziariştii din Italia care au umplut numeroase pagini scriind despre transferul lui, Chivu la “Bătrâna Doamnă”. “Ar trebui să fie mai multă seriozitate. Am citit pagini întregi despre o presupusă înţelegere cu Juventus, care, de fapt, nici nu există. Jucătorul vrea să rămână la Roma şi situaţia este mult mai calmă decât pare”, a opinat Andrea Pretti. Pretti a specificat că jucătorul român nu s-a întâlnit cu oficialii lui AS Roma pentru a negocia contractul, dar spune că mai este mult timp încă. “Mai e destul timp pentru a avea o întâlnire cu Roma, pentru a negocia contractul lui Chivu, şi cu siguranţă nu e nevoie să punem acest lucru pe primul loc în agendă încă”, a adăugat Pretti. Cyril Thereau este prea scump pentru FC Bruges Gruparea FC Bruges a renunţat la achiziţionarea atacantului francez al echipei Steaua Bucureşti, Cyril Thereau, deoarece este prea scump, informează site-ul “belgiumsoccer.be”. “FC Bruges renunţă la Thereau. Atacantul Stelei vrea să plece din România, dar, conform managerului sportiv Luc Devroe, acesta e prea scump, iar clubul caută acum alte alternative”, a spus Devroe. Când a aflat de interesul echipei FC Bruges, care era dispusă să achite 1,5 milioane de euro pentru Thereau, Becali a spus: “Să vină cu banii”. Apoi, a anunţat că atacantul francez are valoare şi este jucător de bază la Steaua, într-o declaraţie de presă ulterioară. Becali a anunţat că Thereau este cel care vrea să plece, iar jucătorul a confirmat acest lucru la plecarea în vacanţă, spunând că nu s-a adaptat. “Thereau? De ce să-l vând cu 1,5 milioane dacă l- aș cumpăra eu cu 2-3? Dacă nu o să poată să dea trei milioane de euro cineva pe el, trebuie să dea 2,5 milioane”, a spus Becali. SPORT Gallovits şi Olaru, în turul doi la Roland Garros Românca Edina Gallovits s-a calificat în turul al doilea de la Roland Garros, profitând de abandonul rusoaicei Vasilisa Bardina. Chiar dacă victoria a venit în urma unui abandon, nimic nu o putea opri pe româncă în vârstă de 22 de ani să câştige meciul, ea conducând cu 6-0, 4-0 în momentul abandonului. în turul următor, Edina va avea un adversar foarte dificil, israelianca Shahar Peer, aceasta trecând de Kaia Kanepi pentru a accede în anul doi. Tot ieri, Raluca Olaru a trecut, cu scorul de 6-4, 6-1, de ucraineanca Julia Vakulenko (cap de serie numărul 30), în turul II, Olaru o va întâlni pe Tatiana Poutchek, din Belarus. Șase jucători de pe tabloul masculin au abandonat la Roland Garros, deşi primul tur încă nu s-a încheiat, ceea ce reprezintă un record de la începutul erei Open, în 1968. Precedentul record era de patru abandonuri în primul tur şi fusese stabilit la ediţiile din 1978 şi 1994. James Blake, Andy Roddick şi Nadia Petrova sunt principalele nume care au părăsit competiţia încă din primul tur. Ronaldinho, suspendat o etapă Ronaldinho, jucătorul lui FC Barcelona, a primit o suspendare de o etapă în Primera Division, în ciuda apelului făcut de griparea catalană. Barcelona a făcut apel marţi la această decizie, dar jucătorul brazilian a rămas cu o suspendare de o etapă şi nu va putea evolua peste două săptămâni împotriva rivalilor de la Espanyol Barcelona. După ce a marcat în minutul doi, Ronaldinho a fost eliminat de arbitrul Perez Burrull, cu cinci minute înainte de pauză, pentru că, după ce a fost faultat de David Belenguer, aflat la pământ, l-a lovit pe acesta. O suspendare de două etape ar fi încheiat sezonul pentru Ronaldinho, dar acesta va putea evolua în ultima etapă, împotriva retrogradatei Gimanistic Tarragona. Figo a rupt înţelegerea cu Al-Ittihad Fostul internaţional portughez Luis Figo este foarte aproape de a rămâne la campiona Italiei, Internazionale Milano, după ce în iarnă anunţase că în vară va semna pentru clubul Al-Ittihad. Câştigarea titlului de campion cu Inter se pare că a cântărit decisiv în decizia lui Figo de a mai rămâne cel puţin un sezon pe San Siro alături de nerazzuri, mijlocaşul lusitan arătând cu degetul către conducerea clubului "din Orientul Mijlociu. “în urma precontractului semnat pe 4 ianurie, Al-Ittihad nu şi-a respectat anumite obligaţii către mine şi astfel documentele semnate atunci devin nule”, a anunţat Luis Figo, care este decis să trimită la FIFA un memoriu pentru a se elibera de orice obligație față de clubul arab. A .