Obiectiv, ianuarie 2003 (Anul 2, nr. 62-84)

2003-01-11 / nr. 67

14 Qliiictiv frumusețe . Revigorează-ți tenul în 30 de minute Tenul este oglinda metabolismului și a stilului nostru de viață. Sărbătorile au fost o perioadă dificilă și solicitantă pentru piele. De aceea, este necesar un tratament cosmetic special, care revitalizează tenul și-l curăță în profunzime. Pentru început, demachierea ochilor trebuie să se realizeze cât mai corect. Aceasta se va realiza prin mișcări circulare, dinspre interior spre exterior. Este de preferat ca ochii să fie închiși. Pleoapa inferioară se susține cu degetul arătător și se îndepărtează rimelul cu mișcări de sus în jos. Apoi, se schimbă direcția și din colțul exterior spre colțul interior se face demachierea pleoapei inferioare. Apoi se curăță fața cu un demachiant, cu mișcări ascendente pentru a nu afecta mușchii feței. Următorul pas este tonifierea tenului. Se folosește o loțiune tonică, se aplică cu ajutorul unei dischete demachiante, tot cu mișcări ascendente. Urmează exfolierea, curățarea pielii de stratul superficial de celule moarte cu ajutorul unei măști exfoliante a gomatului sau a scrubului. După ce tenului i s-au deschis porii, se face o infuzie cu ceai, se prepară ceaiul după preferințe și tipul de ten (ceaiul de mușețel are proprietăți astringente, menta revigorează pielea, etc.); stăm 10 minute cu capul aplecat asupra vasului cu ceai fierbinte, cu un prosop pe cap, pentru a direcționa aburii spre față. Ultimul pas este aplicarea cremei. Mai întâi, ochii (dacă avem o cremă sau gel destinat pielii sensibile a ochilor ar fi mai indicat) se masează cu cremă, cu mișcări circulare dinspre colțul exterior spre cel interior, pentru prevenirea apariției ridurilor de tip „laba gâștii”. Apoi, crema se aplică și pe restul feței cu mișcări ascendente și circulare, până intră în piele. Putem să ne facem și un masaj energizant prin presarea unor centre energetice ale feței. Cu ajutorul degetului arătător și al celui mijlociu, apăsăm ușor la rădăcina nasului, la tâmple și la mijlocul pomeților. După acest tratament se recomandă câteva ore de repaus, îți vei simți tonul revigorat și vei realiza că merită 30 de minute pe săptămână pentru un chip luminos și proaspăt. * Magazin Nr. 67 (102), sâmbătă, 11 ianuarie 2003 Scandalagiul de la Hollywood Russell Crowe, mintea nu întotdeauna sclipitoare a Hollywood-ului Corpul bine făcut și figura lui Russell Crowe i-au adus scandalagiului de la Hollywood, până în momentul de față, numai roluri de Oscar, nu fără oarecare eforturi depuse, însă, din partea acestuia. Numai în „Gladiatorul”, vestitul actor a fost nevoit să facă pregătire intensivă la sala de forță, aceasta și pentru că anul precedent el se îngrășase 11 kilograme pentru „The Insider”. Astfel, figura actorului a fost ideală pentru Bud, personajul din „L.A. Confidential”. Russel Crowe a interpretat aici rolul unui polițist căruia îi este foarte dificil să-și țină pumnii acasă, din cauza unei copilării traumatizante și a traiului întrun mediu brutal. „A fost una dintre cele mai chinuitoare perioade din viața mea, pentru că James Ellroy (autorul cărții după care a fost realizat filmul) mă tot bătea la cap cu faptul că Bud nu bea. I-am zis că nu e credibil ca un individ care provine din clasa de jos și are o asemenea muncă mizerabilă să nu bea seara o bere cu băieții, dar el a fost neclintit, iar pentru mine a fost oribil să nu beau cinci luni și șapte zile!”, a declarat, la momentul respectiv, actorul. Se pare, însă, că tot efortul a meritat, întrucât „L.A. Confidential” l-a propulsat pe primele locuri în topul celor mai buni actori, marile sale succese venind abia apoi, cu filme ca: „The Insider” (1999), „Gladiatorul” (2000), „O minte sclipitoare” (2001). Totuși, actorul și-a câștigat faima nu numai datorită Oscarurilor obținute de-a lungul carierei sale. Foarte curând, el a devenit unul dintre cei mai mari scandalagii și fustangii din capitala filmului internațional. Astfel, după ce a apărut în public cu Jodie Foster (relație cu atât mai importantă cu cât nimeni nu cunoaște prietenii intimi ai actriței), după ce a distrus căsnicia-model a lui Meg Ryan și i s-a atribuit și o idilă cu Nicole Kidman (după care a venit până în România în vara aceasta), nu a trecut mult timp ca Russell să devină spaima cuplurilor de la Hollywood. Mai nou actorului i s-a năzărit