Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-07-22 / nr. 82

chile popuşoî nebâtuţî, seovastraţî de la D. Aleea A. Mavrocordat pe moşiea Vlâdenii, spre satisfacerea D. Vasile Costin cu banii ce reclamă dupâ decisiunea Curţei de Apel din Iaşi, se publică terminul de 40 zile socotit de la data Foaei, întru cunoştinţa concurenţilor ce vor fi, sâ se prezinte aice în cea mai de pe urmă zi spre târguire, servind acesta termin şi spre deşteptarea debitorului, că mezatul fiind silnic se va vinde popuşoii secveiiraţi cu ori ce preţu va eşi. No. 10634. Dupâ oficiu ce am priimit de la D. Ministru de Finance No. 25174, urmând a se vinde prin licitaţie 180 vedre vin, cer, arendaşul moşiei Ipoteştii a Monastirei Gorovei, e datoria a da după contract în fiecare toamna câte 60 vedre, pe timp de 3 ani începâtoriu de la toamna viitoare şi înainte, se publică terminul de 40 zile, şi concurenţii ce se vor arâta, să se prezinte aice în cea întâi zi socotit dupâ espirarea publicaţiei terminului, cu garanţii în bani, când li se vor ceti şi condiţiile acestei licitaţii. No. 10377. Pe moşiea Vlâdenii, picându de pripas o eapâ la pâr murgâ, cu ste în frunte şi pagâ de şea, de 3 ani, precum sub Prefectura de Siretiu prin raportul No. 3019 informează, se publică terminul de 3 luni pentru aflarea pâgubaşuluî, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aice de a o priimi, căci dupâ respirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativ, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpâra. Prefectura dirict. Dorohoî. No. 8835. De la D. Şarban Canano, spre îndestularea evreului Avram Mendel cu o somâ bani, asigurându-se pe moşiea D sala Hâtcăuţi, 18 stoguri fân şi 3 stoguri oraş, socotit 45 merţu, se publică terminul de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi, la espirarea lui sâ se prezinte aice, unde urmează a se desăvârşi mezatul. PROGERSUL, sânt a visita liniea din acest judeţ şi, se publică terminul de 12 August viitor, ca concurenţii ce vor vroi a lua asemenea antrepriză, sâ se prezinte în ziua terminului citat la comuna Soveja, unde urmează a se ţine licitaţia. No. 6853. Pentru despăgubirea tesaurului publica de banii 804 lei , par. costul îndoit a delictelor comise de unii din locuitorii comunei Măndrişca în pădurea da pe acea moşie, proprieta a Statului, prin D. sub-Prefect plasei Râcâciuni, asigurându se vitele acelor locuitor, şi anume : 1 cal a dascălului Vasile Chili, 1 bou a lui Nicolai Flicheriţa, 1 vacă a lui loan Pospai, 1 cal a lui Gheorghie a Costel, şi 1 vacă a lui loan Bucur Andreiu, se pudică terminul de 40 zile pentru aflarea concurenţilor amatori de a cumpâra aceste vite, carii la împlinirea terminului să se prezinte la zisa sub Prefectură spre a concura, şi a se adgludeca mezatul asupra acelui ce ar oferă preţul mai avantagios. Prefectura district. Neamţii. No. 9292. Pentru darea în antrepriză a 5 st. lemne, trebuitoare pentru fertul bucatelor şi încălzirea încăperilor arestului ţinutal pe timp de un an, regulându-se zile de licitaţie la 1, 2 şi 3 August viitoriu, se publică pentru înfâţoşarea concurenţilor în Camera Prefecturei în zilele arătate. No. 9400, în consideraţie că la terminul de 25 Iunie, nu s’au înfăţoşat nici un concurent pentru a lua în antrepriză confecţionarea mobilelor necesarie agenţilor de constatare, s’au regulat un alt termin la 25, 26 şi 27 a curentei, se publică spre cunoştinţa concurenţilor, ca la tratatul termin, să se înfăţoşeze în Camera Prefecturei, unde li se va arăta şi modulu cum se cere ficerea unor asemene mobile. No. 7335. Dupâ mijlocirea Prefecturei de Roman No. 4183, împlinindu se de la D. Ioan Goten 2 boi, 1 vacă şi 1 mânzat, în îndestularea D. Ilisel Rugină, de costul unui cal cu căruţă înstreinate de cel întâi, se publică terminul de 40 zile pentru vânzarea vitelor arătate, cu avansare că concurenţii sâ se prezinte la această Prefectură în ziua împlinirei terminalul, când urmează a se face adjudecaţia. No. 8844. Sub-Prefectul plasei Peatra, prin raportul No. 2621 anunţă, că în comuna Bodeştil s’au pripăşit strâjnbc sur închis, strâjnicâ sură închisă, şi o strâjoicâ murgâ, se publică aflarea păgubaşului acelor cai şi înfâţoşarea sa la