Progresul, iulie-noiembrie 1867 (Anul 5, nr. 48-90)

1867-10-28 / nr. 81

Prefectura judeţ. Vasluiu. No. 8897. Se publica terminul de 3 luni de la data Foaei, pentru aflarea păgubaşului une iepe la pâr neagră, păntânoagă la un picioru denapoi, cu pata albă în frunte, şi la gât din partea stânga, ce s’au găsit de pripas în comuna Negreşti, câc!la din contra urmea de a se vinde la espirarea tlisului termin. Comisie a cvartalului al 3-lea din Iași. No. 7080. De către D. Judecătorii ocolului al 3-lea, însemnăndu-se termin la 7 Noemvrie viitor, pentru vânzarea licitativa a obiectelor ce sunt împlinite de la D. Costachi Vărcolicî, spre îndestularea D. Simion Dimitriu cu o sumă bani, şi anume: o canape, 6 scaune, 3 perdele, 2 mesă, 2 covoară, 6 portrete, o măsuţă mică, 2 colţuri şi 2 perdele, şi dar conformii mijlocire! numitului Judecătorii, se publică aceasta spre ştiinţa concurenţiorii ce ar voi a cumpăra din acele obiecte. Comisie a cvartalului al 5-lea din Iaşi. No. 4009. Fiind că nue la terminală publicaţii prin Foaea No. 77, neputându-se efectua vânzarea obiectelor împlinite de la I. Dimitrie Nicolau, în pretenţia D-lui S. Hofman, se publică din nou câ acele lucruri se vor vinde inima de căt în Ziua de 1 Noemvrie oara 12, în piaţa Târgul Cucului, prin urmare D-nii concurenţi sunt poftiţi a se presenta în acea Zi spre concurare pe bani pe şină. Sub-Prefectura planei Fundurile. judeţul Vasluiu. No. 4099. La neurmarea D-loru Ecaterina Cuza, Efrosina Pangrati şi Vasilie Cuza, de a răspunde banii 1437 lei 34 parale, cu care datoresc Shimonahiei Elisaveta Cuza, împlinindu-se de la ei 7 boi şi o vacă cu viţel, se publică vânzarea lor licitativâ în Camera acestui post, la cel întăi carmarcen ce va fi în târgul Negreştii după espirarea terminului de 40 700 (de la data Foaei. Satul asupra persoanei ce ar lasa preţul cel mai avantaj osă. Comitetul Permanent al judeţ. Iaşii. No. 891. In cursul publicaţiunei de 3 luni înserată in Foaea No. 38 din anul curent, ne ivindu-se păgubaşii acelor 2 epe pripăşite în comuna Ciurea de la plasa Codru, din care una an şi perii, se publică şi terminul de 40 Zile numerat de la data Foaei, pentru vănzarea epei rămasă şi a pelei acei perite, în pretoriul sub-Prefecturei Zisei plasă, spre cunoştinţa amatoriloru de a le cumpăra. Comitetul Permanent al judeţului Fâlciu. No. 1814. Se publică terminul de 26 a viitoarei luni Noemvrie, spre deşteptarea concurenţilor ce ar fi amatori de a lua in antrepriză facerea mobilierului necesar cancelariei Consiliului şi a Comitetului, şi anume: o masă de frasin informă de potcoavă, lustruită şi invalita pe deasupra cu postav roşu vicleet, având şi 10 saltare, iar marimea ei să fie de 32 palme domneşti în partea convexă, pentru a putea sta împrejură 10 persoane, şi lăţimea de 3 palme, 10 foteluri de pae de Marsilia solide, 12 scaune de Marsilia, 2 parodii sfeşnice de bronzu masive, 10 părechi calâmârî cu năsipiere de lemn, aşezate la masă la o distanţă egală şi din dreptul fiecărui saltamă, 3 perdele buhulă de 3 coloare, roşu, galben şi albastru, un piedestal nalt de o palmă, pe care se va pune masa şi scaunele, un covoră de invalit piedestalulă peste tot locul, o tabla şi 4 pahară de cristal, un dulap pentru arhivă cu 16 ochiuri, fiecare ochiu in lărgime de 2 palme proaste, iar adâncimea de 3 palme, 3 in lat şi 5 in lungă, carii in Zaea mencionată să ste presinte in Camera Comitetului cu garanţiile