Inainte, octombrie 1970 (Anul 27, nr. 7953-7978)

1970-10-20 / nr. 7969

2 Al 12-lea jucător [UNK] [UNK] [UNK] Cind, din întâmplare, mi-am aruncat privirea pe manuscrisul scriitorului Fănuș Neagu in care comenta meciul Steaua—Politehnica, și pe care l-a intitulat : „Steaua cu Nicolae Cursant virf de atac“, panoul electric al stadionului Republicii arăta : Rapid — 0, Universitatea — 0. Dar și in acest meci, un alt „cavaler“ al fluierului — Ion Cîmpeanu din Cluj — se aliniase formației bucureștene, devenind al 12-lea jucător feroviar. Și al 12-lea jucător își făcea „datoria“. A trecut cu ușurință peste faultarea lui Niță din min. 3 pe linia de 16 metri, „n-a văzut“, in min. 9, cind Dan Coea,a lovit cu pumnul pe Oblemenco, în afara jocului, mă rog, „n-a văzut“ multe, dar cel mai grav este faptul că „n-a văzut“ clarul ofsaid din care Angelescu a înscris golul gazdelor, stimind nemulțumirea atât a jucătorilor craioveni, cit și a miilor de spectatori. Dar ce contează nemulțumirea unor jucători și a câtorva mii de spectatori ? Mai importante sunt mulțumirea de sine și sentimentul de mulțumire al „Îndeplinirii“... datoriei. A fost sau n-a fost ofsaid ? Aurel Neagu (Sportul) : OFSAID : Eftimie Ionescu (Fotbal) : OFSAID ; Gh. Mitroi (Viața studențească) : OFSAID ; Ovidiu Ioanițoaie (comentator Radioteleviziune): OFSAID ; mii și mii de răspunsuri : OFSAID. Și, golul a rămas, totuși, gol. Nici crainicul stadionului, nici panoul electric n-au anunțat autorul lui. Nici nu era nevoie. Autorul era deja cunoscut de toată lumea : al 12-lea jucător al Rapidului — Ion Cîmpeanu. Să-l cunoască și Federația de Fotbal. Și Colegiul Central al arbitrilor. Ceea ce vor să cunoască insă miile de sportivi este măsura pe care o vor lua aceste foruri. VIRV ÎNAINTE Etapa a șaptea a diviziei naționale de fotbal, disputată sâmbătă și duminică, s-a dovedit, prin prisma rezultatelor înregistrate, cea mai agitată de la-nceputul noului sezon, fiind net favorabilă echipelor oaspe , o victorie în deplasare . (C.F.R. Timișoara — C.F.R. Cluj : 0—1) și nu mai puțin de patru meciuri egale : steagul roșu — U.T.A. : 0—0 ; F. C. Argeș — Dinamo București : 1—1 ; Rapid — „U“ Craiova : 1—1 ; Farul — Petrolul : 1—1. Și, dacă în partida de sâmbătă dintre Steaua și Politehnica (3—2) nu s-ar fi petrecut „minunea“ din ultimele zece secunde ale prelungirilor și mai ales validarea de către arbitru a dubiosului gol egalizator, „taeimul“ ar fi fost și mai complet. Așadar, singurele locuri de... tihnă pentru localnici au fost doar stadioanele din Cluj și Bacău, unde, părăsită de Ozon, dezorientata echipă din Petroșani a... oftat de trei ori, iar frivola, plopinda promovată în prima divizie, Progresul, n-a avut motive să fie nemulțumită de acel 0—2, dacă și-a mai găsit răgazul necesar să numere incredibilele ratări ale băcăuanilor. Clasamentul 1 Dinamo, U.T.A., Universitatea Craiova... Din cauza rezultatelor la care ne-am referit mai sus, și aici s-au... învolburat apele. De pildă, atenție , după o „manevra greșită“ și un complex de Împrejurări, echipa clasată azi, de exemplu, pe locul trei, poate ajunge peste numai o săptămina cu șase trepte mai jos... C. POIANA Rapid—Universitatea Craiova 1-1 (0-0) Reviriment aducător de noi speranțe... După ce în majoritatea timpului de joc recidivistul Dan Coe l-a controlat pe Oblemenco și cu picioarele și cu pumnul, a