această Prefectură, în terminul legiuit cu dovezile cuvenite No. 8898. De la Evreul Avram sân Herşcu sau Cioară, împlinindu se una vacă, o masă, 4 scaune, un dulapaşu, un ceasornic şi o oglindă, a conta banilor ce debitează evreului Laba Mocul, se publică terminul de 40 zile pentru vânzarea celor arătate, cu avansare, ca concurenţii să se prezinte la Prefectură în ziua împlinire! terminulul, când are a se ţine licitaţia. No. 9010. A conta căştlurilor datorite fiscului de fostul posesor moşiei Culu şi Vânătorii D. Petru Brăescu, urmând a se vinde licitativ productele ce sânt faţă la această moşie adecă : grâu, oraş, fân, pae şi popuşoî, cât vor eşi la măsurătoare dupâ săvârşirea trierului şi a bătutului, se publică spre obşteasca ştiinţă, ca la împinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foaer, muetsreii ce vor vroi a cumpăra sâ se înfăţoşeze la Camera acestei Prefecturi. Prefectura district. Putna. No. 6746. Pentru darea în antrepriză a 36 cară fân şi 36 chile orzi, necesar cailor grănicerilor ce Prefectura district. Suceava. No. 3061. Spre îndestularea D-lui Soil Lastu cu 87Va galb. de la D. Iancu Şarbanu, secvestrându-se pe moşiea Stolnicenii Constandachloael 200 merţe popuşoî, se publică ca muştereii ce vor voi să cumpere acel popuşor, la respirarea terminului de 40 zile sâ se înfăţoşeze la zisa comună, unde este a se desăvârşi licitaţiea de câtre D. sub Prefect. No. 5573. Pentru îndestularea D-lui Iosibu sin Avram, cu suma de 121 lei de la locuitorul Miron Şoldonescu şi 217 lei de la Nicolai Apostol, eecvestrăndu se 2 vaci şi un bou, se publică termin de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi să se prezinte la sub-Prefectura de Şomuzi, unde are a se defini mezatula. No. 6533. Spre îndestularea posesorului moşiei Stolnicenii lui Costandachi cu suma de 5079 lei de la locuitorii acei moşii, sechestrându-se 4 boi, 15 vaci, 4 gluncani, 8 mânzaţî, 11 gluocanî, 10 masculi, 19 oi, 6 ştiubele, 8 lavicere, 1 capră şi 1 gonitoare; se publică termin de 40 zile la respirarea căruia concurenţii ce ar voi să cumpere asemenea avere, să se înfăţoşeze la zisa Comună unde are a se efectua mezatul de câtrâ D. sub Prefect. No. 6557. Câtrâ îndestularea D-lui Costachi Manoliu, cu suma de 185 lei aecvestrăndu-se un cal de la D. Nicolai Românescu, se publică vânzarea lui în termin de 40 zile la acarnea espirare concurenţii să se prezinte în Camera Poliţii de Folticenî, unde urmează a se efectua licitaţiea. No. 6559. Spre îndestularea D-lui Falbişt Târigrâdeanul cu suma de 402 galb. şi a lor procente ce are a lua de la Moisa sin Herşcu, sechestrăndu se 14*/2 ocă aramă, se publică terminul de 40 zile ca concurenţii sâ se prezinte în cea întâi zi după espirare la Poliţiea de Folticenî, unde se va urma mezatulu. No. 6561. Terminul de 40 zile înserat prin Foaea No. 14, pentru vânzarea obiectelor aecvestrate de la D. lucal Şapira, spre îndestularea D lui Zalman Walsenberg cu 170 galb. şi a lor procent, zâdărnicindu-se, se publică un altul tot de 40 zile de la data Foael, ca concurenţii ce vor voi a cumpâra acele obiecte, sâ se prezinte la Poliţie în cea întâi zi dupâ espirare, spre a se efectua licitaţiea. No. 6812. La 24 iunie trecut pe moşiea Probota, gâsindu se de pripăşit o capâ la păruroalba coama şi coada neagră, stricată de şa în spinare, cu una semna alba robca în partea stângă, şi mai multe de partea dreaptă, la trupa de mijloc ca de 9 sau 10 ani, se publică ca proprietarul el să se înfăţoşeze la sub-Prefectura de Siretin acest district, cu dovezi legale a’şi priimi paguba. No. 6869. Pentru îndestularea D-lui Emanoil Condrea, cu suma de 100 galb. şi a lor procent, 4 galb. tacsa conform mijlocirei Tribunalului local No. 1436, de la D Lascar Răftivanu, sechestrându-se pe moşiea Hriatca 4 cal, 2 epe, 1 nalticeancă, 21 masculi, 1 buhai, 10 oi, 2 boi, 2 harabale, 2 pluguri şi un subat pentru oi, se publică terminul legiuit pentru vânzare, ca concurenţii ce vor fi, la espirarea terminului să se prezinte la faţa locului unde are a se desăvârşi mezatul. toate lângă Ospitalul Paşcanului din Tataraşi , se publică din nou un termin de 20 zile socotit de la data Foael, doritorii pentru a lua cu chirie asemene