Kamikaze, iulie-decembrie 2015 (Anul 6, nr. 26-52)

2015-09-16 / nr. 37

Ridică-te, Cornele, Vadime! Iartă-mă, ridică-te, Tudore! Am să regret toată viața greșeala pe care am făcut-o în 2000, când, într-o duminică ce putea fi tihnită, am lăsat vinul în pahar și am plecat cu friptura-n gât să-l votez pe Ion Iliescu în turul doi, în defavoarea lui Corneliu Vadim Tudor. Bu am mai luat-o de-o aripă și pe nevastă-mea, ca să nu lase nici ca țara să se abată de la destinul democratic și european. Am luat-o pe coarda sensibilă, cu “viitorul copilului nostru”, atunci în vârstă de doi anișori. Ce impetuos pășeam noi spre școala generală din Tineretului! Am dat cu ușile de pereți de parcă eram ultimii salvatori ai națiunii. Chuck Norris cu nevastă-sa. Doi proști! La fel de proști ca toți ceilalți proști care și-au călcat pe inimă și-au votat cu Bunica Kaghebistă. Știu, vă e greu să recunoașteți! Căci nu-i așa? - știam cu toții pe atunci că Vadim e anti-european, ultra-naționalist, antisemit, că nu se pricepe la economie. Că-i nebun. Eram fermi convinși că votăm răul cel mai mic. Istoria ne-a dat o palmă cu piciorul! Jaful fără precedent care a urmat în guvernarea Năstase, sub privirile oblăduitoare ale Bunicuței, ar fi greu de imaginat sub domnia Tribunului, cu un guvern de mare amestecătură națională, deci prin esență, dezorganizat la furat. Că nu e anti-european ne-a dovedit în mandatul de euro-parlamentar. N-am auzit să fi ținut nici un discurs potrivnic coeziunii UE, așa cum obișnuiesc adesea unii colegi de-ai săi din Marea Britanie. Oricum, e mai european decât englezii. Dacă era ultra-naționalist antisemit și în faptă, mușca până acum de nas vreun coleg maghiar sau evreu. Că pricepe economie a dovedit-o când a inițiat comisia parlamentară care a anchetat privatizarea Petrom cu banii Petrom-ului. Cea mai proastă afacere pe care a făcut-o vreodată staul român! înaltă trădare, de fapt! A pronunțat și șpaga în plen: 700 milioane de dolari. Aflase de la niște generali de Securitate patrioți. Că e nebun, este! Dar nu într-atât de nebun încât să-și arate cuzul la Bruxelles, cum au făcut-o alți compatrioți, creditați astăzi cu cele mai șanse la președinție. Fac și eu o întrebare, de-aia, ca la sondaj, dacă duminică ar fi alegeri, turul doi, și ați avea de ales între Corneliu Vadim Tudor și Crin Antonescu sau Victor Ponta, cui i-ați da votul? Vă mărturisesc că eu n-aș mai repeta greșeala din 2000. Zic că dacă tot e bal, măcar să fie bal! Bal ori spital. RAZVAN CUCUI [noiembrie 2013] P.S. în primul tur s-au exprimat 11.559.458 (65,31%), dintre care numai 10.839.424 au fost validate, atfel: Ion Iliescu 4.076.273 (36,35%) și Corneliu Vadim Tudor 3.178.293 (28,34%). Au fost 720.034 voturi anulate, în timp ce diferența care îi desparte pe primii doi clasați a fost de 897.980 voturi mult sub marja normală de furăciune. Angela Merkel se oferă sa țină la ea acasă un refugiat român Angela Merkel continuă să nu își dea demisia, în ciuda cererilor pe care i le transmit zecile de cetățeni de dreapta din România care, de mai bine de două săptămâni, stau pe forumurile ziarelor online și, în lipsa altor preocupări, judecă cu orice altceva decât cu inima. Cu toate acestea, cancelarul german va face totuși o mică concesie contestatarilor săi din România și va găzdui la ea acasă un refugiat român, ca dovadă că valorile umanismului sunt încă de actualitate. Românul care dorește să se refugieze acasă la Merkel trebuie însă să respecte următoarele condiții: - Să nu își bată nevasta, chiar dacă românilor li se spune la liturghie că așa e bine să facă; - Să nu fure din supermarket, chiar dacă cu asta se ocupă toți românii care ajung în Vest; - Să nu cerșească la metrou, chiar dacă cu asta se ocupă toți românii care ajung în Vest, atunci când nu fură; - Să nu violeze în grup, chiar dacă toți românii învață la ei în țară că violul în grup e ceva normal; - Să nu își bată calul cu ranga, chiar dacă așa îi învață biserica pe români să facă; - Și, nu în ultimul rând, să nu îl cheme Băsescu, că pe asta l-a mai susținut o dată și uite ce a înțeles el.