Monitorul Oficial, iunie 1915 (nr. 49-72)

1915-06-11 / nr. 57

MONITORUL OFICIAL 41 Iunie 1915 20 54 Pe baza art. 41 din legea pentru organizarea comunelor urbane, Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi regulamentul pentru acoperirea cheltuelilor canalizărei orașului Focșani, astfel după cum a fost votată de consiliul comunal în ședința dela 14 Ianuarie și cu modificările introduse în ședința dela 27 Martie a. c. art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 4 Iunie 1915. FERDINAND Ministrul de interne, V. G. Morțun, No. 1.549. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 17.108 din 3 Iunie a. c., Pe baza art. 94 din legea pentru organizarea comunelor urbane. Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi planul pentru alinierea terenului destinat oborului de cereale din orașul Bazargic, astfel după cum a fost votat de comisiunea interimară a numitului oraș in ședința dela 11 Aprilie a. c. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București,la 4 iunie 1915. Ministrul de interne, FERDINAND I. 6. Morțnn. No. 4.548. -----------— - MINISTERUL INDUSTRIEI ȘI COMERȚULUI FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : .Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul industriei și comerțului, sub No. 6.173/915 motivat de recomandarea consiliului de administrație ale Casei centrale a meseriilor, creditului și asigurărilor muncitorești, potrivit art. 105 și 198 din legea sa organică, Am decretat și decretăm : Art. I. Se numește la Casa centrală pe ziua depunerii jurământului , D. I. A. Hinna, licențiat în drept, în postul de șef de biurou casa III In locul d-lui Octavian Oprișănescu, trecut în alt post ; D-șoara Paraschiva Ianculescu, actuală dhsmnistă, în postul de impiegată de arhivă și registratură clasa III, in locul d-lui I. C. Stinescu, înaintat. Art. II. Se numește La corporații pe ziua depunerii jurământului . In postul de contabil clasa III D. I. Niculescu, fost contabil la corporațiile din județul Ilfov, în locul d-lui I. Angelescu, demisionat ; D. Andrei Ionescu, absolvent al cursului superior de liceu la corporațiile din județul Ilfov, în locul d-lui Cumescu Gusti, demisionat ; D. G. I. Predeleanu, fost contabil, la corporațiile din județul Prahova, în locul vacant; D. N. Grădinariu, absolvent al școalei superioare de comerț, la corporațiile din județul Caliacra, în locul d-lui Al. Pop, transferat ca măsură disciplinară ; D. C. Vasiliu, absolvent al școalei superioare de comerț la corporațiile din județul Tulcea, în locul d-lui D. Meiioșanu, decedat; D. V. Dăscălescu, absolvent al școalei superioare de comerț la corporațiile din județul Teleorman, in locul d-lui Al. Tyllo, transferat ca măsură disciplinară. In postul de ajutor-contabil clasa II D. M. I. Popovici, absolvent al școalei superioare de comerț la corporațiile din județul Ilfov, în locul d-lui C. Grigoriu, neprezentat la post ; D. Gr. I. Georgescu, absolvent al școalei superioare de comerț la corporațiile din județul Ilfov, în locul d-lui Rom. Gonta, neprezentat la post ; D. N. Argeșeanu, student al facultății de drept, la corporațiile din județul Argeș, în locul d-lui Gr. Niculescu, care a renunțat la post ; D. Petre Dobrescu, absolvent al cursului inferior de liceu, La corporațiile din județul Dâmbovița, în locul d-lui Al. Schipor, decedat ; D. V. Lupașcu, absolvent al școalei comerciale inferioare la corporațiile din județul Constanța, în locul vacant ; D. D. Lupu, absolvent al cursului superior de liceu, la corporațiile din județul Neamțu, în locul d-lui Al. Omeag, demisionat ; D. Aurel G. Dobrescu, absolvent a VI clase de liceu, la corporațiile din județul Caliacra, în locul vacant ; D. I. P. Rădulescu, absolvent al școalei elementare de comerț, la corporațiile din județul Covurlui, în locul vacant. In postul de controlor clasa II D. Aurelian M. Dobrescu, diplomat al școalei superioare de arte și meserii, la corporațiile din județul Ilfov, in locul d-lui D. Grecu, demisionat ; D. G. Mândrilă, student al facultății de teologie, la corporațiile din județul Ilfov, în locul d-lui Andrei Ionescu, neprezentat la post ; D. Aurel G. Mitrescu, absolvent al cursului inferior de liceu, la corporațiile din județul Dâmbovița, în locul d-lui I. Dudea, demisionat ; D. C. Nicolescu, mecanic electrician, la corporațiile din județul Argeș, in locul d-lui Ioachim Crețu, demisionat ; D. Al. Teodorescu, absolvent al școalei de meserii, la corporațiile din județul Bacău, în locul d-lui I. Niculscu, destituit ; D. I. Marinescu, absolvent al școalei de meserii, la corporațiile din județul Ilfov, în locul vacant ; D. Niță Ionescu, meseriaș, la corporațiile din județul Neamțu, în locul d-lui N. Rusu, decedat; Art. III. Se transferă la corporațiile de meseriași . D. D. Coiculescu, contabil dela corporațiile din județul Ilfov, la corporațiile din județul Prahova ; D. Al. Tyllo, contabil clasa III dela corporațiile din județul Teleorman, la corporațiile din județul Brăila, ca măsură disciplinară, în locul d-lui D. Meiroșanu, decedat ; D. Al. Pop, contabil clasa III, dela corporațiile din județul Caliacra, la corporațiile din județul Bacău, ca măsură disciplinară, în locul d-lui P. Filimon, demisionat ; D. D. Muscătescu, controlor clasa II dela corporațiile din județul Prahova, la corporațiile din județul Tecuci, ca măsură disciplinară ; D. G. Dăscălescu, controlor clasa II, dela corporațiile din județul Tecuci, la corporațiile din județul Prahova, după cerere. Art. IV. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul industriei și comerțului este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor prezentului decret. Dat în București, la 8 iunie 1915, FERDINAND Ministrul industriei și comerțului, Al. G. Radovici. No. 1.571. -------------------------------MINISTERUL CULTELOR ȘI INSTRUCȚIUNII FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul cultelor și instrucțiunii cu No. 25.423/915. 1 Am decretat și decretăm : Art. I. Conferim medalia Răsplata Muncii pentru biserică pentru îndelungată activitate bisericească și pentru serviciile aduse cu ocaziunea înmormântării M. S. Regelui Carol I și a pomenirilor făcute Maiestăței Sale, personalului următor din eparhia Argeșului : Clasa X Prea Cucernicului Econom Stavrofor, Vasile Predeanu, preot și revizor eclesiastic; P. C. Ec. Stavrofor loan Rizescu, preot ; P. C. Ec. Stavrofor Platon Ciosu, preot: C. diacon Nicolae Oancea, C diacon Mihail Chirilă,