venit minutul 86 în care centrul atacant craiovean s-a răzbunat. S-a răzbunat cu o armă sportivă care a adus atit internaționalului giuleștean, cît și echipei sale, pierderea unui punct pe teren propriu. Fiind în posesia balonului, fundașul feroviar, urmărit îndeaproape de Oblemenco, în loc să degajeze a încercat să ridiculizeze pe fostul său coechipier driblîndu-l într-un cerc strîns. „Răcorit“ fiind, a trimis mingea lui Dinu pentru tragere de timp (mai erau doar patru minute pînă la terminarea partidei), dar Strîmbeanu a reușit deposedarea, a deschis pe Martinovici, acesta s-a lansat spre colțul cornerului, de unde a centrat In stil Florian Dumitrescu In interiorul careului mic. Pe fază, Oblemenco s-a înălțat și a trimis magistral cu capul In plasă 1—1. Acesta a fost momentul spulberării credinței unei victorii feroviare, victorie care se conturase in minutul 56 prin golul făcut cadou de conducătorul jocului, Ion Cîmpeanu din Cluj. Pentru că, cinci mii de spectatori și sute de mii de telespectatori au văzut poziția clară de ofsaid a atacantului Angelescu la înscrierea acestui gol. Ce a fost pînă atunci ? Feroviarii, socotind Universitatea Craiova ca o victimă sigură, au fost surprinși de riposta studenților care s-a făcut simțită încă din minutul trei, cînd Niță a putut fi oprit de a înscrie numai printr-un fault comis pe linia de 16 metri. După numai șase minute, același Niță, scăpat singur la careu, se precipită și ratează. Atacurile craiovene sunt din ce în ce mai periculoase, obligînd gazdele să trimită in corner sau să aplice vechea îndeletnicire : crampoane (Dumitru), coate (Pop) siu pumni (Dan Coe). Giuleștenii forțează jocul prin repetate atacuri organizate mai mult pe aripa Dumitru-Neagu, dar Oprea reține sau respinge cu siguranță șuturile lui Neagu (min. 19 și 35), Dinu (min. 39) , Niculescu se ține scai de Neagu și-l deposedează de multe ori cu proptitudine I debutantul lepădatu se „lipește“ de Năsturescu și-l anihilează, iar cei doi „cerberi“, Deselnicu și BItian, stăpinesc autoritar teritoriul din fața porții lui Oprea. In aceeași notă s-au comportat și mijlocașii Strîmbeanu și Donose, care au participat cu multă vigoare atit in acțiunile de atac ale colegilor lor, cit și in apărare. Tocmai de aceea Strîmbeanu, acest neobosit Boby Charlton al craiovenilor (cum îl numea Ovidiu Ioanițoaie), a fost specialiștilor în crampoane ținta și foarte des „tăvălit“. Observînd cu un plus de atenție jocul atacanților craioveni (destul de des criticat în trecutul apropiat), a fost îmbucurător faptul că în meciul de duminică Oblemenco a marcat o fericită reintrare în angrenajul echipei, alergînd mult, driblînd, șutind la poartă sau distribuind baloane coechipierilor . Niță a fost un jucător impetuos, dar a comis greșeli la acțiunile de poartă, iar Martinovici, același Martinovici, derutant și bun tehnician la aruncările la careu. Ceva mai slab s-ei comportat Neagu, care nu reușește încă să reintre ln forma sa reală de bun tehnician al undoiurilor, al conducerii balonului și chiar al trasului la poartă. Poate și postul de extremă strigă să-l dezavantajeze. înlocuirea lui cu Dașcu își găsește totala justificare. Neinspirată, insă, ni s-a părut înlocuirea lui Niță cu Tapoi, a cărui valoare râmine incă departe de divizia A. Și dacă suntem, totuși, la nedumeriri, n-am înțeles de ce, atunci cînd erau