Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-08-08 / nr. 32

rg at , copan, la mâna dreaptă sămn de tzitură la înceetură deasupră. 3. Vasile Bordeianul, în vrâstă de 92 ani, la stat de mijloc, la fană albineț și plin, părul capului negru, varil mentețile cam castanii cărunt, sprincenile asemine, ochii albastri, nasul mare, gura potrivita. 4. Șefan Marinov, în vrustă de 20 ani, la etaj alat, fața smadă și stricat decărcat părul capului mustețile sprintenile cegri, ochii căprui, nasul gura potrivite. 3. Simion Cașu, în vârsta de 32 ani, la stat de mijlocu, la față albuminei și plin, aerul cabului au tețile varba castapii, nasul gura potrivitu. Vietăria Moldovei. No. 5871. Potrivit cu întecre Oratului îngărtășțită Visteriei prin adresul Secretariatului de Stat cu No. 1653, să publică sapre pașteluca șiință că zilile strigării în mezat a prcupului eesportației vahirelilor ce să vinde în socoteala Deare Vorn. Alecu Sturza Bărazdeanu, sau regularisit de către Sfatul dministratie, la 16, 23 și 2 5 a viitoarii luni Septemvrie, dupa care va urma și peritoaca le 23 ceasuri. Isprăvnicia ținutului Votoșanii. No. 1483. Urmări a se da în podraz comundirevua tranzinione pentru cinurile de la comanda de lice pojarniceleca pe soricua anului viitoriu, și anume: 32 cojocele de mei scurte, 120 cămeși, 40 părechi pantaloni de pănza, 32 șance de postav, 8ărechi pantaloni de postalevănăt, 120 părechi tovar de Rosia și 10 galstuce de postav, să publică spre obșteasca șgriviță, ca loritorii mușterei ce vor voi de a lua asuprăle facerea unei aseminea om mundirevanii, se se înfățoșeze în presubstria aceștii isprăvnicii, în zilile de 25 Avgust, 10 și 20 Siaptemvrie, întovarășiți de cizășiili cutenite, spre seiguripsire încontre dăluirei și hareciuiri asupra celui ce ar lesa cu mai jos prep. Isprăvnicii ținutuaui peame. No. 6809. În primvire că din înprejurarea timpului și față în care urmeaze pe contenten aa lua asupră și în tauruvriz oteunul de îndestularea căsăpiei gităriei și mangeriei de pe partea răzășască a tărgului Petru Peoman, nu sau putut înfățoșa la rrejustiția acelti ea răci terminurile rigularistte și cunescute, el a însămnat din nou un alt termin la 20 a curgătoarei luni Pegust, sa face obșiști știut ca mușteriei ce sar ivi să se înfroșeze la aresustria aceștii isprăvanicii în terminul eue arătat, cănd are a se urma haricauire și peritecția de 24 seas. - amentoar târgurile. Eforia orașului Romanu. No. 183. Urmând a se da în otcup îndestularea acestui orași cu căne, carne, lumănări și furașul trebuitor cailor comănzii potarniceștisă publică spre obșrelsca știință, ca doritorii mușterei le vor voi de a lua asumăle aștote articole de îndestulare, să se înfățoșeze în presursifia aceștii Vforii cu chizășiile cuvenite. ”” pagtn JUDECĂ Gorbețt. Divanul Domnesc. 1) No. 1752. „ Pricnina următoari întri răzășii de moșii Gușcanii, cu Dei Agoaia Catinca Greceanul ciironoama a răpe. Aga Alecu Buhuș pentru părți din moșia Țușcanii, sau terminat spre căutare de cutră acest Avan la 20 a curgătoarii luni Pegust. 2) No. 1810. - pricina următoari între epitropia casii răpe, Iconem Aftanasie Cassian cu Reducanul-Vreiteru. redru înprisurarea unui loc de lice din Iaci, sau terminat spre căutare de cătră acest Divan, la 17 agatearii luni Pegust 3) No. 1822. - prima urmatoare întri Ș mn și Vasile Beldiman și alții ai lor cu ruzașii u, Șuculesc, pentru o parte la moșie din întarul roaderii ținut. Vancu, au întrat în apelația Domnescului Divan, și eau terminat spre clutari la 16 a curgătoarii luni Avgust. 4) No. IIII. - Pricina urmatoare în mir Șilizvacesct, a vămănt din moșia Galin- Dlui Sard. Costachi Roateă cu ruzăcii nemul ------ . -3. -