Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1898 (nr. 114-151)

1898-10-28 / nr. 125

No. 125 In Iaşi şi districte pe un an 12 i. n. plus porto 2 leu 40 b. Şase luni, 6 1. n. plus porto 1 leu 20 b. PUBLICAŢIILE JUDICIARE SE PLĂTESC Pănă la 50 linii 4 lei mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Mercuri 28 Octombrie 1898 Un minier 25 Dani FOAIA PUBLICATIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEA DE APEL DIN IASI b b b Redacţia şi Administraţia Str. Codrescu No. 9 casele P. P. Stănescu Birou special de primirea publicaţiilor în Palatul Administrativ INSERŢIUNI ŞI RECLAME SE PLĂTESC Intera inserare 60 bani linia , a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiunile societăţilor 60 bani linia. Editor, C. TH. CODRESCU Administrator, P. P. STANESCU ABONAMENTUL GAZETA DE IA Apare de trei ori pe săptămână , Miercuri, Vineri şi Duminică. ANUNCIURILE COMERCIALE Linia de treî-trecî litere trei-zeci bani. Inserarea doua si mai departe doue-cjeci bani. Prefectura poliţiei Iaşi No. 12511. D-nul Haim Lerer, de 55 ani, statura de mijloc, ochii tulburi, faţa roşcovană, părul, musteţile, barba sare, sprincenile castanii, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a-şi permuta stabilimentul seu de crâşmă, din secţia 8-a strada de Sus No. 64, în secţia 1 a strada Gându No. 5. Este necesitate a se şti mai iută dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre-unui tribunal pentru bănuei de vini sau crinî sau pus sub privigherea poliţienească, sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorirităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut în vreuna din categoriile mai sus menționate, să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. P. 29857 No. 12513. D-nul Merit Baraş, de 30 ani, statura de mijloc, părul castaniu, ochii căprii, nasul mic, gura mare, musteţile castanii deschise, barbarade, faţa smadă, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă, locanţă, cafenea, şi oţel în acest oraş, secţia La strada Gărel No. 10. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii sau pus sub privigherea poliţienească sau in recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autori- tăţile respective cum şi ori ce persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut în vre-una din categoriile sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. P. 29861 No. 12548. D-nul Haim Zalis, de 33 ani, statura mică, faţa roşcovană, părul, sprincenile căstauii, ochii căprii, obrazul rotund, nasul, gura potrivite, barba roşcovană, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a’şî permuta stabilimentul de crâşmă cu locanţă din secţia 3-a strada primăriei No. 13 în secţia la strada Meţoc No. 56. Este necesitate a se şti mai întăi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea I vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autori- t tăţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut , în vre-una din categoriile sus mencionate, să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile d, la data foaei. * P. 29860 No. 12594. D-nul Zaharia Ianculovici de 43 ani, statura de mijloc, părul sprincenile, barba blonde, ochii căprii, nasul, gura potrivite, faţa balae, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă în acest oraş, secţia 4-a, strada Palatului No. 75. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală, şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut d in vreuna din categoriile mai suspenciente, să facă cunoscut acestui oficiu, pănă în termen de 40 zile de la data foaei. P. 29859 Coritosis Secţia 3-s la Sî No. 2754. Pentru ziua de 5 Noembrie a. c. para 12 din di, în piaţa Sf. Spiridon, urmează a se vinde 3 efecte publice (bonuri) unul de 1000 lei şi 2 de câte 100 lei a Creditului Urban Român Iaşi, pentru îndestularea creditorilor d-lui N. Vinter. Se publică spre cunoştinţa generală. P. 29887 Primăria comunei Badeni jud. Iaşi No. 4940. Fiindcă la licitaţiunea ţinută in ziua de 18 curent, pentru darea in arendă pe timp de un an, a pământurilor proprietatea acestei cormuni, în suprafaţă de 40 fălci şi 66 prăjini, sau 58 hectare şi 38 arii, situate în diferite puncte ale comunei, nu s-a prezentat concurenţi. Se publică un nou termen de licitaţie pe diua de 15 Noembrie viitor anul curent, de la oarele 10 a. m. — 5 post meridiane. Licitaţia va fi publică orală, fără drept de supra-ofertă şi se va ţinea în comuna acestei Primării. Arendarea se face în parte sau în total, după cererea concurenților, ca- I mima nu garantează qualitatea solului arendat. Condiţiunile de arendare se vor pune în vederea persoanelor amatoare la diua termenului.