conduși cu 1—0, studenții n-au forțat mai devreme egalarea printr-un joc ofensiv, nu prin trimiteri acasă sau joc prudent. Timpul le putea fi fatal. In afara acestor mici observații, jocul practicat de univers Rapid — Universitatea Craiova 1—1 (0—0), au inscris t Angelescu (min. 56) și Oblemenco (min. 86), stadion 5 Republicii. Teren : alunecos. Timp : ploios. Spectatori : circa 5000. RAPID : Bfimureanu — Pop, Lupescu, Dan Coe, Greavu — Dinu, Dumitru — Năsturescu, Angelescu, Neagu, Petreanu. UNIVERSITATEA : Oprea *78 — Niculescu 8/8, Deselnicu 9/9, Bitian 9/9, Lepădatu */8 — Strîmbeanu 9/8, Donose 9/8 — Martinovici 9/8, Niță 8/8 (Tacoi 6/7), Oblemenco 8/9, Neagu 6/7 (Dașcu 7/8). Cea de a doua notă aparține antrenorului St. Coidum. Arbitru : Ion Cîmpeanu — Cluj , al 12-lea jucător al Rapidului. sitarii craioveni In partidei de la București a demonstrat că echipa alb-albaștrilor se găsește pe drumul reintrării în forma normală care a situat-o pe poziția unei echipe de frunte în prima divizie a țării. Dăruirea totală din acest meci, în fața unui puternic adversar, și sportivitatea pe care studenții au arătat-o publicului bucureștean l-au făcut pe antrenorul Ștefan Coidum să acorde întregii echipe. In afara celor individuale, nota maximă. Consemnăm aceasta cu o adeziune totală. Tot o notă maximă trebuie acordată celor circa o mie de suporteri care au Însoțit echipa la București, formînd o puternică galerie amimiaită de inimosul „Ostrovschi". S-a reluat o tradiție care trebuie păstrsită. VIRGIL VASILESCU Electroputere—Minerul Aninal 1 (0-1) Capricii, sau lecții insuficient învățate? Cu o săptămînă în urmă, fotbaliștii de la Electroputere înconjurați de un tot mai mare număr de suporteri, jubilau Împreună cu aceștia că echipa lor reușise, poate, cel mai neînchipuit rezultat din divizia B , 2—2 la Oradea, cu Crișul. De fapt, mai mult de jumătate din punctele agonisite de această întinerită formație craioveană care se zbate merituos să devină o adevărată echipă, sunt smulse — paradoxal — in deplasare. Pe teren propriu, elevii lui Iordănescu și Romeo s-au dovedit, în schimb, incorigibili risipitori de puncte. Dacă ar fi ținut la „onoarea lor de familiști", nepermițind cuiva să hotărască... acasă la ei, fotbaliștii craioveni ar fi respirat astăzi aerul tare al „Vîrfului cu dor“. Capricii . Așa am fost tentați să credem pînă acum. O privire mai iscoditoare ne oferă, insă, și ipostaza unei astfel de interpretări a interesantei stări de lucruri pe care am amintit-o. Se conturează, astfel, părerea că pornind în actualul campionat cu o formație cu multe nume noi, echipa craioveană, cuprinsă parcă de spaima meciurilor de afară, a învățat mai bine lecția de a se apăra cu mal ermetic și de a țișni pe contraatac, cind adversarul nici nu visează pericolul. Ea nu știe incă, fiind iritant de stîngace, cum trebuie să abordeze partidele în care, chiar din primele minute, adversarii pun accent pe apărare. Ne-au dovedit-o aproape toate partidele disputate aici la Craiova și, îndeosebi, cea de duminică cu Minerul Anina. Să revenim, deci, la meciul cu Minerul. Lecția neînvățată de care aminteam s-a simțit în mod deosebit in prima repriză, manifestindu-se, îndeosebi, în două greșeli care au persistat tot timpul primelor 45 de minute. Prima a constat in faptul că fotbaliștii craioveni n-au reușit, nici măcar o clipă, să