Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2015 (Anul 27, nr. 5965-6001)

2015-12-08 / nr. 5992

Informaţii Suptecajedetin )IVSJ@osSP* www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVII. Nr. 5992 MARȚI, 8 DECEMBRIE 2015 • Acţiuni de combatere a tăierilor ilegale de brazi, în special a celor de Crăciun Zeci de acţiuni comune ale poliţiştilor şi silvicultorilor harghiteni se desfăşoară, în această lună, pentru combaterea tăierilor ilegale de brazi, pe tot teritoriul judeţului fiind instalate mai multe puncte fixe şi mobile de control. Purtătorul de cuvânt al IPJ Harghita, Gheorghe Filip, a declarat pentru Agerpres că acţiunile se deruleaIeri, Consiliul Judeţean Harghita s-a întrunit în şedinţă extraordinară cu un singur punct pe ordinea de zi, şi anume: aprobarea contractării unui împrumut în valoare de maximum 30 de milioane lei, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 46/2015 pentru stază până la finalul anului, în baza unui protocol încheiat între poliţia harghiteană, Direcţia Silvică Harghita, Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic şi Cinegetic Braşov, Inspectoratul de Jandarmi Judeţean şi Garda de Mediu. De asemenea, oamenii legii colaborează şi cu ocoalele silvice private, composesoratele din judeţ şi alţi administratori de păduri, continuare în pag. a 3-abilirea unor măsuri financiare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. „Această sumă este necesară pentru derularea proiectului Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Harghita a precizat preşedintele CJH, Borboly Csaba, adăugând şi faptul că din continuare în pag. a 3-a în şedinţa extraordinară a Consiliului Judeţean Harghita. S-a aprobat contractarea unui împrumut în valoare de maximum 30 de milioane lei Concert caritabil de Crăciun, organizat de un campion paralimpic Singurul campion paralimpic din istoria României, Eduard Novak, organizează, în premieră la Miercurea-Ciuc, o gală caritabilă de Crăciun, după modelul concertului susţinut de Filarmonica din Viena. Potrivit unui comunicat remis de biroul de presă al Galei Novak, marele campion a declarat că doreşte să pună bazele unei tradiţii în oraş, care să vină în ajutorul celor aflaţi în nevoie şi să aducă fericire şi bucurie în inimile multor oameni. „Dorim să punem bazele unei tradiţii în oraş, iar acest concert să le ofere tuturor posibilitatea de a se bucura de sărbători și să vină continuare în pag. a 3-a mcí m Ineu, satul Jandarmeria va monta un panou de informare şi semnalizare turistică în judeţ - în pagina a 2-a -ciobănaşului cu 500 de oi... - pagina a 5-a - Preţ: 1 leu Despre deficienţele care au încetinit şi îngreunează în continuare finalizarea procesului de retrocedare în judeţul Harghita (III) □ In lipsa unei reprezentări concrete a amplasamentelor nu putem vorbi de o reconstituire a unui drept de proprietate □ Prefectul judeţului: Ceea ce este foarte grav e faptul că există documentaţii din 2005, în termen, care încă nu au fost soluţionate de comisiile locale, invocându-se diferite motive Spiritul credinţei, spiritul sărbătorilor în prezenţa şi cu binecuvântarea PS Andrei, episcop al Covasnei şi Harghitei, Cercul Militar din Miercurea-Ciuc a găzduit o manifestare minunată, care a întrunit toate atributele necesare unui asemenea calificativ: poezie şi cântec propagând spiritul credinţei, al sărbătorilor care se apropie, interpreţi talentaţi, aflaţi la o vârstă ideală pentru înţelegerea şi asimilarea învăţăturii creştine. Spectacolul, care a avut, ca supliment, o splendidă expoziţie de icoane s-a constituit, pe lângă un firesc omagiu sărbătorilor care se apropie, şi continuare în pag. a 4-a