Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2010 (Anul 22, nr. 6081-6098)

2010-01-15 / nr. 6086

BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 6086 - vineri, 15 ianuarie 2010 -16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 1 leu Banatul, sub zodia disponibilizărilor Un act normativ propus spre dezbatere de Ministerul Administrației și Internelor stipulează că cape 9.000 de angajați din primăriile comunelor, peste 2.000 din administrația locală a orașelor și aproape 5.000 de angajați din structurile administrative municipale vor rămâne fără loc de muncă. în județul Timiș, principalii factori ai administrației locale nu se simt amenințați de reducerile de personal preconizate. Atât reprezentanții Primăriei Timișoara, cât și cei ai Consiliului Județean Timiș susțin că numărul lor de angajați se află sub cel din organigramele aprobate, cu atât mai mult cu cât guvernanții încearcă să liniștească apele și susțin că este vorba doar despre simple normative de personal. Primăria Municipiului Timișoara are efectiv 5 7 de angajați, iar în organigrama toorie sunt aprobați 800.Aici intră atât funcționarii publici, cât și personalul contractual. Continuare în pagina 3 La RATT boala se lungește ■ Concursul pentru ocuparea postului de director a indus reacții acide ■ Cardul electronic rămâne, se pare, în stadiul de păcăleală ■ Pe traseele din oraș, unii șoferi își fac pur și simplu de cap zguduită de mai multe scandaluri în ultimii ani. Regia Autonomă de Transport Timișoara a pășit în anul 2010 tot fără un director care să ocupe postul "pe bune". Interimatul de la conducere va atinge, în curând, un an. Rezultatul celui de-al treilea concurs, organizat între Crăciun și Revelion, nu a fost încă anunțat, ceea ce nici nu e de mirare, întrucât s-ar putea ca participantul să nu corespundă condițiilor impuse de consiliul local. Continuare în pagina 4 www.renașterea.ro | Avantaje: față de vânzarea cu bucata economistii, lunar, 11 lei (11 numere de ziar); **■ lunar, puteți câștiga 4 televizoare color și 10 premii a câte 100 lei. ^ x televizor Eurocolor Prețul abonamentului pentru luna februarie 2010 este 15 lei, plus taxa poștală. Abonamentele se pot face până miercuri, 27 ianuarie, la oficii și la factorii poștali, și până sâmbătă, 30 ianuarie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress. Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress. 10 abonamente în plus, biciclete v-au adus Campania "10 abonamente în plus, biciclete v-au adus!" continuă. Oficiile și ghișeele poștale care, pentru luna februarie 2010, contractează cu zece abonamente în plus față de luna iulie 2009, primesc câte o bicicletă. Condiția este ca numărul abonamentelor să nu scadă timp de șase luni. Titlurile zilei Proiectul bugetului pe 2010, adoptat de parlament începe sezonul reducerilor! CURSUL VALUTAR 4,1286 lei 2,8454 lei Pagina 5 104,0442 lei/gram Taxele notariale scad puternic în Timișoara Camera Notarilor Publici din Timișoara a stabilit valorile cu care vor fi taxate în anul 2010 tranzacțiile imobiliare în întreg județul. Față de 2009, se poate constata, așa cum era de așteptat, o scădere sensibilă a prețurilor la case, apartamente și terenuri. în general, bunurile imobile s-au ieftinit cu valori cuprinse între 22 și 30 la sută, ba chiar aproape de 50 la sută pentru zonele periferice. Continuare în pagina 5