stăpînească mijlocul terenului. A doua se referă la maniera total neinspirată și stereotipă de a pune in pericol poarta minerilor numai prin mingi aruncate, in loc să se pătrundă prin pase pe jos și in adîncime, cu deschideri pe extreme. Aceste două greșeli de concepție amintite nu pot fi despărțite una de alta. După părerea noastră, „vidul“ din mijlocul terenului a dereglat funcția ofensivă a celor două vîrfuri craiovene. Aceasta e singura explicație a faptului că centrul Înaintaș Bondrea, dorind să facă ceva, a fost de nenumărate ori in contratimp cu fazele, în prima repriză acționind vădit dezorientat. După pauză (probabil că in „recreație“ s-a mai învățat... lecția), fotbaliștii de la Electroputere, stăpinind mai bine centrul terenului, au lansat atacuri mai sigure din acțiuni purtate mai mult pe jos, dar n-au renunțat definitiv la maniera aruncării mingii în careu. Ei au reușit să egaleze prin Mateescu, care a șutat surprinzător la colț, în min. 66. Pină în final, craiovenii au fost de mai multe ori pe punctul de a înscrie și golul victoriei, prilejul cel mai mare fiind ratat in min. 87, datorită insuficientei concentrări a lui Chesnoiu. In această partidă, Electroputere a folosit următorii jucători : Vasilescu , Morovan, Țană, Popescu, Bărbuț — Mateescu, S. Stănescu (Bălosu) — Pițurcă, Bondrea, Chesnoiu, Stancoiu, C. GHEORGHE 5. Politehnica 7 3 2 2 13-11 8 6. St. Ioșu 7 3 2 24- 3 8 7. Rapid 7 2 4 1 4- 3 8 8. Farul 7 3 2 2 11-12 8 9. Petrolul 7 3 2 2 8-10 8 10. „U“ Cluj 7 3 1 3 10 8 7 11. Din. Bacău 7 3 0 4 14-10 6 12. Progresul 72236- 8 6 13. F. C. Argeș 7 1 3 3 9-11 5 14. Jiul 7 2 14 S- 9 5 15. C.F.R. Cluj 7 21 47-12 5 16. C.F.R. Timiș. 7 10 6 4- 8 2 Pronosticul nostru la concursul suplimentar Pronosport „8.1“ din 21 octombrie 197« 2. 1. St. roșie Belgrad — U.T.A. 1 ; P. V. S. Eindhoven — Steaua X ; 3. F. C. Liverpool — Dinamo Buc. 1 ; 4. Cagliari — A- tlotico Madrid 1)5. Standard Liege — Legia Varșovia X ; 6. Panathlnalkos — Slovan Bratislava X ; 7. Cari Zeiss Jena — Sporting Lisabona 1 i 8. Ajax Amsterdam — F. c. Basel 1 ; 9. Gőztepe Izmir — Gornik Zabrze X ; xo. Benfica Lisabona — Vorwärts Berlin 1 ; 11. F. C. Barcelona — Juventus 1 ; 12. Dinamo Zagreb — Hamburger S. V. X ; 13. Florentina — F. c. Köln 1. De zeci de ori în repriza secundă am asistat la astfel de faze la poarta Minerului din Anina. Dar, golul s-a înscris din afara careului de tri metri... Foto : Ion Tescoveanu 1. Dinamo Buc. 7 4 S 111- 7 1«2. U.T.A. 7 4127- 4 9 3. „U“ Craiova 7 41 2 6- 6 9 4. Steaua 7 3 2 2 13-10 8 Campionatul județean de fotbal Betonul — Progresul Goicea: 1-2 (1-1) După ce miercuri goicenii surclasaseră cu 13—1 pe fotbaliștii de la Tractorul Cetate prin golurile înscrise de Stanciu (7), Simion (3) și Rusu (3), duminică au realized încă o victorie, de data aceasta în deplasare, la Craiova, în fața fotbaliștilor de la Betonul. Jocul, desfășurat pe terenul din Runcă, a început cu obișnuitele minute de tatonări, în urma cărora gazdele, la un contraatac bine conceput de Cătănescu, reușesc să deschidă scorul în min. 24, prin Vraciu. Riposta goicenilor este promptă, mai ales datorită liniei de mijloc (Simion—Stoian) care alimentează cu mingi utile atacul. Dar, golul egalizator... cade aici si in min. 32, cînd arbitrul acordă penalti la un fault asupra lui Stanciu, transformat de Simion. La reluare, tot oaspeții