Flacăra Iaşului, septembrie 2007 (Anul 8, nr. 2104-2128)

2007-09-01 / nr. 2104

L Pagina 50 BANI ANUL VII, nr. 2104 12 PAGINI, SAMBATA 1 SEPTEMBRIE 2007 ISSN1584 - 5664 E.On a tras heblul la CET Apă caldă doar 15 zile • E.ON Gaz a sistat ieri furnizarea gazului către centrala Electrică de Termoficare • pe lângă cele 1000 de scări debranșate de la apă caldă alte câteva sute vor rămâne fără apă caldă • asta pentru că CET lucrează acum în regim de avarie doar cu rezervele de păcură care ajung doar pentru 15 zile • primarul Gheorghe Nichita ia convocat pe toţi cei care sunt responsabili de criză pentru a găsi o soluţie • acesta a declarat că încearcă un compromis cu patronii germani ai E.ON Gaz pentru un nou răgaz joi dat CET-ului Licitaţia de la Fortus ar putea fi amânată Federica Fontana, goală între goluri Federica Fontana s-a născut la Monza şi a demonstrat încă din adolescenţă vizibile înclinaţii spre lumea modei. De altfel, la vârsta de 18 ani, italianca a urcat pe podium la două competiţii importante ale frumuseţii: “Miss Buona Domenica” şi “Bellissima”. în 1995, Fontana a intrat în lumea televiziunii, apărând cu succes în emisiunea “La sai Fultima”. Apoi, voluptoasa italiancă a cucerit publicul pasionat de “calcio”, prezentând producţii de gen, ca “UfFiciale del Milan”. Pagina ’’Vinovaţii fără vină”, aruncaţi în spatele gratiilor Şacalii se lupta pentru os Chiar dacă mulţi dintre aleşii locali nu mai au de mult timp dinţii necesari pentru a mai roade un os, aceştia se tăvălesc laolaltă cu hienele mai tinere, pentru a-i prinde. Aleşii locali au ales să folosească cetăţenii Iaşului drept care de tun pentru câştigarea propriilor războaie aflate în acest moment în prag pre-electoral. Acum, în prag de an electoral, fiecare încearcă să se zgârie şi să-şi contabilizeze anemicele interpelări, proiecte de hotărâri iniţiate şi...foarte puţine realizări. Pagina„ Trotuare entru esedei pentru fermier” până în 2008 Până în data de 29 august, aproximativ 18 comune ieşene din cele peste 30 de comune care au depus cereri pentru ajutorare au primit o parte din furajele de care aveau nevoie pentru ca animalele să supravieţuiască secetei din acest an. ABONEAZA-TE LA FLACĂRA CU DOAR ... RON 28 °C AZI: 1 EURO = 3,2719 lei ... 1 USD = 2,3934 lei ... 1 AUR = 51,4192 lei CUTIA CU ... Tubişor Marlian s-a ofticat pre el are când ne cocoţam pre crăcile den copacii den faţa Palatului cel mai Roznovan den târg, ne-a picat sumpt geană o faţă de mort politico-academic care se umbla pre la uşile Premăriei. Dum pe ce am reglat luneţile mai bine am văzut că era vorba despre un cleient mai nou de-al nostru, den cambudza cu pedemuişti, un analfabet academic pe nume Tybi Marlian, consilier local şi economuist de renume în Kongo şi Trinidad Tobago. Şi cum îl filam aşa de la depărtare am văzut că Tybişor era foarte agitat pre motiv de presă răutăcioasă carele l-a luat la unşpe metri cu visurile sale paranoice de fost viitor primar. Şi mergea Tybişor agale, cu un zear la sumpt braţi (care zear se sufocase deja de la atâta transfiraţie - n.b.), şi bombănea singurel de mama focului şi înjura ca un birjar (academic, ce-i drept - n.b.). Acuma, noi nu vrem să fin răutăcioase, dară cu faţa aia de mort de vară nice postul de instalator la Ciurea nu- l prinde. Iară, la jjpdemuişti cărţile se egzistă deja, Tybişor al nostru nefiind decât un fraier băgat la înaintare de ochii lumii. Cantindatul la premărie se antrenează pre margini şi e acelaşi erou den 2004. Aşa că Tybişor va rămâne primar, da’ la el acasă... Lucrături pe la spate la dimocraţie Dacă tot vorgheam de pedemuişti şi de cantindaţii la fotelul de primar, vă dzicem * .dh.lt. U LĂZI m REA Paginal ^ [ Adversari incomozi pentru Dinamo şi Rapid una caldă despre lucrăturile ce se egzecută pe la spate şi din pliere între cei doi parlamentari democraţi den târg, sinatorul Dănuţ Mârlan şi deputatul Petrică Muilă. Mai precis este vorba despre egzistenţa unor nemulţumiri la nivel de consilieri locali care le s-au stat capră de câteva ori la solicitarea sinatorului Mârlan, aşa încât să iasă ceva combinaţii cu bucurie la bozonare. Numa’ că sinatorul Mârlan a uitat să transmită mai departe recompensa, aşa că Mârlian şi Oajbea s-au răzvrătit pre ei. Şi pe umărul cui credeţi că au plâns? Pre cel al dipotatului Petrică Muilă, care tânjeşte de ceva vreme la bucăţica de sumpt fundul sinatorului Mârlan. Aşa că şmenurile au fost desconspirate şi la ţentru, încât mai marii dimocraţilor i-au pus sula-n coaste Mârlanului. Adică, ori câştigă premăria, ori îşi ia valiza şi pleacă. Iară ca să câştige premăria trebuie vreo dzece valize de lovele pre care le sinatorul trebuie să le scoată de la păstrare şi să le arunce în lumptă. Pe de altă parte, dipotatul Muilă vinde pe sumpt mână pe lovele magraonice locurile eligibile de consilier local pe lista de pedemuişti. înţelegerea e că toţi tondeţii pentru loc şi pentru campanie se contenzează derect în bozonarul lui Mitilă. Iară dipotatul Muilă îl va lăsa pe Dănuţ Mârlan să bage adânc mâna în bozonare pentru toată campania, că la mijloc e cariera lui de sinator şi prehident al pedemuiştilor den giudeţ. Acuma, la cât îl ştim noi de zgârcit şi aburitor pe sinatorul Mârlan, lucrurile se mai schimbă până la alegeri. • Rompetrol închide cu o apreciere de 26,5% • BT a avut a doua lichiditate din piață i i i