cuvenite, spre a se timme PROGRESUL Primariea comunei laşii. No. 8840. Venitul cârţiloru dejocu, regulăndu-se a se da din nou în arendă pe timp de 3 ani, de la 1 Ianuarie 1868, de cănd espira contractul astăzi lucrătoriu, după condiţiunele publicate în Foaea No. 79. Primâriea spre asemenea fiint aă regulat termin de 40 Zile dela data Feei, aşa dar prin aceasta vesteşte D-loră concurenţi, ca să binevoeascâ a se presenta la termin în Camera ei cu garanţiile prevăzute în condiţiuni, când are a se ţine licitaţiunea cu oferte, şi a 3-ea Zi prin strigare orală. Primâriea tic Faliul. No. 2127. La 20 a viitoarei luni Noemvrie, urmeaze a se da în antrepriză pe timp de un an piturcea din această comună, se publică spre cunoştinţa concurenţilor, carii însoţiţi de garanţiile cuvenite să se presinte în Camera acestei Primării. Primarien de Silişi. No. 2224. Spitalul acestei comune fiindă lucrătorii încă de la 7 Iunie anulă trecută 1866, precum s’au avansat prin Foaea No. 53 din acelaşî an, Primâriea roagă atât pe onorabilele autorităţi care vor fi cunoscăndă din a lară lucrări vre o donaţie făcută acestui spital, câtă şi pe ori ce persoană care va avea o asemenea ştiinţă, de a o înştiinţa, după care să se poată înainti lucrări pentru aducerea la îndeplinire a voinţelor testatorilor. PTIBUCAŢIÎ JUDECĂTOREŞTÎ. Tribunalul civil de laşi secţie a 2-a. No. 4639. în virtutea art. 75, punctul 6 Procedura Civilă, se deşteaptă pe D. I. Andoniu creditară în averea masei credale a D. Ilaralambă Mihailescu, de a se presenta la acestă Tribunală spre a priimi copie a tabloului format pentru distribuţiunea Zisei averi. Secţie a a 3-ea. No. 12.977. Doamna Malvina Ciapcai, domiciliată în oraşul Iaşii, conformă art. 496 şi 497 din Procedura Civilă, prin comandamentul prealabil somând pe D. Costachi Chiruşă domiciliat în oraşul Iaşii, la plata procentelor a capitalului de 400 galb., după obligaţiea din 1867 Ianuarie, confirmată de Tribunalul Secţiunea a 3-ea, căci la cază contraria se va urmări vănzarea imobilului hipotecată prin Zisa obligație, terminul comandamentului espirând și debitorul neurmând cu plata banilor. Doamna creditoare a cerut urmărirea imobilului hipotecată, arătat prin obligație, Tribunalul conformă prescriptului verbal încheiet la 14 a curentei, No. 1 a jurnalului, au încuviinţat silnica espropriere în termin de 3 luni, a caselor D. Chiruşă, care suntă in oraşul Iaşi, despărţirea a 2-a, mahalaua de sub Treisfetitele, înscrisă la No. 209 şi 231, supuse bescănului către Monastirea Treisfetitelor, cu 30 lei pe an, care case suntă una în 2 etaje şi una intr'un etajă, despărţite prin an zaplază in mijloc, şi dar se publică vănzarea arătatului imobil in terminul arătat, cu restricţiunea art. 559, 560, 561, 564 şi 565 din Procedura Civilă, şi cu aceasta, că noul cumpărătorii să se presinte cu documentele la comisiea judeciară embaticară, conformit legei publicate prin Monitorul Oficial No. 164 din 1866, și a regulamentului publicat in Monitorul Oficial No. 115 din anul curent, urmândă a privi pe noulă cumpărătorii ori ce dări cătrâ Stată sau comună, ce nu vor fi plătite pe trecut, totodată conform art. 506 din Procedură, se someasă pe toţi aceia ce ar ave vreun drept asupra imobilului urmărit, precum date, servituţi, chirie, hipotecî, bezmene şi altele, să se presinte cu reclamaţiunele lor în terminul publicaţiunei, până în Zi°a a(Ijudecare, căci la cază contrariă nu li