stăpînesc jocul, domină, ratează și nu pot înscrie din acțiune, căci apărarea creiovenilor destramă toate acțiunile ofensive. Așa că golul victoriei se înscrie tot dintr-un penalti (min. 80) de către același Simion. RETONUL: Cepoi — Ionescu, Nicolăescu, Iliescu, Bereu , Busuioc, Oprea — Iovan, Vraciu, Cătănescu, Angheloiu. PROGRESURI Gagiu — Fojică, Drăcea, Caselli, Mitran — Stoian, Simion — Voicu, Cercel (Rusu), Stanciu, Grama. ȘT. GURGUI, coresp. Uzina „UNIC“ Satu Mare str. Uzinei nr. 35 OFERĂrii întreprinderilor de stat și cooperatiste pentru livrare în trimestrul IV 1971 TRANSPORTOARE CU BANDĂ DE CAUCIUC — lățimi de 500, 650, 800,1000,1200 și 1400 mm — orice lungime. Transportoarele pot fi executate după proiectele beneficiarului sau după proiectele proprii ale uzinei. Comenzile se primesc la serviciul desfacere pînă la data de 1 noiembrie 1970. Informații suplimentare la telefon 11800. A ANUNȚ Reamintim tuturor cetățenilor cărora le-a expirat valabilitatea buletinelor de identitate să se prezinte de îndată miliția din raza cărareia aparțin, pentru a le preschimba. Cei care nu se preschimbă în termen de 15 zile de la expirare vor fi sancționați conform H.C.M. 2292^969. Wmm Agendă voleibalistică Două victorii și două înfrîngeri „U“ Craiova (fete) învingătoare în deplasare. De duminică, o dată cu etapa inaugurală a diviziei A, toate echipele divizionare de volei ale orașului Craiova participă efectiv pe scena ediției 1970/71. ■ Formația feminină din prima categorie, Universitatea Craiova, a debutat in noua ediție printr-un joc dificil in deplasare, la Piatra Neamț, cu Ceahlăul. Confruntarea promitea să ofere o întrecere echilibrată, datorită și faptului că, față de ediția anterioară, gazdele se prezentau la start cu o formație... subțiată. Desfășurarea propriu-zisă a jocului a confirmat anticipările. Așa cum ne informează conducătorul partidei, arbitrul bucureștean Mircea Zelinsky, crarovencele, mobilzându-se exemplar, au jucat cu mult aplomb, trecând cu succes peste momentele de cumpănă ale jocului, la capătul căruia au obținut o tonică și meritată victorie. Scor final : 3—2. ■ In cadrul diviziei B, echipa studenților craioveni (Învingătoare în etapa anterioară, în deplasare, cu 3—* asupra Relonului Săvinești) a primit la Craiova replica unei formații cu veileltăți la titlul Aurora București. Gazdele, cu o mai vastă experiență competițională, cu o pregătire tehnico-tactică evident superioară, s-au impus categoric, cîștigând întilnirea în trei seturi. Bucureștenii, deși s-au zbătut mult, au reușit să se țină ceva mai aproape de adversar numai in primul set. In următoarele două seturi, Învingătorii au controlat autoritar jocul. Tratînd cu seriozitate fiecare joc, elevii antrenorului Radu Zamfirescu pot readuce echipa In divizia A. Totul depinde numai de el. ■ Tot in cadrul categoriei secunde (masculin, seria a fehist) un rezultat scontat : Farul Constanța — Electroputere Craiova s 3—1. Degringolada echipei craiovene continuă. Situația actuală evidențiază un aspect cert: totul de care dispune Electroputere trebuie remaniat, completat. Și, acest lucru, pare posibil. Se cere, insă, inițiativă. ■ In divizia juniorilor și școlarilor s-a consumat primul derbi ai seriei, Jocul dintre S.S.E. Craiova și S.S.E. Sibiu. Confruntarea, echilibrată, de un nivel tehnic corespunzător, a revenit pe merit — cu 3—1 — sibienilor. învingătorii au fost mai deciși în fazele de finalizare, capitol in care craiovenii au acționat timorat, sub valoarea lor. ★întrecerile campionatului municipal, rezervat juniorilor și școlarilor, au fost — temporar — sistate. Din cauza timpului nefavorabil au fost amînate și primele partide ale campionatului municipal masculin de calificare seniori — programate. Inițial, duminică dimineața, pe arena — Voința, N. AMION, coresp. HANDBAL Duminică dimineața, pe terenul școlii sportive din Craiova, s-au disputat trei partide de handbal. In primul joc, echipa masculină a școlii sportive Craiova a întâlnit formația Avîntul Pucioasa. Timpul ploios nu a influențat desfășurarea partidei, gazdele căutând să se impună de la Început. Partida s-a încheiat cu scorul de 14—6 în favoarea craiovenilor. In continuare, divizionara B — Universitatea Craiova — a primit replica formației Gloria Arad. Studenții craioveni, care ne obișnuiseră in utimul timp cu jocuri bune pe teren propriu, au jucat de astă-dată sub așteptări. Ei au prezentat carențe în jocul de apărare, iar în atac au acționat slab în domeniul finalizării. Scor : 9—9 (6—4). In ultima partidă disputată în cadrul diviziei școlare, echipa C.F.R. Craiova a întîlnit formația liceului „Nicolae Bălcescu“ din Pitești. Piteștenii au prestat un joc slab, in timp ce handbaliștii craioveni au jucat dezinvolt, conducînd pe tot parcursul jocului. Ei au reușit să obțină victoria cu scorul de 13—T. La București, formația feminină a școlii sportive din Craiova a terminat la egalitate cu Rapid (5—5), după ce la pauză conducea cu 3—2. Craiovencile puteau obține victoria, dacă ln apărare nu comiteau greșeli copilărești. Tot la București, echipa feminină știința Segarcea pierdut in fața clubului sportiv școlar cu 3—24. V. POPOVICI, coresp. memento IN „Patria“ (telefon 13850), filmul: arșița NOPȚII, orele 11 ; 15;30 ; 18 ; 20;30. „Central“ (telefon 14029), filmul : PAN WOLODOYJOWSKI (ambele serii), orele 11 ; 16 ;*•,,30 Decembrie“ (telefon 31080), filmul : FLACARA OLIMPICA* orele 11 ; 15 ; 17 ; 19 ; 21. „23 August“ (telefon 14448), filmul : DOMNIȘOARA DOCTOR, orele 10.45 ; 16,30 ; 18,30 ; 20,30. „Tineretului“ (telefon 12228), filmul : AȘA AM VENIT, orele 10 ; 14 ; 16 ; 18 ; 20. „8 Mai“ (telefon 14285), filmul: CĂLDURĂ, orele 16—20 în continuare. „30 Decembrie“ — Bănești, filmul : AL 8-LEA „Arta“ — Calafat, filmul t CEI CINCI DIN CEI „8 Mai“ — Filiași, filmul e CALATORUL CU BAGAJ „Victoria“ —■ Segarcea, filmul. NOAPTE CU CEAȚA. m MARȚI 20 OCTOMBRIE 18.00 Deschiderea emisiunii. Microavanpremiera. 18.05 Copiii cîntă. Selecțiuni din Festivalul de ctntece și dansuri desfășurat la Belgrad. 18.45 Actualitatea in economie. 19.15 Anunțuri-publicitate. 19.20 1001 de seri. Emisiune pentru cei mici. 19.30 Telejurnalul de seară. 20.00 Reflector 20.15 Seară de teatru. Iertarea de Ion Băieșu. 21.50 Prim- plan: compozitorul Filaret Barbu. 22.20 Divertisment muzical pe teme folclorice cu orchestra Electrecord. 22.40 Telejurnalul de noapte. 23.00 închiderea emisiunii. IMIXE CRAIOVA MARȚI 20 OCTOMBRIE 17.00 Radiojurnal, buletin meteo-rutier, 17,1o Din înregistrările studioului nostru. 17.30 Emisiune pentru sate. Se extind plantațiile pomicole. Valoarea ploilor artificiale. 17,40 Fragmente din operetele lui LiUcker. 18,00 Antologie literară. 18,10 cum înțelegem muzica. 