Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-01-04 / nr. 1

cini cât și pentru panii ce ar fi dator părintele vânzătoarei, în urmaricăriia cirimi și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat Zapisul premelnicește sunpt No. 485, numai în cât priitește de pe strămutarte alcătuirei dintre ei, iar pe de alta să publică în tot cuprinsul Prințipatului în termin de 6 luni, spre înștințarea tuturor de obștie, și a celor ce vor avea vreo legiuită pretenție asupra gratatei dughene, un” pum ce ar fi creditori mortului jidov la data publicației, să se imfățoșeză la această Judecătorie, spre a fi să uita îndestulare, căci după împainiriului Păanuțu. 18, Nu. 8951. ș f dener pan n. Detemv. di Stolținul Dimitrie Sacară, ii a jalova ce au dat acestei șiunecătorii încă la 5 April anul trecut 1810, au fiiut ciire ca să i să întredințăzăzaicul cu care prin particulariică alcătuire la 18 trecut în de secrizare un han din târgul Spietrii a fiiilor Contiviciii, cătră Sfinția sa P Arhmanaritul Veniamin Velișicul, în prețț de 15. 000 lei, in urmaret căriia erorii, și pe temeiul tinurilor de proprietate sau înfățonat, pe de o parte sau încredințat zapisul premelnicitre, numai în cătoriibege de nesugenutare a mătușii lintrei, ii pe de arta potrivit tormelor statornicite, să pucliz în tot Prințin atul în termin de 6 luni, spre ființa tuturor de obtie, atât celor ce vor avă ureun sensn de pretenție, precum și acelor arii le răscumpărare, ca în terminul arătat soră la artetă Piudecători cu dovezile să va întări statornic; și orice seniu de pretenție s'ar ivi în urmă, nu va mai fi griuită ștudecătoria vacalului Bacuzu. Dechemv. 18, No. 6204. Ca adtotă Miudecătorie s'au înfățoșat cu jalobă Dlui Dr. Alecu Avram, așa precum au cumpărat ?nisele 29 Octomvrie o somă stănșini moșie de pe la unii din răzășii hotarălor arătate prin alăturata aice listă cu zapisele adeverite și de Privighitoriul ocolului Tazlău de sus, să i să dee în giința ologiei, ca ori și care vor avea vre o legiuită pretenție, în terminul leștuit să se înfățeșeză la aceasta judecătorie; ca și Dlui Avram să'și poată căuta despăgubire ce i s'ar face de cătră pretentatori de la vânzători; potrivit căria cereri să publică spre știința acelor ce vor ave pretenții, ca să se înfuțețeză la acest Tribunal în termin de 6 luni, spre a sărșul altei cele de cuviință. 1 stânjin . Ioanui soțiia lui Ioan Pascu 1841, prin care. vinde aceast lin hotarul Mazănăștii din vătrănul Grușzani în preț și Ioniță brat un Marin fiica lui David, din 5 sentemv. 1841, însă, et. p. pl. E din hotarul Sărminer din bătrânul Popa spița Părăscănească, a șantea parte din Gavril Părzocan. din hotarul .. din epița Parastteii. 1 dinuutrucui șiraru din Bucuture partea din jos, 5 din hotarul Dinganilor strânua zașor. 1 din hotarul Mezănștior, din Gavril Irăscan. 266 din hotarul Grăjzitor din agoașril Părăscan.. 14.„rp- hotarul Scervăților entrăria Dazăr din Gavril Gărăscan. 3 din hotarul Taziău bătrănul Dază din spița lui Gavril Partesan. 4 din hotarul țămana, tot din spița lui Părăscan din pătrânul Dază .. 24 din hotarul Benegetului tot din spița Prăscăntencă. 47 Iaceu Otecaluriu, de termin, cotit după picul de atât acelor ca în terminul arătat pretențiile ce în urmă triuite, fi având, spre a s'ar ivi, nu dor la lata publicației, să fi împlinire zisului termin de a socotit Face se face mnlestriție, care zisului mai fi vapiul să va sutori statornic, și luni, din cu tot analogul lui, poamc, cu se înfățașece vor căci dacă Moineștii Goigori Lavid la 29 Octomvrie sunt No. 9, 19 stânjini 4 palme 7 palmane, fucuând trire la adeverit vanisul de comisariul de 37 gaștini târgului zapisul lui