dugheană, sunt poftiţi a veni în termin la Primărie însoţit de garanţiile necesare. No. 3479. Rezultatul mezatului serviciului apelor din oraşu, efectuată la 10 a curentei conform art. 13 din condiţiile publicate în Foaea No. 66, supuindul consiliului comunal în şedinţa de la 18 a curentei, ele găsind de necesitate a se adăogi la aceleşi condiţiuni şi reperarea drumului apelor, a 2 fântâna (cişmele) din peaţa carmarocului de la Frumoasa, precum şi facerea din nou acelor cişmele care sunt ruinate, au decis a se da din nou în întreprindere acest serviciu dinpreuna şi cu reperarea mencionata, prin urmare se deschide din nou concurenţă în ziua de 7 a viitoarei luni August, doritori de a lua îa antrepriză mencionatul serviciu, sunt poftiţi a veni la Primărie însoţiţi de garanţiea necesară la ziua mai sus ficsată, spre a se efectua mezatul asupra căruea va lasa un preţu mai avantajosu. Primârie a Comunei Iaşii. No. 3459. De câtrâ epitropie a bisericei Sf. Voivozi pronumita Roşea, urmând a se da cu chirie de la 26 Octomvrie viitoriui o dugheană cu 2 odăi, pivniţă şi grădină cu o sâbită casă ce este în ogradă, află Primăria de Botoşani. No. 2892. La 3 August viitoriu, fiind cea întâi zi de licitaţie după espirarea terminului de 40 zile publicat prin Foaea No. 69 din 24 Iunie contenit, pentru antreprizuirea gabelii adiţionale de carne cu şerfi şi tăierea paseriior a comunităţii israelite din acest oraşu, s’au regulat şi celelalte doue strigări de licitaţie pentru 4 şi 5 August viitoriu, se publică aceasta spre generala cunoştinţă, şi deşteptarea doritorilor de a întreprinde o asemenea, carii sunt poftiţi a se prezenta la citatele zile în Camera Primăriei, cu garanţii legale, spre a se continua licitaţiunea şi adjudeca mezatul în cea de pe urmă zi cu respectarea oarelor de peritodică, asupra persoanei ce va da preţul mai avantajos, iar condiţiile se pot videa oricând în Camera acestei Primării. Primâriea de Huşi. No. 1100. La 29, 30 a curentei şi 2 August viitor, fiind strigurile de mezatit, pentru antreprizuirea facerea furajului de fân şi orzit, trebuitor cailor Comânzei de focu din această comună, arâtata şi prin Foaea No. 67, Primăria publică spre ştiinţa tuturor doritorilor ce ar fi pentru a da asemene furajă, ca-riî se vor înfăţoşa la zisele strigări, întovărăşiţi cu garanţiile cuvenite. Strigările I, II şi III, pentru antrepriza îndestulă fel veţuitorilor comunei cu carne şi grâume, precum şi luminări sau, pe timp de un an, începător de la 1 Octomvrie anul curent şi pănâ la asemene lună şi zi 1866, precum s’au arătat şi prin Foaea No. 69, urmând a se face la 4, 6 şi 9 August viitor, Primăria publică din nou spre ştiinţa tuturor doritorilor, carii se vor înfâţoşi în Camera ei cu garanţiile cuvenite, spre a se pute da finit mezatului asupra persoanei ce ar lasa mai jos. Primâriea de Leova. No. 550. Din cauza lipsei de concurenţi se publică din nou antreprizuirea pitâriei din acest târgu, la zilele de 23 Iulie şi 4 August viitoriu, cu legiuitul respecta pe timpu de un an, începâtoriu de la 1 ia Octomvrie şi până la asemenea vreme 1866. No. 551. Neprezentându se concurenţi a lua casâ prea din acest târgu pe timpu de un an, începători de la 1 ia Octomvrie şi până la asemenea vreme 1866, se publică din nou zilele de 28, 29 şi 30 a viitoarei luni, cu respectul legiuit. Primâriea de Roman. No. 1334, în 26, 28 ai 29 a curentat luni, urmând a se opera licitaţia cu adjudecaţia de 24 oare, pentru arendare nutrimentului cailor comăştii pompiereşti pe anul 1866, în câtime 3 st. de măsură 1116 ocu fân, 95 chile parte orzii şi prâşti şi pentru boii comunali, unii stogai fân de măsură, se publică cu concurenţii ce vor fi amatori de a lua aşa arendare, să vie cu garanţii în asta Primărie !» citatele termine. Medicul Şef al oraşului Iaşii. No. 574. Urmând trebuinţa a se da în antrepriză trădarea a unui sfâng, şi jumătate lemne de fagi cu tăerea lor, pentru încălzirea cancelariei Şef Medicatului de oraş şi, se publică spre obşteasca ştiinţă, ca doritorii de a lua asupra de asemene îndatorire, sâ se înfăţoşeze la licitaţie în cancelaria Şef Medicatului în 5 a lunei viitoare August, când are a se săvârşi licitația dupa formele prescrise de lege.