18,20 Copilărie fericită. Din Jurnalul activităților pionierești. 18,30—19,00 Pentru fiecare melodia preferată. MIERCURI 21 OCTOMBRIE 6,00 Buletin de știri. 6,05 Moment folcloric. 6,20 Noutăți tehnico-științifice. 6,30—7,00 Varietăți matinale. BUCUREȘTI MARȚI 20 OCTOMBRIE DIN PROGRAMUL 13.00 Radiojurnal. 13.10 Avanpremiera cotidiană. 13.22 Am îndrăgit o melodie — muzică ușoară, 13.45 Tineret, mîndria țării — program de cântece. 14.00 Compozitorul săptăminii : César Franck. (Sonata în La major pentru vioară și pian). 14.30 Muzică ușoară Interpretată de Marta Kubișova. 14.40 Publicitate radio. 14.50 Pagini din opereta „Poveste din Cartierul de Vest“ de Bernstein. 15.00 File de poveste „Tom degețelul“, basm englez. 15.25 Melodii populare interpretate de Rodica Bujor,nie Bulgaru și Iosif Milu. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 16.20 Arii din operete românești. 16.30 Agendă județeană. Galați— octombrie 1970. 16.50 Mi-e dragă stema țării mele — program de cîntece. 17.05 Radioenciclopedie pentru tineret. 17.30 Prelucrări de folclor. 18.00 Canțoneta veșnic tînără. 18.10 Tribuna radio. 18.25 Cîntecul e pretutindeni. 19.00 Gazeta radio. 19.30 Din pîlnia gramofonului : Ion Matache și Magdalena Bibescu. 20.05 Tableta de seară de Dragoș Vrânceanu. 20.10 Microrecital John Roches. 20.20 Argheziană. 20.25 Zece melodii preferate. 21.00 Memoria pămîntului românesc. 21.30 Solista serii : Gigi Marga. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologia. 22.20 Sport. 22.30 Concert de seară. 0.03—5.00 Estrada nocturnă. ti tO — M — Wfl ASCHET Două victorii craiovene . Duminică dimineața, in sala sporturilor din Craiova, în prezența unui numeros public, s-a desfășurat partida masculină de divizie B, dintre echipele Universitatea Craiova și știința Petroșani. Deși conduși la începutul meciului, sportivii craioveni și-au revenit pe parcurs, învingînd cu 64—54 (32—27). ■ Și în partida feminină de duminică dintre ,,U” Craiova și Voința Oradea, victoria a revenit tot echipei craiovene, cu scorul de 47—43 (25—18). D. BURLACU, coresp. RUGBI La un eșec neașteptat, o întrebare firească: cine joacă ? R?i Craiova, în cadrul diviziei B la rugbi, a fost programat duminică dimineața — pe stadionul Tineretului — jocul dintre Electroputere și Știința II Petroșani, partidă în care gazdele porneau net favorite. Surprinzător, craiovenii au cedat cu 3—14, dar nu în fața adversarului oficial, ci în fața unei puternice formații miniere, care a cuprins mulți jucători ai echipei divizionare A — Știința din Petroșani, aflată, duminică, în zi liberă. Această substituire de jucători sperăm că va face obiectul unei măsuri a federației de specialist, pe baza căreia Electroputere urmează să cîștige partida la care ne referim. A. I. GEORGE Centrul meteorologic Craiova transmite timpul probabil pentru următoarele 24 de ore , vremea continuă să se încălzească. Cerul va deveni treptat variabil. Vîntul va sufla slab, pînă la potrivit, din sectorul vestic. Temperaturile maxime vor fi cuprinse Intre 13 și 17 grade, iar cele minime Intre 3 și 7 grade. IS CM STAȚIA UTILAJ CONSTRUCȚII TRANSPORT Craiova strada Prelungirea Severinului nr 172 ANGAJEAZĂ DE URGENȚA următoarele categorii de salariați: pentru stațiile de betoane „ELBA”, la Craiova, Tr. Severin, Slatina și Govora: ■ mecanici matiserie electricieni forță ■ mecanici utilaje construcții. i