se vor ţine nici într’o samă, tot o-datâ din lămurirea luată din dosariă, se văd că asupra imobilului sunt şi sarcinele: 100 galbeni ce D. Chiruşă datoreşte cătrâ Doamna Rucsanda Nailand, 100 galbeni cătră D. Stavară Enescu, 257 galbeni 33 lei câtră clironomii defunctului Hristodoră loan Darabană, 22 galbeni cătră D. doctoră Claubertu, 400 galbeni zestrea consoartei D. Chiruşă, 148 galbeni cătrâ Doamna Rucsanda Cerchezu, şi dar doritorii ce vor fi de a cumpăra asemenea imobil, să se presinte în Camera acestei Secţiuni la 1 a viitoarei luni Fevruarie 1868, Zi°a Joi, oara 1 după a mea-Zi, cănd are a se adjudeca asupra persoanei ce ar da mai favorabil preţă. No. 12.998. Casele situate aicea în Iaşi cvartalul al IV-Iea, strada spitalului militară, pe loc vecinic, rămase pe urma defuncţilor Gheorghie şi Elena Vangheli, în consecinţa publicaţiunei înserată prin Foaea No. 17 din 8 Martie anul curent, la 2 Mai s’au adjudecat cu 156 grum. galbeni, asupra D. Beniamin L. Erjovitz, care nedepunând preţul conform art. 551 din Procedura Civilă, după cerirea I). epitropă N. Ciucu, înregistrată la No. 6543, Tribunalul pe temeiul art. 553 combinat cu art. 689 Procedura Civilă, publică conform art. 687 din acel Cod, ca concurenţii ce vor fi de a cumpăra acel imobil, cu începerea preţului de la 156 grum. galbeni, să se prezinte în Camera acestei Secţiuni a 3-ea, la 28 a liniei Noemvrie, Zioa Marţi, anul 1867, oarele 12 din Zi, cănd are a se urma adjudecaţiunea, potrivită art. 688 Procedura Civilă, şi după lamurirele publicate prin citata Foae, No. 13,039, lină numeră de 4 exemplare de publicaţiune al acestei Secţiuni, formate sub No. 12.755, prin care pentru 130 Noemvrie anul curent, se publică din nou adjudecaţiunea vănzărei caselor în 2 rânduri din Iaşi, spre îndestularea bancherului Leib Meer Hoferă, proprietate a D. Simon Leib Şvarţi şi a defunctului Moisa Leib Singheră, neputându-se înmâna D-lor Meer Iosif Singher, Rosalia Strimber, Ghitel Leea Blumă şi Dana Biligu, unii din fii moştenitori a defunctului Singher, din causa că nu li se cunoaşte domiciliul sau reşedinţa, conform dar aliniatului 6 de la art. 75 Procedura Civilă, s’au afipt citatele esemplare pe uşa Tribunalul, iar pe de alta se publică aceasta spre ştiinţa numiţilor Domni. No. 12.982. Casale D. Dimitrie Filipescu aflatoare în Iaşi cvartalul al 3-lea, pentru îndestularea I). bancherii Meer Hofercu 350 galbeni şi procentul lor de la 17 Dechemvrie 1858, din care s'au respinsă 140 galbeni, fiindă scoase în vănZare, după cum probeaZă publicaţiunea înserată în Foaea No. 9 din 8 Fevruarie anul curent, şi la 20 Martie fiind Zioa destinată pentru adjudecaţiune, nu saă făcut o asemenea, pentru căi). Hofer priimind 50 galbeni a conto dobânzilor”, au acordat I. Filipescu un termin de 3 luni, cu acest termin espirănd şi debitorul neurmând cu plata, iar creditorul cerând iarăşi atacarea imobilului prin vănzare, Tribunalul conform art. 539 din Procedura Civilă, publică din nou adjudecaţiunea menționatelor, case, cu deşteptare, ca concurenţii ce ar fi de al cumpăra, după lamurirele publicate in Foaea No. 49 din 6 Mai 1865 şi 31 din 3 Maiu 1866, să se infeţescă in Camera acestei Secţiuni la 5 a lunei Dechemvrie, Ziua Marţi, anul 1867, para 1 din Zi- Tribunalul Judeţ, Botoşani, No. 1247. D-na Rujica Piasinschi, cu dreptul mamei sale Horopsina (acum reposata), domiciliată in orașul Botoșani, cu sunetă licvidată de Pre-