că nu i-ar sta bine cu părul alb, motiv pentru care, în timp ce se afla la filmările ultimei sale producții, nu a ezitat să-și concedieze stilistul. El a dat ordin, astfel, să fie confat de stilista sa, Belinda Jeffrey, (singura capabilă să-i acopere primele fire albe), dispoziție pentru care producătorii au trebuit să scoată din buzunare 140.000 de dolari. Dar pe Russell nu pare să-l deranjeze foarte mult cheltuielile de acest gen, întrucât printre achizițiile sale recente se numără și doi tauri falnici, pe care i-a cumpărat cu 28.000 de dolari. A avut până și o carieră muzicală, cântând sub numele de Rus Le Roc, primul lui cîntec numindu-se „I Want to Be Like Marlon Brando”, apoi și-a înființat o trupă rock numită „30 Odd Foot of Grunts”. Printre ciudățeniile actorului se numără și petrecerea sa de logodnă, petrecere la care șia invitat toate fostele iubite... Una dintre cele mai imprevizibile vedete ale ultimilor ani, Crowe rămâne totuși actorul care a jucat în trei ani consecutiv roluri nominalizate la Oscar. Fiica lui Clint Eastwood apărea în Playboy în ediția din luna februarie a revistei Playboy, va apărea și fiica actorului de origine americană, Clint Eastwood. Alison Eastwood este cunoscută mai ales pentru rolul său din „Midnight in the Garden of Good and Evil”, realizat chiar de tatăl ei, în anul 1997. Anul acesta, actrița care a pozat nud va mai apărea și întrun alt film, „Poolhall Junkies”, în regia lui Gregory Callahan. întrebată de redactorii revistei Playoy ce părere are despre tatăl ei, Alison Eastwood nu s-a sfiit să declare: „Este un dur, dar unul cu foarte multă subtilitate”. Dragoste pe Internet Christopher Puzzele, un avocat din SUA, specializat în divorțuri și părăsit de iubită, disperat că nu-și poate găsi sufletul pereche, s-a hotărât să încredințeze această sarcină Internetului. „Este modul cel mai ridicol pe care l-am găsit (până acum) de a întâlni pe cineva”, au găsit de cuviință creatorii site-lui să scrie chiar pe prima pagină. Intitulat „M-a părăsit” (She dumped me), site-ul descrie în amănunt povestea acestuia cu o femeie care, după opt ani de zile, l-a părăsit, pentru că a început deodată să-și dorească să aibă copii. Avocatului i s-a părut mult prea plictisitoare o simplă relatare tuturor prietenilor a poveștii sale, de aceea el a găsit de cuviință să-și facă o pagină web și să-i trimită pe toți cei curioși să afle motivele despărțirii de fosta prietenă. „Fracul Magic” - filmul preferat al românilor Filmul care îl are în rolul principal pe Jackie Chan, „Fracul Magic”, se află pe locul întâi în topul celor mai vizionate filme în cinematografele din România. Mai mult de 11.000 de spectatori au văzut în primul weekend al anului 2003 acest film; în acest fel, „Fracul Magic” ia locul altui film „Harry Potter și Camera Secretelor”, care, în cele două săptămâni cât a rulat în România, a realizat aproape 125.000 de dolari. Aventurile lui Harry Potter se află pe locul doi în top, fiind urmate, pe locul III, de „Curierul/The Transporter”. Un top asemănător s-a realizat și pentru filmle românești. Astfel, cel mai bine clasat film românesc este „Furia”, filmul lui Radu Muntean, realizat la Media Pro Pictures. La numai 31 de ani, Radu Munteanu debutează în lungmetraj, după ce a realizat scurtmetraje, videoclipuri și aproape 200 de reclame. Filmul „Furia” a fost scris special pentru cei doi actori din rolurile principale, Dragoș Bucur și Dorina Chiriac și a cunoscut două variante. Cu prima variantă de scenariu, Radu Munteanu a câștigat, în 1999, concursul organizat de Consiliul Național al Cinematografiei, dar, cu toate acestea, a fost preferată cea de-a doua variantă. „Furia” a fost întâi „Joint”, pe urmă „Exit”. Din rațiuni dramaturgice și de marketing, s-a renunțat la cele două variante de titluri, considerându-se că „Furia” e mai percutant și suficient de comercial. După ce a devenit un nume în publicitate, Radu Muntean dorește acum să-și ocupe locul în seria tinerilor regizori care au deschis o nouă etapă în lumea cinematografică de la noi, filmele lor fiind prezente la marile festivaluri. Filmul a adus mulți spectatori în sălile de cinematograf din România. Alte două filme românești se află între cele mai vizionate 24 de filme, la sfârșitul săptămânii 30 decembrie 2002 - 5 ianuarie 2003: „Vlad nemuritorul", pe locul 16 și „Binecuvântată în închisoare”, pe locul 22.